Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. לא יודע, לא הייתי לוקח את הסיכון. כבר פגשתי מגבות שמייצרות שריטות ברכב בקלות. רוכשים פעם אחת מגבת ייבוש איכותית והיא גם מייבשת מעולה וגם מחזיקה שנים. THE LIQUID8R היא מגבת ייבוש מעולה.
  2. על זה אני אומר: מזל שיש לי ריפודי עור, אני עצלן מידי כדי להשקיע כך בניקוי ריפודים
  3. אבל הם כאן, הם חיים פה, לא מזמן הם שחטו לך 1200 חיילים ואזרחים וחטפו 250. צריך גבולות למדינה, מצידי שזה יהיה מעירק לים התיכון אבל צריך להחליט, לומר שזה דחיקה של הסוגיה הפלסטינית זה בדיחה שרק ביביסטים מבינים אותה.
  4. דרך אגב, המשפט הזה רק מוכיח את חוסר המוסר הבסיסי של כת החרדים, אין להם שום בעיה שאחרים יהיו בשר התותחים שלהם.
  5. 15 שנה היה כאן ראש ממשלה ששמו ביבי שלא עשה דבר בנושא. הוא לדעתך כמובן לא טעה בבניין הכוח אלא רק אלו שניסו בתקופה קצרה להעביר איזה משהו שהוא יותר מכלום, אליהם אתה בא בטענות. גיוס מילואים כולל זה משהו לחודש, לא ל-9 חודשים וזה עוד לפני שנפתחה זירה נוספת. הבעיה עם חיזבאללה זו לא הלחימה של הצבא מולו, לזה לצבא יש את כל הכלים לעשות ולנצח ולמעשה זה פחות מורכב ממלחמה מול חמאס, הבעיה עם חיזבאללה זה הנזק העצום שהעורף יספוג. כמה מיסים אתה משלם בחודש? גיוס מילואים זה עסק יקר מאוד, אז לפחות שלא יהיו פרזיטים שלא עושים או תורמים כלום וגם מקבלים כסף בתקופה כזו. אז היה נחמד אם היו מצטרפים לכוח הלוחם וחוסכים בכוח מילואים יקר מאוד.
  6. 1. הסכמי אברהם - כל אחד היה חותם על זה וכאמור, זו עסקה שהוגשה לו על מגש, האיש לא עשה דבר כדי לקדם אותה רק קשקש על הנה אפשר לעשות הסכם בלי לוותר על שטחים, רק על ביביסטים המשפט המטומטם הזה עובד. 2. מתווה הגז - האיש לא קידם חיפושי גז, כאשר מצאו, כן, צריך מתווה כי החוק בנושא מיושן מאוד. הוויכוחים בנושא היו רק על התמלוגים, מה לעשות את הכסף והביטחון האנרגטי של ישראל, כלומר כמה לאפשר למכור לחו"ל וכמה להשאיר כאן. 3. דחיקת הנושא הפלסטיני? כמו שלושת הקופים וזה מה שהביא עלינו את ה-7 באוקטובר בסוף. בשורה התחתונה, האפס לא עשה כלום בנושא וכמו הרבה דברים אצלו זה פשוט דברים של עיתוי וזמן. אצל הביביסטים הוא אחראי לעשור השקט יותר מבחינת פיגועים אבל לא על העשור הנוראי ביותר. אפסים כמו המלך העירום שלהם. 4. איראן? לא עשה כלום, פשוט אפס מוחלט. העובדות הן שאיראן כבר גרעינית בתכלס, בנתה סביבנו חגורת אש חסרת תקדים, הפציצה אותנו ישירות בלי תגובה. 5. קדימות בחיסונים? אתן לו את זה.
  7. 2800 למקורי כולל עבודה? זה מחיר סביר ביותר ותקבל סט איכותי שלרוב, טוב יותר מכל מוצר אפטרמרקט חלופי ל-OE. לא יודע למה, אבל בתחום הבלימה יש מעט חלפים המיועדים להיות תחליף לחלקים המקוריים שהם משתווים או אולי קצת יותר טובים לעומת המקוריים. לרכב שננהג באופן רגיל אני לא רואה צורך לשדרג מעבר למה שהיצרן מספק.
