Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עודף שמן מזיק?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר טיפול 10 אלף אחרון בדקתי את מפלס השמן , מצאתי שהקו של השמן נמצא מעל לנקודת המקסימום .

 

אם אני משאיר את זה כך יגרם נזק למנוע?

שמעתי ש אם משאירים את זה כך אז מצטבר פיח על המצתים , המונע יתחיל לצרוך שמן ועוד כל מיני שטויות .....

פורסם
לאחר טיפול 10 אלף אחרון בדקתי את מפלס השמן , מצאתי שהקו של השמן נמצא מעל לנקודת המקסימום .

 

אם אני משאיר את זה כך יגרם נזק למנוע?

שמעתי ש אם משאירים את זה כך אז מצטבר פיח על המצתים , המונע יתחיל לצרוך שמן ועוד כל מיני שטויות .....

 

תלוי עד כמה יותר מדי. עודף שמן יכול להזיק - מאוד.

 

הקראנק עלול לפגוע בשמן ולהתיז\להקציף אותו כלפי מעלה, שם הוא ימשך אל תוך המנוע,

מה שיוביל לשחיקה מוגברת (מדובר בשמן "מוקצף") - אפשרות אחרת שזה פשוט יפגע בלחץ

השמן במערכת, עם תוצאה זהה.

 

לבסוף, הוא עלול לנסות "לדחוף" את דרכו אל מחוץ למערכת, והוא יעשה את זה דרך

הנקודה החלשה ביותר (אטמים וכ"ו).

פורסם
לאחר טיפול 10 אלף אחרון בדקתי את מפלס השמן , מצאתי שהקו של השמן נמצא מעל לנקודת המקסימום .

 

אם אני משאיר את זה כך יגרם נזק למנוע?

שמעתי ש אם משאירים את זה כך אז מצטבר פיח על המצתים , המונע יתחיל לצרוך שמן ועוד כל מיני שטויות .....

 

תלוי עד כמה יותר מדי. עודף שמן יכול להזיק - מאוד.

 

הקראנק עלול לפגוע בשמן ולהתיז\להקציף אותו כלפי מעלה, שם הוא ימשך אל תוך המנוע,

מה שיוביל לשחיקה מוגברת (מדובר בשמן "מוקצף") - אפשרות אחרת שזה פשוט יפגע בלחץ

השמן במערכת, עם תוצאה זהה.

 

לבסוף, הוא עלול לנסות "לדחוף" את דרכו אל מחוץ למערכת, והוא יעשה את זה דרך

הנקודה החלשה ביותר (אטמים וכ"ו).

העודף הוא לא ממש גדול , אולי רבע סנטימטר .

פורסם

רבע ס"מ יכול להיות 20 ליטר או 100 מ"ל זה תלוי בגודל מיכל השמן

אך בכל אופן רצוי שלא להוסיף שמן מעל המקסימום .

×
×
  • תוכן חדש...