Jump to content

fatboy1340

  • הודעות

    2,981
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fatboy1340

  1. רכב טוב, אמין. לא כ"כ חסכוני בשל המנוע החזק יחסית. הייתה הי הונדה 99 1.6. רכב מאוד מהנה ובהחלט מומלץ אם מטופל כראוי. פנים הרכב פשוט יחסית.
  2. fatboy1340

    חו"ד על מרצדס W123

    [ הבחור שמוכר את המרצדס ביד 2 אומר שהרכב שנת 80 אך הוא נותן קצת הצצה במספר ורשום 83 זה נכון או שאני חולם זה בדיוק מה שהתכוונתי - אספנות ב2013 - עוד 4 שנים.
  3. fatboy1340

    חו"ד על מרצדס W123

    זאת תיהיה שלי רק בתנאי שאתה תממן לי 50% מהמחיר. האוטו למכירה כבר מספר חודשים. היה מפורסם 39K ,לא נמכר כמובן וכעת הוא העלה את המחיר ל55K:conf:. מה גם שהרכב הוא 280 שפחות אטרקטיבי בשבילי. וגם עוד 4 שנים לאספנות.
  4. fatboy1340

    CJ עלויות אחזקה

    היה ברשותי CJ שנת 80. 3 הילוכים ידני .אוטו די אמין בסה"כ. אני אחלוק על קודמיי ואציין שדלק היא ההוצאה העיקרית (לא תגיע ליותר מ-8 ק"מ לליטר, לא משנה מה תעשה).כדאי לחפש את שנת 90 ידני 4 הילוכים או לחילופין 80 ומטה שיהיה אספנות. נקודת טורפה כמו שנאמר למעלה היא חלודה . תבדוק בשבע עיניים את המכסים של מערכת המים במנוע ובסביבה, אם הם מחלידים, אז בשביל להחליף אותם צריך להוציא את כל המנוע.בשטח האוטו פשוט הנאה (אלא אם כן אתה רוצה מזגן ושקט). עובר בכל מקום, גם איפה שרכבים של מאות אלפי שקלים נעצרים.אגב, גם הדגם הקצר SIX וגם הדגם הארוך EIGHT בעלי עבירות טובה וזהה בשל זוויות כניסה ועזיבה מעולות גם ללא הגבהות. כמו כן הייתי ממליץ לחפש רכב מקורי עם כמה שפחות שיפורים (שחוץ מהגבהות רק הורסים בד"כ). לסיכום - אם יש לך כסף לדלק ,כאמור 1:8 באוטופיה, 1:5 בשטח אז לך על זה.
  5. fatboy1340

    חו"ד על מרצדס W123

    חברים - הגיע זמן להמלצות על רכבים למכירה ומספרי טלפון. תודה מראש!
  6. קח גם בחשבון שכאשר תצטרך למכור את הרכב, יהיה עליך להוריד משמעותית ממחיר המחירון בגלל שהיה בחברת השכרה. לפי יצחק לוי מדובר בהורדה של לפחות 10-15 %.
  7. fatboy1340

    חו"ד על מרצדס W123

    תודה על התגובות . לגבי ה124 - אם אינני טועה היא הופיעה ב1985 (יש האומרים 84). כך שיקח עוד חצי עשור עד שתגיע למעמד אספנות. לגבי ה123 - הוא הוכר רשמית כדגם הכי מוצלח של המרצדס. ולראיה - נהגי המונית בגרמניה יצאו להפגנה רבתי והשביתו את עבודתם למספר ימים כאשר הוחלט להפסיק את ייצורה של W123. אגב מישהו יכול לשפוך מעט אור על סדרת המנועים של הדגם (200-280) עם התייחסות לצריכת דלק , אמינות והתאמה לאוטו (באמת שמעתי ונוכחתי לדעת בנסיעות מבחן שה200 מעט חלש למשקל הרכב (1.6 טון).לגבי החלודה אני מניח שזה תלוי בבעלים ומקום מגוריו שכן ראיתי דגמים שמורים יחסית ,כמעט ללא חלודה וכאלה שנפערו בהן חורים בגודל אגרוף (אחת מהן אגב W116 280 מאזור השרון אשר בעליה הבטיח שזה עניין של 1000 ש"ח לטפל בזה).כמו כן אשמח לשמוע על מחיר סביר לדגם אספנות שכזה (W123 ) במצב נסיעה ללא בעיות קרדינליות.ואני לא מדבר על מכוניות במצב תצוגה, שגם כך לא באמת קיימות אלא רק לדעת בעליהן שעשו צבע בשטחים אבל שכחו להוריד את הגומיות לפני או לתקן חורים רבים ברצפת הרכב (סיפור אמיתי של דגם 200 מאזור המרכז).
  8. fatboy1340

    חו"ד על מרצדס W123

    עוד לא הגעתי לשלב של להביא רכב מחו"ל אז כרגע מדובר על קניית מכונית כזו בארץ. בגדול אני רוצה למצוא רכב במצב נסיעה, שלא ידרוש השקעה מאסיבית בשלב הראשון, פרט ליישור קו. אני מייעד לו שימוש מועט יחסית, משהו כמו נסיעה שתיים בשבוע, ואולי נסיעות פאן בסופ"ש מדי פעם. כמו כן אם תוכל להתייחס להבדל בין גיר רגיל לאוטומט (למרות שלפי מה שקראתי בשניהם יש 4 הילוכים עם יחסי העברה כמעט זהים - הילוך רביעי 1:1 )
  9. שלום לכולם. הייתי שמח לשמוע את דעתכם המכובדת על מרצדס W123. בעיקר דגמי בנזין 200 ו230 (4 צילינדרים). חלקים, אמינות, בעיות מיוחדות, אחזקה על נגזרותיה השונות. תודה מראש.
  10. היי. אקדים ואומר שלא הייתי בעליה של פונטו אבל יצא לי לעשות קילומטראז' לא קטן עם פונטואים על נגזרותיהם השונות. אוטו אמין להפליא, צריכת דלק (גיר ידני, כן?) עומדת על 1:13 בנסיעה מעורבת. בכביש מהיר הגעתי ל1:15 .מה שכן הייתי ממליץ לך ללכת על דגמים 2001 ומעלה שמהווים שיפור ניכר לעומת דור ראשון (עד 2000 כולל). חלקים לא חסר והם זולים יחסית.תבדוק שהאוטו לא מצבא/ליסינג/השכרה כי אז מחירו יהיה משמעותית נמוך יותר. לגבי פיז'ו 106 , הXR הוא דגפ טוב יחסית,(היו לי 106 ראלי ן106 XT ). האוטו יפה , נוח וחסכוני. מבחינת אמינות נופל משמעותית מהפונטו.ודורש תשומת לב רבה יותר. צריכת דלק זהה. לסיכום - פונטו ללא ספק, עדיף יד פרטית. אם אתה חייב פיז'ו - לבדוק בשבע עיניים!!!
  11. גר בת"א , רשמתי שזה דגם 318 התכוונתי שנה (יענו מודל)
  12. היכן אתה מתגורר? ואיזה דגם האוטו? (לא רואים כ"כ בגלל הפח)
  13. המרצדס מנסה להימכר כבר 3 חודשים - תמונה דומה פורסמה בפורופ רוסי בתחילת מאי. הרכב מופיע גם ביד 2 . המחיר כמובן בשמיים (משהו כמו 50 אלף).אני מניח שהמוכר טרם התבשל די זמן בשביל למכור במחיר שפוי.
×
×
  • תוכן חדש...