Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

בימים אלו אני נמצא בשיא השיפוץ של האסקורט 71 שלי.

הרכב בעוד מספר ימים נכנס לצבע ורציתי לקבל חוות דעת על חברה שאיתה ככל הנראה אגוון את הצבע לרכב שלי.

החברה נקראת mipa, הצבע יהיה ברק ישיר.

אשמח אם תוכלו לספר לי על החברה, האם למישהו יש נסיון עם הצבע שלהם, איזה חברה משתווה אליה ואיזה חברה מומלצת יותר.

 

אודה על כל עזרה שתתקבל.

אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

ממליץ על חברות אחרות כגון

de beer

standox

sikkens

du pont

glasurit

עמידות uv מובטחים ,תכונות הקשרות מצויינות ,מערכות שלמות של חומרים אין חשש מראקציה מהפח ועד הצבע הסופי

מקור ידוע

פורסם

היי , בהצלחה בשיפוץ .

 

בקשר לשאלתך - אני לא מכיר את חברת צבע שהזכרת , אך שמעתי חוות דעת מצויינות על צבע לרכב של חברת PPG - מי שמייבא לארץ את הצבע הזה זה "אברהם שירזלי ובניו " מלוד .

 

תעדכן בנושא .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

תודה על התגובות חברים.

יש העדפה מבין כל החברות שהעליתם פה ? או שכולם פחות או יותר באותה רמה ?

האם יש דעות שליליות על חברת mipa או שאתם פשוט לא מכירים ?

 

ומה דעתכם על האחים מרון בבאר שבע ? הם מתעסקים עם Glasurit, האם יש "משחק" עם אופן ההכנה ?

ז"א, יש מצב שהם קובעים נתונים עפ"י ידע/נסיון אישי ? או שאת הכל המכונה של Glasurit עושה ואין קשר לרמת המקצועיות של העובדים בבית העסק ?

 

תודה !

מחשבה בוראת מציאות.

  • אחראי פורום
פורסם

עם ה-4 הראשונות שיגאל ציין יש לי ניסיון של כמה שנים באופן תעשייתי,

מדובר בחומרים איכותיים מאוד עם תוצאה מצויינת לאורך זמן, בנוסף לתכונות שיגאל ציין בעצמו.

הכל כמובן בהנחה שזה נעשה באופן מקצועי.

אני מוסיף גם את חברת ILVA האיטלקית, משווקת ע"י "גוונים".

Mipa לא מוכרת לי.

מה הכוונה שלך לגבי "משחק" בצבע? גוונים?

לבעל עסק שמכבד את עצמו יש מחשב שמערבב לבד או במקרה יותר נפוץ -

תוכנה שמציינת אילו גיוונים על הצבעי להוסיף כדי לקבל צבע מסויים.

אם זה "לפי העין" - תוותר על התענוג.

או במקרה שהצבע הספציפי שלך הוא מוצר מדף ואז אין שום התערבות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תודה, אקח את ההמלצות שלכם ואשתמש ב glasurit.

שאלה נוספת, לאחר היסוד ולפני הצבע, מומלץ להתיז קומפאק?

 

תודה.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אכן מומלץ להתיז "קומפאקט פילר" (השם המסחרי הוא יסוד דו רכיבי פוליאוריטני) לפני הצבע

לגבי שיטת הצביעה לרכב ישן ישנם מערכות צביעה שונות לכל סוג של תיקון ושטח היישום

עליך ליצור קשר עם היבואן או היצרן לבקש ממנו את tds של שיפוץ רכב ישן

 

http://www.glasurit.com/techinfo/en_UK/TechnicalInformationSheets/pkw.html

×
×
  • תוכן חדש...