fatboy1340
-
הודעות
2,981 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי fatboy1340
-
מכוניות מהתקופה הקומוניסטית שעוד רואים במזרח אירופה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של itsik170 בתוך רכב כללי
הרכב הנל מיוצר ברצף כ60 שנה, עד עצם היום הזה, כמעט ללא שינויים -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
רק נותר להשוות את תרומתו של גולן למדינה (או של ברק , אייזנקוט וכד), לתרומתו של בן גביר. יש כאלה שהרוויחו ביושר הזדמנות לפתוח פה ( גם אם נחלו איזה כשל שפתי פה ושם). -
הוצל"פ נגד עובד זר
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של NAPOLEON בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
דילגת על כמה שלבים בדרך. קודם כל תחליט לתבוע אותו בתביעות קטנות (לצורך כך תצטרך להגיש לו את הזימון לדין ), אם השופט יכריע לטובתך, תצטרך להמתין עד גמר התקופה בה היה אמור לשלם לך. ורק אח"כ תוכל לפתוח תיק הוצל"פ. תקווה שהוא עדיין יהיה בארץ בשלב זה. כן מגרשים, וכן שוללים רשיון נהיגה ישראלי /שלילה על תנאי - אבל זה בעבירות תנועה חמורות/חוזרות. לפי תיאורך,זה לא המקרה. מדוע לא להסתדר איתו בלי משפט? -
הודעה על אי שימוש ברכב מהמשטרה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של ridecruize בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
ידיעתך אינה מעודכנת. במהלך השנה הוכשרו כבר 2 מחזורים של מתנדבים להיות סיירים בוחנים, וצפויים מחזורים נוספים. כמובן שמדובר על מתנדבים בוגרי שלב ב , בעלי ותק מינימלי מסויים. -
הודעה על אי שימוש ברכב מהמשטרה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של ridecruize בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לפותש, אחרי 15 שנה במשטרת תנועה, תאמין לי ששמעתי אלפי פעמים " לכו תתפסו פושעים אמיתיים". אבל עדיף שתתיחס למקרה שלך ותלמד ממנו ואל תשווה עצמך לאחרים כי זה לא רלוונטי. לשאלתך, כן כל רכב ללא טסט ( גם איחור של יום) יכול לקבל הודעת אי שימוש ודוח. זה החוק. כמות וסוג תקלות נוספות שנמצאו עי סייר בוחן ייקבעו אם יינתנו 48 שעות לתיקונים וביצוע טסט או שהרכב ייגרר ממקום בו עצרו אותך לבדיקה. אגב, גם רכב עם טסט תקף יכול להיות מורד מהכביש, אבל זה לא רלוונטי לעניינך. בתגובה מעליי יש דוגמה לעוד רכב שנעצר לבדיקה ללא טסט, והיה יכול גם לקבל הודעת אי שימוש, אבל במקרה שלו כנראה התקלות לא הצטברו למסה קריטית כדי להגיע לכך. מציע שתלמד מהמקרה, ותבחן את התנהלותך במקום להגיד הוא ככה והוא ככה. -
הודעה על אי שימוש ברכב מהמשטרה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של ridecruize בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הכל חוקי. רכב שנוסע ללא טסט זו עילה מספקת להודעה על "אי שימוש", שמשמעותה תיקון ליקויים וביצוע מבחן רישוי. ברגע שיש תקלות נוספות, כפי שתיארת זה רק מעבה את התיק ומפרט אילו ליקויים נמצאו מעבר לעובדה שהרכב ללא רישוי תקף. כל מפגש שוטר אזרח מתועד עי מצלמת גוף. סייר בוחן בעל סמכות לבחון את רכבך, כולל בדיקת מנעולי דלת, מרימי חלונות ונורות הדולקות בלוח שעונים. בדיוק כמו בודק במכון טסטים -
הפעולה הנכונה והיחידה זה לשלוח צילום רשיון נהיגה שלך לחברת השכרה ולשאול אם זה מספיק מבחינתם. נהגתי בלא מעט מדינות אירופה, כולל ספרד, הרשיון הישראלי תמיד סיפק את השוטרים. רצוי גם צילום דרכון/ דרכון פיזי עלייך
-
קנס מגוחך של עיריית ירושלים להתייעצות
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של Mediali בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לא נראה כי קיימת איזושהיא בעיה בתמרור. התמרור המעיד על תחילת נתצ מוצב בצד שמאל כי הנתצ הוא בנתיב השמאלי. הגיוני ותקין. לגבי מידת הסתכלות של נהג ישראלי ממוצע על תמרורים/ רמזורים וכד, רוצה לספר על אכיפת נתצ שאני מבצע לפעמים. דרך עירונית, יש תמרור גדול וקריא כ500 מטר לפני תחילת נתצ ( אחכ הכביש מתפצל לנתצ ופניה ימינה שמותרת לכל הרכבים). ממש לפני הפניה תמרור ענק ( 2 מטר על מטר) המפרט ימים ושעות של הנתצ. ניידת משטרה עומדת לפני התמרור הנל ( עדיין ניתן לפנות ימינה לפני הניידת על מנת לא לנסוע על הנתצ). נחשו כמה נהגים ממשיכים לנתצ ומקבלים דוחות על כך? להערכתי 80-90 %. תגובות נהגים: ממתי יש פה נתצ ? ( רק 20 שנה, מ2007). אבל אף פעם לא אכפו פה ! ( אני כל שבוע ועוד מספר צוותים בימים שונים בשבוע. -
קורס נהיגה מונעת בסיסי
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של usafun בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
התשובה היא לא. צבירת נקודות חובה, מחייבת אמצעי תיקון, ללא קשר למועד ביצע הקורס נהיגה מונעת האחרון. -
קורס נהיגה מונעת בסיסי
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של usafun בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כמו שענו לך, תלוי במספר נקודות. אם צברת 22 ומעלה, אז תצטרך קורס מתקדם. -
7 מקומות עד 60K ש"ח - X טרייל דיזל?
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של פיזיקאי שימושי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
ה165 מגיע עם גיר פלנטרי יפני של 6 או 8 הילוכים ( תלוי שנתון). דגם מוצלח ואמין. היה אצלי דגם 2015 , נקנה עם 70к נמכר אחרי 6 שנים עם 140. חוץ מטיפולים שגרתיים, משאבת דלק שהחלה לגמגם ב130 ולכן הוחלפה. -
7 מקומות עד 60K ש"ח - X טרייל דיזל?
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של פיזיקאי שימושי בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בתקציב הזה, האופציה הטובה (וגם 7 מקומות אמיתיים) זה גראנד פיקאסו .2018 -1.6 בנזין. או 2019 -2021 1.5 דיזל (לוודא שהוחלפה שרשרת טיימינג ל8 ממ) -
היכן אני יכול לראות פרטי אזהרה שניתנה לי?
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של ברווז בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
דוח אזהרה זה דוח לכל דבר, עם תיעוד סמל סעיף. פשוט ללא קנס וללא ניקוד. יש לך עבר נקי עפי האזור האישי? -
היכן אני יכול לראות פרטי אזהרה שניתנה לי?
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של ברווז בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הדוח אמור להופיע באזור האישי
