fatboy1340
-
הודעות
2,981 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי fatboy1340
-
איך אפשר לקרוא הודעות ווצאפ ולא לקבל דוח?
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של eladns בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תשובות תכלס מנסיון: קריאת הודעה בשעון- קשה עד בלתי אפשרי לאכיפה. קריאת הודעה על מסך מולטימדיה - קל לאכיפה ומספיק לציין " ראיתי הודעות ווטסאפ פתוחות על מסך מולטימדיה". קריאת הודעה על מסך טלפון , ללא תלות במיקומו ברכב, גם די קל לראות ולאכוף. כמובן שכל המקרים שהוזכרו הינם עבירה על החוק. אין כל קשר לכך שהוא רכז בטחון כזה או אחר, לצורך כך יש מכשירי קשר. תצוגה נראית לנהג - הזמנה לדין. -
דוח על אי מתן זכות קדימה להולך רגל
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של Guy111 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
דווקא בגלל שיש גדר, חובת זהירות מוגדלת על הנהג, במיוחד בגלל המצאות תמרור תקני משני צדי מעבר החציה. -
דוח על אי מתן זכות קדימה להולך רגל
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של Guy111 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
יש שני סוזוקי בסרטון. איזו אחת של פותש? אם הראשונה, לא הייתי רושם דוח במצב כזה. לשניה, שעברה במקביל למונית, בהחלט כן. -
בקשה להישפט?
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של aiib בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אין ציון של 1.3 מטר בחוק חניות נכים . -
בקשה להישפט?
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של aiib בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הסברתי את עמדתי ועל אילו תקנות היא מסתמכת. אין לי מה להוסיף לכך יותר. -
בקשה להישפט?
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של aiib בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
טענה שלי שהחוק אינו מאפשר חניה על מדרכה (אלא אם כן קיים תמרור המתיר חניה עם שני גלגלים). -
בקשה להישפט?
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של aiib בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
זה מה שאמרתי: עמודים ולא מעקה בטיחות. ראיתי עמודים על מדרכה שמאחורי הרכב החונה. היעוד שלהם מובן לי. לא ראיתי עמודים או מעקה בטיחות נוספים -
בקשה להישפט?
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של aiib בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כרגיל טוב לקרוא את הגיגיך, אבל כאן אתה מחטיא מספר נקודות. לגבי עצירנ/חניה - הרבה נהגים ואף לא מעט שופטים , אינם מודעים להבדלים בתקנות לגבי שני המושגים (יש גם את המושג "העמדה", אבל נעזוב את זה בינתיים). יש לא מעט תקנות ותמרורים אשר מבדילים בין שתי הפעולות (לדוגמה 433 ו434), כך שברי לכל שהמחוקק בכוונה תחילה יצר הפרדה ביניהן. אין ספק גם כי איסור עצירה הוא כולל בתוכו גם איסור חניה, אך לא להיפך. אני בהחלט יכול לקחת בחשבון שאם העניין יגיע למשפט, התובע והשופט לא יתעמקו בסוגיה הנל כמונו, ולכן תיתכן כל תוצאה. יחד עם זאת מדובר בשטח ביהח ושם נוטים להחמיר עם כל עבירת חניהבשל אופי המקום ובשל העובדה שמגיעים הרבה אנשים בעלי תו נכה לשטח ביה"ח להבדיל מכביש ציבורי למשל או חניון ציבורי. לגבי עמודים שהזכרת - מדובר על עמודי חסימה על מדרכה, שנועדו למנוע עלייה של רכב עליה. לא ברור מה הקשר לתמרורים כאלה ואחרים. לגבי חניה על מדרכה שהזכרת - הרי קיים איסור בתקנות עבור רכבים לנוע עליה (פרט לחצייתה לצורך כניסה ויציאה מחניה ). לכן על פי החוק, ניתן לרשום דוח לרכב בעל תו נכה על כך שנסע על מדרכה, אך לשיטתך לא ניתן לרשום לו דוח על חניה על מדרכה. לא הגיוני בעליל. לסיכום - איסורי עצירה במקומות מסויימים או על פי תמרורים, נועדו כדי למנוע הפרעה לתנועה . ניתן לראות תחילת עבודת הבהרה בנושא בסייגים שהוסיפו לחוק חנית נכים החל מ2007 כמדומני, כדי למנוע הפרעות מסג אלה ולהקל עבודת שיטור/פיקוח. עדיין רוב הנכים (או אלה שנוהגים ברכבם) שמים פס על כך, אבל זה נושא לדיון אחר. -
