Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. למיטב ידעתי זה גם עניין של מגבלת המנוע החשמלי. מכיוון שאין הילוכים, הכל תלוי בסל"ד של המנוע החשמלי ולייצר מנוע חשמלי שיכול להגיע ל-20,000 סל"ד לעומת 12,000 סל"ד זה הבדל משמעותי. בכל מקרה, למרבית הצרכנים זה לא ממש מפריע שהמהירות המרבית היא 160 קמ"ש.
  2. אם המחירים יעלו עוד ועוד זה אומר שמשלמי המיסים זרקו כסף רב לשווא ולמעשה רק סיפקו מימון ליצרני רכב שונים.
  3. וזה עוד לפני שנכנסים לנושא של כבישי בטון והרעש הנוראי שהם יוצרים. אז זהו שלא, כלומר מכשיר סיני באיכות של מערבי הוא פשוט במחיר מקביל. מניח שאת המספרים נראו רק עוד מספר חודשים שכן למעט מספר מותגים חלק נכבד מהמסירות בפברואר אלו עדיין הזמנות של 2022.
  4. לא ברור לי על איזו הנחה אתה מדבר.
  5. זה לא שיהיו כאן הפתעות, אף אחד לא חושב שהמחיר יהיה נמוך יותר מזה של הנירו פלוס ובמקרה האופטימי מקביל כלומר 176k לפלאג-אין ו-200k לחשמלי.
  6. זה לא כזה מסובך, מציירים שלושה קווים לרוחב הצמיג כולל הדופן, השאיפה שלך שלא יישאר גיר על כל רוחב הסולייה אך כן יישאר על הדופן. אני לא מאלו שמודדים זמנים כי אני לא כזה מוכשר בנהיגה, אבל כן תמיד חשובה לי התחושה ובכל הקשור ללחץ אוויר עם הזמן אני לומד מה מתאים לי (וכן, גם בודק בסוף את שחיקת הצמיג). אל תשכח שלכל צמיג מבנה שונה ולכן יש צמיג שיהיה במיטבו עם עוד 2-3PSI ויש כאלו עם פחות.
  7. בתמונה יש שני דגמים, חשמלי והיברידי, אם זה רגיל או פלאג-אין לא ניתן לדעת לפי העיצוב. בדור הקודם הפלאג-אין היה להיט, אך הפעם זה יהיה כנראה הדגם הנחות בשל המחיר.
  8. ch28566

    מנועי פיזו 1.2 פיורטק

    לא יהיה יותר רגיל, במינימום סיוע היברידי של 48V.
  9. אחותי בדיוק התעניינה בדגם, אמרו לה שזה יהיה זמין לרכישה החודש. מחיר לא אמרו אבל לאור המחיר של דגם פלוס זה לא יהיה פחות מ-200,000 שקל.
  10. 1. כפי שהמליצו מערכת סינית, מהסוג האיכותי, תעשה עבודה מצוינת. 2. אם אתה בכל זאת רוצה מקורי, אתה עם רכב אמריקאי כך שתוכל למצוא בלי סוף מערכות מפירוק במחירי רצפה ב-ebay. אני לא דוגמה רציתי ברכב שלי לשדרג למסך גדול יותר, אצלי זה רק המסך לא המערכת עצמה שיושבת בנפרד. המחיר של היצרן באירופה הוא 2300 אירו, רכשתי ב-ebay מסך מפירוק במצב ממש חדש ב-200 אירו ונגמר הסיפור.
  11. בוודאי שיש ולא מעט, רק שלא משווקים בארץ. מרבית דגמי יונדאי לדוגמה בשוק הקוריאני משווקים עם מערכת גז. באירופה גם היה הרבה, כיום כבר פחות ,אך עדיין יש רכבים עם מערכת גז ישירות מהמפעל.
  12. אחריות אישית זה משהו שלא קיים בישראל. קצת פוליטיקה, אבל עם כל השינויים המשפטיים שרוצים לעשות ההם שם למעלה אומרים לנו שלא רק שאין להם אחריות כממשלה ושרים, הם גם יוכלו לעשות מה שבא להם.
