Jump to content

fatboy1340

  • הודעות

    2,981
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fatboy1340

  1. שכרתי פעמיים בסיקסט בגרמניה בשנתיים אחרונות . לא דרשו כלום . יש להם צילום של רשיון ישראלי שלי במערכת כבר כמה שנים. כך גם בסיקסט איטליה, אוסטריה, הונגריה, צרפת ואפילו רוסיה. עצרו אותי לא פעם שוטרי תנועה במספר מדינות אירופה ופעם אפילו קיבלתי דוח מהירות באיטליה, הכל עם רשיון ישראלי בלבד, ללא כל בעיות. פעם יחידה שהיה "מבוא לבעיה",הייתה במוסקבה , כאשר השוטר אמר שלא מבין את הכיתוב באנגלית. אמרתי לו שהרשיון תואם לאמנת וינה, הסתפק בזה. אגב, זה היה עוד לפני שהרוסים עברו לרשיון נהיגה פלסטיק כמו שלנו. עכשיו הסיכוי לבעיה כזו הוא אפסי
  2. בחייאת, תביא איזה פסד שמאשש את זה. הייתי הרבה פעמים במשפטי תעבורה, רק פעם אחת נהג פנה לשופט לקבל הוצאות, השופט אמר לו להגיש תביעה קטנה.
  3. הנה זווית ראייה של השוטר. אפילו רואים את קו העצירה מסתבר, אם כי זה לא רלוונטי למקרה הזה כאמור. רואים את שני הרמזורים. בשעות חושך רואים היטב את הצבעים השונים ברמזור מרחוק, גם בשל ההשתקפות של האור על סכך הרמזור. בסרטון שצרף פות"ש השניות החשובות הן 25-6, בהן רואים היטב את השוטר (קרי השוטר גם רואה את הרכב) ומצד שני את קו הצומת (לצורך העניין קו הצומת הינו קו דמיוני העובר אחרי פסים של מעבר החציה). בשניה 27, כאשר ברמזור אור אדום, המזדה שלפני פות"ש עדיין לא השתלבה בנתיב השמאלי , ואילו פות"ש שנמצא אחריו (בהנחה שהוא לא צמוד על אפס, אלא נמצא במרחק עשות ס"מ מהפגוש האחורי) עדיין בקו הצומת. למרות כל אלה, הדו"ח לא כתוב בצורה מושלמת וחסר בו מרכיב חשוב שאמור להיות נוכח בדוח מסוג זה. אני מניח שעו"ד טוב יוכל לבטל את הדוח או לכל הפחות לשנות ס"ס לכניסה לצומת לא פנויה (הענין מוזכר בנסיבות ולכן תובע סביר ומעלה לא יבטל את הדוח אלא יעדיף להמיר לסעיף מקל יותר שגם הוא שווה 500 ש"ח ו6 נקודות).
  4. הרבה דברים לא נכונים נכתבו כאן. ראשית, התקנות וכך גם ס"ס בחנ"א קובעות כי הרכב שלא עצר לפני קו עצירה/מעבר חציה/רמזור קרוב/קו הצומת כאשר דלק אור אדום ברמזור, בצע עבירה. 2 הסעיפים האחרונים רלוונטים עבור פות"ש. שנית, השוטר היה בקו ראייה ישיר לקו הצומת ומרחק של כ10 מטרים ממנו (בערך 2 אורכי רכב). אם הדוח כתוב בצורה מדוייקת, סיכוי קלוש להפיל אותו בבית המשפט, בוודאי בהינתן שההגנה תבחר להציג את הסרטון כראייה. על הדרך , התובע יוכל להוסיף גם כניסה לצומת לא פנויה, על אף שמדובר באותו מעשה כביכול, אבל כבר איתי גם מקרים שמפנקים את הנאשם בס"ס נוספים מעבר לס"ס הנרשם בדוח
  5. אם כתוב בדוח "נכנסת לצומת כשברמזור דלק אור אדום..." הדוח מוצדק. בנוסף גם נכנסת לצומת לא פנויה. קח בחשבון שהמצלמה מצלמת מספר מטרים קדמית לחזית הרכב ולכן בשניה ב24, כאשר הופיע אור צהוב, היה עלייך לעצור, כיוון שנסעת במהירות איטית ולא הייתה כל מניעה לעשות כן.
  6. החרדים ומנהיגיהם ,שקרנים גדולים. כשיש אזעקות, רצים כמו טטלה למקלטים. תעשו סיבוב בבני ברק ובאלעד, תראו את אחוז נושאי נשק ( גבוה). אם מאמינים בהשגחה עליונה, מדוע צריך את כל זה?
  7. https://m.maariv.co.il/culture/tv/article-1208144 לא ברור אם זו אמירה שהונחתה מלמעלה או שהמצפון שלו מגלה סימני חיים
  8. לא רק זקן, אלא גם די חולה ( קוצב לב, סרטן ערמונית, דמנציה-לא סתם שכח את שם בנו פעמיים באותו חודש ולא מסוגל לדבר ללא קריאה מהדף) ואלו רק דברים שנחשפנו אליהם.
  9. אגב, היום חולצו מעזה גופות של 3 חטופים. מישהו בכלל שמע על כך? את מישהו זה עניין (חץ מקרוביהם, כמובן)? זו אחת הסיבות לפתיחת המתקפה על איראן.שינוי פוקוס מיידי של התודעה האזרחית.
  10. לפי התמונות מדובר בספארק תחילת עשור קודם? אם כן, תשקול לבצע טוטאל לוס, כי במרבית המקרים התקנת שמשה חדשה לא תיהיה מוצלחת/אטומה.
  11. fatboy1340

