Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'ו 406 מנוע 2000 שנת 2000 לא מניעה.


audi A8
שימו לב! השרשור הזה בן 5577 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב!

 

אתמול בערב בזמן נסיעה כאשר הרכב היה מגיע לטורים נמוכים(לקראת עצירה או רוורס בלי גז)הוא היה נכבה.

לאחר שהרכב עמד כשעה שבתי אליו וכעת הוא לא הניע כלל גם לא היום בבוקר שניסיתי.

בהנעה הראשונה הבוקר היה רעש של סוויץ' אך לאחר מכן, כשמנסים שוב- כלום.

 

ניתן לציין שהמקרה של הכבוי בזמן עצירה היה קורה בעבר אך בתדירות נמוכה מאוד(אחת לחודש-חודשיים),והרכב היה חוזר לעצמו אחרי כמה דקות.

 

אשמח לכיוונים כדי שבמוסך לא ימרחו אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם האורות,מערכת שאר צרכני חשמל עובדים כמו שצריך או שהאורות מתעמעמים ? ניסית להניע את הרכב עם כבלים ?

פתח סוויץ' מול קיר בטון ובדוק את הדברים.

בדוק חיבור נעלי כבל מצבר ונסה להניע שנית בעזרת כבלים.

במקרה וניסית להניע עם כבלים,נסעת עוד קצת,הרכב נכבה, אין אורות וצרכני חשמל לא עובדים- כנראה,שאין לך טעינה כלומר הבעיה באלטרנטור.

אחרת כל בעיה תיתכן ממערכת החשמל, ההצתה ועד מע' הדלק ויש לחבר את הרכב למכשיר דיאגנוזה במוסך מורשה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסכניק אומר שחלקים מרצועת האלטרנטור(אביזרים) נקרעו לתוך הסטרטר וזה גרם לתזוזה של 4 שיניים ברצועת הטיימינג ונדפקו השסתומים האם זה הגיוני?!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיוני שרצועת אביזרים נקרעה וחלקים ממנה חדרו למערכת התיזמון[טיימינג] של המנוע . רצועת תזמון קפצה מה שגרם לשסתומים להתנגש בבוכנות בזמן עלייתם ולעקם אותם.

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הסדר גודל מבחינת עלות תיקון של דבר כזה?

הרכב הוכנס למוסך מורשה ומחר צריכים להתחיל לעבוד על הרכב.

המוסך נתן הערכה של כ-5.5K ש"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוסכניק אומר שחלקים מרצועת האלטרנטור(אביזרים) נקרעו לתוך הסטרטר וזה גרם לתזוזה של 4 שיניים ברצועת הטיימינג ונדפקו השסתומים האם זה הגיוני?!!!

נפלו לתוך הסטרטר? איך יכול להיות שהם נכנסו לתוך הסטרטר? ומה זה קשור בכלל לרצועת התזמון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה,לתוך הקראנק- התבלבלתי בניסוח.הרכב לא נתן סטרטר.

המוסכניק טען שמה שקרה זה בדיוק מה שDIAGON רשם.

גם לקראנק זה לא יכול להיכנס!!

הניסוח הנכון יהיה שהרצועה נקרעה וכנראה חלקים ממנה נדחפו לגלגל"ש של רצועת התזמון(שמחוברת לקראנק עצמו) וגרמו לקפיצה בשן.

אני מקווה שהמוסך יותר מקצועי מהתיאורים האלה שהוא נותן לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר במוסך מורשה פג'ו והבעיות עם הניסוח הם כנראה בגללי,שמה לעשות אני לא מכונאי ואין לי מושג קלוש מה זה קראנק ושאר מרעין בישין.

המוסך המליץ להחילף מנוע כי כנראה גם הבוכנה נפגעה ולא ניתן לדעת אם תיקון יועיל.

 

דגם המנוע הוא RFR עם 138 כ"ס,האם ניתן לקחת מנוע גם משאר דגמי פג'ו-סיטרואן המשתמשים במנוע זה?(307, 407 בשנותיה הראשונות,סיטרואן C5 וכו')

כמה בערך אמור לעלות מנוע כזה מפירוק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5577 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...