Jump to content

fatboy1340

  • הודעות

    2,981
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fatboy1340

  1. אין שום התקדמות אחורה. הרכב המצלם החל בנסיעה (כך המזדה נשאר מאחור), הרכב המצולם החל לנסוע לאט יותר והאיץ , וכך חלף על פני הרכב המצלם
  2. זווית צילום מעניינת. מדובר על טסלה ?
  3. בדרך כלל יש קוד סימול מדוע נוצר חוב. נסה לחפש אותו
  4. 1. בדרישת תשלום של רשות המסים מופיעה סיבה/ הסבר למהות החוב. מה רשום אצלך? 2. זורק רעיון למקור החוב: חבר מעבודה גם הגיש בקשה באופן עצמאי להחזר מס. בבדיקה שעשו לו ברשות המסים, עלו על חפיפה פורמלית של פחות מחודש בין 2 עבודות שלא עשה בהן תיאום מס. החבר זוכר את המקרה ומציין שחשב שכר של המקום עבודה החדש, אמר שיעשה לו חישוב שכר ממועד תחילת עבודה , אך בפועל עשה מתחילת החודש וכך נוצרה החפיפה.
  5. החלק הראשון של התגובה שלך סותר את החלק האחרון. אין לי מה לתרום לדיון יותר בהעדר פרטים נוספים כלשהם.
  6. הנל מתבסס על ביקור,שניים שלי בבית משפט לתעבורה. כמו גם תקנה 47 לרעת פותש. כמובן גם תקנה 40,41 רלוונטיות עבור פותש. השאלה מה שדה ראייה במקום? האם רכב שפנה לחניה היה עם איתות ( פותש אומר שלא, אבל מה היה באמת)? האם זה סביר לעקוף 2 כלי רכב בנתיב המיועד לנסיעה בכיוון נגדי ? מי פגע במי בסופו של דבר, כי זה לא מובן מדברי פותש. חסרים הרבה פרטים כאן כדי להתייחס באופן מדוייק יותר. בכל מקרה מרבית האשם מוטל על הנהג העוקף, בוודאי כשזה קורה בנתיב נגדי בכביש דו סטרי.
  7. שני הרכבים היו במצב נסיעה או עמידה?
  8. בחירות כאן, בחירות אמצע בארהב עוד חצי שנה, תיקי אפשטין שתופסים תאוצה...
  9. רשום 10/96. זה תאריך הייצור.
  10. הצגת צמיג עם חור בדופן. תעלה תמונה ברורה של המתכת שלדעתך גרמה לפנצר. אגב, בן כמה הצמיג? מה תאריך הייצור?
  11. הארכת תוקף הרשיונות אינה רלוונטית כמובן במקרה דנן, ובכל מקרה זה מתאריך 1.3. בהתאם לנוהל הודעת אי שימוש אתה יכול להגיע גם לבוחן בתחנת משטרה (זה כנראה הכוונה ל"מחלף צומת נהריה"). בנוסף ,ניתן להגיש לבוחן משטרתי בקשה להארכת תוקף האישור. אבל חייבים לעשות את זה בטווח של 14 יום ממתן הודעת אי שימוש.
  12. ההסבר לכך הוא די פשוט. בהנחה שאכן הרגו את חמינאי וצמרת הפיקוד. ממלאי המקום מנוסים ושקולים פחות. הם לחוצים הרבה יותר. לא מן הנמנע שיש תופעת עריקים בהיוודע נפילת המנהיג, מה שמצמצם את היקף ואיכות כח אדם.
  13. אז הפתגם "פעם טייס תמיד תותחן", זה לא אגדה אורבנית?😆
  14. פסילה של משרד הרישוי קורית בעקבות צבירת נקודות ( מעל 22 ב4 שנים אם איני טועה). נהג מקבל ( או לא מקבל ) הודעה ממשרד הרישוי אודות כך. כל עוד לא בצע אמצעי תיקון מתאים, נחשב פסול נהיגה. לרוב אני עוצר נהגים כאלה אחרי שהם בצעו עבירה כלשהיא ( רמזור, טלפון ,אמזק וכד). ואז מתחילה הסאגה של "לא ידעתי, לא שמעתי, אין דבר כזה".
  15. לא הפסקתי לצחוק🤣🤣🤣 לו היית יודע על מה יצא לי לעצור נהגים שהתברר שהם פסולים, גם אתה היית צוחק
  16. יש לא מעט נהגים פסולים משרד הרישוי, בגלל ניקוד מצטבר. בפועל ממשיכים לנהוג, ואין אכיפה על זה בגלל העדר עדכון רציף בין משרד הרישוי למשטרה. אז שלילת רשיון יש גם אצלנו, פשוט לא נאכף
  17. מי שלא הבין, זה בעצם השינוי בהפרות מנהליות. כל מה שמוגדר הפרה מנהלית, היכולת להשפט מוגבלת מאוד, וכרוכה בהפקדת סכום כסף מצד המערער
  18. השפעת סמים/אלכוהול לא רלוונטי כי זו השערה לא מבוססת. טסט תקף או תוקף רשיון נהיגה זה משהו שבהחלט ניתן לבדוק גם בדיעבד.
  19. קח בחשבון שכל נטל ההוכחה הוא עלייך.
  20. יש לחצנים גם בסמארטפון. אמנם לא פיזיים, אלא דיגיטליים, אבל לחצנים לכל דבר ועניין. היו כבר פסקי דין בנושא, לדעתי אפילו של מחוזי
  21. סס 7141 מתייחס לקריאת או שליחת הודעה , ללא תלות במיקום וסוג המכשיר ממנו מבוצעת הפעולה. לגבי מחשב נייד, חבר רשם הזמנה לדין לנהג עם נוסע לידו, אשר החזיק בידיים מחשב נייד והראה סרטון לנהג. הסעיף היה תצוגה נראית לנהג. השוטר לא זומן להעיד , כך שכנראה העניין הסתיים בהודאה/עסקה.
  22. אפשר אופנוע, אפשר סטטי צמוד לכביש, רואים יפה בשני המקרים מנסיון. נהג שנוגע תדיר במסך מולטימדיה בזמן נהיגה, גם אם לא רואים בבירור מסך ווטסאפ או כדומה, רושם נהיגה בחוסר זהירות תוך פירוט נסיבות
×
×
  • תוכן חדש...