Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחמם מים על גז כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדפק לי בבית דוד חימום (כרגע מחמם רק על חשמל, אם פותחים את הצינורות שמובילים לדוד שמש, הוא פשוט מתחיל להזרים את המים שלי לצנרת משותפת של הבניין).



נדרשת החלפה בעלות של כ2000 שקל (דוד של 150 ליטר).

 

ביקרתי היום בחברת פזגז, והציעו לי לקנות ב2800 שקל מחמם מים מהיר. האם כדאי? זה בטיחותי הדברים האלה (ההתקנה ע"י הטכנאי של פזגז)? מה הצפי של צריכת גז (משפחה של 3 אנשים ללא צרכים מיוחדים כלשהם)?

 

יש להם בפרסומת גם דוד גז (ללא חימום מיידי)? אולי הוא עדיף (לא ביררתי את המחיר עדיין)?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בכל סיטואציה אפשרית עדיף דוד שמש, על אחת כמה וכמה באוגוסט.

במשפחה של 3 בלי צרכים מיוחדים כלשהם אפשר להסתדר עם דוד שמש בלבד

בלי הדלקה של שום-כלום-בריבוע 10 עד 11 חודשים בשנה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

פעם גרתי בבית שחימום המים היה רק על גז (לא היה דוד שמש ולא דוד חשמל). החלפנו בלון גדול פעם ב 3-4 חודשים (עלות בלון גדול כ 400 ש"ח). היינו אז 2 נפשות וגם בישלנו הרבה. המצב האידיאלי זה דוד שמש בנוסף לחשמל.

דוד על גז מאוד נוח בבקרים בחורף, כשלא משתלם לחמם דוד שלם בשביל לשטוף פנים.

פורסם

נדפק לי בבית דוד חימום (כרגע מחמם רק על חשמל, אם פותחים את הצינורות שמובילים לדוד שמש, הוא פשוט מתחיל להזרים את המים שלי לצנרת משותפת של הבניין).



נדרשת החלפה בעלות של כ2000 שקל (דוד של 150 ליטר).

 

ביקרתי היום בחברת פזגז, והציעו לי לקנות ב2800 שקל מחמם מים מהיר. האם כדאי? זה בטיחותי הדברים האלה (ההתקנה ע"י הטכנאי של פזגז)? מה הצפי של צריכת גז (משפחה של 3 אנשים ללא צרכים מיוחדים כלשהם)?

 

יש להם בפרסומת גם דוד גז (ללא חימום מיידי)? אולי הוא עדיף (לא ביררתי את המחיר עדיין)?

 

אני חושב שאתה לא צריך להחליף דוד.

לדעתי יש לך פלאנצ' בעל מחליף חום (שמחובר לצנרת הבניין) + גו"ח חשמלי.

המחליף חום נפרץ לפי התיאור שלך.

אתה צריך להחליף את הפלאנצ' הנ"ל (מיוחד, עם מחליף חום. זה לא פלאנצ' רגיל של 100 שקל) וזהו.

עלות משוערת מאות בודדות של שקלים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אטמור יעיל לרחצה, הוא בעל הספק גבוה ולכן דורש קו חשמל נפרד.

החיסרון של אטמור הוא שמדובר במע' הנותנת מים רק לברז אחד.

 

יש מערכת אטמור מרכזית לבית שניתן לחברה לכל הברזים בבית, אבל היא יקרה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אני חושב שאתה לא צריך להחליף דוד.

לדעתי יש לך פלאנצ' בעל מחליף חום (שמחובר לצנרת הבניין) + גו"ח חשמלי.

המחליף חום נפרץ לפי התיאור שלך.

אתה צריך להחליף את הפלאנצ' הנ"ל (מיוחד, עם מחליף חום. זה לא פלאנצ' רגיל של 100 שקל) וזהו.

עלות משוערת מאות בודדות של שקלים.

אתה טועה.

 

בדוד מחליף חום לא ניתן להחליף את המחליף חום, הפלאנג' הוא פלאנג' רגיל כמו בכל דוד.

יש צורך בהחלפת הדוד.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש להם בפרסומת גם דוד גז (ללא חימום מיידי)? אולי הוא עדיף (לא ביררתי את המחיר עדיין)?



ומה לגבי זה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...