Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עתיד לדעתי אתה ממש לא מדבר לעניין .... מה זה אתה קונה רדיודיסק בשביל הברור של המסך ..

 

אז שכח מנקמיצ'י וכמה סדרות של אקליפס הם לא בשבילך

 

אתה הטצ גלייד של אלפין לומדים בזמן הכיוון משו כמו שעתיים ... ואז בקושי ומשתמשים בזה ( אלה אם אתם כמוני, כל הזמן משו לא טוב בשבילי חייב "לסדר")

 

אז סתם להביא חוות דעת שלילית על מוצר באמת נהדר זה לא לעניין

פורסם

רציתי חוות דעת על המכשיר

פיוניר דגם 770?

איך המכשיר הזה מבחינת איכות וכיוונים?

נחמד לתקציב....

 

900 שקל

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם
עתיד לדעתי אתה ממש לא מדבר לעניין .... מה זה אתה קונה רדיודיסק בשביל הברור של המסך ..

 

אז שכח מנקמיצ'י וכמה סדרות של אקליפס הם לא בשבילך

 

אתה הטצ גלייד של אלפין לומדים בזמן הכיוון משו כמו שעתיים ... ואז בקושי ומשתמשים בזה ( אלה אם אתם כמוני, כל הזמן משו לא טוב בשבילי חייב "לסדר")

 

אז סתם להביא חוות דעת שלילית על מוצר באמת נהדר זה לא לעניין

מצטער, לאכזב אותך, אבל האקליפסים הם מכשירים בעלי תצוגה אחת הברורות שאני מכיר, ונוחות התפעול שלהם היא פנטסטית.

 

יש לי הרגשה ותקן אותי אם אני טועה, אבל כנראה שלא ממש ראית מכשירים של אקליפס.

under construction..

פורסם

לא הייתי בפורום אז אני מגיב באיחור

עם כל הכבוד לאלפיין ההבל בין 55 ל53 הוא לא כחול בעיניים או דולפינים אני עם 55 והתצוגה שלי כבויה, אבל הנוחות של התפריט פי מליון טובה יותר, ב53 זה פשוט מציק ברמה !

לא נוח לנווט והתצוגה נראית מאוד זולה ו-למי שקונה באפריל ושם 2500 שקל או לא יודע כמה על רדיו דיסק ואחרי זה יתאכזב עם כל מבט אז זה באסה

ולא אכפת לי כמה הסאונד טוב (ואני מסכים הוא אכן טוב)

שורה תחתונה תצוגה נוחה מוחשית וברורה (לא חייבת להיות יפה או מצועצעת) לטעמי זה חובה ולא בגדר "אפשרי" אני באמת ובתמים אחרי יותר משנה עם 9855 ואני מרוצה עד השמיים ובחזרה !!

אם זה היה 9853 או נגיד 8650 של פיוניר

פיוניר היו מקבלים את כס המלכות בדש שלי

×
×
  • תוכן חדש...