Jump to content

fatboy1340

  • הודעות

    2,981
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fatboy1340

  1. תצרף 10-15 שניות שלפני הקטע המצולם, אז יהיה הרבה יותר ברור. אם לשפוט רק לפי הקטע הנ"ל, אוטובוס לפניך, אתה נמצא חלקית בנתיב שלו (ימני יותר), לא ברור על כמה האוטובוס חורג מנתיבו אם בכלל. חלוקת אשמה שעלתה פה בהחלט באה בחשבון.
  2. אדום לבן זה תמרור בפני עצמו.אסור עצירה. רכב מונע/רכב חשמלי/רכב גז/ רכב בלי מנוע וכד. לפעמים שמים תמרור נוסף, המגדיר שעות או מודיע על קנס מוגדל. אתה חושב שהצדק עמך? תגיש ערעור ותקווה לטוב. סיכוי מסויים שהדוח יבוטל. סיכוי גדול יותר שהדוח יתוקן ל250 או סכום גבוה יותר בהנתן תמרור מתאים. אגב תחליט: ירדת לחצי שניה או שהיית ברכב? קיבלת כאן מספיק עצות מה מומלץ לעשות.
  3. זה בדיוק מה שאמרתי. אם מדובר על חניה בטאבו, אין צורך בהסכמת שכנים.
  4. החניה שלך בטאבו? אם כן, אין צורך באישור שכנים. אם לא, הסיפור מסובך יותר.
  5. השוטר בכלל לא חייב לתת אזהרה, זה לשיקול דעתו בלבד. גם לפי דבריך הוא אמר שאם אין עבירות קודמות, אז יתן אזהרה. היו עבירות ולכן לא נתן אזהרה. עשה מה שאמר. דוח מצלמה אמור להגיע תוך 4 חודשים מביצוע עבירה, או 6 חודשים במקרים מסויימים. תבדוק האם הכתובת שלך מעודכנת במשרד הפנים.
  6. גם משטרתי וגם פיקוח עירוני.
  7. אוסיף על כך שמתחילת השנה , חנייה על מדרכה נחשבת לאחת מעבירות המיקוד. המיקוד משתנה בדרך כלל כל שנה.ייתכן שעוד חודש, לקראת שנה חדשה , היא תוצא מהמיקוד ושוב לא יאכפו אותה.
  8. טסלות 2021 נמכרות סביב 100k. בעוד חודש מתחלפת שנה, אז יהיו עוד יותר זולות כיוון נוסף זה איירקרוס או 5008. לחפש מנועי 1600 בנזין או 1500 דיזל אחרי החלפת רצועה.
  9. הצעות ענייניות כבר נתנו כאן. סהכ מדובר בדוח כשר למהדרין.
  10. רק נותר להוכיח שפקח עבר שם גם בימים אחרים, הבחין בכלי רכב חונים על מדרכה, לא היו לו קריאות נוספות באותו הזמן ועדיין לא רשם דוחות כמו לפותש.
  11. אסור לחנות על מדרכה, נקודה. ללא תלות באם קיימת הפרעה כלשהיא. מהתמונות לא ברור בדיוק איפה הכביש ואיפה המדרכה
  12. הנהג שנסע רוורס לכאורה, יכול לטעון שהוא פשוט עמד שם, ופותש פגע בו. באין תיעוד, זו מילה נגד מילה
  13. להרחיב על מה? המפגש עם הנהג מתועד ע"י מצלמת וידאו מהרגע הראשון. חלק מהעבירות גם ניתן לתעד במצלמה (כך אני משתדל היכן שניתן). את התיעוד ניתן לראות על המקום בטאבלט (תלוי רצונו הטוב של השוטר כמובן) או בעת פנייה לרכז תנועה. אני מניח שגם בעת בקשה להשפט אפשר לקבל את התיעוד. מצלמות גוף בשירות המשטרה קרוב לעשור.
  14. מרבית המפגשים מתועדים עי מצלמת גוף. תופתעו לגלות איך הנהגים מופתעים מאוד לראות את ההקלטות של עצמם ולשמוע את הדברים שאמרו לשוטר😅
  15. כי זה לא קשור לסעיפי אישום. אגב, גם הרפורמה שהייתה צריכה להתחיל לפני יומיים , ובינתיים נדחתה למרס, לא קיבלה ביטוי בחנא. אז?
  16. ממסמך משטרתי שפורסם לפני כ3 חודשים, הפורמט של מתן אזהרה צומצם מאוד. לבקש תמיד אפשר, אבל לא הייתי בונה על המרה בפועל
  17. גם עבירה ראשונה שבצעת, מוגדרת כעבירת בריונות. סתם לידיעה
  18. זה עלול לעלות ביוקר, אם בסוף כן תגיע למשפט. לשיקולך. אין השגות על מצלמה טאקטית ולא יהיו, כי מדובר במצלמת וידאו רגילה לכל דבר. בדומה לפרוייקט שומרי דרך שכבר רץ לא מעט שנים. אולי תבקש לראות את הסרטון, טרם תחליט להגיש בקשה להשפט .
  19. 1. לגשת להשפט על עבירה מצולמת???? בהצלחה 2. מה שאמרת 3. בצידו האחורי של הדוח, כתוב במפורט לאן לפנות ובאילו מסגרות זמן
  20. שים לב שמדובר על חציית קו הפרדה רצוף ולא על נסיעה אי תנועה. המצאות עמודי פלסטיק מחזקת את הטיעון. בעדכון לפני מספר חודשים לא ניתן להמיר עבירה זו לאזהרה. אבל תגיש בקשה, אולי העדכון לא התעדכן אצל כולם.
  21. על איזה סעיף אישום מדובר. בתחילת שנה בוטלו לא מעט סעיפים שהיה ניתן להמיר לאזהרה
  22. קיבלת הודעה רשמית כלשהיא או שהתעדכנת באזור האישי?
×
×
  • תוכן חדש...