fatboy1340
-
הודעות
2,981 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי fatboy1340
-
שכרתי פעמיים בסיקסט בגרמניה בשנתיים אחרונות . לא דרשו כלום . יש להם צילום של רשיון ישראלי שלי במערכת כבר כמה שנים. כך גם בסיקסט איטליה, אוסטריה, הונגריה, צרפת ואפילו רוסיה. עצרו אותי לא פעם שוטרי תנועה במספר מדינות אירופה ופעם אפילו קיבלתי דוח מהירות באיטליה, הכל עם רשיון ישראלי בלבד, ללא כל בעיות. פעם יחידה שהיה "מבוא לבעיה",הייתה במוסקבה , כאשר השוטר אמר שלא מבין את הכיתוב באנגלית. אמרתי לו שהרשיון תואם לאמנת וינה, הסתפק בזה. אגב, זה היה עוד לפני שהרוסים עברו לרשיון נהיגה פלסטיק כמו שלנו. עכשיו הסיכוי לבעיה כזו הוא אפסי
-
דוח מעבר באור אדום
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של Tomer Sroya בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
בחייאת, תביא איזה פסד שמאשש את זה. הייתי הרבה פעמים במשפטי תעבורה, רק פעם אחת נהג פנה לשופט לקבל הוצאות, השופט אמר לו להגיש תביעה קטנה. -
דוח מעבר באור אדום
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של Tomer Sroya בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הנה זווית ראייה של השוטר. אפילו רואים את קו העצירה מסתבר, אם כי זה לא רלוונטי למקרה הזה כאמור. רואים את שני הרמזורים. בשעות חושך רואים היטב את הצבעים השונים ברמזור מרחוק, גם בשל ההשתקפות של האור על סכך הרמזור. בסרטון שצרף פות"ש השניות החשובות הן 25-6, בהן רואים היטב את השוטר (קרי השוטר גם רואה את הרכב) ומצד שני את קו הצומת (לצורך העניין קו הצומת הינו קו דמיוני העובר אחרי פסים של מעבר החציה). בשניה 27, כאשר ברמזור אור אדום, המזדה שלפני פות"ש עדיין לא השתלבה בנתיב השמאלי , ואילו פות"ש שנמצא אחריו (בהנחה שהוא לא צמוד על אפס, אלא נמצא במרחק עשות ס"מ מהפגוש האחורי) עדיין בקו הצומת. למרות כל אלה, הדו"ח לא כתוב בצורה מושלמת וחסר בו מרכיב חשוב שאמור להיות נוכח בדוח מסוג זה. אני מניח שעו"ד טוב יוכל לבטל את הדוח או לכל הפחות לשנות ס"ס לכניסה לצומת לא פנויה (הענין מוזכר בנסיבות ולכן תובע סביר ומעלה לא יבטל את הדוח אלא יעדיף להמיר לסעיף מקל יותר שגם הוא שווה 500 ש"ח ו6 נקודות). -
דוח מעבר באור אדום
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של Tomer Sroya בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הרבה דברים לא נכונים נכתבו כאן. ראשית, התקנות וכך גם ס"ס בחנ"א קובעות כי הרכב שלא עצר לפני קו עצירה/מעבר חציה/רמזור קרוב/קו הצומת כאשר דלק אור אדום ברמזור, בצע עבירה. 2 הסעיפים האחרונים רלוונטים עבור פות"ש. שנית, השוטר היה בקו ראייה ישיר לקו הצומת ומרחק של כ10 מטרים ממנו (בערך 2 אורכי רכב). אם הדוח כתוב בצורה מדוייקת, סיכוי קלוש להפיל אותו בבית המשפט, בוודאי בהינתן שההגנה תבחר להציג את הסרטון כראייה. על הדרך , התובע יוכל להוסיף גם כניסה לצומת לא פנויה, על אף שמדובר באותו מעשה כביכול, אבל כבר איתי גם מקרים שמפנקים את הנאשם בס"ס נוספים מעבר לס"ס הנרשם בדוח -
דוח מעבר באור אדום
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של Tomer Sroya בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אם כתוב בדוח "נכנסת לצומת כשברמזור דלק אור אדום..." הדוח מוצדק. בנוסף גם נכנסת לצומת לא פנויה. קח בחשבון שהמצלמה מצלמת מספר מטרים קדמית לחזית הרכב ולכן בשניה ב24, כאשר הופיע אור צהוב, היה עלייך לעצור, כיוון שנסעת במהירות איטית ולא הייתה כל מניעה לעשות כן. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
החרדים ומנהיגיהם ,שקרנים גדולים. כשיש אזעקות, רצים כמו טטלה למקלטים. תעשו סיבוב בבני ברק ובאלעד, תראו את אחוז נושאי נשק ( גבוה). אם מאמינים בהשגחה עליונה, מדוע צריך את כל זה? -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
https://m.maariv.co.il/culture/tv/article-1208144 לא ברור אם זו אמירה שהונחתה מלמעלה או שהמצפון שלו מגלה סימני חיים -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
לא רק זקן, אלא גם די חולה ( קוצב לב, סרטן ערמונית, דמנציה-לא סתם שכח את שם בנו פעמיים באותו חודש ולא מסוגל לדבר ללא קריאה מהדף) ואלו רק דברים שנחשפנו אליהם. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
אגב, היום חולצו מעזה גופות של 3 חטופים. מישהו בכלל שמע על כך? את מישהו זה עניין (חץ מקרוביהם, כמובן)? זו אחת הסיבות לפתיחת המתקפה על איראן.שינוי פוקוס מיידי של התודעה האזרחית. -
אם כבר צרפתי , אז גראנד פיקאסו C4. הייתי מחפש מנוע 1.6 בנזין +גיר אוטמט 8 הילוכים AISIN שנת 2017-2018 או חדש יותר עם מנוע 1.5 דיזל.