  13. יותר קרוב ל-2,500 שקל, על בולמי קוני בשווי של 2,900 שקל שלמתי לא מזמן עוד 1,500 שקל מכס ומע"מ (עלות משלוח: 800 שקל).
  14. כבר שנים רבות שלכל רכב פרימיום יש נקודות הרמה מהן נדרש להרים את הרכב אחרת תפגע במרכב.
  15. כבר לא כזה יקר, זה כמו תקלה משמעותית ברכב או אוסף של דברים שצריך לתקן ואתה יוצא עם חשבונית של 8000 שקל מהמוסך.
  16. תודה רבה על העדכון, הרכב הזה על הכוונת שלי והמקום היחידי בו אני חושב לקחת את הדגם המעודכן זו המולטימדיה, היא באמת נוראית בשנתונים האלו? איך הבלמים מחזיקים מעמד בנהיגת מסלול?
  17. הם ממתינים למתיחת הפנים לדגם שתוצג בקרוב, כך שמרץ זה מועד הגיוני.
  18. לא מכיר את החוק, אך אני חושב שבמסגרת איכות הסביבה אפשרו לעסקים רבים לוותר (פעם זה היה בהסכמת הלקוח, לא יודע אם גם כיום) על הצורך בהדפסה של מסמכים ובמקום זה לשלוח קובץ דיגיטלי.
  19. אני מנחש שיש תחומים בהם המדינה רוצה שיהיה סדר מסוים. עם 5 רכבים אף אחד כנראה לא ישכיר מגרש כי זה לא כלכלי ואז הרכבים האלו יחנו ברחוב, לא יהיה קצין בטיחות כי אין לזה תקציב (לא שאני חושב שזה משנה ממש בחברות השכרה עם תחזוקת שבר), גם לא יהיה משרד כנראה וכו'. מניח שיש עוד הרבה מאחורי זה, רק שאני לא מכיר את התחום כלל.
  20. אז לא למדת כי אפילו שנייה בגוגל לא השקעת שכן אז הייתי מגלה את תנאי הבסיס לפתיחת חברת השכרת רכב לנהיגה עצמית. יזמות זה נהדר וטוב שאתה רוצה להיות כזה, אל תתייאש אבל התקנות האלו לא נקבעו סתם, הן נקבעו כי אנחנו במדינה מערבית ואנחנו רוצים סטנדרט מסוים, בדיוק בכדי שלא כל אחד ישכיר לחברים מבלי להבין שאין בכלל ביטוח על הרכב המקרה הזה.
  21. הכל נמצא כאן.
  22. בדיוק כמו כל רכב אחר ולא, אין שום בעיה להרים רכב כזה או אחר על ליפט. בשלב זה ישנה אחריות על הרכב ועל המערכת החשמלית/סוללה כך שזה לא משמעותי.
  23. אני רק יכול לומר שעשיתי את מה שהוא עשה בסרטון וזה יצא מעולה. יש לציין שיצא מעולה על פח, על פלסטיק (פגושים) יצא בסדר אבל קצת פחות טוב ושם כנראה שעדיף תרסיס ולא מכחול.
  24. מומלץ לבצע החלפה מלא של נוזל הבלימה, סיכוי לא קטן שזה מעולם לא נעשה ברכב שלך. אם לא תרגיש שינוי, אפשר להחליף לרפידות עם אופי של נשיכה ראשונית חזקה יותר. חריקה זה סתם עניין של הרפידות, אפשר לבצע חריטה של הצלחות, לנהוג מעודן לכמה מאות ק"מ בלי בלימות חזקות ולראות אם יש שינוי. אם לא פשוט להחליף רפידות למקוריות או משהו אחר מיצרן מוכר.
  25. בתקופה שהבחור רכש את הרכב המחיר של דגם LR עמד על 237 אלף שקל, מבחינתו, זה ירידת ערך סבירה ונורמלית לרכב חדש של 18.5 אלף שקל בשנה, למעשה זו שמירת ערך מצוינת.
×
×
  • תוכן חדש...