Jump to content

fatboy1340

  • הודעות

    2,981
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fatboy1340

  1. בתחתית הדוח או בתיאור נסיבות אמור להיות כתוב איך זוהה הנהג. מה מצויין שם? בנוסף לא מוקף למעלה הסעיף שמציין מסירה ביד. מה רשום בנסיבות? הסריקה מטושטשת.
  2. הוראות מפקח על הביטוח אינן תופסות כאן, כי לא מדובר על חברת ביטוח לפי דברייך. יחד עם זאת, סביר להניח שגם במקרה הנל, כל הפחתה מדוח שמאי, חייבת להיות מנומקת כדי לעמוד במבחן בית משפט. האם הסבירו לך מדוע הפחיתו סכום מסויים מהנזק? לגבי עלות שמאי, תחום אפור. ייתכן ועלות השמאי הייתה יכולה להיחסך אם היית פונה למוסך לקבל הצעת מחיר או תיקון או אף מתקן את הרכב ומגיש להם החשבונית.
  3. לפני שקופצים עם הצעות משפטיות , האם שלמת את כל הסכום על הרכב? רק מקדמה? חלק מהסכום? אם שלמת את כל הסכום - האם הרכב כבר נרשם על שמך? אם שלמת סכום כלשהוא - קבלת חוזה. מה רשום בחוזה על ביטול עסקה/ מתן פיצוי? באלו מצבים אתה יכול לבטל את העסקה?
  4. https://cars.walla.co.il/item/3756481 בדיוק מה שדיברתי עליו בשרשור הנ"ל. חשוב גם מה הסיבה לחניה באיסור ולא רק עצם החניה עצמה.
  5. כרטיסים לפארק אירופה יש. הילדים יותר בעניין של אטרקציות פעילות, פינות ליטוף. פחות תצפיות מפלים ועיירות ציוריות . יש לך כיוון להמליץ?
  6. נצלש-אשמח להמלצות לגרמניה. אזור שטוטגרט,פרנקפורט. לפארק אירופה כבר הוזמנו כרטיסים ומלונות. מה שווה באזור הנל בנוסף?
  7. ביבי בן 76 , די חולה מסתבר +תחילת דמנציה (לא חסר דוגמאות - הבולטת היא שכחת שם בנו בחידון התנ"ך).אז הוא די בסוף. השאלה מי ינהיג את ה"ביביסטאן " אחריו. כרגע הוא די פוחד מיאיר גולן וטורח לשלוח את המיץ של הזבל לכל המפגשים שלו עם קהל בוחרים (כמו היום בסביון). לגבי אחוז חסימה - יעבוד טוב גם לצד השני (3.5 מנדטים של מרץ שהלכו לפח בבחירות אחרונות וכיום מספר זה גדול יותר מן הסתם), ובעיקר למגזר הערבי.
  8. לא ברור כלל מדוע הרכב שנסע בנתיב השמאלי ישר, פגע בכנף קדמית של הרכב שנסע בנתיב ימני ישר. אחד מהם סטה, כפי שציין ספריאל
  9. המתקין שעשה את העבודה, הגיע כבר אחרי שהמזגן פורק. אבל שווה לבדוק איתו אם יכול גם לפרק. אגב, אם מדובר על שרשורים ולא תעלות , עבודת פירוק פשוטה יותר. בנוסף, תעשה שיעורי בית, ותמצא יחידה פנימית וחיצונית קרובה/זהה במידות ליחידות הישנות. יהפוך את ההתקנה לפשוטה יותר.
  10. מנסיוני לפני שנה, המתקינים לא רוצים להתעסק בפירוק מזגן מיני מרכזי. וגם השניים שהסכימו, ביקשו כמה אלפי שקלים. בסוף פרקתי בסיוע חבר, עבודה שלקחה כ3 שעות כולל הוצאת כל הזבל למכולה. עוד נקודה לבדיקה, זה גודל היחידה החיצונית. רוב היחידות של מזגני 6,7 כס הן כפולות מאווררים, מה שהופך אותן למשמעותית גדולות יותר מהיחידות הישנות. באיזה אזור בארץ מדובר?
