Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

בשרותי אולר של לדרמן מסוג Wave שקיבלתי במתנה מדודי בארצות הברית.

כלי מצוין, יפייפה ועמיד.

אני שם לב שבחלקים מסוימים יש סימנים שנראים כמו חלודה וחשבתי אם האחריות אפשר יהיה לפתור את הבעיה.

הבנתי שיש אחריות ארוכת טווח על הכלי הזה, חלק אומרים כל החיים ויש שטוענים שהאחריות היא לחצי יובל.

אשמח לדעת מפי המבינים בדבר מהי תקופת האחריות שלי ומה היא מכסה ומה לא.

בנוסף אשמח לדעת אם ניתן ואיך ניתן לממש את האחריות באחת מהחנויות בארץ.

אין לי שום מסמך או תעודה שמעידים על אחריות וכדומה.

שלומי.

פורסם

כתוב בתוך הלדרמן 4 ספרות.

זה כתוב על אחת הידיות הפנימיות. לבדוק מאחורי המברגים / וכו.

ה2 ספרות הראשונות זה החודש. 1-12.

2 הספרות האחרונות זה השנה. 90-והלאה.

האחריות היא ל25 שנה! בלבד. ולא כולל השחזת סכינים.

 

 

לדוגמא יש לי לדרמן סופר טול 200. כתוב 1102 זה אומר חודש 11. שנת 2002.

ויש לי חדש לדרמן צארג' והוא 0810 זה אומר חודש 8 שנת 2010.

 

 

לסופר טול יש אחריות עד שנת 2027. 2002 + 25.

לצארג' יש אחריות עד שנת 2035 2010 + 25.

 

 

למי שקונה חדש. לבדוק את התאריך בתוך הכלי. נהוג לקנות כלי שהתאריך הכי קרוב לתאריך הקניה. (אבל לא ניתן לקנות לדרמן מהיום להיום!. )

ולכן נהוג תאריך עד שנה אחורה. זה סביר והגיוני.

חיפשתי לאחי לדרמן וראיתי כלים שהתאריך הוא שנתיים ואפילו 3 אחורה.

 

 

 

ביד 2 המצב קשה יותר.

במיוחד בדגם של הWAVE.

בגלל שזה דגם ותיק. לפחות 10 שנים.

אנשים מוכרים אותו. בטענה שהוא חדש. ויש אחריות ארוכה. מספרים דברים כמו קניתי לפני שנה, חדש קיבלתי מתנה. היה בארון וכו.

פגשתי משהו לקנות אחד משומש. אמר שקנה לפני פחות משנה. ולכן אחריות ארוכה.

פתחתי את הכלי. הוא נראה יחסית חדש. יש טיפה סריטות וסימנים. הוא כנראה חזר מתיקון. הכול מבריק. וזז חלק.

אבל התאריך -- !! הכלי היה משנת 2003

זה אומר שהוא בן 8. ולא בן שנה. הצעתי למוכר הרבה פחות כסף. והוא כמובן חיפש את הקורבן הבא.

 

לפי שמועות.

בגלל שיש יבוא מקבילי מעוד חזק.

היבואן דורש תעודת אחריות מקורית שלו.

 

מבדיקה שלי. ב2 חנויות. ביקשתי לשלוח לתיקון. כלי שאין לי את הקבלת קניה.! ביקשו כ 20 שקלים לתיקון.

וב3 מקומות אחרים לא ביקשו כלום. חוץ מהכלי עצמו.

זה נכון לתאריך 20/12/2011.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לפני כשנה הפקדתי לתיקון ברשת ריקושט סכין של המותג לדרמן במצב די רעוע. בהתחלה סירבו לקבל אותו מאחר ולטענתם הוא תקין ולא מבצעים השחזה. הסכימו לקבל אותו רק אחרי התעקשות מצידי. כעבור כ3 שבועות יצרו איתי קשר ואמרו שהסכין מוכנה, כשאספתי אותה התברר שהם החליפו לי אותה בחדשה. כל זה כמובן ללא עלות.

פורסם
אהלן חברים.

בשרותי אולר של לדרמן מסוג Wave שקיבלתי במתנה מדודי בארצות הברית.

כלי מצוין, יפייפה ועמיד.

אני שם לב שבחלקים מסוימים יש סימנים שנראים כמו חלודה וחשבתי אם האחריות אפשר יהיה לפתור את הבעיה.

הבנתי שיש אחריות ארוכת טווח על הכלי הזה, חלק אומרים כל החיים ויש שטוענים שהאחריות היא לחצי יובל.

אשמח לדעת מפי המבינים בדבר מהי תקופת האחריות שלי ומה היא מכסה ומה לא.

בנוסף אשמח לדעת אם ניתן ואיך ניתן לממש את האחריות באחת מהחנויות בארץ.

אין לי שום מסמך או תעודה שמעידים על אחריות וכדומה.

בעיקרון, האחריות על לדרמן היא 25 שנה. שזה עקרונית כל החיים (של הכלי...:lol: ).

