Jump to content

fatboy1340

  • הודעות

    2,981
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fatboy1340

  1. בהחלט. קרה לי לפני שבועיים. בחור בוכרי ממרכז הארץ, עבר ברמזור אדום, נעצר על ידי והחל להציג עצמו כתייר אמריקאי. הציג דרכון אמריקאי ורשיון נהיגה אמריקאי. דיבר רק באנגלית ( ברמה לא גבוהה כלל). בבדיקת מסוף , מדובר על אזרח ישראלי, שאף הוגש נגדו כתב אישום בעניין פלילי בארץ לפני 3 שנים. ישבו איתו 3 בחורים, שלא ידעו מילה באנגלית. אבל זרמתי עם ההצגה שלו, כולל מתן דוח על רמזור.
  2. לא בטוח שהבנתי לגמרי את השאלה. אנסה לענות בכל זאת. במסוף משטרתי מצויין האם מדובר באזרח ישראל או תושב זר. מעבר לכך , יש רשום של כניסות ויציאות מהארץ. שני נתונים האלה יתנו מענה לסוגיית תושבות ומרכז חיים ברוב מכריע של המקרים. במקרים החריגים/יוצאי דופן מתייעצים עם בוחנים/רכז יחידת תנועה מקומית, כפי שכבר ציינתי.
  3. אזרחות לא רלוונטית כלל, אלא רק אם מדובר בתושב או לא. בפועל זה עניין די נדיר להתקל בנהג שהינו תושב ישראל והוא בעל רשיון נהיגה זר בלבד.כי רוב מכריע של הנהגים ממירים או מוציאים רשיון ישראלי. הנחיות אכיפה בנושא זה מגיעות ממחלקת תביעות. ככלל -עד שנה לא צפויות בעיות, אח"כ צפוי בלאגן. שוב ממליץ בחום לבדוק את נושא הביטוח מול המבטח, כי זו הנקודה החשובה ביותר. גם קנס של כמה אלפי ש"ח ושלילה על תנאי זה כאין וכאפס לעומת מעורבות בת.ד. ללא כיסוי ביטוחי. כתב אישום במשפט תעבורה זה הדוח עצמו. ס"ס 7264, עם פירוט הנסיבות: נהג ברכב, אינו בעל רשיון נהיגה ישראלי, שוהה בארץ מעל שנה רצוף.
  4. שלחה לי עכשיו את פסד. אין בכלל פירוט כי נסגר בעסקת טיעון. הנהג אמר שידע שאסור לו לנהוג עם רשיון הזר. בנוסף לעונשים שצינתי, קיבל גם מאסר חצי שנה על תנאי על ביצוע עבירה דומה למשך 3 שנים.
  5. פיקאסו , מנוע 1.6 בנזין, 165 כס, גיר אוטומט 6 הילוכים.קיים מסוף שנת 2014 עד 2018, אז הוחלף למנוע 1.2. 7 מקומות אמיתיים ( להבדיל מאאוטלנדר), כל כסא בשורה אמצעית נפרד, וניתן לכוונון. גם בשורה אחרונה אפשר למקם מבוגר, בתנאי שהנסיעה לא ארוכה מדי. חפש רכב מטופל, ישרת אותך באמינות ובנוחות.
  6. הרשיון הישראלי הונפק לשנתיים, לכן פג יחסית מהר יחסית למישהו בעל רשיון נהיגה ישראלי רגיל שניתן ל5 או 10 או יותר שנים. מבחינת רישום דוח: מסתמכים על תרשים זרימה בחנא, כפי שכבר ציינתי. אם יש ספקות, מתייעצים אונליין עם בוחן או רכז תנועה.
  7. דוח נתצ ודוח עיריה הם ללא ניקוד. ניקוד ניתן ע"י משרד הרישוי בגין עבירות תעבורה שנאכפות ע"י משטרה (עפ"י חנ"א)
  8. לא יודע בוודאות, סביר להניח שהייתה לו אזרחות זרה כי רשיון זר הונפק אחרי שעלה לארץ. לא הייתי במשפט, התובעת עדכנה אותי בפרטים. חפש בפסקדין, בית משפט תעבורה, פסקי דין מחודשיים אחרונים.
  9. כבר הסברתי את עניין התושבות מבחינת תביעה של המשטרה
  10. בגדול כן. אבל מדגיש שוב: הדבר החשוב זה לבדוק כיסוי ביטוחי ספציפית עבור מקרה שלו. מבחינת תייר, צריך לשהות בחול 3 חודשים רצוף לפחות, כדי להתחיל מחדש את הספירה של "שנה מכניסה אחרונה לארץ".
  11. תושבות מבחינת העניין של הרשיון נהיגה נבחנת על פי מבחן מרכז חיים.
  12. בגדול מותר לנהוג עד שנה מכניסה אחרונה לארץ (קיימים תנאים נוספים). בעמודים הראשונים של חנ"א יש תרשים זרימה מפורט לגבי אתקנות כלפי תושב ישראל עם רשיון נהיגה זר. חובה לבדוק גם מול חברת ביטוח, כי בכל פוליסה מצויין כי היא תקפה בתנאי שהנהג היה בעל רשיון נהיגה תקף .
  13. הפוסל במומו פוסל כמובן... לגבי היבטים משפטיים כבר דובר מספיק , אבל עדיין אשמח לפסק דין שפנס אחורי הוא חלק בטיחותי. טרם הובא אחד כזה. בעניין התקנת פנס הלוגן במקום לד, ומדוע המחשב לא מראה שגיאה, והפנס מתפקד תקין,מוזר שחשמלאי דגול כמוך לא הצליח לפענח בעצמו. אתן רמז קטן : יחידת מידה בשם אוהם.
  14. מהיכרות עמוקה עם מגזר חרדי, זו הגדרה מדוייקת עבור רובם המוחלט
  15. סביר להניח ששתי המצלמות יוצבו בקצות קטע שאין בו תחנות דלק
  16. וממתי חקיקה כלשהיא מהווה בעיה עבור הממשלה
  17. רק שם תקבל תשובה רשמית ונכונה
  18. זה כבר הרבה אחרי דיבורים. הפיילוט הסתיים. וכעת יצא מכרז למפעיל מצלמות מהירות ממוצעת.
  19. אז במקרה תקבל דוח, תסב אותו על שם zvit. 😅 כחול לבן/כחול אפור רגיל זה פשוט חניה ציבורית תמורת תשלום ברחבי העיר. לעומת זאת, כחול לבן שמוגבל לבעלי תו/דיירי רחוב ניתן לראות כשטח חצי פרטי. לכן מומלץ לבדוק מול העיריה.
  20. https://www.kolzchut.org.il/he/תג_חניה_לנכה_ולקרוב_המסיע_בוגר_או_ילד_נכה רשום במפורש - יש לבדוק מול הרשות המקומית.
  21. מומלץ לבדוק באתר העיריה הספציפית. ייתכן גם שיהיה מותר בשעות מסויימות ובאחרות לא.
  22. מנסה להזכר מתי ביב קיים הסכם שהוא עצמו חתם עליו...אולי בני גנץ יצליח לסייע להכזר
×
×
  • תוכן חדש...