Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם,

 

שרכשתי את רכבי (סיויק 05) עוד בהתחלה (לאחר חודש בערך) חשתי שהעברת ההילוכים לא חלקה לחלוטין, ז"א לא משהו קריטי אבל מישהו עם "הפרעות" כמו שלי שם לב לזה (אני נוטה להאזין לכל הרעשים של הרכב) נכון לתקופה האחרונה אני מרגיש (במיוחד בין הילוך ראשון לשני) לא יודע אם ניתן להגדיר את זה כ"מכה" אלא התמהמהות ו DELAY עד שהמהלך נכנס, אני מפחד שזה מתכון להדרדרות במצב הגיר ואני מעוניין לפתור את זה כמה שיותר מהר, יש לציין שהוחלף שמן גיר בטיפול האחרון (וגם זה אולי גרם למצב?) ששייך ל AMERICAN EAGLE DEXRON 3 MECRON משהו כזה... יש לי צילום אם צריך, הוא לא הוחלף עם מכונה ייעודית או משהו פשוט ריקנו ושמו, עכשיו לשאלות שלי:

 

לדעתכם יש טעם ללכת למוסך גירים אוט' במטרה לבדוק את הגיר? ולא להמשיך לנסוע ככה למרות שרוב האנשים כנראה לא היו מטפלים בזה?

 

האם השמן שהוחלף יכל לגרום לתופעה הנ"ל? עשיתי חיפוש של שמנים של גיר והבנתי שהפסיקו להשתמש בשמן הזה, עברו לגרסא 6 או משהו...

 

אשמח לתגובות שיכוונו אותי להמשך! תודה חברים

פורסם

יש צורך להשתמש במסנן ושמן גיר מקוריים.

 

עדיף להחליף ולראות אם יש שיפור.

The US manufactured products are 100% USA made

 

(מתוך האתר של אמריקן איגל)

פורסם

ומהו השמן גיר המקורי?

ופילטר גיר? אוקיי אקח לתשובת ליבי (אשמח לתשובה על השאלה לגבי השמן גיר להונדה 05)

 

עוד תגובות?

פורסם

מישהו משהו? עזרה?

אין אף אחד שיכול לשפוך עוד מידע על העניין? זה משהו שאני ממש לא רוצה להזניח ואם אני יכול אפילו לדחות את הבעיה עם טיפול הולם זה גם טוב.

 

HELP. :idea:

פורסם

חברים אני דואג כמובן לעדכן, הבעיה נפתרה לחלוטין!

 

כמו שהמליצו כאן בשירשור ולעתיד לבעלי ההונדות למיניהן במיוחד עם התיבות האוט'.

 

יש לשים שמן גיר מקורי בלבד! ללא יוצא מן הכלל ה ATF-Z1 בקבוק מקורי של הונדה! 3 בקבוקים (3 ליטר נכנס בערך 2.90)

 

לא לשחק עם הגיר, האוטו מגיב עכשיו אחרת לגמרי, אין החלקות מוזרות ובלבול בין הטורים! הסל"ד חזר לעבוד בצורה הקודמת לפני ההחלפה שעשיתי לאמריקן איגל (שאני לא ארשום את דעתי עכשיו על המוצרים שלה)

 

תודה רבה למעט המגיבים שהציעו לי לשים את המקורי.

פורסם

לפי הכמות שציינת, אז נראה שלא בוצעה החלפה של כל הנוזל ההידראולי (שמן גיר) עם מכונה יעודית

ואז במקרה זה הנוזל ההידראולי המקורי מתערבב עם הנוזל ההידראולי הקודם.

כך אין לך בתיבת ההילוכים רק נוזל הידראולי טוב אלא מן תערובת ממוצעת ולדעתי זה חבל שכך יהיה.

בברכה - רפי לין

פורסם

רפי , מניסיוני זו פשרה סבירה , אפשר לבצע עוד החלפה בעוד כחודש חודשיים , ליתר ביטחון .