-
קטנוע פגע בילד בנסיעה על המדרכה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של BRAVO_SX בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אמת בדבריך! זה גם מאומת ע"י מספר מחקרים שנערכו בנושא. -
3511 , ערעור ותשלום או משפט?
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של oriporat בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
1. למתנדבים יש מצלמות (לא כולם כמובן, אבל לרוב מתנדבי אגף התנועה) 3. העדים זה מי שנכח בזמן האירוע (שוטרים/מתנדבים/עוברי דרך נייטרלים) . ייתכן ולא ראו את העבירה, אבל נרשמו בכל זאת. 4. רשמתי כבר בהודעות הקודמות שינסה לפנות ליחידת התנועה שרשמה את הדוח ולבקש את המזכר/תיעוד. להבנתי משום מה טרם עשה זאת. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
בוא נזרום רגע עם ההנחה של מרחק ימים בודדים מרש"ק מבצעיים. הרי ביבס בעצמו מברבר (כולל באו"ם) בלי הפסקה על איראן, כולל מצגות פלאקט ציוריות של פצצה עם פתיל בוער. ונניח הרסת להם עכשיו את המפעל/ מחסן חומרי גלם וכד'. מה השגת? דחיה של כמה חודשים/שנים עד שיחזרו לאותו מצב ,רק יהיו הרבה יותר זהירים? מדוע לא להפציץ לפני עשור/בעוד שנה+, כאשר אתה לא עסוק בחרא של עזה/לבנון/חמאס והכלכלה שלך לא בקאנטים והמילואימניקים לא בקריסה טוטאלית וחוו"ד עולמית לא נגדך עם סיכוי לא קטן לאמברגו נשק? -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
https://e.walla.co.il/item/3757585 זה הסבר די מדוייק למה שקורה עכשיו ולמה דווקא עכשיו. טראמפ פחות קשור לזה. -
דו"ח עם ת"ז שלי, שם לא שלי. טעות של השוטר
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של Ron Poh בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לידיעתי רכז בתחנת עירך לא יעזור, אלא אם כן הוא מכיר אישית את הרכז בתחנת היעד או לכל הפחות מוכן לעשות מאמץ ולהתקשר אליו לצורך בירור. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
התאונה , כלומר החתונה של נתניהו נדחתה. בפעם השניה.. גם בפעם הראשונה זה היה בגלל כטבמים מאיראן אחרי פעולה ישראלית. אולי זו דרכה הpc של שרה לומר שהיא לא מאשרת את השידוך של בנה? -
3511 , ערעור ותשלום או משפט?
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של oriporat בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כל זה היה מעניין, לולא ההודעה של פות"ש בדברי הנהג. הוא מודה שהוא "התבלבל בנתיב" ונכנס לפני רכב אחר לנתיב שמאלי יותר. ראיתי לא מעט נהגים כאלה במשפטי תעבורה. הדיון מסתיים פחות או יותר בהקראת דברי הנהג בפני השופט. -
דו"ח עם ת"ז שלי, שם לא שלי. טעות של השוטר
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של Ron Poh בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מבירור שעשיתי בנושא - הכתובת ככל הנראה היא רכז תנועה בתחנה שנתנה את הדוח. הוא זה שמזין את הדוחות הידניים למערכת. -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
או שביבס ממש חשש מפיזור הכנסת בשבוע הבא. הבעיה שאצלו כבר אי אפשר לדעת כלום... הסתבך בשקרים של עצמו, לא זוכר כלום... -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
אההה, הוא כבר מזמן לא חושב בכלל...קשה לחשוב עם דמנציה שהולכת ותופסת תאוצה -
דו"ח עם ת"ז שלי, שם לא שלי. טעות של השוטר
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של Ron Poh בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הייתי מתחיל בפניה למפנא, תוך ציון כל הפרטים ומבקש להוריד ממך את הדוח. לא בטוח שזה תחת אחריותם, אבל אולי ידעו למי להפנות אותך -
דו"ח עם ת"ז שלי, שם לא שלי. טעות של השוטר
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של Ron Poh בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
ת.ז שרשומה בדוח היא שלך או לא? -
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
ההודעה על תקיפה לא יצאה מטעם ישראל אלא מטעם "מדינה ידידודית" של איראן. מה קרה? קפצו מחירי נפט. למי זה טוב ? ניחשתם נכון : איראן (" המותקפת"), רוסיה ( מדינה ידידודית) ואף ארהב ( פתאום טראמפ לא רואה שהעניין ייגמר בשיחות שלום). ביבי לא יתן הוראה לתקוף באיראן, בטח ללא שתפ אמריקאי, גם אם שרה תטיל עליו פולסא דנורא. -
דו"ח עם ת"ז שלי, שם לא שלי. טעות של השוטר
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של Ron Poh בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
מוזר אם כך. מספר זהות רשום עם ספרת ביקורת או ללא?
