Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. ch28566

    חוות דעת - Tesla Model 3 Highland

    אין חלפים זמינים, זו הבעיה העיקרית כיום של טסלה. לצד בעיות ייצור שעדיין קיימות אבל זה באחוזים קטנים כבר כיום.
  2. איך אתה מגדיר מעשה של אדם שחוטף אדם מביתו וזורק אותו לכלוב אריות שתוקפים אותו ואוכלים אותו?
  3. זה לא משנה לי ממה הם נהרגו, מבחינתי זה עדיין רצח של חמאס.
  4. צופה עכשיו בערוץ 2. מה זו הכותרת הזו נהרגו או מתו, הם נרצחו!!!
  5. מדינה במלחמה מתמשכת היא מדינה בקשיים כלכליים, אי אפשר להתחמק מזה, בטח למדינה קטנה כמו שלנו. כמה רע יהיה? שאלה מורכבת מאוד אבל 250 מיליארד דולר עלות מלחמה לשנת 2024 כבר אומרת לנו שלא ניתן יותר להמשיך לשלם לציבור לא יצרני מבחירה לשנים הבאות וכל זה לפני שאנחנו מדברים על הוצאות שיקום (כרגע נמוכות, מלחמה מלאה עם חיזבאללה זה יהיה מאוד מאוד גבוה) ועוד נזקים כלכליים רבים שאת המשמעות שלהם עוד נלמד בהמשך. ביבי שם לעצמו מטרה של חיסול הפרויקט הציוני, כנראה הוראה מהאבא ה - scoundrel האנטי ציוני שלו.
  6. לא הבנתי, סיימת את הקודמת אז צבעת בצהוב, הוספת קצת חלודה וחתכת את הגג?
  7. חזרה לפוליטיקה אתמול צפיתי בלוינסון ואופירה. הגיע לאולפן היועץ של בן גביר, נבו כהן. מעבר לעבודה שכל היועצים האלו ברובם חלאות המין האנושי שהיו מייצגים גם את היטלר תמורת הכסף, הציבורי, שהם מקבלים, הדבר היחיד הטוב שהיה לו לומר על פעילות השר זה שהוא "הקים אלפי כיתות כוננות וחילק (כאילו שזה שלו) 120,000 אקדחים". רק שזו חוכמה מאוד קטנה לעשות את זה אחרי ה-7 באוקטובר, החוכמה הייתה אם הוא עשה לפני ולא אחרי או בקיצור גם הוא היה חלק מהקונספציה ובמקרה שלו, בטח שישובי העוטף לא עניינו אותו לרגע. כמובן שגם כל כיתות הכוננות בכל חור זו די בדיחה, זה משהו שאם לא מתחזקים אותו (בכסף) הוא יתמסמס, למעט בישובי קו עימות. במקום זה השר לביטחון לאומי צריך לדרוש גיוס של בני ישיבות למג"ב ועד 10,000 שוטרי מג"ב בהחלט יכולים לשנות את התמונה ולמנוע בכלל את הצורך בכיתות כוננות, אבל מה אפשר לצפות מממשלה שכנראה חיסלה סופית את הפרויקט הציוני, עברה לפרויקט מלוכני, משיחי, שחיתותי. אהה, לליצן היה עוד משהו לומר, גניבות הרכב בירידה מתחילת השנה. באמת שאין מה להוסיף על זה, התרבות הביביסטית תחסל את המדינה הזו או שתהפוך אותה לעוד פח אשפה פלסטיני-יהודי.
  8. תוסיף קישור למכשיר ואז יהיה ניתן לענות לך בצורה טובה יותר, אבל בגדול הסיכוי לנזק הוא לא גבוהה במיוחד. פדים פשוטים? השאלה כמה פשוטים, אבל גם הפשוטים ביותר שיצא לי להשתמש בהם בעבר לא עשו שום נזק, הם פשוט לא עשו יותר מידי והיו מתאימים במקסימום לאיזו הבקרה קלה באיכות סבירה.
  9. זה לא כזה מורכב. הרי השתמשת "במוצר" ולכן יש פחת ולאור זה שהתשלום על זכות הוא חד פעמי (אם אני לא טועה) יקבעו לדוגמה מפתח שלאחר 10 שנים ניצלת את מלוא הזכות ולשאר שרכשו בתקופה הזו יקבלו לפי מפתח מסוים בהתאם לזמן השימוש. כל השאר פתיר לחלוטין.