 

אני לא ממליץ להחליף את כל נוזל הממסרה במכונה בהחלפה אחת בממסרות ישנות , מאחר והנוזל ממסרה החדש קצת דליל בהתחלה

ואפשר אובדן לחצים ובעיות בממסרה - עדיף החלפות חלקיות , והפרש הנוזל הנשאר הוא זניח , וממילא גם הוא נוזל הידראולי .

 

 

:idea: Tricepz - האם נוזל הממסרה של אמריקן איגל היה היוניברסל סינטטי , או נוזל הממסרה בתקן דקסרון 3 .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

 

אני לא ממליץ להחליף את כל נוזל הממסרה במכונה בהחלפה אחת בממסרות ישנות , מאחר והנוזל ממסרה החדש קצת דליל בהתחלה

ואפשר אובדן לחצים ובעיות בממסרה - עדיף החלפות חלקיות , והפרש הנוזל הנשאר הוא זניח , וממילא גם הוא נוזל הידראולי

אם אני הולך למוסך מורשה ועושים עבודה מלאה כמו שהזכיר רפי- יש חשש לתקלות אחר כך בגלל מה שציינת לגבי החלפה מלאה?

פורסם

התשובה מחולקת לשתיים -

 

אם הטיפול ברכב הוא לפי הוראות היצרן ובזמן - הדרישה היא , החלפה חלקית כל כ 50-60.000 ק"מ או 3-5 שנים .

כך בוצע כעת - ריקון אגן הממסרה , ומילוי נוזל חדש (רענון) , נשאר עדיין כמחצית נוזל ישן בממיר מומנט הפנימי בממסרה .

 

ברכבים אשר לא בוצעה החלפה בזמן , צבע הנוזל כהה מאוד , והוא מריח כשרוף , צריך להחליף את כל הנוזל בממסרה.

 

אבל - לדעתי עדיף לבצע זאת בשתי החלפות חלקיות בהפרש של חודש חודשיים , ולא בפעם אחת ,

מחשש כי הנוזל החדש , יהיה דליל בתחילה ויאבד לחץ הצמדות והחלקה .

רכבי הונדה מיצובישי מזדה קאיה יונדאי , מחליפים ומרעננים רק כמחצית נוזל ממסרה ( כפי שרשמתי )

 

נוזל הממסרה ברכבים הללו משנת 98 הוא סינטטי , ותאורטית אמור להיות ללא החלפה , או שימוש ל 150.000 ק"מ .

היצרנים ממליצים לבצע ריענון החלפה כל כ 3-5 שנים , או כ 50.000 ק"מ .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

עקרונית, היצרנים לא ממליצים על החלפה חלקית של הנוזל תיבת הילוכים, זה פשוט נוגד כל הגיון טכני, גם אם זה מה שמכונאים עושים בפועל.

יש להחליף את כל הנוזל בזמן ובמועד שקבע היצרן או מוקדם מכך ולבצע החלפה מלאה או מכונה, ניקוז דרך צינור קירור או החלפה חוזרת אחרי נסיעה קצרה.

 

הנוזל המקורי של היצרן תמיד יהיה עדיף על כל נוזל אחר, לטובת לאריכות חיים של הממסרה ואופן פעולתה החלק.

פורסם
רפי , מניסיוני זו פשרה סבירה , אפשר לבצע עוד החלפה בעוד כחודש חודשיים , ליתר ביטחון .

 

אני לא ממליץ להחליף את כל נוזל הממסרה במכונה בהחלפה אחת בממסרות ישנות , מאחר והנוזל ממסרה החדש קצת דליל בהתחלה

ואפשר אובדן לחצים ובעיות בממסרה - עדיף החלפות חלקיות , והפרש הנוזל הנשאר הוא זניח , וממילא גם הוא נוזל הידראולי .

