fatboy1340
-
הודעות
2,981 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי fatboy1340
-
דו"ח מהירות ממצלמה בעיר
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של dima83 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אם זה היה לפנינ5 שנים בדיוק, קרי 2021, גם 2018, ו 2020 לא מועילים לשיטתך. 🤣🤣🤣🤣🤣 בכל מקרה הערתי הייתה כללית, כי בפועל היו מספר שנים בהם היה ניתן להמיר עבירת טלפון לאזהרה בתנאי של 10 שנים עבר נקי -
דו"ח מהירות ממצלמה בעיר
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של dima83 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
בחנא 22 יש. וגם ב24. בלי קשר לחנא, אני מעודכן מעט יותר ממך, כי לא כל העדכונים עוברים ישר לחנא או בכלל.אזהרה מורחבת ( טלס ורמזור)בוטלה בערך לפני שנה. -
דו"ח מהירות ממצלמה בעיר
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של dima83 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לא עבד ולא נעליים. עד לפני שנתיים היה ניתן להמיר לאזהרה עם ותק נקי של 10 שנים. -
דוח על אי מתן זכות קדימה במעבר חציה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של נחמד בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אני מבין שלא קראת את סעיף 18 בתגובת משטרה. גם לא הפנמת את הלקח. חבל. -
דוח על אי מתן זכות קדימה במעבר חציה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של נחמד בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לסיכום - תקרא בריכוז את תשובת המשטרה, במיוחד סעיף 18. בכל דוח שאני רושם שכולל מפגש עם נהג (להבדיל מדוחות מצלמה/חניה), אני מנסה להבהיר לו מה מהות העבירה שבצע ומה עלולות להיות ההשלכות. ןלפיכך - חשוב ללמוד את הלקח. לפות"ש - ניכר כי כלל לא הבנת מה מהות העבירה, וחבל. אין לך שום יכולת לצפות התנהגות של אדם אחר לא כהולך רגל ולא כנהג. מה שהיית צריך לעשות במקרה הנ"ל בהנתן הולך רגל סמוך למעבר חציה, לעצור , ליצור קשר עין עימו ולהמשיך בנסיעה אחרי שחצה או אחרי שסימן לך שלא חוצה. בכל אפשרות אחרת אתה מסתכן בפגיעה בהולך הרגל. -
דו"ח מהירות ממצלמה בעיר
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של dima83 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מדיניות האזהרות שונתה דראסטית ואלה כמעט אינן מוענקות.לא הייתי בונה על זה בכל מקרה -
דוח על אי מתן זכות קדימה במעבר חציה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של נחמד בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
האם התכוונה לחצות או לא, אינה עובדה, אלא השערה בלבד. גם על זה כולם מסכימים כאן. פותש בכלל לא ידע איפה השוטר נמצא בזמן ביצוע העבירה, אלא הציג השערות בלבד. -
דוח על אי מתן זכות קדימה במעבר חציה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של נחמד בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
זו בדיוק הנקודה שפספסת. אין ויכוח על עובדות. גם פותש וגם השוטר מסכימים שהייתה הולכת רגל סמוך למעבר חציה ושפותש לא עצר לפני המעבר. -
דוח על אי מתן זכות קדימה במעבר חציה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של נחמד בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אף שוטר לא יתחיל לרשום את כל תגובת הנהג. במיוחד אם מדובר במלל של עשרות מלים. לצורך כך יש מצלמת גוף. אני רושם את תגובת הנהג הראשונית אחרי העצירה + תגובה רלוונטית אם נאמרה בהמשך המפגש. אם הנהג מתעקש, אני נותן לו דף מזכר לדוח לרשום את תגובתו ומצרף אותו לדוח, לא לפני שאני מבהיר לו שמבחינתי הוא משוחרר. בכל מקרה כל המפגש מתועד במצלמה. -
דוח על אי מתן זכות קדימה במעבר חציה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של נחמד בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תיעוד מפגש עם אזרח לא " צץ פתאום". רובם המכריע של המפגשים מתועדים עי מצלמות גוף, אלא אם כן קיימת תקלה כלדהיא, מצורפים לדוח/ הזמנה לבימהש -
דו"ח מהירות ממצלמה בעיר
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של dima83 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
להגיש בקשה לקצין הרכב להמיר דוח על שמך. -
והנה גם אני בתאונה...
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של motior בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
פס"ד של העליון? בטוח??? יש סימוכין לכך? אה, שכחתי שלא. -
והנה גם אני בתאונה...
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של motior בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מעיון בזהות השופט, מתבהרת התמונה - עציוני פרש לגמלאות לפני כ50 שנה, וכ30 שנה כבר לא איתנו. אין ספק שפס"ד של בימ"ש תעבורה מלפני 60 שנה לפחות , רלוונטי להיום עם מספר הרכבים הנעים בכבישים, עומס התנועה וכמות הרוגים ששוברת שיאים כל שנה. -
והנה גם אני בתאונה...
