Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. ch28566

    רשמית: טסלה בישראל

    רכש רכב ב-200,000 שקל, נסע 400,000 ק"מ וזרק לפח. יצא לו עלות רכב חצי שקל לקילומטר. זה זיל הזול גם בלי קשר לכל מיני השוואות כאלו או אחרות.
  2. לא הסגמנט שלי, אבל ביחס ליובש בשוק, כל הכבוד לכלמוביל שהם מביאים את הרכב הזה לישראל גם כאשר הם יודעים שלהיט מכירות זה לא יהיה.
  3. היה לי סט של אקסטרה, שיפור לעומת המקורי ובסך הכל זה סט נחמד מאוד אבל בנהיגה נמרצת של ממש (לא מסלול) עם בלימות מרובות זה כבר לא היה הקטע שלהם. את הצלחות השארתי והחלפתי בסוף לסט של EBC ילו, עולם אחר בנהיגה נמרצת. אני כן צריך לציין שאצלי הצלחות קטנות/דקות יחסית כך שפיזור החום שלהן לא משהו כך שיתכן וההתרשמות שלי מהאקסטרה תהיה שונה משלך. אני כן יכול לומר שהצלחות של אקסטרה טובות מאוד, לפני שעברתי אליהן הייתי נאלץ להחליף צלחות בקצב גבוה מאוד. אני לא חושב שתתאכזב מסט של אקסטרה, במקסימום תישאר עם הצלחות ותחליף לרפידות אגרסיביות יותר.
  4. אוקטן 98 הוא משהו שמנועי סקייאקטיב G יודעים לעשות איתו שימוש.
  5. יצא לי היום לנהוג מאחורי הפאנקי קט, זה היה די מוזר וגם מעצבן. כביש צדדי חשוך ואני רואה שאני מתקרב לרכב צר במיוחד, כאשר הייתי קרוב יותר הבחנתי שלדגם הזה אין בעצם תאורה בפינות כמו כל רכב נורמלי, כל התאורה האחורית של הרכב היא פס לאורך השמשה האחורית עם המון עודף מת בצידי הרכב, האיתות דווקא נמוך על הפגוש. מה המעצבן? התאורה הזו די בהירה וממש בגובה של העיניים של הנהג מאחור. לא מבין איך מאשרים ליצרני הרכב כמעט כל שטות שהם עושים.
  6. רגע, ההצלחה שינתה אותך?
  7. מפברואר 2021 הקורולה בנזין היא 1.5 ליטר ולא 1.6 ליטר וגם מעולם לא הייתה רמת גימור סטייל. בקיצור, זבל של אתר.
  8. אם אנחנו כבר בנושא מנוע אחורי, אין זוועה מוטורית כמו הסוברית, מכונית שמנסה לרצוח אותך על כל טיפת גשם על הכביש
  9. מנוע מרכזי אידיאלי יותר. זה לקח לפורשה לא מעט שנים לאלף את ה-911 ולהפוך אותה למכונית מאוזנת יותר.
  10. ממה שיצא לי לנסות וללמוד בנושא, ספריי צבע לתיקונים קטנים בפח זה לא מומלץ, לרוב כאשר מתקנים משהו בפח צובעים את כל החלק. לפח עדיף טאץ' אפ עם מכחול עם הכנסה כמו שצריך של השטח, שיוף הדפנות של השריטה, שיוף עדין יותר על וקצת מסביב, צביעה (אני עושה שכבה ראשונה עם צבע הבסיס ואז מערבב צבע בסיס עם לכה לשאר השכבות) ואז שוב שיוף עדין (נייר 2500/3000 ואז 5000) ואז פוליש עם קומפאונד - ידני עם מייקרופייבר או מכונת פוליש. לפלסטיק, ספריי זה כבר מעולה ולמעשה עדיף משמעותית על מכחול. רצוי להשתמש בחומר מילוי של פחחים אם אתה רוצה תוצאה מעולה.
  11. כל העקרון ב- ONR זה שטיפה ללא מים ובכל חומר כזה רמת הסיכוך חייבת להיות גבוהה, לא פעם יותר מסבון רגיל (תלוי בריכוז כמובן, אבל זה כבר נושא לדיון אחר). שטיפה ללא מים תמיד תשאיר יותר סימנים על הצבע (מהסוג שהמשוגעים לנושא רואים, לא מי ששוטף במכונה אוטומטית) אבל לניקוי אבק שבועי זה פתרון סביר בהחלט.
  12. יש המון פתרונות לנושא, ברובם עדיף לפרק את הגימור, עניין פשוט למדי ברוב המוחלט של הרכבים בעולם.
  13. זה אכן, עקרונית, בדיוק מה שעושה מצב ספורט שיש כיום בערך בכל רכב מודרני. כמובן שכל מי שקצת מתעסק עם תכונה למנוע/רכב מכיר את שלל האפשרויות בנושא, החל משינוי תגובת דוושת הגז, שינוי מפת תיבת ההילוכים, הפחתת מומנט מרבי זמין ועוד.
  14. ch28566

