Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם הייתם משלמים 50K לאסקונה 84?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית הרכב באמת יפה ועושה רושם טוב.

 

המחיר? זכותו של המוכר לבקש,כולנו יודעים שברמת ודאות של 99% הוא לא יקבל את המחיר הנדרש,גם לא מחצית ממנו והמודעה לא צריכה לעורר כל כך הרבה הדים,סתם עוד מודעה עם מחיר הזוי שמצטרפת לעשרות ומאות אחרות.

 

כבר מזמן אני מהרהר בפער שיש בין מחירים נדרשים ולבין מכירות בפועל, אנחנו כל הזמן מזכירים שמחיר הרכב הוא המפגש בין רצונות המוכר והקונה,זה נכון בתיאוריה,זה קורה פחות ופחות במציאות.

 

אני עוקב די באדיקות אחר נסיונות למכירת רכבי אספנות ונראה לי שהשוק המקומי מתנדנד בין חיים למוות,מעט מאד עסקאות מושלמות,אנשים נתקעים עם רכבים לאורך חודשים ושנים,הסיכוי לקבל מחיר מלא כשאדם השקיע ושיקם רכב נמוכים מאד ואם כבר יש עסקה שבה עובר כסף רציני היא לרוב עסקת יבוא של רכב אספנות או במכירה של דגמים מיוחדים באמת/שהובאו גם הם ביבוא אישי.

 

גם כאן בפורום אנו עדים לחברים שמנסים למכור רכבים יפים וחביבים במחירים סבירים למדי והעסק לא זז..!

 

אני לא מדבר על מה שקורה ביד 2 ובקלאסיקר...

 

יש איזו בועה,איזו "דעה בציבור" שרכב אספנות שווה "הרבה",לכן מפורסמות מודעות כמו זו של האסקונה,השוק בפועל הרבה יותר קטן וחלש ולכן בסופו של דבר עלולה להפוך האסקונה לגרוטאה ששווה 4000 ש"ח וכך תימכר או תושלך, בד"כ כשבעל רכב ישן מחליט למכור,הוא גם מחליט להפסיק ולהשקיע ברכב והזמן כידוע אינו מיטיב עם אף אחד... בשרשור עתיקות בדרכים אנו עדים כמעט כל שבוע לרכב כזה שהחל כרכב למכירה ששווה את משקלו בזהב וסיים כרכב שאינו שווה אפילו את משקלו כברזל... כי הגרירה עולה יותר...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

תופעה ידועה ומוכרת.

לא מעט אנשים חושבים שחובבי רכב קלאסי וישן הינם אנשים חסרי חוש שיפוט אלמנטרי, והם עטים על כל מכונית המוצעת למכירה כמוצאי שלל רב.

לא פעם שמעתי ממוכרים שדרשו סכומים בידוניים את המשפט הבא "אין דבר, אל תקנה, עוד מעט יבוא איזה משוגע מהמועדון של הענתיקות וישים כסף".

למותר לציין שחלק לא מבוטל מהמכוניות הללו ניגרטו לבסוף ע"י העיריות או שסבלו מונדליזם חסר תקנה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
המחיר? זכותו של המוכר לבקש,כולנו יודעים שברמת ודאות של 99% הוא לא יקבל את המחיר הנדרש,גם לא מחצית ממנו והמודעה לא צריכה לעורר כל כך הרבה הדים,סתם עוד מודעה עם מחיר הזוי שמצטרפת לעשרות ומאות אחרות.
זו המנטאליות הישראלית של "לא לצאת פראייר".

עדיף לו למוכר הממוצע להיתקע לנצח עם גוש פלדה מחליד ובלבד שלא ימכור בזול מדי ויצא פראייר, חס וחלילה.

 

יום אחד איזה סוציולוג יעשה מחקר על התופעה הישראלית הזו בה כל אינדבידואל עושה ככל שביכולתו כדי "לא לצאת פראייר" ובשורה התחתונה כולנו נדפקים פה כל העת על ימין ועל שמאל... :-)

פורסם

כי הוא דורש מחיר "אספנות"! מה לא ברור כאן?:lol::wink::-D

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אפשר לנסות ולהתקשר למוכר, ונסות לקבוע איתו ליד הבלוק באסטר.

אם הוא יישאל למה דווקא שם, פשוט לומר לו: "בשביל שתוכל להחזיר את הסרט שאתה חי בו"

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם
אפשר לנסות ולהתקשר למוכר, ונסות לקבוע איתו ליד הבלוק באסטר.

אם הוא יישאל למה דווקא שם, פשוט לומר לו: "בשביל שתוכל להחזיר את הסרט שאתה חי בו"

 

:lol:good one!

פורסם

בתור חובב אופלים, הייתי משלם לו 2000 שקל עליה וזה בתנאי שהיא במצב טוב, וגם זה אם לא היה לי רכב...

המחיר שהוא דורש די הזוי ולפי דעתי זו טעות...או שלא.

בשטחים האוטו יכול להמכר ב7-8 אלף שקל (שתדעו!)

ובהמשך לדבריו של חן פרחי, אולי יש כאלה אבל צריך להיות באמת משוגע כדי לחשוב שיהיה ביקוש לאסקונה אספנות, במיוחד שהיא תצהפוך לכזו רק בשנת 2014...

פורסם
אפשר לנסות ולהתקשר למוכר, ונסות לקבוע איתו ליד הבלוק באסטר.

אם הוא יישאל למה דווקא שם, פשוט לומר לו: "בשביל שתוכל להחזיר את הסרט שאתה חי בו.

 

 

חזק ביותר למרות שכבר אמרו את זה בתגובה קודמת רק ששם זה היה באנגלית.

פורסם
יש עכשיו ביד 2 אסקונה אחרת למכירה ב 3500 שקל.

איזה פראייר.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

×
×
  • תוכן חדש...