  10. זה רק אני או שהסימון כאן הפוך? לפי מה שאני רואה פנייה ימינה או ישר מתבצעת עם כניסה לכיכר מהנתיב השמאלי
  11. נתחיל מההתחלה לאיזה רכב לא מצאת חיפוי מראה? כי אתה צודק, גם אני לא מצאתי משהו שהוא לא דגל או איזה ציור.
  12. די בטוח שבעלי אקספרס תמצא כל מה שאתה רוצה.
  13. ברכבים מסוג זה מתקינים לרוב מגדש-על, אך הסכומים של זה עם כל המיסים זה כבר כמה עשרות אלפי שקלים. במנוע אטמוספרי פחות מתרכזים בתוספת כוח (שתהיה זניחה) ויותר באופי של המנוע אבל על מנוע כמו שיש בדגם, לא הייתה מתאמץ. יש תוכנות לגיר של הדגם, בעיקר הסרת הגבלת מומנט בחלק מההילוכים, הגדלת הלחץ ומצב ידני אמיתי.
  14. במקום קאפ 2 תרכוש גודייר סופר ספורט, ברידג'סטון פוטנזה ספורט או פירלי P-Zerp. המישלין מסדרת הדגמים הזו מעולם לא הצטיינו בתחום הניהוג והתחושה הספורטיבית. צמיגים מעולים בלי פשרות בחורף ועם זמן חימום קצר מאוד. הייתי גם חושב על יוקוהומה, אבל אני לא ממש מכיר את מצב המותג בארץ מבחינת צמיגי Advan שלהם כמו V107 או מעל.
  15. כמו בכל רכב כמעט יש שתי קופסאות נתיכים, אחת בתוך תא הנוסעים שאותה אני מניח שאתה מכיר והשנייה בתא המנוע מעל או לצד המצבר 12V, זו שאתה צריך נמצאת שם. סתם תמונה לשם הדוגמה: זו קופסא שחורה שצריך לפתוח, לא תתקשה לזהות.
  16. זה לא מוצר שמעניין את משרד התחבורה, גם אני ביצעתי ייבוא של מוטות מייצבים לא מקוריים ולא הייתה לי שום בעיה.
  17. https://carsfuse.com/2004-2010-suzuki-swift-fuse-box-diagram/
  18. אם בארץ כל נושא החלפים היה זול יותר (הוא מאוד מאוד יקר) וטיפולים לבד לא היו דבר גס (ולמעשה לא חוקי) מניח שכל המשוואה הזו הייתה שונה לחלוטין. אני רואה מה קורה בארה"ב, חלפים אפשר למצוא בכל חור ובזול וטיפולים לבד זה עניין שבשגרה לכל מי שרק קצת רוצה ולא חי במרכז עיר גדולה. גם באירופה זה לא מאוד שונה, רק כאן רכב זו פצצה מתקתקת גם לרוכשים וגם מבחינת הרשויות.
  19. 1993, שבע וחצי בבוקר, טסט ראשון, סובארו לאונה ידנית כמובן. בתשע בבוקר כבר הייתי בבקום לקראת גיוס ליחידה קרבית, אז עוד לא היה לנו מושג מי ולאן. אם לא הייתי עובר את הטסט, לא רואה מתי במשך השלוש שנים של הצבא הייתה לי אפשרות להוציא רישיון.
  20. משתמשים בגלגל ספייר, ממלאים ללחץ מרבי אפשרי ומחברים אקדח אוויר לצמיג עם צינור שאפשר למצוא בכל חנות כלי עבודה רצינית, צבע לרכב, חנויות של אייר-בראש (שזה בתכלס הצינור המתאים לחיבור לונטיל שרדר).
  21. האבסורד הוא שדקה לאחר שהדגם הושק בישראל, סיטרואן העולמית הכריזה על e-C4X המשופר עם 420 ק"מ.
  22. אין מגבלה חוקית, המקסימום הוא שמס הכנסה ישאל שאלות.
  23. רפידות וצלחות תואמות, TEXTAR עם רפידות שלהם, ברמבו רגיל עם רפידות שלהם, מקורי עם הרפידות המקוריות וכו'. העיוות היה מגיע בסוף ואיתו כמובן הרעידות. לא יודע מי התקין לך אבל אצלי הסט של אקסטרה היה שקט לחלוטין, אפס חריקות, פשוט כלום. סדקים? גם אפס, אפילו לא משהו קרוב לזה. הקדחים במקס הם מאוד מינוריים, מצד שני, אני מאלו שמקפידים על ביצוע תהליך bedding in מסודר.
×
×
  • תוכן חדש...