Jump to content

fatboy1340

  • הודעות

    2,981
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fatboy1340

  1. על פי החוק , יש למשטרה 4 חודשים לשלוח לך את הדוח. קרי עוד יותר מחודשיים נותרו. זאת בהנחה שהרכב לא חדש ורשום על שמך. אם הרכב חדש/רשום על אדם אחר/חברה, התקופה מתארכת . כפי שכבר ציינו כאן, ייתכן כי העובדה שכבר ראית את הדוח באזור האישי, תשמש כהוכחה שהדוח הגיע אלייך. בסופו של דבר ההחלטה שלך מה לעשות.
  2. רק לחדד : אדום לבן =עצירה אסורה. זה לא מתיר חניה היכן שנגמר הסימון. לגבי המשפט - אמורה להיות דרך לפנות לבית המשפט (מזכירות בדר"כ) לצורך הגשת בקשות כגון בקשתך. לנסות לפנות למחלקת תביעות דרך דוא"ל/פרס - כדי שיהיה תיעוד ולבקש להודות באשמה.
  3. אני יכול להעיד בתור רושם דוחות תנועה לנהגים מזה 15 שנה. לפני כעשור, בשביל לרשום דוחות על אי ציות לתמרור עצור, הייתי צריך לחפש בנרות. כעת, מספיק לעמוד ליד כל תמרור עצור עם נפח תנועה סביר לידו, על מנת למלא פנקס דוחות בשעה וחצי,שעתיים. אותו דבר בדיוק ,לצערי עם מעבר ברמזור אדום. בדיוק לפני שבוע רשמתי דוח לנהגת צעירה שהחליטה לעשות פרסה שמאלה בצומת מרומזרת עם תמרור 201 מעל הרמזור. לשאלתי, האם המכוניות שנסעו ממול לא הדליקו אצלה נורה אדומה, היא ענתה שהמורה שלה אמר שאסור לעשות פרסה רק כאשר יש תמרור האוסר פרסה. זאת כמובן רק דומה אחת מני רבות שאני מתקל בהן ביום יום. אז כן, הרמה של הנהגים (בין אם זה שליטה בחוקי תעבורה/תמרורים ובין אם זה רמת הציות לחוקים) ירדה משמעותית בעשור האחרון.
  4. יכול להגיד שבעיר בה אני מתגורר, בוטלו בזמן אחרון מספר חניות נכים בשל שימוש לרעה/חוסר שימוש. לפי דברי מחלקת הפיקוח, חלקן בוטלו בגלל דיווחים מתועדים של שכנים. קיימת גם אופציה לסנקציות של ביטוח לאומי, אבל על כך אין לי מידע
  5. על אותו משקל ניתן להגיד שאיתות פועל לא מעיד על פניה/שינוי נתיב?? בסיטואציה הנל, ברור לחלוטין מה נהג ההונדה התכוון לעשות ולנהג המצלם היה מספיק זמן לעצור.
  6. אף אחד לא יכול להגיד לך מה יחליט השופט. יש סיכוי לזיכוי, ומצד שני זה גם עלול להגיע לשלילת תו נכה של השכן ( בחודשים האחרונים הנושא תופס תאוצה מבורכת) בשל שימוש לרעה. גגל את המושג . ראוי לציין כי חניית נכה היא לא רכושו של השכן ולכן אינו יכול לעשות בה שימוש כרצונו. אחרי שיפוג תוקפו של תג נכה/תיגמר זכאות, החניה תחזור להיות נחלת כלל או תוקצה עבור נכה אחר
  7. אולי רכב מיושן עם אבזור בטיחות מינימלי? מעבר לכך, ביטוח חובה הוא לפי מאפייני הנהג. לא מובן איך סרבו לבטח רק על פי מספר רכב.
  8. יש הבדל בין מה שכתוב בפוליסה לבין פסקי דין בנושא.אני דיברתי על פסקי דין. אגב, בניסוח סטנדרטי של ביטוח חובה מצויינת דרישה שלנהג היה רשיון נהיגה תקף בשנה אחרונה.
  9. על עוגמת נפש ועצבים כהגדרתך, תקבל מעט מאוד , אם בכלל. כי זה עניין סובייקטיבי שלך. כפי שציינתי, אם יש נזק ממוני מדיד שנגרם לך, על זה תוכל להגיש תביעה קטנה.
  10. 1. בשביל להגיש תביעה , עלייך לכמת בצורה מדוייקת את הנזק הממוני שנגרם: עלות תיקון אם שילמת עליו, עלות פרמיה אם הביטוח שילם. עלויות נוספות כמו איבוד יום עבודה כדי לאסוף רכב מהמוסך למשל או עלות רכב חליפי אם לא סופק כזה עי הביטוח. 2. לגבי שיטת מצליח, ממש לא מדוייק. הפוליסה מפרטת באופן מדוייק התנאים לכיסוי ביטוחי. ייתכן בהחלט שתנאי של רשיון נהיגה תקף הוא אחד מהם. יש מספר פסקי דין שחייבו את חברות הביטוח לשלם גם כאשר הנהג היה פסול נהיגה, אבל למיטב זכרוני, אלה היו מקרים של ביטוח חובה.
