Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת בקשר להונדה סיויק DX שנת 95 מנוע 1500 כמה כוס סוס יש לו ?

 

ואם הרכב הזה מומלץ אמינות, חיסכון - טיפולים דלק וחלקים ?

פורסם
רציתי לדעת בקשר להונדה סיויק DX שנת 95 מנוע 1500 כמה כוס סוס יש לו 102 כ"ס?

 

ואם הרכב הזה מומלץ אמינות- ברמת העיקרון, הרכב מאד אמין כמיטב המסורת של הונדה. יש לקחת בחשבו,ן שבשנתון הנ"ל רמת האמינות שהרכב צפוי להפגין, תלויה מאד באופן הטיפול ברכב ובהיסטוריית הטיפולים שלו. רכב שתחוזק כהלכה סביר להניח שיפגין אמינות גבוהה מאד ולהיפך., חיסכון - טיפולים דלק וחלקים- צריכת דלק של משפחתית ממוצעת, גיר רגיל או ידני? מבחינת חלקי חילוף, יקרים מבמעט מהממוצע- הונדה ?

 

בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

בקשר לגיר הוא אוטומט

יש לי עוד שאלה כמה הרכב שוקל ?

ואם יש לו אותו מנוע כמו ב EX שם המנוע VTEC אם אני לא טועה ?

ואם ההבדלים בין EX ל DX זה רק באיבזור או גם בביצועים ומנוע וכל מה שקשור למכניקה ?

פורסם

כמה שאני יודע VTEC החל משנת 95 והוא נותן כ-125 סוסים. משקל רכב כ-1100ק"ג.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ex אוט' 95 שוקלת 1080 ק"ג.

בעלת מנוע D16Z6/9 בעל 125/6 כוחות סוס.

המנוע של DX הינו 1.5 ושל EX ה1.6

כעקרון שניהם מנועים אמינים מאוד, אך אם אתה מחפש כוח תוותר מהר על ה 1.5, זמינות הכוח שלו פשוט מחפירה.

מצחיק שה1.4 שיש לסיוויק האצב'ק משנות 97+ הינו זריז הרבה יותר מהמנוע של הDX.

 

מלבד המנוע ה EX מאובזרת בקריות אוויר ובקרוז קונטרול, בעלת ידיות בצבע הרכב, והלוח מכוונים שונה.

 

אם אתה שואל אותי מה מומלץ, הEX מכל הסיבות.

פורסם
ex אוט' 95 שוקלת 1080 ק"ג.

בעלת מנוע D16Z6/9 בעל 125/6 כוחות סוס.

המנוע של DX הינו 1.5 ושל EX ה1.6

כעקרון שניהם מנועים אמינים מאוד, אך אם אתה מחפש כוח תוותר מהר על ה 1.5, זמינות הכוח שלו פשוט מחפירה.

מצחיק שה1.4 שיש לסיוויק האצב'ק משנות 97+ הינו זריז הרבה יותר מהמנוע של הDX.

 

מלבד המנוע ה EX מאובזרת בקריות אוויר ובקרוז קונטרול, בעלת ידיות בצבע הרכב, והלוח מכוונים שונה.

 

אם אתה שואל אותי מה מומלץ, הEX מכל הסיבות.

 

 

למה אתה חושב ככה שה DX כזאת גרועה במהירות לפי מה שאני יודע בשנים 94-95 עם מנוע 1500 יש לה 102 כוח סוס שזה סבבה

פורסם

אתה רוצה חוות דעת או חיזוקים חיוביים?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...