    רכישת 7 מקומות

    אם כבר צרפתי , אז גראנד פיקאסו C4. הייתי מחפש מנוע 1.6 בנזין +גיר אוטמט 8 הילוכים AISIN שנת 2017-2018 או חדש יותר עם מנוע 1.5 דיזל.
  12. אמת בדבריך! זה גם מאומת ע"י מספר מחקרים שנערכו בנושא.
  13. 1. למתנדבים יש מצלמות (לא כולם כמובן, אבל לרוב מתנדבי אגף התנועה) 3. העדים זה מי שנכח בזמן האירוע (שוטרים/מתנדבים/עוברי דרך נייטרלים) . ייתכן ולא ראו את העבירה, אבל נרשמו בכל זאת. 4. רשמתי כבר בהודעות הקודמות שינסה לפנות ליחידת התנועה שרשמה את הדוח ולבקש את המזכר/תיעוד. להבנתי משום מה טרם עשה זאת.
  14. בוא נזרום רגע עם ההנחה של מרחק ימים בודדים מרש"ק מבצעיים. הרי ביבס בעצמו מברבר (כולל באו"ם) בלי הפסקה על איראן, כולל מצגות פלאקט ציוריות של פצצה עם פתיל בוער. ונניח הרסת להם עכשיו את המפעל/ מחסן חומרי גלם וכד'. מה השגת? דחיה של כמה חודשים/שנים עד שיחזרו לאותו מצב ,רק יהיו הרבה יותר זהירים? מדוע לא להפציץ לפני עשור/בעוד שנה+, כאשר אתה לא עסוק בחרא של עזה/לבנון/חמאס והכלכלה שלך לא בקאנטים והמילואימניקים לא בקריסה טוטאלית וחוו"ד עולמית לא נגדך עם סיכוי לא קטן לאמברגו נשק?
  15. https://e.walla.co.il/item/3757585 זה הסבר די מדוייק למה שקורה עכשיו ולמה דווקא עכשיו. טראמפ פחות קשור לזה.
  16. לידיעתי רכז בתחנת עירך לא יעזור, אלא אם כן הוא מכיר אישית את הרכז בתחנת היעד או לכל הפחות מוכן לעשות מאמץ ולהתקשר אליו לצורך בירור.
  17. התאונה , כלומר החתונה של נתניהו נדחתה. בפעם השניה.. גם בפעם הראשונה זה היה בגלל כטבמים מאיראן אחרי פעולה ישראלית. אולי זו דרכה הpc של שרה לומר שהיא לא מאשרת את השידוך של בנה?
  18. כל זה היה מעניין, לולא ההודעה של פות"ש בדברי הנהג. הוא מודה שהוא "התבלבל בנתיב" ונכנס לפני רכב אחר לנתיב שמאלי יותר. ראיתי לא מעט נהגים כאלה במשפטי תעבורה. הדיון מסתיים פחות או יותר בהקראת דברי הנהג בפני השופט.
  19. מבירור שעשיתי בנושא - הכתובת ככל הנראה היא רכז תנועה בתחנה שנתנה את הדוח. הוא זה שמזין את הדוחות הידניים למערכת.
  20. או שביבס ממש חשש מפיזור הכנסת בשבוע הבא. הבעיה שאצלו כבר אי אפשר לדעת כלום... הסתבך בשקרים של עצמו, לא זוכר כלום...
  21. אההה, הוא כבר מזמן לא חושב בכלל...קשה לחשוב עם דמנציה שהולכת ותופסת תאוצה
  22. הייתי מתחיל בפניה למפנא, תוך ציון כל הפרטים ומבקש להוריד ממך את הדוח. לא בטוח שזה תחת אחריותם, אבל אולי ידעו למי להפנות אותך
  23. ההודעה על תקיפה לא יצאה מטעם ישראל אלא מטעם "מדינה ידידודית" של איראן. מה קרה? קפצו מחירי נפט. למי זה טוב ? ניחשתם נכון : איראן (" המותקפת"), רוסיה ( מדינה ידידודית) ואף ארהב ( פתאום טראמפ לא רואה שהעניין ייגמר בשיחות שלום). ביבי לא יתן הוראה לתקוף באיראן, בטח ללא שתפ אמריקאי, גם אם שרה תטיל עליו פולסא דנורא.
  24. מוזר אם כך. מספר זהות רשום עם ספרת ביקורת או ללא?
×
×
  • תוכן חדש...