Jump to content

fatboy1340

  • הודעות

    2,981
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fatboy1340

  1. ההודעה שקיבלת, מקיימת את לשון החוק מבחינת התיישנות.לכן כבר אין עניין של שנה. אם לא תקבל הזמנה בחודש/ חודשיים הקרובים, נסה לפנות למחלקת התביעות של יחידת התנועה. קיימת גם אפשרות, שהתיק יבוטל חד צדדית עי התביעה, ללא מעורבותך כלל. בכל מקרה מומלץ להתעדכן מדי חודש באזור האישי.
  2. 1. גם על ימי הפגנות וחסימות צמתים מפרסמים הודעות מספר ימים מראש 2. פנק בקישור לחוק עזר עירוני/ ממשלתי בדבר היתר לחסום רחוב ראשי בשל שבת/חג
  3. אז בוא נדבר על כבישים ( גם ראשיים יחסית ) שסגורים בשבתות וחגים, כי ככה בא למישהו
  4. נניח וזו הסיבה. אבל כאן מדובר על התקזזות בין חברות הביטוח, ללא מעורבות מי מהנהגים. זה לא מסביר את צירופו של פותש כנתבע
  5. אם האופנוע היה מבוטח, לא היה כל עניין להוסיף את שם נהג כנתבע נוסף. הוא היה פשוט מגיש תביעה נגד הפול וזהו. כפי שציינת הרי אין עניין של אשם בעת תביעת ביטוח חובה.
  6. כזה? https://finance.walla.co.il/item/3775413
  7. גם אלוהים לא יכול "למחוק " את הנקודות. מה שיכול לקרות זה שהעו"ד יסגור עם התובע שסעיף האישום יוחלף לסעיף אחר , ללא נקודות( אין סעיף ללא קנס, לכן גם הוא "מתחייב על למחוק את הכסף"). תשאל אותו לאיזה סעיף הוא מתכוון להמיר את סעיף אחזקת הטלפון.
  8. הבסיס החוקי מעוגן בתקנה שציטט ברווז בעמוד הקודם. צירוף של שני המרכיבים: הטלפון במקום לא יציב שמונע נפילתו +שימוש, יזכה בדוח . אם הטלפון מונח במושב נוסע, נהג עם 2 ידיים על ההגה ומבט אל הכביש, אני לא רושם דוח, כי למעשה אין בוודאות את עניין "שימוש" בטלפון.
  9. שאלה מצויינת. אתה אמור להראות לי שהטלפון יציב ולא יעוף ברגע שתלחץ חזק על בלמים. אצלי ברכב משטח הטעינה עם גימום מאוד נחמד, מה שמונע מהמכשיר תזוזות בבלימות פתע.
  10. לא היית במשפטי תעבורה,אה😂? יש לא מעט דוחות שהתבטלו במשפט, אז לא "מאמינים על בליינד לשוטרים". מבחינת הוכחת שימוש תדפיס שיחות זה כבר מזמן לא רלוונטי. אם רואים מסך דולק, מבט הנהג מופנה למכשיר, זה מספיק להוכיח שימוש מבחינה משפטית. אגב, ברוב המקרים במצב כזה לפחות יד אחת של הנהג באזור הטלפון, גם אם לא אוחזת בו ממש.
  11. רשמתי מאות, אם לא אלפי דוחות על טלפון. בגדול, טלפון שנמצא ברכב , אבל לא בתוך מתקן קבוע, יכול לזכות את נהג הרכב בדוח. דוגמאות בולטות : מכשיר מונח על רגל הנהג או בין רגליו, מכשיר מונח על דשבורד, הגה או לוח שעונים.כל המקרים הנל , הם בגדר עבירה על התקנה שהובאה לעיל. כמובן, כל אחיזה עם היד במכשיר, בהנחה שהוא לא בתוך מתקן, דינה דוח.
  12. https://www.bikeradar.com/reviews/bikes/hybrid-bikes/cannondale-bad-boy-2-review חפש כאלה יד 2. אפשר לקנות סביב 2-3 K
  13. עצמאות, זבוטינסקי גש ואז דוך לגשר קולה. זה המסלול אני מאמין. אופני כביש לא הייתי ממליץ בשל סבילות נמוכה לפאנצרים. אופני שטח זק עם צמיגים לא רחבים מדי או אופני עיר , יעשו את העבודה
  14. על דבר כזה אפשר להשאיר ביקורת בגוגל
  15. אפשר הסבר על מנגנון הפגיעה? מאיפה הגיעה המשאית? לפי התמונה היא נמצאת בנתיב ימין: האם השתלבה במחלף מתוך נתיב השתלבות ואשתך הייתה בנתיב הימין ביותר?
  16. לפני מספר שנים ערכו בדיקה באגף התנועה שמטרתה הייתה לבדוק איך מתן אזהרה משפיע על ביצוע עבירות של נהג ביחס לביצוע עבירות של נהג שקיבל דוח רגיל. התוצאות הן שנהגים שקיבלו אזהרה עשו משמעותית יותר עבירות לעומת נהגים שקיבלו דוח רגיל.
  17. מ1/9, על מנת להיות זכאי לקבל דוח אזהרה יהיה צורך בותק נהיגה של 7 שנים לפחות בנוסף להעדר דוח תנועה/אזהרה ב5 שנים אחרונות. זאת בנוסף לביטול אפשרות לקבל דוח אזהרה על מספר עבירות לא קטן. על עבירות רמזור וטלפון (על כל סוגיהם) לא ניתן לקבל אזהרה כבר בתחילת שנת 2025. ככלל, מתן דוח אזהרה נתון לשיקול דעתו של השוטר בלבד ולא ניתן "לבקש" דוח אזהרה משוטר הרושם את הדוח. בשל מספר תאונות הדרכים , הוחלט להחמיר המדיניות, וקבלת דוח אזהרה יהיה בגדר היוצא מן הכלל (למי שעומד בתנאים כמובן) לידיעתכם
  18. אם מעניין אותך, יש לי מרידה ביג טרייל 900 שמעוניין למכור. גלגלי 27.5, כסא דרופר, 1×11 הילוכים. מתאים לגובה שלך. היתרון והייחודיות שלהם זה צמיגי 2.8 , שנותנים אחיזה מטורפת בשטח.
  19. לא משהו שרלוונטי למקרה דנן.
  20. מפנא לא קשור לזה, כי זה דוח הזמנה לדין ולא קנס רגיל. מעבר לכך, האפשרות להמיר דוח רמזור לאזהרה בוטלה בתחילת השנה. נותר רק לנסות לתפוס את התובע טרם המשפט ולסגור עסקה נחמדה לאור העבר הנקי
  21. איפה רואים שיש חניה מסומנת? תמרור 433, עצירה אסורה.בלי קשר כמובן לכך שלפי תמונתו פותש חנה בצמוד לקו הצומת ( עבירה בפני עצמה גם לרכב נכה)
  22. על פי חוק חניית נכים, אסור להם לחנות בתוך חניית אוטובוס או בטווח 20 מטר ממנה
  23. תושב זר, בשביל "לאפס" את המונה, חייב לשהות בחול 3 חודשים לפחות. כפי שמצוין בציטוט של גריצו
  24. לא מכיר את החוק הרלוונטיבאיטליה, אך בארץ מי שנוהג עם רשיון זר, גם חייב להציג דרכון . בעיקר בשביל לבדוק מתי נכנס לארץ, כי מעל שנה של שהייה רצופה בארץ אינה מאפשרת נהיגה עם רשיון זר. יש עוד הגבלות כמובן.
×
×
  • תוכן חדש...