Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השכונה הפכה לטוקיו דריפט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הדבר שאתה צריך לעשות זה להראות להם את המקום הנטוש שאתה עושה וילי

ככה יהיה להם כיף ומותר להם שיהיה להם כיף וגם הם לא יסכנו אנשים ברחוב אלא רק את עצמם

 

אסור להיות צבוע ומתחסד

אם אתה עושה כיף עם הקטנוע אז למה הם לא יכולים עם האוטו:?:

הם ילדים צריכים הכוונה!

 

מחזק.

וגם לגבי "בני דודינו" שעושים דריפטים בחניונים עירוניים, לא הבנתי מה הבעיה פה, אם יש מקום טוב שאין שם עוברי דרך

והם לא מסכנים אף אחד חוץ מעצמם אז למה להיות מניאקים ולהרוס להם?. תחשבו על זה מה עוד יש לנו לעשות כדי להנות

קצת מנהיגה לא שגרתית לדוגמת "הדריפטים" זה בכל זאת תרבות. תחשבו על זה.

פורסם

כי גם התחילו להגיע חברים מהכפרים השכנים כמו: "איברהים שורף צמיגים" ו"מוחמד מרים בלם יד"...

.

 

אצלו זה לפחות ערשראלי, אבל אצלי יש גם שחקני רכש מהכפרים בנוסף, ממש עושים .

 

 

היית חייב לגרור את הגזענות שלך ישירות אליינו?

לא יכלת להשאיר אותה בבית היום?

למה את שביב המידע הזה שמציין את לאום מרים ה"האנדברקס" היה כל כך חשוב לך לציין?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בימים האחרונים באמת נרגע פה קצת.

מקווה שימשיך ככה...:wink:

תודה לכולם,אחלה עצות !

 

יש מצב אתה מצלם את הפניה היכן מבצעים את הדריפטים? אני בדיוק מחפש מקום עם הרבה מרחב,

למדתי לקח לפני כמה חודשים שאם עושים את זה בכיכר מתנגשים עם הג'אנט אחרי זה אי-אפשר ליישר אותו, ואז בלאגנים לחפש אחד מקורי! בלאגן.

 

עם מישהו מאזור חולון פה אני יכול להמליץ לו על מגרש באורך של 80 מטר של רוחב של 50 רלוונטי רק לשעות מאוחרות של הלילה, לא מחנים שם רכבים, אפשר לעשות שם דריפטים בערך ב-100 קמ"ש מקסימום ועם עפים אז אין כמעט במה להכנס, למדתי שם כמה טריקים, כעת בפניות במהירות כשנזרק האחורה של הרכב אני מצליח להשתלט עליו די מהר, בלי האימונים של המגרש אני חושב שכבר הייתי מחליף סט ג'אנטים בכמה מקרים.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

כרגע כתבת שיש לך מקום להתאמן בו...

 

שים כמה בקבוקים / קונוסים ושלום על ישראל.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
לא היה לך משהו חכם לכתוב,אז זה מה שעשית ???:lol:

א. אני מיומן בזה.

ב. אתה יכול לשים לב שזה במגרש סגור, ואני לא מסכן אף אחד חוץ ממני !

ואם אתה באיזור המרכז ורוצה לראות ב LIVE תרים צלצול.:wink:

ואם אתה מעוניין אני יכול לשלוח לך תמונות יפות עוד יותר ! רק תבקש 8)

 

נראה לי שמשטרע יעשו את העבודה שלהם.

 

תודה רבה לכולם.

שבת שלום

המגרש כדורסל אולי סגור, אבל זה לא אומר שאולי יש שם ילדים קטנים שמשחקים. או שרוצים לשחק.

פורסם

גיא אל תגזים - שום בנאדם נורמטיבי לא יעשה את זה ליד ילדים קטנים.

 

מפריעים לך הרייסרים?