 

 

:idea: Tricepz - האם נוזל הממסרה של אמריקן איגל היה היוניברסל סינטטי , או נוזל הממסרה בתקן דקסרון 3 .

 

אייל .

 

היי אייל, כפי שציינתי בתחילת השירשור דובר עם הדקסרון 3 של אמריקן איגל שהיה פשוט זוועתי, ישר הייתי מרגיש את ההבדלים ובהילוכים הראשונים היו תופעות כמו משיכת הילוכים עד להעברה והעברות לא נעימות בכלל.

 

מה שאמרת על החלפה נוספת בעוד חודש חודשיים, זה הכרחי? (גם העסק לא הכי זול כי בקבוק אחד עולה סביב ה 70 שקלים (ליטר)) במידה וכן תעדכן אותי מכיוון שלא בא לי שתהיה תערובת שחצי ממנה איכותי וחצי לא.

 

תודה!

פורסם

בקשר להחלפה נוספת ( בעוד כ חודש )- לדעתי כדאי , גם בשביל השקט הנפשי .

 

יש נוזל ממסרה מעולה של דלקול סינטטי , הגלון כ 4 ליטר עולה כ 160 ש"ח .

הוא בתקן Honda ATF Z1

SP2,3 , ומתאים לרכבי הונדה , מיצובישי , יונדאי .

כנס לקישור - http://www.delkol.co.il/subs_info.asp?sid=623&sname=%E3%EC%F7%E5%EC%20ATF%20%E0%E5%F0%E9%E1%F8%F1%EC%E9%20%F1%E9%F0%FA%E8%E9

 

דבר עם שרות דלקול - המהנדס אריק ורניק 08-9270895 :טלפון , אמור לו ש אייל הפנה אותך.

- ובקש ממנו הפניה לחנות באזורך המחזיקה את נוזל הממסרה הסינטטי .

 

הטעות בבסיסה הייתה שימוש בנוזל מינראלי רגיל בתקן דקסרון 3 בלבד .

גם ל "אמריקן איגל" יש נוזל ממסרה סינטטי המתאים לתקן - הוא יותר יקר ולא נמצא בכל החנויות .

attachment.php?attachmentid=91590&stc=1&thumb=1&d=1185575174

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
היי אייל, כפי שציינתי בתחילת השירשור דובר עם הדקסרון 3 של אמריקן איגל שהיה פשוט זוועתי, ישר הייתי מרגיש את ההבדלים ובהילוכים הראשונים היו תופעות כמו משיכת הילוכים עד להעברה והעברות לא נעימות בכלל.

 

מה שאמרת על החלפה נוספת בעוד חודש חודשיים, זה הכרחי? (גם העסק לא הכי זול כי בקבוק אחד עולה סביב ה 70 שקלים (ליטר)) במידה וכן תעדכן אותי מכיוון שלא בא לי שתהיה תערובת שחצי ממנה איכותי וחצי לא.

 

תודה!

תצמד לנוזל המקורי, אין לזה תחליף. בנושא אמריקן איגל, בצע חיפוש בפורום ולמד משהו על המותג.

לגבי החלפה חוזרת, כמה ק"מ יש לרכב ומתי בוצעה ההחלפת שמן האחרונה?

פורסם

בוא נעשה חשבון פשוט: אם כרגע יש נוזל ש50% ממנו טוב ו50% לא, החלפה נוספת תוריד את האחוז הלא טוב ל 25%.

 

עדיין לא ממש מושלם, ואני לא חושב שיש הצדקה להחלפה. זה לא ששמת בפנים שמן זית :-), שמת שמן לממסרות אוטומטיות

 

בלנסר שלי אני מחליף נוזל ממסרה אוטומטית של מיצובישי DIAQUEEN פעם ב3-4 טיפולים ואין כל בעיות.

The US manufactured products are 100% USA made

 

(מתוך האתר של אמריקן איגל)

×
×
  • תוכן חדש...