Jump to content

fatboy1340

  • הודעות

    2,981
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fatboy1340

  1. וזה בדיוק מה שקורה כשלחיילים אין אמון בממשלה/שליט שלהם. ומזה בדיוק מזהירים ראשי צבא ושר הבטחון בדימוס, כבר שנתיים.
  2. יש שם בן 18 ובן 20. גיל צבא. בנימה אחרת קצת, מהיכרות אישית עם התנהגות של חרדים בכביש - לא אופתע אם בזמן הנסיעה, לא היו חגורים, מה שתרם לעובדה שכולם נהרגו.
  3. https://news.walla.co.il/item/3709844 ממש דיסוננס תהומי. מאות חיילים נהרגו בשנה החולפת על הגנת הארץ. ויש סרבנים שמטיילים בחו"ל כ"שליחות" ...
  4. אם כל נהג יחליט על פי דעתו שהחניה שלו לא מפריעה לאף אחד, אלוהים יעזור.... ולעניין ביטול הדוח: כל עוד עבירה מצולמת ובמקרה הנל קיים גם תיאור מילולי , אין חשיבית רבה לטעויות טכניות של סעיף/כתובת/כיוונים וכד. כל אלה נכנסים תחת הגדרה של טעות סופר.
  5. אז אתה מודע לתקנה ועדיין חנית בניגוד אליה. זה עיקרי הדברים. בתקנה הנל אין אזכור להפרעה. קרי עצם החניה שם מהווה עבירה.
  6. אם מדובר על כביש דו סטרי, עם נתיב יחיד לכל כיוון, אז גם אם חנית כביכול אחרי מעבר החציה, בצעת עבירה של חניית 12 מטר מהמעבר. עדיין קיימת הפרעה לשדה ראייה של נהג והולך רגל. מיקום חניה כזה מוחרג ממקומות שמותר להחנות רכב עם תג נכה.
  7. רחוב שומם, ללא צמתים ופניות. למה שיסתכל במראות דווקא עכשיו? מרבית הסיכויים שנהג לא בתוך הנהיגה ( חולם, טלפון,מכוון רדיו וכו). אם יש גם מצלמה פנימית, יהיה מעניין לראות תיעוד שלה יש רצף של כ10 שניות נניח, שקצה אחד שלו זה סוזוקי נכנס ברכב המצלם מהצד הימין שלו, ובקצה השני, סוזוקי עומד עם האף בחוץ והרכב מצלם פוגע בו. כל אחד מהקצוות זה אשמה מירבית של נהג אחר. מקרה המצולם יותר קרוב לקצה הראשון, אבל לא על הקצה עצמו. לכן סביר שבמשפט יוטל אשם תורם של כמה עשרות אחוזים על הנהג הפוגע. יצא לי להיות במשפט עם סיטואציה די דומה, רק שהרכב היוצא היה ברוורס. השופט חילק 50 50
  8. כל מי שטוען שאשמה בלעדית היא של נהג סוזוקי, שיחשוב על מצב בו הסוזוקי יצא 10 שניות מוקדם יותר ממה שקרה בפועל. ואז נשאר לעמוד , היכן שנעמד בעת קרות התאונה. ואז הרכב המצלם פגע בו. מה הייתה חלוקת האשמה אז?
  9. אגב ביבי והסיירת : https://www.ynet.co.il/news/article/hkihtigzn
  10. אשם תורם קלאסי של הנהג המצלם (20-30%). היה יכול לסטות שמאלה, היה יכול לסטות. בקיצור לא היה מרוכז בכביש
  11. כל העבירות שאי פעם בצעת יופיעו בתדפיס עבר תעבורתי שלך. הנקודות לעומת זאת, בעלות תוקף למשך זמן מוגבל. יש הסבר די מפורט על שיטת הניקוד באתר של משרד הרישוי. לגבי דוחות מ2017, אם צברת 12 נקודות ואז בצעת אמצעי תיקון, אמורות להתאפס. איזו עבירה נרשמה בסוף ב2019? אין דבר כזה לבטל נקודות. או משנים סעיף אישום או מבטלים את הדוח לגמרי.
  12. https://levi-itzhak.co.il/המבוטח-לא-ישופה-בגין-החלפת-חלקי-רכב-מקוריים-בנסיבות-קיומם-של-חלקים-חלופיים תקרא ותשכיל. לדרוש אפשר כל דבר. לקבל, פחות.
  13. כמובן. הבעייתיות בנהיגה של הרכב המצלם כבר הוסברה על ידי מספר מגיבים כאן. מבחינתי הנהג עשה 2 דברים גרועים מאוד: 1. נסיעה מהירה ליד טור שנוסע לאט/עומד. 2. כניסה לצומת ללא שדה ראייה. נהג סביר ומנוסה לא נוהג כך.
  14. על פי החוק, אם הרכב מעל גיל שנתיים, אין חובה לשים חלק מקורי חדש. חברת הביטוח רשאית לשים גם חלק מקורי משומש תקין/חליפי משומש תקין/חליפי חדש תקין.
  15. תקרא מספר פסקי דין בנושא. על פי הסרטון קיים אשם תורם לנהג המצלם. הסיבות לאשם התורם פורטו בהודעות הקודמות. מה גובה האשם? להערכתי ועל סמך פס"ד דומים כ 20-30%. ייתכן כמובן שהמשטרה תשלם את מלוא הנזק ,אבל להבטיח זאת אי אפשר.
  16. העניין בשני פסד שעמית הביא, רכב בטחון פגע ברכב פרטי. במקרה של פותש זה להיפך.
  17. מסכים עם ספריאל. לרכב המצלם כנראה ייקבע אשם תורם של 20 אחוז לפחות. הסירנה נשמעת היטב, הרכב המצלם נסע מהר יחסית לתנאי הדרך כי הטור השמאלי עמד והוא עקף מימין, העדר שדה ראייה.
  18. אם ניקח את הקונספירציה טיפה רחוק יותר, אולי ה7 באוקטובר זה בכלל יוזמה שלהם, כדי להתיישב שוב בעזה וגוש קטיף...
  19. אני מדבר על כאלה שמראש הגיעו לצורך הנפקת דרכון בלבד, מבלי כוונה להשתקע. וגם קבלו כמה זוזים על הדרך
  20. לפי ידיעתי אין התייחסות לכך בחקיקה. הדבר הכי קרוב למצבך זה התייחסות לתשלום למונית לצורך הגעה לעבודה בשבת/חג למי שאינו מקבל שירותי הסעות. גם במקרה הנל עדיין חייבים לשלם לך 22.6 שח ליום לכל היותר.קיימים חריגים כמו ענף האבטחה, השאלה אם זה רלוונטי במקרה הנל.
  21. היו לא מעט כאלה מהיכרות אישית. הגיעו להוציא דרכון, קבלו סל קליטה + מספר חודשים של דמי דיור ואחרי מספר חודשים חזרו.
  22. רכב יחסית זול, בן 4 ב2018. כנראה בוטח רק חובה.
  23. מושבת, תיקונים, בוטח רק בביטוח חובה, לא בוטח כלל
×
×
  • תוכן חדש...