Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טכנולוגיה מדהימה שהולכת לתפוס חלק מאוד משמעותי בחיים שלנו בעתיד.

לא רחוק היום בו במקום לקנות מוצרים, נשלם עבור קבצי ה-STL שלהם, ונדפיס אותם בבית בעצמינו.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אני מקווה שיש לך סבלנות. עד שהמדפסת תסיים, כבר יצא דגם חדש.

כדי להדפיס ארבעה מחזיקי מפתחות פצפונים, נדרשנו לחכות שעה וחצי (מדפסת של Objet).

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אבל אחרי יומיים אתה יכול לקבל ממנה אקדח! :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הייתי בביקור בסטרטסיס לפני כמה זמן, ושאלתי על הדפסת חלקי פנים לרכב - דשבורד, פתחי אוורור וידיות, כל מה שבעלי רכב ישן מתעסקים בחיפוש ושחזור שלו.

 

התשובה היתה שכעקרון זה ניתן לביצוע גם ללא תשריט של המוצר אלא בסריקת לייזר של מוצר זהה, אבל הבעיה היא בעמידות התוצר בחום של מעל 50 מעלות. כמובן שעם הזמן מגבלה זו תיעלם.

 

קיבלתי מהם צעצוע משרדי שמורכב מקוביות וצירים מחומרים שונים שהודפס כמקשה אחת. אחרי כמה שבועות הרכיבים נשחקו מהשימוש במשק וכיום נשאר רק הגוש המרכזי, כל שאר גלגלי השיניים והקוביות התפרקו להם.

 

שוב, אין שום סיבה שבעתיד הקרוב מגבלות השימוש ייעלמו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

יש הרבה חומרים שונים שניתן להדפיס איתם.

הצעצוע שקיבלת היה עשוי כנראה מהחומר הפשוט והחלש ביותר.

גם המחזיק מפתחות שהדפסתי כלל חלק נע, ועוד כמה קישוטים. הכל כבר נשבר, נשאר רק הגוף עצמו עם כיתוב שהיה בולט ממנו.

יש אפשרות להדפיס עם ABS, שהוא חומר הרבה יותר חזק. ויותר יתאים לשימושים שתיארת.

רק אל תשכח שהגודל של המדפסת מאוד מוגבל, כך שהדפסה של דשבורד שלם תצריך מדפסת ענק.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

הממ, בדוגמא שהבאתי התכוונתי לקונסולה המרכזית של אלפא 156 שהיתה שבורה אז. היא בהחלט היתה בגודל ובמימדים מתאימים.

 

אני חושב שזה העתיד ביצור לפי דרישה, הרבה הרבה מעבר לפרוטוטייפינג משם התחילה התעשיה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בעלי ה 205 רועדים מהתרגשות...:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש מספיק בעלי 205 שצריכים דשבורד כדי לארגן קבוצת רכישה לתבנית לייצור ב vacuum forming.

יצא הרבה יותר משתלם ויותר עמיד.

 

נהג מתחיל, תהנה:

הודפס ב-90 חלקים.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

  • אחראי פורום
פורסם

אני חושב שזה העתיד ביצור לפי דרישה, הרבה הרבה מעבר לפרוטוטייפינג משם התחילה התעשיה.

 

זה עוד רחוק. אמנם החומרים כבר חזקים ועמידים בפני טמפ׳ בינונית פלוס,

אבל העבודה מאוד איטית (ואי לכך מחירה) ושכבות ההדפסה גסות ועבות (במקרה של ABS ו-PC),

מה שמחייב עבודת פיניש ידנית, אך זה בהחלט במגמות פיתוח והשתפרות מהירים.

למידול וסדרות קטנות לחלקים מסויימים זה אדיר.

כמה פעמים העדפתי לשלוח חלק להדפסה ולא כרסום משיקולי עלות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
יש מספיק בעלי 205 שצריכים דשבורד כדי לארגן קבוצת רכישה לתבנית לייצור ב vacuum forming.

יצא הרבה יותר משתלם ויותר עמיד.

 

זה דווקא רעיון יפה. לא חשבתי על זה אף פעם.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תצחקו, אבל מבחינתי זה מעולה: עוד 10-15 שנה יהיה קשה מאד להשיג חלקים לאלפא 156, ואז התעשיה תבשיל מספיק כדי שפשוט ידפיסו לי את החלק (פלסטיקה וכדומה).

 

אני מאמין מאד בתעשיה הזו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אני מציע שתסרוק את החלקים האלה מעכשיו, כי לא בטוח שיהיה לך קל למצוא מאיפה לסרוק אותם בעוד 10-15 שנים.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

×
×
  • תוכן חדש...