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    לא חושב שמישהו ממש יכול לענות על זה, זה תלוי ביותר מידי פרמטרים. מנועים מודרניים מסתדרים מצוין עם סוגי דלק שונים וגם מבצעים אדפטציה עם הזמן, אבל בשורה התחתונה זו מערכת מערכת מכנית שקובעת את התוצאה הסופית ואותה לא ניתן לעדכן באותה מהירות של אות אלקטורני.
  15. ch28566

    מודעה שאהבתי

    לאור רמת מרבית המוסכים בישראל, הם צריכים לשלם ללקוח על הניסיון שצברו על חשבונו.
  16. כל כך הרבה קשקושים בפוסט אחד, נו באמת, עוד סיפור אלף לילה ולילה שהאינטרנט מלא בהם.
  17. יש רק דבר אחד שמעניין את היבואן בדגם הזה, המחיר שהוא יכול לספק לחברות הליסינג עבור דגם SUN, כל השאר זה רק בונוס עבורו. רק על המולטימדיה הלא מקורית הוא כבר חסך לעצמו כמה אלפי שקלים בסך הכל.
  18. ch28566

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    תמיד אפשר לשנות את זה, החל מכיוון הדוושה ועד להחלפת הקפיץ המסייע, אבל סע עוד קצת ואז תחליט.
  19. הצביעה זה החלק הקל יחסית, הכנה ושוב הכנה זה החלק הכי חשוב שיקבע את המראה הסופי. במקרה שלך הייתי רוכש מברשת שמתחברים למברגה, מנקה היטב ומשייף אם המתכת לא חלקה מספיק ואז להמשיך עם מה שכתבו לפני (צבע יסוד וכו').
  20. אם זה לא ירד בשטיפה רגילה, כל פעולה אגרסיבית יותר תוכל סתם לגרום לפגיעה בצבע וחבל. מכיוון שלכל חומר שנבדק לצבע יש משהו יעיל עבורו, מבלי לפגוע בצבע, אני גם ממליץ לקפוץ לדיטיילר שלרוב יש להם את כל החומרים המיוחדים להסרה של דברים כאלו במקום שתרכוש בעצמך.
  21. מצברים של ורטה מחזיקים אצלי בממוצע כ-4 שנים, עדיין שום מצבר לא החזיק אצלי כמו מצבר מקורי.
  22. זרוק לפח ותקנה חדש. השטיפה הזו רק מזיקה לפליטר שכבר לא יתפקד כבעבר, לא מבחינת סינון ולא מבחינת עצמת השאיבה.
  23. כפי שכתבו לפני, מאוד לא ממולץ אלא אם אתה מקצוען של ממש בתחום עם הרבה ניסיון. הסל"ד של המכשירים האלו הוא בערך פי 3 מזה של מכונת פוליש רוטורית, הסיכוי לנזק קבוע לצבע למי שאין לו ניסיון הוא פשוט גבוה מידי. מכשיר פוליש DA סביר בעלי אקספרס עולה כ-$100, למי שלא מתכוון לעבוד בזה לא צריך יותר מזה. קצת יותר וויברציות, רעש וכנראה שגם משקל לעומת מכשיר של חברה נחשבת בתחום, אבל יעשה את העבודה היטב על הצד הבטוח.
  24. ch28566

    סובארו BRZ החדשה בארץ

    זה אתה שכבר הספיק לעשות ציפוי ננו לרכב? למרות שכנראה 90% מהרוכשים בחרו בצבע הנהדר הזה. תתחדש ותהנה.
  25. רפידות אפשר ולא פעם זה משתלם, צלחות זה מוצר מאוד כבד כך שמחיר המשלוח האווירי לרוב הופך את זה לפחות משתלם, אם בכלל. כל עוד זה מיצרן מוכר (עדיפות ליצרן OE) וזה עומד בתקן אין בעיה. לפעמים זה דורש קצת ניירת, הסברים אבל אם יש סימון על המוצר זה יעבור בסוף.
×
×
  • תוכן חדש...