  11. אפשר להפעיל ביטוח שלך ואז לתבוע מהורים של הילד את כל העלויות של עליית פרמיה והשתתפות עצמית. תבהיר לאבא של הילד שהאשמה היא של הילד, ולכן כל התשלום יחול עליו. אגב, האם נרשמו דוחות תנועה לילד בגין נסיעה ללא קסדה,רישוי וכד?
  12. תבדוק סיטרואן גרנד פיקאסו. בתקציב שלך תוכל לקנות 2016,2017. רכב חסכוני לגילו, בטיחותי ודי אמין. המון מקום העמסה כאשר מקפלים את כל המושבים ( העברתי בו 2 ארונות גדולים של איקאה בנגלה אחת). תוכל למכור יחסית מהר, כי חרדים ודתיים עפים עליו
  13. בחודשים אחרונים רשמתי לא מעט דוחות לרכבים בעלי תו נכה, אשר חונים במפרץ המסומן בקוים אלכסוניים המצוי בין שתי חניות מכים מסומנות כחוק. המפרץ כמובן משמש להורדת נכה רגליים/משותק עם רמפה/מעלון.ס"ס 7346 לשיטתך, הדוח אינו כשר כי : אמנם המקום אסור לחניה, אך:1. לא נגרמה הפרעה ממשית לתנועת רכבים. 2. לא נגרמה הפרעה להולכי רגל.
  14. בהחלט חשוב לבדוק מי האדם שבא לבדוק את הרכב. בהנחה שהוא אינו שמאי מוסמך, תיתכנה 2 אפשרויות:1. מגיע לוודא שדוח שמאי ששלחת, אינו מופרך מבחינת עלות. זה חוקי לכל דבר ועניין. 2. מגיע לצלם תמונות לצורך עריכת שמאות נגדית. כאן החוק אומר ששמאי חייב לבצע בדיקה פיזית של הרכב.
  15. זה לא דוח ממלז, זה דוח מצלמה א3. המצלמה מוצבת בקטע כביש קבוע, עם מהירות מירבית קבועה וידועה. לכן שאלתי באיזה כביש צולם הרכב? כיוון וק"מ?
  16. אין שום עילה לתבוע את המלון. ראשית - פות"ש כתב שחנה בחניה לא כ"כ מוסדרת. מה זה אומר ? אלוהים יודע? חנה על מדרכה? חנה במעבר? שנית, סביר להניח שיש שלט בנוסח "המלון אינו אחראי לכל נזק שייגרם לרכוש ....".\ שלישית -ביטוח מקיף/צד ג של האוטובוס הוא האחראי לתשלום הנזק, בהנחה זהירה שלא ייקבע אשם תורם לפות"ש.
  17. מכל התגובות, אני מבין שאף אחד אפילו לא טרח להאזין לראיון המלא עם גולן. זה כולה 7 דקות, תשקיעו את הזמן הזה ואז תגיבו לגופו של עניין ולא לפי הכותרות בחדשות
  18. "פנינים" שמפיק הפה של "התכשיט". מקווה שעכשיו ברור יותר. לעניין ההחרגה מחוק הנכים, פשוט עדיין לא הגיעו להכל, אבל מגיעים לאט לאט. ניתן לראות לפי שנה של התיקון לחוק.
