Jump to content

fatboy1340

  • הודעות

    2,981
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fatboy1340

  1. רכב כזה זוכה לדוח עם סס 5953 על סך 500 שח, ושיהיה לו בהצלחה לנסות לבטל אותו או ללכת למשפט.
  2. במקרה המדובר, היה קצין שהעביר את הטיפול במקרה לבטוח לאומי כמדומני. אף אחד לא יעכב נהג לתחנה על שימוש לרעה בתג. בדיוק כמו שאף אחד לא יעכב נהג שנוסע ללא טסט. מדובר על עבירות כלכליות בעיקרן.בפועל, כל מקרה כזה של שימוש לרעה בתג נכה, יכול להיות מדווח לבט"ל ולזכות בטיפול על פי שיקול דעתם. גם אלעדית , אני ועוד , דיברו על ניצול תג נכה לרעה. אף אחד כאן לא דיבר בכלל על חניה בחניית נכים ללא תג נכה.🤔
  3. מי שיכול להפעיל הסנקציה זה ביטוח לאומי ורשות הרישוי. לא משטרה. הדוח נרשם, ההתנהלות מתועדת במצלמה/ טאבלט. אז אם בטל רוצה, הוא יכול.בפועל, לא עושים הרבה עם זה.
  4. בחור צעיר שחונה על מדרכה במתחם בילויים ב11 בלילה, כאשר התג רשום על שם סבתו בת 86. לא קשה "לתפוס" אחד כזה על שימוש לרעה בתג נכה. היו לי כמה כאלה 😀
  5. המספר הזה אינו דמיוני כלל. מוזר לשמוע ממך דבר כזה. מדובר על סנקציה מהתחום הפלילי של ניצול לרעה של תג נכה. לצערי, הרשויות ( בעיקר ביטוח לאומי ורשות הרישוי) אינן מרבות להשתמש בה, למרות שלא חסר הזדמנויות. מכל המקרים הרבים שהייתי מעורב בהם ( לרוב חנייה באיסור של רכב נכה, כאשר הנכה בכלל לא קשור לנסיעה), רק אחד הגיע לשלילת התג וקנס של 10000. נסגר בפשרה, ללא הגעה למשפט.
  6. אפשר לבדוק אם לרכב יש תג נכה, וגם על שם מי רשום התג.
  7. מתנא - משטרת תנועה ארצית. מעצם ההגדרה - מבצעים אכיפה בכבישים בין עירוניים/מהירים. אם הבחור רוצה לעשות לביתו - עדיף בית"מ עירוני.
  8. דווקא פיקוח עירוני עובד לא רע אצלכם בדרך כלל. מבחינת משטרת תנועה, אתם משתייכים לראש העין, שם אני פחות בקיא בסדר עדיפויות של רישום עבירות
  9. אסור לעצור על מדרכה כלל, אלא אם כן יש תמרור המתיר חניה כזו ( גם זה עם 2 גלגלים בלבד). במקרה כזה התקנה מחייבת השארת מרווח מינימלי של 1.3 מטר. העדר אכיפה זה עניין מקומי. אצלנו במרחב, עצירה על מדרכה היא אחת מעבירות היעד ונרשמים עשרות דוחות כל שבוע.
  10. בשביל להחליט אם הפקח פעל נכון, צריך לראות את המקום וסביבתו. על פי תקנות תעבורה הנסיעה על אי תנועה אסורה ודינה קנס 250 שח.
  11. חלק מהעבודה שלי היא נגישות ואבזרי ניידות עבור אנשים מוגבלים. כסא גלגלים עם צמיגי pu יתקשה להתנהל בכורכר, אך צמיגי אוויר יסתדרו ללא בעיה. אלה דברים שאמורים לקחת בחשבון, אם אתה חונה דרך קבע בחניון כורכר. מבחינת הפרעה לאחרים, ברגע שאדם פותח קריאה במשטרה/עיריה על רכב חונה על מדרכה/נתיב, אזי כבר מתקיימת העילה למתן דוח. כך לרוב גם ייתיחסו לכך במשפט ( אם העניין יגיע לשם). כעקרון, רכב ממוצע בעל רוחב של כ2 מטר. המינימום למעבר עגלת ילדים הוא 1.3 מטר בתקנות, קרי כל רכב שחונה על מדרכה שרוחבה פחות מ4-4.5 מטר, יגרום להפרעה . שלא לדבר על סיכון להולכי רגל/ילדים בעצם העובדה שרכב נוסע על מדרכה.
