Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע סקודה: 109,990 ש"ח ויש לכם סקודה יטי ידני


koisss
שימו לב! השרשור הזה בן 4094 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקראת הפסח המתקרב אלינו לטובה, יוצאת חטיבת סקודה, מבית צ'מפיון מוטורס, עם מבצע אטרקטיבי על סקודה יטי. הדגם הידני של הג'יפון של סקודה מציג את מחיר המחירון הנמוך בישראל לג'יפון עם תג של 117,990 שקל, כשבמהלך המבצע הוא יוצע במחיר נמוך עוד יותר של 109,990 שקל !

 

כאשר השיקה סקודה בתחילת שנה שעברה את דגם היטי הידני, לא רבים חשבו שסגמנט הג'יפונים יפנה לעבר תיבות ההילוכים הידניות. התוצאה מאז מראה אחרת. בסיכום שנת 2012, בה זינקה סקודה לעבר החמישייה הפותחת של מותגי הרכב בישראל, ה- Yeti הציג גידול של 80% בהשוואה לאשתקד עם 1,766 מסירות, כשקרוב ל- 40% מתוכן הן הגרסאות הידניות. על אף אווירת עליות המחירים הקיימת בענף, משיקה סקודה מבצע אטרקטיבי על היטי הידני שיימשך עד סוף חודש מרץ. המבצע עד גמר המלאי, ולעסקת מזומן בלבד ללא טרייד אין. למהירי ההחלטה תינתן ההזדמנות להתחדש ברכב עד ערב החג עם אספקה מידית עוד במרץ.

 

הגרסה הידנית של היטי מגיעה עם הנעה קדמית וכוללת את מנוע הטורבו הקטן, המוכר בישראל, של קונצרן פולקסווגן בנפח 1,200 סמ"ק, עם הספק של 105 כ"ס המושגים ב- 5000 סל"ד, ומומנט מירבי של 17.8 קג"מ ב- 1500-3500 סל"ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית בת שישה הילוכים. ברמת הגימור Ambition ניתן למצוא בין היתר את האבזור הבא: חישוקי סגסוגת 16 אינץ', 6 כריות אויר, בקרת אקלים דיגיטאלית דו אזורית עם פתח ליושבים מאחור, מערכת מושבים נפרדים מתכווננים ונשלפים מסוג vario flex, TPM, ESP, פנסי ערפל, תאורת Coming Home Leaving Home, רדיו דיסק מקורי עם כניסת Aux, הגה כוח מתכוונן, מראות צד מופעלות חשמליות, משענת יד קדמית ועוד.

 

attachment.php?attachmentid=326362&stc=1&d=1361085902

סקודה יטי 1 2 ידני.jpg

אינני סוכן של אף חברת רכב ואין ברשותי פרטים נוספים מעבר לכתוב בהודעות. כל המידע הכתוב לעיל נמסר לי על ידי חברות הרכב עצמן, מועבר כלשונו ועל אחריותן בלבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...