Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לפוסט קודם שלי. לנטרה 95 1800 אוטומטית

כאמור, האוטו נכנס למוסך להחלפת רצועות טיימינג. לטענת בעל במקצוע, הוא יצא לנסיעת מבחן ואז האוטו עבר למצב "ניוטרל".

 

אחרי שפרק את הגיר הוא אמר ש"משאבת טורק" הלכה והוא יחליף אותה. אתמול התקשרו ובקשו שאגיע לראות כי הם לא מצליחים להתגבר על הבעיה.

 

שאלתי:

1. האם אפשרי שגיר אוטומטי יפסיק לעבוד כך סתם ללא התראה? כשהכנסתי אותו למוסך הוא עבד מעולה.

 

2. האם ייתכן שחלק מעבודת החלפת הרצועות של הטיימינג גמרה את הגיר?

 

תודה!

פורסם

זה חסרון בגיר אוטומט , ביום בהיר אחד יכול להפסיק, בלי סיבה , בלי תירוצים ....

 

זה בלאי מתמשך... יש כאלו שקרה שגססו אבל זה נדיר, בדרך כלל זה פתאום ביום בהיר.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

צירוף מיקרים שכזה נישמע הזוי אבל הכל יכול להיות במדינתנו הקטנה ומלאת ההפתעות. עכשיו שהם לא מיתגברים על התקלה הם מובילים לכיוון של שיפוץ גיר או גיר מפירוק?

  • ספונסר פורום
פורסם

הרכב בן כמעט 20 שנה ועם מאות אלפי ק"מ, כל תקלה היא הגיונית מכיוון שהרכב "סוחב" בלאי של המון שנים/ק"מ.

אני ממליץ לך לשלם על החלפת הטיימינג ולגרור את הרכב למכון גירים.

מאיזה אזור אתה?

פורסם

צירוף המקרים נראה לי מוזר,

אכן אפשרי מה שהמוסך טוען,

אבל אתה נוסע עם הרכב שנים רבות, ללא תקלות בגיר

ומרפי מחליק לצוץ דווקא אצל המוסך?

המוסך לא צריך\ירצה לשלם על כל הנזק, בצדק, שכן הוא לא אשם על בלאי של הגיר.

אבל תנסה להגיע עם המוסך להסדר תיקון עם מכון שהוא מכיר.

פורסם

לא יודע נכון או לא אבל הייתה לי לנטרה 94 1600 עד לפני שנתיים ובערך שנתיים-שלוש לפני שמכרתי אותה הגיר אצלי סיים את חייו בצורה דומה מאוד למה שאתה מתאר, פשוט הפסיק לנסוע. במקרה (הסיכוי בערך כמו אצלך) הרכב בדיוק היה אצל אחי לנסיעה קצרה והוא מתקשר אליי ואומר לי שאחרי עצירה וכיבוי הוא הכניס הילוך והאוטו לא זז (כאילו הגיר בניוטרל).

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

מה הקשר בין טיימינג לבין משאבת השמן בגיר?!?

אם לא פירקו והרכיבו את הגיר מהמנוע - אז זה מקרה קלאסי של "צירוף מיקרים". לא נעים - אבל זה מה יש.

הבעיה מתחילה בזה שהם ניסו לפתור את הבעיה לבד כדי לחסוך לך עלויות. תבקש שישלחו למכון גירים, שיעשו שיפוץ מלא ושיעבירו לך את ההנחה שלהם, ואתה תשלם על הפירוק והרכבה. ככה גם הם לא יפגעו, וגם אתה תסיים את המקרה יחסית בזול.

בכל אופן, תדרוש אחריות ארוכה על השיפוץ, כי זו הערובה הטובה ביותר לאיכות העבודה שאתה משלם עליה.

פורסם

עדכונים מהשטח:

הם הצליחו לסדר את הגיר. באמת לטענתו - יחידת הטורק היתה דפוקה.

אבל אז: פתאום המנוע איבד קומפרסיה בשני צילינדרים. לטענתו: אולי בגלל הבעייה בגיר.

לדעתי: העובד פישל ולא עשה את הטיימינג נכון והשסתומים לא היו מכוונים נכון ונדפקו!!! לא בגלל הגיר.

×
×
  • תוכן חדש...