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של motior בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
בגלל שמדובר בבימ"ש תעבורה, אני מהמר שזה נסגר בעסקה (כמו רוב מכריע של התיקים), אבל עו"ד מעוניין לפרסם את עצמו לטובה, לכן לא פרסם שום פרט אחר מפס"ד. לדוגמה: אמנם זוכה בסעיף אישום אחד, אבל הודה ב3 הנותרים. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
בנוסף לשלב ראשון של דמנציה. יש לא מעט תיעודים ברשת של סמניה המובהקים : בלבול בתאריכים, בשמו של בנו, בלבול בין טראמפ לביידן ועוד. סרטן אולי אפשר לרפא, דמנציה לא. עוד שנתיים, שלוש , מצבו יהיה רע יותר. בהחלט ייתכן שזו אחת הסיבות לכך כמעט לא מתראיין, אלא רק מקליט הודעות לציבור. שם יש לו הרבה יותר שליטה ויכולת עריכה. די דומה למה שהיה בבריהמ בשנות ה80 עם שורה של מנהיגים זקנים ,חולים, דמנטיים -
והנה גם אני בתאונה...
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של motior בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
רק לציין שאילו לא פס"ד אלא פרסומת באתר של העו"ד. אין את תמליל חקירה/ראיות/חו"ד מומחים וכד' לא ברור במה האשימו את הנהג של הפיגו לדוגמה. בכל מקרה, בגלל שזה משפט תעבורה, זה לא משליך כהוא זה על אחריות ממונית לנזק. -
מיקומי ניידות למדידת מהירות
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של NAPOLEON בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לא. יש שיקולים כללים כפי שהוזכרו לעיל. יש הרבה משתנים, הנחיות ,מבצעי אכיפה ועוד. -
מיקומי ניידות למדידת מהירות
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של NAPOLEON בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לרצות לא מזיק. מזיק לא לרצות. אף אחד לא יפרסם מפה של נקודות לזירה, מה גם שיש המון והן משתנות מעת לעת. השיקולים הם פחות או יותר כמו שקיפוד כתב. לצורך העניין, נקודת לזירה יכולה להקבע גם 10 דקות לפני תחילת האכיפה, בתחילת משמרת. לגבי הסמכה: כל שוטר שמפעיל ממלז , חייב להיות מוסמך לכך ( בעל תעודה המעידה על הכשרה שעבר). בנוסף, הממלז חייב לעבור בדיקת טכנאי תקופתית ולעבור בדיקה בתחילת כל משמרת עי המפעיל. מסמכים אלה יהיו נתונים לעיונך כראיות במשפט. -
דוח מהירות כביש 4
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של גותנן בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
איך יהיה אישור מסירה, אם לא נדרש??? בנוסף יש סתירה בדבריך: אם היו שולחים דואר רגיל, לא היה בכלל צריך להיות תיעוד כגון " לא נדרש". תיעוד כזה קיים רק מדואר רשום. בכל מקרה, אם נצברו ריביות על הדוח, נסה לפנות למשטרה/ מרכז גביית קנסות בבקשה לשלם את הקרן ללא ריבית, תוך מתן הסבר שלא קיבלת את הודעת הקנס במועד. -
דוח מהירות כביש 4
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של גותנן בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אם המשטרה שלחו את המכתב בדואר ויש להם אסמכתא- מילאו חובתם. עלייך לבקש אסמכתא מדואר המפרטת מדוע לא נמסר מכתב. אם כתוב " לא נדרש" - בעייה שלך. אם כתוב " נמען לא ידוע" - בעייה של הדואר, שהיו צריכים להחזיר המכתב לשולח. כמו כן, אם שינית כתובת מגורים לאחרונה, או שינית כתובת לשליחת מכתבים במשרד הפנים, גם יכול להשפיע על קבלת דואר. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
זה בכל מקרה כסף שירד לטמיון מבחינת ביבי. הוא קיווה שהמתנה תחזק את אורבאן- לא קרה. כמו כן, קיווה שאחרי שאורבאן ייבחר שוב, ימשיך לתמוך בו כדיקטטור אח- לא קרה. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
אחרי תוצאות הבחירות בהונגריה, מסתבר שביבס סתף שרף את הכסף לחינם. אבל ממתי הוא סופר כסף שאינו שלו? -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
https://www.ynet.co.il/health/article/s1rh4tziwe לא יודע אם כבר דובר על זה. אבל זו חברות של ממש בין שני דיקטטורים. ככה עוזרים לחברים שכלכלה שלהם התרסקה בעקבות הפיכה לדיקטטורה. -
איך אפשר לקרוא הודעות ווצאפ ולא לקבל דוח?
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של eladns בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
נכון שלא פותר את עניין החוקיות, אבל האכיפה קשה יותר. אם כי לפי תמונות שראיתי ממצלצות טקטיות, הרזולוציה גבוהה ובהחלט ניתן לראות מסך הודעות פתוח. -
מדוייק. כדאי גם לבדוק כמה פעמים נחתם הסכם כניעה של הנאצים ומי נתן את האישור הסופי לחתימה. כמוך , גם איני רואה טעם לבזבז זמני על דיוני סרק עם אנשים חסרי ידע מעמיק בנושא.
