היה ברשותי CJ שנת 80. 3 הילוכים ידני .אוטו די אמין בסה"כ. אני אחלוק על קודמיי ואציין שדלק היא ההוצאה העיקרית (לא תגיע ליותר מ-8 ק"מ לליטר, לא משנה מה תעשה).כדאי לחפש את שנת 90 ידני 4 הילוכים או לחילופין 80 ומטה שיהיה אספנות. נקודת טורפה כמו שנאמר למעלה היא חלודה . תבדוק בשבע עיניים את המכסים של מערכת המים במנוע ובסביבה, אם הם מחלידים, אז בשביל להחליף אותם צריך להוציא את כל המנוע.בשטח האוטו פשוט הנאה (אלא אם כן אתה רוצה מזגן ושקט). עובר בכל מקום, גם איפה שרכבים של מאות אלפי שקלים נעצרים.אגב, גם הדגם הקצר SIX וגם הדגם הארוך EIGHT בעלי עבירות טובה וזהה בשל זוויות כניסה ועזיבה מעולות גם ללא הגבהות.
כמו כן הייתי ממליץ לחפש רכב מקורי עם כמה שפחות שיפורים (שחוץ מהגבהות רק הורסים בד"כ).
לסיכום - אם יש לך כסף לדלק ,כאמור 1:8 באוטופיה, 1:5 בשטח אז לך על זה.