או שתזמין ניידת או שתגרום להם לעבור מקום לבד.

 

שכן עם משאית שיחסום את הפנייה קצת יעשה טוב, כמה אבנים גדולות באמצע הכביש גם לא יזיקו - תהיה יצירתי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

עם מישהו מאזור חולון פה אני יכול להמליץ לו על מגרש באורך של 80 מטר של רוחב של 50 רלוונטי רק לשעות מאוחרות של הלילה

 

יאללה תן אותה בהמלצה... (אפשר גם בה"פ)

ROOONEEYY

פורסם

אולי נסחפתי - אבל השינה של השכונה עומדת על הפרק. אני לא מדבר על לחסום, אלא לגרום לכך שנסיעה לא רגועה תהיה מסוכנת לרכב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שכן עם משאית שיחסום את הפנייה קצת יעשה טוב, כמה אבנים גדולות באמצע הכביש גם לא יזיקו - תהיה יצירתי.

 

אבנים גדולות זה "קצת" בעייתי, הרי זה לא פס האטה תקין שיגרום לו להאט, זה אילתור שעלול לסכן את האנשים שעוברים בסביבה, את הנהג ולגרום לנזקים לרכב.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

עצה שלי - קונוסים שבתוכם מסתתרים בזנ"טים אימתניים שדפקו אותם עמוק באספלט.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ל' תמיד אפשר שים שלט, המטרה היא להאט את קצב הנסיעה, לא לגרום להם נזק.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
יש מצב אתה מצלם את הפניה היכן מבצעים את הדריפטים? אני בדיוק מחפש מקום עם הרבה מרחב,

למדתי לקח לפני כמה חודשים שאם עושים את זה בכיכר מתנגשים עם הג'אנט אחרי זה אי-אפשר ליישר אותו, ואז בלאגנים לחפש אחד מקורי! בלאגן.

 

עם מישהו מאזור חולון פה אני יכול להמליץ לו על מגרש באורך של 80 מטר של רוחב של 50 רלוונטי רק לשעות מאוחרות של הלילה, לא מחנים שם רכבים, אפשר לעשות שם דריפטים בערך ב-100 קמ"ש מקסימום ועם עפים אז אין כמעט במה להכנס, למדתי שם כמה טריקים, כעת בפניות במהירות כשנזרק האחורה של הרכב אני מצליח להשתלט עליו די מהר, בלי האימונים של המגרש אני חושב שכבר הייתי מחליף סט ג'אנטים בכמה מקרים.

 

בלי להישמע מתחסד יותר מידי (אבל גם אם כן): תשלמו כמה שקלים למגרש ותעשו את זה שם (מסלולים וכו') ותעזבו את העיר ותושביה בשקט ובבטחון.

לצלם את הפניה כדי שגם אתה תגיע אליה?

לעשות "ניסויים" בכיכר?

כעת בפניות מהירות אתה "יודע" מה לעשות?

אתה לא חי בסרט, בחור, ואתה לא וין דיזל (או הכפיל שלו שביצע את הפעלולים). תרגיע. אתה סכנה לסביבה (הפיזית והאנושית).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
ל' תמיד אפשר שים שלט, המטרה היא להאט את קצב הנסיעה, לא לגרום להם נזק.

 

 

עדיין לדעתי מסוכן, זהו כביש ציבורי, גם רכבים של תושבי המקום עלולים להפגע, אבל זו רק דעתי.

 

Fat Bastard

עצה שלי - קונוסים שבתוכם מסתתרים בזנ"טים אימתניים שדפקו אותם עמוק באספלט.

 

 

להזכירך לפני כשנה בערך נהרג בחור צעיר כאשר הרכב בו חברו נהג התנגש במעקה בטיחות, ניסרה את הרכב במרכז פגעה בנוסע וגרמה למותו.

אני בטוחה שאין לך כל כוונה לשפד אנשים הנוסעים בכביש הזה.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...