Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד 3 חודשים היא בת 30 - קיצור תולדות הפנדה.


חן פרחי
שימו לב! השרשור הזה בן 5279 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשנות ה 90 יצאתי עם בחורה בלונדון עם פנדה.

רכב מאוד מרווח ונוח.

רק שמאובזרת בערך כמו הדשהוו.

 

אפשר לעשות הכל באוטו.

תמונות בהמשך,,,,

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בשנות ה 90 יצאתי עם בחורה בלונדון עם פנדה.

אפשר לעשות הכל באוטו.

תמונות בהמשך,,,,

 

היה לך זמן לצלם בזמן שעשית "הכל באוטו"?

מחכים לתמונות....

עודד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל בניגוד לפנדה המקורית, הצ'ינקוואצ'נטו היתה מכונית עלובה למדי, מסורבלת לנהיגה, בעלת מנוע אסטמתי וגיר מסורבל ודביק, היגוי כבד וארוך כמו גלות עם ישראל, שלא לדבר על איכות גימור ופלסטיקה ברמה של עולם רביעי.

 

קצת הגזמת, ידידי - ובפרט שגם הפנדה, חרף אופיה החביב והנמרץ, לא היתה מכונת נהיגה מלוטשת, בנוסח סיטרואן AX או אוטוביאנקי Y10, למשל.

 

בשנת 1996 גרתי תקופה בחו"ל, שם יצא לי להתוודע לגרסת הספורטינג של הצ'ינקווצ'נטו. עם מנוע ה-1.1(55 כ"ס) המשמש עד היום את הפנדה(לא בארץ) ומשקל זבוב, זו היתה מכונית זריזה וחביבה מאד - וממש לא ספרטנית וזולה. ההגה היה אמנם איטי(3.9 סבובים מנעילה לנעילה), אך התנהגות הכביש העלתה חיוכים. הספורטינג היתה בדיוק מה שמצפים ממכונית איטלקית עירונית:זריזות ושובבות.

 

למותר לציין שאת האופי החביב הזה אני מוצא כיום ב-500 החדשה, אחת המכוניות המדליקות שיצאו בשנים האחרונות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי פנדות 4X4 על פסגת הר הווזוב באיטליה.צולמו לפני כמה חודשים ביום לוהט. אלה הרכבים היחידים שמגיעים לשם.

IMG_8912.jpg

IMG_8909.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי כזאת , אוטו כיפי ביותר לנהיגה ,עם משקל זבוב של 580 ק"ג ומשטח חלקלק אפשר להשתולל במהירויות נמוכות

בשליטה מלאה, אני מתעגע לאחת כזאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים,הנה פנדה מקורית משנת 1981 שעומדת אצלי בחצר,,ממתינה לתורה ,,

תימכור לי אותה,אני מבטיח לשפץ אותה עכשיו.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5279 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...