חלודה בצורה של "ג'ינג'ים" (נקודת קטנות) לא מהוות עילה לשימוש באחריות למיטב ידיעתי, וגם אין בזה צורך, WD40 וקיסם אזניים יעשו עבודה נהדרת. גם אלכוהול מרוכז.

מימוש האחריות בחנויות... זה נקודה מעניינת. לא ממליץ. ראה הודעות מתחתיי. חנויות יעשו לך הרבה קונצים אם אין לך חשבונית קנייה. ממליץ לך לפנות ישירות ליבואן הרשמי, טיטו T&I שיווק, הם יושבים בת"א.

שים לב שאני מסתייג שוב מהקטע של חלודה ואחריות, זה משהו שניתן לפתור לבד, בקלות, עם תחזוקה מונעת, ולא יודע אם האחריות מכסה בכלל. וזו ההסתייגות היחידה שיש לי מהשירות של טיטו. הם תותחים שם, אחד-אחד (ואחת-אחת, הבנות כל כך חביבות שם שזה מדהים).

כתוב בתוך הלדרמן 4 ספרות.

זה כתוב על אחת הידיות הפנימיות. לבדוק מאחורי המברגים / וכו.

ה2 ספרות הראשונות זה החודש. 1-12.

2 הספרות האחרונות זה השנה. 90-והלאה.

 

אשכרה חידשת לי :shock: לא ידעתי את זה.

 

האחריות היא ל25 שנה! בלבד.

ולא כולל השחזת סכינים. סליחה?!

אם אתה לא יודע להשחיז לבד, והרסת את הסכין בניסיון להשחיז, היא תוחלף לך לחדשה במסגרת האחריות. עצה: תלמד להשחיז... זה כיף, זה נחמד, וזה מספק להשחיז סכין לרמה טובה ממצב גרוע.

מה שכן אבקש לא לנצל את השירות שלהם; זה מאד מכוער. הם נותנים שירות מעולה, ולהתלבש עליהם כמו שכבר ראיתי הצעות מגונות זה לא לעניין.

 

 

לדוגמא יש לי לדרמן סופר טול 200. כתוב 1102 זה אומר חודש 11. שנת 2002.

ויש לי חדש לדרמן צארג' והוא 0810 זה אומר חודש 8 שנת 2010.

 

הצ'ארג' שלי הוא הפוך... 1008...:lol:

 

 

לסופר טול יש אחריות עד שנת 2027. 2002 + 25.

לצארג' יש אחריות עד שנת 2035 2010 + 25.

 

 

למי שקונה חדש. לבדוק את התאריך בתוך הכלי. נהוג לקנות כלי שהתאריך הכי קרוב לתאריך הקניה. (אבל לא ניתן לקנות לדרמן מהיום להיום!. )

ולכן נהוג תאריך עד שנה אחורה. זה סביר והגיוני.

חיפשתי לאחי לדרמן וראיתי כלים שהתאריך הוא שנתיים ואפילו 3 אחורה.

 

 

 

ביד 2 המצב קשה יותר.

במיוחד בדגם של הWAVE.

בגלל שזה דגם ותיק. לפחות 10 שנים.

אנשים מוכרים אותו. בטענה שהוא חדש. ויש אחריות ארוכה. מספרים דברים כמו קניתי לפני שנה, חדש קיבלתי מתנה. היה בארון וכו.

פגשתי משהו לקנות אחד משומש. אמר שקנה לפני פחות משנה. ולכן אחריות ארוכה.

פתחתי את הכלי. הוא נראה יחסית חדש. יש טיפה סריטות וסימנים. הוא כנראה חזר מתיקון. הכול מבריק. וזז חלק.

אבל התאריך -- !! הכלי היה משנת 2003

זה אומר שהוא בן 8. ולא בן שנה. הצעתי למוכר הרבה פחות כסף. והוא כמובן חיפש את הקורבן הבא.

 

שמע, אני מאמין שכלי במצב סביר ונפוץ כמו הווייב יקבל אחריות גם מעבר ל-25 שנה, אם ניתן ויש החלקים במלאי. זה רק אמונה שלי מהיכרות עם הנפשות הפועלות. אין לי הוכחות לזה.

 

לפי שמועות.

בגלל שיש יבוא מקבילי מעוד חזק.

היבואן דורש תעודת אחריות מקורית שלו.

 

שמועה טיפשית מכל מובן...

לדרמן מקורי הוא לדרמן. תעודת האחריות אינה של היבואן, אלא של המוכר, אם כבר. כל עוד זה לדרמן מקורי, הוא נמצא באחריות. היבואן לא שואל שאלות (כמעט).

 

מבדיקה שלי. ב2 חנויות. ביקשתי לשלוח לתיקון. כלי שאין לי את הקבלת קניה.! ביקשו כ 20 שקלים לתיקון.

 

סליחה על הצרפתית שלי, אבל זירגגו אותך. הם רצו "עמלת שירות" שלא מגיעה להם בכלל. שליחת הכלי לתיקון לא אמורה לעלות כלום, אולי למעט עלות חבילת דואר, או נסיעה לת"א, ולחנויות יש סוכנים מסתובבים שממילא מגיעים לאזור אחת לשבוע, לפחות, או שמהיבואן מגיעים אליהם. אני הייתי מדיר רגליי מהחנויות הללו, ומבקש ממך לפרסם את שמותיהן.

