Jump to content

fatboy1340

  • הודעות

    2,981
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fatboy1340

  1. אם הטלפון היה בתוך מתקן סביר להניח שקיבלת דוח על קריאת/כתיבת הודעה או נהיגה בחוסר זהירות. ברוב מוחלט של הרכבים הפרטיים, רואים די טוב דרך חלון אחורי אם הנהג משתמש בטלפון. זה שלא הייתה שיחה בעת מפגש עם השוטר, כלל לא רלוונטי. התקנה מדברת על אחיזה או שימוש בטלפון, או כאמור קריאה/שליחת הודעה
  2. הסיבה היחידה להחזיק 100 כדור, זה אם יש לך 6,7 מחסניות למלא אותן ולהחזיק בכוננות. מעבר לכך, 99% מהאנשים הולכים עם מחסנית אחת, גג שתיים, שזה ברוב המקרים 20-30 כדורים.
  3. עבירה זו לא ניתן להמיר לאזהרה, כך שלהיסטוריה תעבורתית אין משמעות במקרה הנל. אם אכן רואים שהולך הרגל הניח רגל על מעבר החציה, בזמן שהרכב מתקרב/חולף, אזי סעיף הדוח מוצדק.
  4. https://news.walla.co.il/item/3719451 בינתיים מריצים פיילוט לקראת בחירות ארציות בשנה הבאה
  5. כאן מדובר במקרה שייתכן ומגיע לך פיצויים/תשלומים על פי החוק. אז גם אם חתמת על ויתור, אין לזה שום משקל משפטי. אדרבא, מרבית שופטי בית דין לענייני עבודה, יראו את המעסיק באור שלילי בשל מסמך כזה. במקרה של פותש, כלל לא בטוח שהצדק עימו. ועל פניו נראה שהמוכר בא לקראתו כאשר הסכים להשתתף במחיר החלפת הממיר.
  6. צריך עוד פרטים: איזה רכב, שנת דגם, יד, מחיר מחירון, מחיר קנייה, כמה זמן הרכב היה בבעלות האחרונה, כמה זמן הרכב נמצא אצל החבר עד שהתגלו הבעיות
  7. על הקונה היה צריך לבדוק את היסטוריית טיפולים, להוציא מסלקה ביטוחית ואולי אף לקחת את הרכב לבדיקה מטעמו. אם לא נעשו הבדיקות הללו, זוהי בעיקר בעייתו של הקונה. כפי שנאמר , ממיר קטליטי זה רכיב מתבלה, עם אורך חיים של 100-150 אלף קמ, תלוי רכב וסגנון נסיעה.
  8. מסירת פרטים היא הדדית. אתה נותן לה פרטים שלך, היא נותנת לך את שלה. מצלם את הרכב מכל צדדיו ושלום על ישראל. במקביל אפשר לנסות לבקש מהתחנה סרטון וידאו ממצלמות.
  9. אם הדוח המקורי נשלח בתוך הזמן החוקי, אין סיבה לביטול
  10. אם אתה לא זוכר שפקח ביקש לדעת את שמך, אז סביר שנותרו עם 2 אפשרויות:זרקת משהו מתוך חלון רכב הרשום על שמך או זרקת קרטון עם שמך מודבק אליו. אין באמת דרך אחרת לדעת מי אתה ולשלוח לך דוח
  11. תקרא עליו בויקיפדיה, בדיוק 2 דקות. ואז תדע שאין מה לצפות ממנו...
  12. אם נניח שמה שכתוב בדוח זה נכון +מצויין כי צולם במצלמת גוף, אז סך הכל דוח תקין. מסתדר גם עם דברי הנהג שבעצם מודה שלא עצר על קו העצירה, אלא עצר אחרי רכב שנסע לפניו. מעניין שלא ניתנה אזהרה במעמד רישום הדוח, שכן בעת רישום דוח ממוחשב מופיעה גם האופציה למתן אזהרה (בתנאי שהנהג זכאי לאזהרה).
