fatboy1340
-
הודעות
2,981 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי fatboy1340
-
תאונה ביציאה מכיכר דו נתיבית - שאלה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של לב טוב בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אם ה"בריון" התכוון לצאת ביציאה הקרובה, זה אפילו לא מוגדר כעקיפה, על פי תקנה 47. ניתן לפרש התנהגות שלו כנסיעה בנתיב המיועד לפניה ימינה. -
תאונה ביציאה מכיכר דו נתיבית - שאלה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של לב טוב בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אשם הוא מי שסטה מנתיבו -
אם תוריד את הרכב מהכביש, תקבל החזר יחסי של אגרת הרישוי. מבחינת למכור רכב לברזל -מדובר על כמה מאות שקלים שתקבל , גם זה תלוי בצורך לגרור את הרכב למגרש גרוטאות. אפשרות נוספת היא לפרסם את הרכב למכירה בלוחות השונים, לציין מצבו ולקוות שמישהו יקנה. או לתקן ולמכור/ להמשיך לנסוע.
-
בבודפשט יש חברת השכרה שמגרשה שוכנת כ10 דקות נסיעה משדה התעופה. הם מארגנים שאטלים מהשדה למגרש ובחזרה. כ30% זול יותר מסיקסט (שכרתי פעם אחת מסיקסט ופעם אחת מהם). החברה נקראת klasswagen. מומלץ בחום.
-
הרשעה יותר משנתיים מביצוע העבירה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של קטן קטו בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
עניין התשלום/ הרשעה לא רלוונטי כאן כלל. הנקודות רלוונטיות לביצוע אמצעי תיקון/ פסילת רשיון נהיגה. נכון להיום ( עד נובמבר כנראה), הנקודות מתחילות להיות בתוקף מיום ביצוע העבירה. אם נצברות נקודות נוספות , אז מתחילים החישובים, כמה נקודות יש סהכ בנקודת זמן מסויימת, מתי בוצעו העבירות. אם במשפט הנהג יוצא זכאי, אז הנקודות מתבטלות, ואז מבוצע חישוב חדש. ללא נקודות הללו. -
הרשעה יותר משנתיים מביצוע העבירה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של קטן קטו בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
איך הגעת למסקנה הזו??? הנקודות תקפות מיום ביצוע העבירה. -
בדיקת פרטי רכב על תג נכה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של אהרן ב בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כמובן -
בדיקת פרטי רכב על תג נכה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של אהרן ב בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לא הסכים להזדהות, החל לעשות קולות של תקיפה וכד'. קנס של 500 ש"ח בשל עצירה על מדרכה. על מעבר חציה והפרעה לתנועה - פחות מקובל לרשום בנוסף, כי מדובר על אותו מעשה. דווקא על רשיון רכב שפג תוקפו היה אפשר לרשום, אבל קראו לנו לאירוע אחר, כך שלא היה זמן נוסף להתעסק עם הליצן כל התשתית החוקית קיימת מזמן, רק צריך אכיפה מאסיבית יותר. -
הרשעה יותר משנתיים מביצוע העבירה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של קטן קטו בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
נקודות תקפות מיום ביצוע העבירה. אם לא צברת נקודות נוספות בתקופה זו, ועברו שנתיים מעבירה זו, תוקפן של 10 נקודות פג. -
בדיקת פרטי רכב על תג נכה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של אהרן ב בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
עונשין (תיקון מס' 1) תשס"א-2000 4א. (א) אדם שאינו נכה ואינו מתלווה לנכה, שהחנה רכב הנושא תג נכה במקום שאין החניה מותרת בו, דינו - קנס כאמור בסעיף 61(א)(1) לחוק העונשין, תשל"ז-1977. (ב) נכה המוסר תג נכה לאדם אחר, שאינו מתלווה לנכה, לשם שימוש בתג האמור לחניה במקום שאין החניה מותרת בו, דינו - קנס כאמור בסעיף קטן (א). (ג) הורשע נכה בעבירה לפי סעיף קטן (ב), רשאי בית המשפט, נוסף על כל עונש אחר, להורות בצו על שלילת זכאותו של הנכה לתג הנכה לתקופה שיקבע. (ד) בסעיף זה, "מתלווה לנכה" - אדם המתלווה אל הנכה והנוהג עבורו ברכב. כפי שציינתי, אם העניין יגיע למשפט, בהחלט ייתכן שתו הנכה יישלל, בייחוד על רקע הלך רוח הציבורי בחודשים אחרונים בדבר הנפקה רבתי של תווים מזוייפים -