  12. לרוב רשויות עירוניות יש אפליקציה שבעזרתה ניתן לתעד עבירות חניה ולזמן פקח. תבדוק מול העיריה שלך את הסוגיה. חיים ציין בהודעתו שיש חניון גדול בסמיכות, עם חניות נכים בתוכו. לגבי ילד בכסא גלגלים : אם מסוגל להניע עצמו, אז לעבור כמה עשרות מטרים זה משהו שהוא אמור לבצע ( כך הוא קיבל כג רמה 2 או 1 ממשרד הבריאות). אם מסיעים אותו בכג רמה 3, אז המטפל/הורה גם אמור להסתדר עם כמה עשרות מטרים.
  13. אם אתה צריך לרדת לכביש, כי רכב חונה על מדרכה, אז הרכב זכאי לקבל דוח, גם אם יש לו תו נכה. כמו כן, זה שיש חניון בסמוך, מבטל עוד סייג לחוק חניית נכים. ממליץ בחום לדעת את הסייגים לחוק חניית נכים, יש לא מעט. מה שמעניין שבעלי תו נכה לא מודעים כלל לחוק הזה, וזורקים את הרכב בכל מקום.
  14. אם יצבור 12 ומעלה תוך שנתיים , יצטרך לעבור קורס.
  15. לעניין הדוח בלבד: אין אזהרות על דוחות טלפון מתחילת השנה. עד סוף שנת 2024 היה ניתן להמיר לאזהרה דוח טלפון בתנאי של עבר תעבורתי נקי של 10 שנים. לעניין נקודות: אם לא תצבור עבירות נוספות עם ניקוד במשך שנתיים הקרובות, ה8 נקודות הללו יאבדו את תוקפן. רישום העבירה יישאר כמובן. יש הסבר מפורט על שיטת הניקוד באתר של רשות הרישוי.
  16. פנקס ועט??? היום זה טאבלט, כולל צילום הזירה, ואף תיעוד במצלמת גוף
  17. אם אתה הרכב המצלם, הרכב שלך פוגע ברכב שנע משמאלך ( נכון שהוא חותך אותך, אבל עדיין הרכב שלך הוא זה שפוגע)
  18. לידע כללי, פס"ד של בית משפט לתעבורה, אינו משמש תקדים . כמו כן, הבחור ציין שנהג אחר נכנס ברכב שלו, במקרה שלך, הרכב שלך פגע ברכב אחר. זה עניין מהותי.
  19. לפי מה שנאמר לי על ידי טכנאי המצלמות, האכיפה מתחילה 10 קמש מעל המותר, אחרי ההפחתה של 5. כלומר , אם מהירות מותרת 90, המצלמה תצלם רכב שמהירותו 105 ויותר.
  20. על פי התקנה, אתה לא אמור לנחש, אלא פשוט להמתין שיחלוף על פניך, ואז להכנס למעגל התנועה. את זה לא עשית, לכן קרוב לוודאי ייקבע אשם תורם, כפי שכבר ציינו כאן
  21. איך הבנת את זה מהכתוב???? התקנה מדברת על מתן זכות קדימה לרכב הנע בכיכר ( תמרור 303). כך גם כתוב בקישור שצירפת. שאר ההשערות והמצבים, לא מעניינים, כי לא רואים אותם בסרטון. מה שרואים זה רכב נע בכיכר, והרכב המצלם נכנס לכיכר בזמן הזה. חברת הביטוח תקזז פיצוי בשל אשם תורם. גם אם יגיע למשפט, קרוב לוודאי ייפסקו 10-30 אחוז אשם תורם.
  22. הנהג השני יכול להגיש את תלונה, ואז זה חוסך לך את כל הדילמה
  23. לא ניתן להמיר לאזהרה דוח של רמזור. ללא תלות בותק נהיגה ומספר הרשעות קודמות. אתה יכול לשלם וללמוד להבא, או לפנות לעורך דין בבקשה ללכת למשפט.
  24. מה שאתה עושה עם זמנך וכספך זה עניין שלך בלבד. אבל התקנה רלוונטית מדברת על "אחיזה או שימוש בטלפון...". בגלל שאצלך מדובר באחיזה, ואתה גם הודית בזה, כאן בערך יסתיים הדיון במשפט.
  25. מקסימום יישפט בהעדר. כבר היו מקרים כאלה, אפילו כאן בפורום
×
×
  • תוכן חדש...