  13. אם עצר על הקו, אז על מה הדוח? קו עצירה בתמונה מתלכד עם קו הצומת, אז אין צורך ב2 עצירות לכאורה
  14. 1. מה פירוט העלויות בדוח שמאי? תמיד אפשר להרים טלפון לכמה מוסכים ולקבל הצעות מחיר עבור החלקים/עבודות שכתובות בדוח 2. אם מדובר ברכב בן פחות משנתיים, אז חייבים בחלפים חדשים מקוריים
  15. צמיגים אחוריים גמורים יכולים להסביר היגוי יתר.
  16. זכאות לאזהרה רגילה, ותק נקי של 3 שנים. לפחות 5 שנים ותק רשיון סהכ.
  17. מסכים איתך לגבי ההכשרה. לגבי ההבדל בין מתנחלת שמעולם לא החזיקה נשק לבין חירניק, או אפילו רובאי 02/03, הרי שהוא תהומי. אני רואה הרבה שוטרים/יסמניקים/חיילים בדימוס שמסתובבים עם אקדח ואני רואה חרדים שמסתובבים עם אקדחים. הבדל תהומי כאמור. אני מתייחס נטו לעניין בטיחות ושמירה על הנשק. מבחינת יכולת ירי, ייתכן שחרדי מסויים הוא צלף מדופלם. אבל אם אפשר לחטוף את אקדחו מבלי שירגיש בתוך שניה, מהי נפקא מינה.
  18. לא יודע ספציפית לגבי כרטיס פלסטיק, אבל כן ראיתי לא מעט חכמולוגים שמצלמים את התג נכה בצבע או בשחור לבן, ומצמידים לשמשה.
  19. במקרה שלך,אם נגד החיילים שירו נפתחה חקירת מצח והם הורשעו, ברוב המקרים לא יקבלו אישור לאקדח. אבל אתה מפספס את הנקודה. מי שסיים שירות חובה , גם אם הוא רובאי 02 , לפחות כמה שבועות היה עם נשק צמוד לתחת שלו. זו הכוונה במשמעת נשק. ריתוק 28, על הפקרה, זו משמעת נשק. בשעת לחץ, כאשר צריך להגיב בירי, כולם יכולים לעשות טעויות. זה עניין אחר לגמרי.
  20. רובאי 03, הוכשרו גם על מאג. אבל העניין של הרובאים כבר הובהר כאן מספר פעמים. זה עניין של משמעת ואחריות יותר מכל דבר אחר. פחות קשור לכישורי שליטה בנשק כזה או אחר רובאי 03, הוכשרו גם על מאג. אבל העניין של הרובאים כבר הובהר כאן מספר פעמים. זה עניין של משמעת ואחריות יותר מכל דבר אחר. פחות קשור לכישורי שליטה בנשק כזה או אחר
  21. אם עברו יותר מ90 יום, אז לא ניתן לבקש להשפט.
  22. בהחלט נכון. לקיחת אחריות, זה מושג שכלל לא קיים עבור חלק ניכר מחברה ישראלית, החל מראש ממשלה ועד שליח זוטר.
  23. 1. כשמוכרים פיזו, מורידים והרבה , בלי קשר להיסטוריית התיקונים כאלה ואחרים. זה המותג ומעמדו בארץ. 2. אתה יכול לנסות לקבל הערכת שמאי האם קיימת ירידת ערך במקרה דנן. 3. אם ההחלפה בוצעה במוסך יבואן/מורשה יבואן, יש סיכוי שזה דווקא יעלה את ערך הרכב בשעת המכירה, כי למעשה מקבלים גיר חדש ב3 שנים לעומת שאר הרכב. 4. כמה קמ עשה הרכב?
  24. יש אפילו בעייתיות בהגדרה עצמה: "תביעת ביטוח", ולא "מימוש חוזה ביטוחי" לדוגמה
×
×
  • תוכן חדש...