בדיקת פרטי רכב על תג נכה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של אהרן ב בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
שאלה מצויינת. התשובה שקיבלתי לא פעם, זה שעבירות כלכליות בעיקרן (ומדובר בעבירה כלכלית אחרי הכל) אינן בסדר עדיפויות גבוה אצל המשטרה. אני דווקא חושב שפתיחת קו דיווח בנושא על ידי ביטוח לאומי יהיה יעיל יותר במיגור התופעה. -
בדיקת פרטי רכב על תג נכה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של אהרן ב בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מנסיון של רישום לא מעט דוחות בדיוק למקרים כאלה (רכב עם תו נכה שעושה שימוש בו שלא כדין), לא באמת קשה לאכוף עבירה כזו. דוגמה טרייה מלפני שבועיים -שלושה: רכב חונה על מדרכה , תוך חסימת רובה +בסמיכות לצומת ומעבר חצייה (קרי קיימת גם הפרעה לרכבים). מתחיל לרשום דוח (אחרי הזנת פרטי הרכב קפץ מידע שמלבד העדר רישוי תקף, מדובר ברכב ליווי נכה). אחרי מספר דקות מגיע הנהג. מתחיל להתווכח שמדובר על רכב עם תג נכה. לשאלתי מי הנכה והיכן הוא, מתחיל להתלהם "מה אתה רופא? אתה לא יכול לקבוע בלה בלה בלה...". מפה לשם, אחרי הזמנת צוות תגבור , הנהג זוהה, הסתבר שהנכה הוא ילד, שכמובן כלל לא היה באזור. כיוון שכל העניין תועד במצלמה, מקווה מאוד שהנהג יבקש להשפט ושם יקבל את כל הפינוק , כולל שלילת תו נכה עם קנס הנ"ל. זה מקרה אחד מתוך רבים שאני נתקל בהם יום יום. -
מי שלא מתמצא יכול לקנות יד 2 מחנות ועדיין לחסוך עשרות אחוזים ממחיר חדש. אם מדובר בגראבל/זק, אין הרבה מה להחליף. שיכוך מלא יותר חלקים כמובן.
-
Vfm זה אופניים יד 2. יש לא מעט ליצנים שקונים אופניים חדשות בגלל התלהבות, ואז מעמידים אותם כמתלה לבגדים. לא קשה למצוא כאלה.
-
https://www.psakdin.co.il/Court/ת-ק-12726-05-16-סרי-נ-י-ש-ריהוט-יוקרה-בע-מ יתרה מזאת הבהיר מר בן שושן כי מלכתחילה מאחר שההזמנה המעודכנת נעשתה בתקופת חגי תשרי בה אין רצף של ימי עסקים, הודיע לנתבע מראש על זמן אספקה ארוך (עמ' 2, ש' 12). באשר לאספקת המוצרים לפי ההזמנה המקורית, גם אם היה איחור של מספר ימים באספקת המוצרים – ולענין זה אני לא קובע ממצא עובדתי – הסבירה הנתבעת שהתובע הקשה על תיאום מועד האספקה ודרש אספקת הריהוט ביום שישי – בו הנתבעת או מוביליה אינם פעילים. פס"ד שמתייחס לעניין של ימי עסקים בהקשר של איחור https://www.psakdin.co.il/Court/פסק-דין-בתיק-ת"ק-28032-07-12 יחד עם זאת, לא מצאתי שיהיה זה נכון להעניק לתובע את הפרש המחיר בין עלות המוצר שהזמין אצל הנתבעת ובין המוצר שרכש בפועל - זאת משני הטעמים הבאים: ראשית, התובע לא הוכיח, שרכש את אותה בריכה בעלת אותם נתונים ואותם אביזרים אשר הזמין מלכתחילה אצל הנתבעת ושנית, אני מסכים לטענת הנתבעת, שבעוד שהעסקה עם הנתבעת לא בוטלה בפועל, הוא רכש את הבריכה החלופית ביום 21.6.12 ורק לאחר מכן, ביום 24.6.12, הוא פנה בכתב אל הנתבעת. גם לגבי הפיצוי על רכישת סלון יקר יותר, אפשר להמשיך לחלום
-
אם הבנתי נכון, אתה מדבר על איחור של 10 ימים קלנדריים , שהם 1-2 ימי עבודה בלחץ. כמו שכבר ציינו פה, לא ברור מה אתה מנסה להשיג. פיצוי, רק אם תגיע לעמק השווה עם החנות. סלון, כנראה יסופק לך אחרי החג. לא רואה סיכוי לזכייה בתביעה קטנה, שכן על פניו לא נגרם נזק ממוני ( החלטתך לרכוש סלון יקר יותר לא נכנס תחת קטגוריה זו)
-
לא יודע אם שמת לב , אבל 1.10 ערב כיפור, 2.10 - כיפור, 3.10 -יום שישי, 4.10 -שבת. אין למעשה אף יום עבודה בטווח הזה.
-
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
לא שמענו כבר את האיומים האלה? -
בתמונה הרכבים חוסמים את מרבית המדרכה. רושם להם דוחות על סך 500 ש"ח (5953) מבלי להתלבט כלל.
-
למען האמת, רק ככה זה חוקי. זה שהאופנועים חונים על מדרכות, זה לא חוקי. גם אם לא נאכף. בתור רוכב דוג עם ותק של 30 שנה, מעדיף לחנות בחניה מסודרת, מאשר לטפס על מדרכות. אגב, בלא מעט מקומות יש חניות יעודיות לדוג, על הכביש, כמו רכבים.
