Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי לכולם

מישהו ממליץ על סוכנות רכב

לקניית רכב לא חדש

אני גר באזור רמת גן

אני מתכוון לכול המקומות האלה שיש המון רכבים בחוץ

אני קצת חושש להיכנס לכול מקום

אם מישהו מכיר שמע על מקום אמין אשמח לשמוע

תודה ירון

פורסם

אני ממליץ לך להכנס לטרייד אין של יבואנים.

למשל, לובינסקי טרייד (יש סניף בפ"ת):

http://lubinskitrade.focusnet.co.il/חיפושרכבים/tabid/1091/Default.aspx

 

או לבדוק בקרסו טרייד אין:

http://www.carassotradein.co.il/

 

אתה כבר עכשיו , דרך המחשב, יכול לראות את מה שיש להם במלאי.

 

אוטודיל , יש סניף בב"ב (טרייד אין של קבוצת פולקסוואגן ):

http://www.auto-deal.co.il/מלאירכב/tabid/59/Default.aspx

 

על המגרשים הרגילים, עם המון רכבים בחוץ הייתי מוותר.

אלא אם מדובר במגרשי מכירות של חברות ליסינג גדולות (ישירות מחברה): אלדן, אלבר, שלמהSIXT וכו..

אבל כאן מדובר ברכבים מהשכרה\ליסינג בלבד.

 

בכל מיקרה, מבחינתך זאת צריכה להיות חובה - לקחת את הרכב לבדיקה משלך למכון בדיקות שאתה בוחר (אפילו עם מציגים לך בדיקה של המוכר).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בגדול אני ממליץ לך לא להכנס למקומות האלה!!

 

יש כ"כ הרבה רכבים פרטיים באינטרנט, למה ללכת לסוחר שיכול לרמות אותך??

פורסם

דווקא להיפך,

אם היה מדובר באדם פרטי שמכר רכב כזה, לאותה גברת לא היה שום סיכוי לקבל את הכסף חזרה.

אגב, אני גם בהתלבטות אם לרכוש מסוכנות רכב כזו אבל רק מהפחד מבעיות מכניות שהוסתרו טוב על ידי אותן חברות.

פורסם

אני לא יודע לגבי קרסו, אבל לובינסקי נותנים על הטרייד אין שלהם שנה אחריות מלאה אז מהבחינה של "סדרו אותי" אתה יכול להיות שקט. כנס לאחת הסוכנויות ובקש שיבדקו לך במחשב אם יש רכב שמעניין אותך.

פורסם

מצטרף להמלצה על אחד הייבואנים

הדודה קנתה מהטרייד אין של היבואן (כלמוביל) פיזו 206

הבדיקה לא הראתה משהו חמור

הדברים הקטנים תוקנו , והיא קיבלה חצי שנה אחריות על הגיר והמנוע

וראה איזה פלא , הלך הגיר

בלי שום בעיה ,חוץ מהתעקשות לבצע את ההחלפה אצליהם במוסכים, הוחלף הגיר

מפרטי היא היתה עכשיו מוציאה את הכסף מהכיס

שלא לדבר על המחיר הטוב שקיבלה

:wink:
×
×
  • תוכן חדש...