פיצוי בגין ירידת ערך
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של usafun בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אסביר שוב: תשלום כלשהוא לנפגע יהיה על פי דוח שמאי מוסמך (אם יש יותר מדוח אחד אז בד"כ מתחילים להתדיין). אם נהג כלשהוא לוקח אשמה עליו, הוא משלם (מכיסו או הביטוח שלו). אם אף אחד "לא אשם" - אז לנהג הנפגע יש 2 אפשרויות כפי שציינתי קודם. -
פיצוי בגין ירידת ערך
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של usafun בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לא מובן בכלל למה אתה מתכוון. רכב א נפגע מרכב ב. רכב ב לא לוקח אשמה. ביטוח של נהג ב לא ישלם שקל על דעת עצמו וללא אישור נהג רכב ב. 1.רכב א יכול לתבוע את הנהג של רכב ב ולצרף כנתבע את חברת ביטוח של רכב ב ( בתנאי שלרכב ב יש מקיף או לפחות צד ג). אז נטל ההוכחה כמובן על רכב א. 2. רכב א יכול לתבוע ביטוח ביטוח מקיף של עצמו. ובהמשך לתבוע את העלויות של תביעה כזו מנהג של רכב ב. ירידת ערך תיקבע בדוח שמאי מוסמך כמובן. -
מצלמת מהירות כשרכב עקף אותי מימין
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של פאטון בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
פותש- אתה לא זוכר באיזו מהירות היית? 148 מדוד משמע בספידומטר היית סביב 155 קמש. זו מהירות שבדרך כלל מודעים אליה. -
אדום-לבן על המדרכה, ושלט שמתיר עד 4 טון
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של pasat04 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
להתרשמותי אין כל סתירה. רחוב חד סטרי. בכל הרחוב אסורה חנייה של רכבים מעל 4 טון. בצד ימין ובקרבת הצומת אסורה גם עצירה. האם אדום לבן בצד ימין נמשך יותר מ12 מטר מהצומת?- 9 תגובות
-
- 1
-
-
פיצוי בגין ירידת ערך
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של usafun בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אתה מתכוון קבלת פיצוי על ירידת ערך מביטוח מקיף שלך? -
בקשה להישפט?
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של aiib בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תבדוק מה משמעות התמרור 433 ואז תחזור לעדכן 😆 -
בקשה להישפט?
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של aiib בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
התייחסתי בפרוטרוט לעניין בשרשור המקורי. אתה ממשיך להשען על משענת קנה רצוץ בטיעון של "העדר הפרעה לתנועה". אבל זה בכלל לא רלוונטי, כי מדובר על מקום שאסור לעצור בו. חוק חניית נכים מדבר על מקומות שחנייה אסורה בהם. אחרי שהערעור נדחה (בדיוק בשל הסיבה שציינתי), לא סביר שתוכל להגיע לעסקה עם התובע כשתגיע למשפט. אם בכל זאת תחליט להשפט (לפחות יומים בבית המשפט), תעדכן בסיפא של הדברים. -
האם חברת ביטוח ראתה את הסרטון? האם יש סימון נתיבים במקום התאונה? האם יש תמרור 303 /302/301 איפה שעמדת? מבחינת פגיעות ברכבים - מרבית אשמה שלך. גם מבחינת הסרטון. גם מבחינת תקנות תעבורה ( נסה למצוא תקנה רלוונטית שהנהג השני עבר עליה). זה שסוכן ביטוח שלך אמר לך בטלפון שאתה לא אשם, מבלי להכנס לפרטים, לא אומר כלום. אגב. מקווה שהקלטת אותו , שתוכל לפנות אחכ לחברת הביטוח ולדרוש זיכוי. כי בבית המשפט זה לא יקרה.
-
מהירות מופרזת - הזמנה לדין
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של Apricot בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לאיזה סעיף הומר האישום? -
דוח תנועה על שמי אך על רכב שאני כלל לא מכיר
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של RBRB בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מעניין איך הגיעו דווקא אלייך. ל.ז של הרכב שלך מכילה ספרות דומות לזה שבדוח? -
-
אם זה מדפים בחינם , קצת משנה את הסיפור. מצד שני " שונא מתנות יחיה". לקנות מאחזים, לקנות מקדח, לך תדע מה עוד. אז בחינם זה כבר לא. בנוסף להמלצה על וואקום, כדאי לשקול מדפי תלייה ( פלסטיק, מתכת). זול, פשוט, ניתנים להחלפה בקלות כשלאשה נמאס מהם ועושים יופי של עבודה