  19. תיקון כתב אישום בידי התובע [81] 91. תובע רשאי, בכל עת עד לתחילת המשפט, לתקן כתב אישום, להוסיף עליו ולגרוע ממנו, במסירת הודעה לבית המשפט המפרטת את השינוי; בית המשפט ימציא העתק מן ההודעה לנאשם. תלמד ותחכים. בסה"כ הייתי איזה פעם ,פעמיים בבית משפט אוסיף על זה שהחוק מדבר על מקומות בהם החניה אינה מותרת. כאשר מקומות שהעצירה בהם אינה מותרת בכלל לא נכללים בהגדרה זו.למשל מדרכה - על פי תקנה 72 אסור לעצור על מדרכה ,אלא אם כן קיים תמרור המתיר חניה עם 2 גלגלים. הסיבה שנמנעו עד לשנים אחרונות ממתן דוחות לרכבים הנושאים תג נכה היא מתוך התחשבות ,אך יותר מכך בשל חוסר הבנה וידיעה של החוק והפסיקות בנושא. אך כאמור אינפלציית התוים וניצול רבתי לרעה, גרם לשינוי בנושא האכיפה. המצב הגיע לאבסורד: אני עוצר נהגים שלא עוצרים בעצור, או משתמשים בטלפון בנהיגה, והתגובה הראשונה -אבל אני נכה. מזל שיש מצלמת גוף לתעד את הפנינים והתכשיטים.🤣
  20. כל בית חולים בארץ יושב על שטח עירוני מסויים. בכל בית חולים הפקחים העירוניים מבצעים אכיפה. לטענה שלך כי מדובר בשטח פרטי שאין לציבור זכות לעבור בה, אין ממש. אלפי, ועשרות אלפי אנשים שעוברים שם בכל יום הם ראייה לכך. לעניין הפרעה, אתה לא רואה, אני כן. יש מספיק פסקי דין שעסקו בחסימת שדה ראייה לנהגים כגורם מפריע ממשי. מעבר לכך גם ציינתי כי אי התנועה יכול לשמש להורדת עגלת ילדים/ נכים ולא לחנייה של רכב. לגבי שטח הפרדה, קשה להתרשם מהתמונה, אך ייתכן בהחלט כי אכן מדובר בכזה. לעניין ציבור מוחלש- חניה שכזו, על אי תנועה מוגבהת, אינה יכולה לשמש אדם המוגבל בתנועתו. לכן סביר שקרה אחד מהבאים: מדובר ב"נכה "לכאורה, שלא באמת מוגבל בתנועתו, כפי שקיימים רבים כאלה אשר אינם זכאים באמת לתו נכה או שאם מדובר באמת באדם נכה רגליים, אשר הנהג כבר הוריד אותו ונסע לחפש חניה בעצמו ואז אין סיבה שיחנה בצורה זו. באחד השרשורים המקבילים, צרפתי פס"ד שעסק בנקודה זו. אז אל תרגיש רע עם אכיפה במקרה הנל. מודה כי לא הזדמן לי להיות הרבה בבית משפט לעניינים מקומיים. מנסיוני הקט שם, התובע ביטל סעיף אישום. על אותו משקל אני מניח כי יכול גם להוסיף או לשנות. כמובן זו פרקטיקה נפוצה בבית משפט לתעבורה. לעניין חניה על שטח הפרדה, אכן אסור. ציינתי גם את סס רלוונטי בחנא.
  21. המצלמות הוכחו כאמינות בפס"ד האחרון, אלא אם כן מדובר ברכב היברידי/חשמלי. לגבי קיום התמרור התייחסתי. מתגובתו של פות"ש אני מבין שהוא קיבל דוח מצלמה ברירת משפט וביקש להשפט. לכן עליו יהיה להוכיח שמה שמוצג ע"י משטרה אינו נכון. ולכן במקרה הנ"ל נטל ההוכחה היא עליו. באופן כללי, ממליץ בחום לבקר לפחות פעם/פעמיים בבית משפט לתעבורה ואז לחזור לכאן עם תובנות.
  22. אם אתה בקשת להשפט, אז נטל הוכחה עלייך. אם קיבלת דוח הזמנה לדין, אז התביעה בדרך כלל מציגה פרוטוקול הצבת תמרורים בקטע בו התבצעה האכיפה. ראיתי גם מקרה בו התביעה הציגה תמונות של התמרור לשופט. על איזה כביש מדובר?
  23. בדוח שקיבלת אמור להיות רשום מה המהירות שנמדדה ומה מהירות אחרי ההפחתה. בכביש בינעירוני מהירות המותרת היא 80,אלא אם כן קיים תמרור שאומר אחרת.אם אין תמרור כזה, המהירות היא 80.
  24. 1. האם מעבר החציה מחבר שני מקטעים שמיועדים להליכה של הולכי רגל? 2. אפשר בצבע לבן, ואפשר בכתום שלמעשה מדגיש שמדובר באזור עבודות ולכן קיימת חובת זהירות יתרה 3. לא. יש הרבה תנאים/חוקים. יש לך תמונה של המקום ?
×
×
  • תוכן חדש...