  11. רואים היטב את אורות רוורס של ההונדה. אשם תורם לא קטן של המצלם. לפחות 2 שניות לפני ההתנגשות.
  12. האם זה צומת T? או צומת X? איפה בדיוק התרחשה התאונה? (בנתיב של החץ האדום? בנתיב שעליו מצויר חץ כחול? בתוך גבולות החניה?) מה מיקום הפגיעות ברכבים?
  13. עגלת תאומים רוחבית,להבדיל מאורכית, הכי צרה היא 70 סמ. וזה לילדים קטנים עד גיל שנה לערך. מי שקונה עגלה לא רק לשנה אחת, ירכוש עגלה רחבה יותר. לפני עשור וחצי עשיתי סקר שוק מקיף לצורך רכישה.
  14. רוחב עגלת תאומים סטנדרטית 120-130 סמ. רוחב מינימלי של כסא גלגלים מבוגר 65-70 סמ. אם הגלגלים בקאמבר את יותר מכך. לזה צריך להוסיף 15-20 סמ של המרפקים הפרוסים לצדי הכסא.
  15. כאשר יש צילום של העבירה פרטי המיקום והכיוונים בעלי משקל נמוך. כפי שנאמר , אם העניין יגיע למשפט, התובע יכול לתקן את הכתובת ובכל מקרה מדובר בטעות סופר זניחה. לעניין הצילום, מנסיוני הפיקוח העירוני מצלם סרטון וידאו של כ15-20 שניות לפחות או לחילופין מספר תמונות סטילס במרווחי זמן של מספר שניות.
  16. דוח של 250 שח, 2 גלגלים ו1.3 מטר, יינתן רק בתנאי שהחניה מותרת על הכביש. פותש ציין שאבני שפה אדום לבן, לכן זה לא רלוונטי כאן. פותש, אם תעלה את הצילום לכאן, נוכל לייעץ אם כדאי לבקש להשפט
  17. יש 4 תנאים מצטברים שחייבים להתקיים על מנת שבעל תו נכה יחנה במקום אסור (ומדרכה היא מקום אסור לחניה ). לפי תיאורך התנאים לא התקיימו, כי הייתה הפרעה להולכי רגל. סביר להניח גם שהרכב צולם. אפשר להגיש בקשה להשפט, אך בסבירות גבוהה בית המשפט לא יפסוק לטובתו לאור העובדות. לבית המשפט הוא יצטרך להגיע בעצמו או לשלוח עורך דין מטעמו.
  18. מספר רב של פסקי דין חולקים על דעתך. יש הבדל בין מה מומלץ בעינייך ומה צפוי שיעשה נהג סביר שיודע את חוקי התעבורה. בעניין הנסיעה בשול ראוי לחדד, שאם אתה נוסע בנתיב ימני, בקצב של שאר התנועה, אז פרט לרכב בטחון (שתיהיה בטוח שתשמע ותראה אותו מתקרב הרבה לפני שיגיע אלייך), אין שום מצב חוקי אחר שרכב עוקף אותך כאשר הוא נסע בשול. הטענה שלך היא בדיוק כמו לטעון שהזוג שנהרג לפני מספר ימים כי נהגת חצתה קו הפרדה כפול והתנגשה בהם, היה צריך לצפות שרכב יבוא מולם. וכן כן, גם רוכבי אופנוע אינם רשאים לנסוע בשול. אמנם קיימת הנחיה שלא לאכוף נגדם את הסעיף נסיעה בשול כאשר מדובר בעומס תנועה, אך על פי התקנות זו עדיין עבירה. היה שרשור לפני כמה חודשים בנושא, והבאתי דגמאות של מספר פסקי דין שעסקו בתאונות על שול, בכולם מרבית האשם היה של הנוסע על שול.
  19. השול הוא חלק מהדרך, אבל בכביש עירוני לא תראה שול. שול קיים בדרכים שאינן עירוניות או מהירות. ולפחות על פי התמונה, מדובר בדרך שאינה עירונית. לכן תקנה 69 רלוונטית יותר
  20. מילת המפתח בתקנה 72 היא "דרך". על פי התיאור של פות"ש הוא חנה לא על הדרך (כביש) אלא על שול, או אף בשטח שאינו מוגדר כאחד כזה.
  21. אם מדובר בדרך שאינה עירונית, כנראה בוצעה עבירה על סמך תקנה 69. בכל מקרה בצידו האחורי של הדוח אמור להיות פירוט של התקנה/חוק עזר. מה רשום במלל חופשי בדוח?
  22. על הרשיון אכן אין תאריך מפורט של הוצאה, אלא רק שנת ההוצאה. אבל ניתן לדעת את התאריך המדוייק על פי תאריך התוקף. כמובן שגם במסוף המשטרתי מופיע תאריך של הוצאה לפי הדרגות.
  23. הקקטוס עם מנוע 1.2?
×
×
  • תוכן חדש...