 

וב3 מקומות אחרים לא ביקשו כלום. חוץ מהכלי עצמו.

זה נכון לתאריך 20/12/2011.

 

לפני כשנה הפקדתי לתיקון ברשת ריקושט סכין של המותג לדרמן במצב די רעוע. בהתחלה סירבו לקבל אותו מאחר ולטענתם הוא תקין ולא מבצעים השחזה. הסכימו לקבל אותו רק אחרי התעקשות מצידי. כעבור כ3 שבועות יצרו איתי קשר ואמרו שהסכין מוכנה, כשאספתי אותה התברר שהם החליפו לי אותה בחדשה. כל זה כמובן ללא עלות.

זה נשמע הגיוני ועקבי לחלוטין.

חכה לברווז.

 

קוואק...

מניסיון אישי שלי:

2001. שברתי את השן של הפלאייר של הסופר-טול שלי בצבא בניסיון "לפתוח" מגרפה על מנת לתקן אותה. ואז שברתי גם את השן השנייה כי התעקשתי. הלכתי לחנות שקניתי ממנה (בתוך הבסיס), אחרי שבוע חזר מתוקן ללא שום עלות (ואז עוד לא הכרתי את היבואן).

2010. לקוח בא אלינו לחנות שבה עבדתי עם לדרמן ווייב מרוט. הצעתי לו כשירות לשלוח ליבואן לתיקון במסגרת האחריות(לא כחלק מהעבודה מולו, אלא "בונוס", מיוזמתי). אחרי שבוע הלדרמן חזר, או לפחות אני חושב שחזר, לעיניי נראה שהחליפו את כל הלדרמן לחדש. מאז הלקוח הזה ממשיך לקנות מהחנות בסכומים יפים, אגב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מנסיון אישי של לפני חודש - הגעתי עם לדרמן סופר טול לחנות ריקושט ללא שום מסמך ,הכלי נשלח לתיקון וקיבלתי חזרה כלי חדש מסדרה גבוהה יותר ללא שום עלות.

 

מנסיון של חברים המצב זהה - מעולם לא ביקשו תעודה/חשבונית והכלי תמיד נשלח וחזר מחודש/חדש.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

לפני כשנה קיבלתי מתנה לדרמן שחוק ומעט עקום, לקחתי אותו ל"למטייל" בדיזינגוף סנטר ללא שום חשבונית והוא חזר אחרי שבועיים חדש לגמרי, החליפו הכל חוץ מהפלאטות הצדדיות שלו. (הכל חינם כמובן).

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

2010. לקוח בא אלינו לחנות שבה עבדתי עם לדרמן ווייב מרוט. הצעתי לו כשירות לשלוח ליבואן לתיקון במסגרת האחריות(לא כחלק מהעבודה מולו, אלא "בונוס", מיוזמתי). אחרי שבוע הלדרמן חזר, או לפחות אני חושב שחזר, לעיניי נראה שהחליפו את כל הלדרמן לחדש. מאז הלקוח הזה ממשיך לקנות מהחנות בסכומים יפים, אגב.

 

היה לי ווייב שקניתי בכלל בחו"ל ב- 2004. שלחתי אותו לתיקון כי נשבר לי אחד המברגים והסכינים כבר היו קהים. עשיתי את זה דרך ריקושט. החליפו לי אותו לווייב מסדרה חדשה יותר (הסתכלתי עכשיו וכתוב עליו 1108 ), בלי לבקש שום קבלה או כסף. היו לו שריטות קטנות פה ושם כך שלא בטוח שהוא היה חדש דנדש, אבל עדיין יצאתי סופר מרוצה.

אגב, אלא אם כן הם מחזיקים חלפים במשך 25 שנה, ההגיון אומר שבאיזשהו שלב הכלי יוחלף בחדש יותר (נראה לי שזו הנחה סבירה היות והחליפו את הווייב שלי לחדש אחרי הרבה פחות מ-25 שנה), ואז האחריות תהיה 25 שנה מיום ייצור הכלי החדש, כך שרוב הסיכויים שהאחריות באמת לכל החיים.

"ai motoare capul doare"

פורסם
כתוב בתוך הלדרמן 4 ספרות.

זה כתוב על אחת הידיות הפנימיות. לבדוק מאחורי המברגים / וכו.

ה2 ספרות הראשונות זה החודש. 1-12.

2 הספרות האחרונות זה השנה. 90-והלאה.

האחריות היא ל25 שנה! בלבד. ולא כולל השחזת סכינים.

 

.

 

 

יש לי surge שנקנה ב-2008 ורשום עליו 0910

ועל ה- wave שנקנה ב-2007 ועבר התעללות במשך 3 שנים באמתעות ידיים של חימושניק צד אחד רשום 0311 וצד שני 0411

על ה- micra וה- squirt p4 לא רשום כלום ואת הטוול והסופר טול העתיקים אני בכלל לא זוכר איפה שמתי :roll:

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

×
×
  • תוכן חדש...