  8. אישית, ממש לא התלהבתי מהשמפו הזה, לא מרוכז ממש והחלקות ממש לא שם. יש המון טובים הרבה יותר.
  9. 1. התפקיד של התקשורת הוא לבקר את השלטון, לא לשבח אותו. 2. ערוץ 14 הוא ערוץ ביבי, הכסף של כל הבוגדים שם תלוי בכך שהם יהיו ביביסטים, קודם ביבי ורק אחר כך המדינה. אי אפשר להשוות את הערוץ הזה לשום דבר אחר, למעט ערוצים בסין ורוסיה. 3. ביבי הנבלה הוביל את השיח בישראל לאתה איתי או נגדי וזה בהחלט סייע לרידוד השיח בתקשורת. לצערי כולם נפלו במלכודת הזו כולל עיתונאים/כתבים שטחיים שלא פעם מה שחשוב להם זה איזו כותרת מפגרת של "תשב איתו או לא תשב איתו" במקום לשאול על הדברים החשובים באמת.
  10. וזו בדיוק הסכנה של הציונות הדתית , עוד כת ביהדות שעם החינוך לעליונות הגזע שלהם הם הולכים עם הזחיחות הזו לכל מקום ובטוחים שהם טובים וערכיים יותר מכולם.
  11. מיותר לחלוטין לספק ערכות לתושבים. על כל מה שצריך לשעת חירום כולם כבר יודעים, זה שחלק נכבד מעדיף להתעלם בשיטת ה- יהיה בסדר הישראלית זה כבר משהו אחר. פנס כיס, כמה סוללות, שתייה של 2 ליטר לאדם ליום, רדיו וכמה שרוצים שימורים מכל הסוגים והמינים. המשדרגים יכולים להוסיף כל דבר שעולה על הדעת החל מפאנלים סולריים עם תחנת כוח נטענת, גנרטור, מיכל דלק לשעת חירום וכו'.
  12. כי איך מר ביטחון יאפשר לומר לציבור לשמוע את האמת הבאה? אני מדבר נהדר ומפגין ביטחון כמו שאתם הביביסטים שלי אוהבים, אבל בתכלס אני אפס שבזמן הכהונה שלי אפשרתי לאיראן לבנות סביבנו חגורת אש שלא דמיינתם, שיקרתי שהצבא מוכן להכל ולפעולה בכל החזיתות וגם אם נדמה לכם שיש איזה שקט כרגע בתכלס אנחנו במצב המסוכן ביותר למדינת ישראל ואם ינסו לפלוש במקביל מהצפון, מיהודה ושומרון ותהיה התקפה גם מאיראן ועוד במקביל, אין לי מושג איך נצא מזה אבל אני והבנים שלי נהיה בטוחים אז אתם יכולים להרגיש טוב שאנחנו בטוחים (גם על הדרך מנסה לארגן לי, לאשתי ולילדים אבטחה עם רכב ונהגים לכל החיים).
  13. לא מומחה בנושא, אך למיטב ידעתי מרבית האנטנות הגדולות של חברות התקשורת נתמכות בגנרטורים כך שעקרונית ניתן להמשיך להפעילן לטובת רשת 2G במידת הצורך, מספיק להודעות SMS ושיחות.
  14. שמעתי חלק קטן מהעימות של ביבי ולפיד בכנסת, איך החלאה ששמו ביבי עוד מעז להאשים מישהו בהפקרת הביטחון?! אני באמת בטוח שכל מזרקה שיקראו על שמו של ביבי תהרס. האיש ראוי לעונש מוות על בגידה.
  15. קח בחשבון שהפילטר תא נוסעים הוא הבסיסי ביותר וזה לא מה שהיבואן/יצרן שם ברכב, הפילטר שמן של בוש הוא רק סביר, בוש לא יצרן OEM בתחום הפילטרים.
  16. צפו עכשיו בחצות וחצי, מופיע שם אפי איתם שטוען שהוא מייעץ לביבי בלי סוף ובסוף מדבר בצורה תאולוגית וכמובן קורא לחילונים עגלה ריקה. באמת שאין עתיד למדינת ישראל ובטח ובטח שלא לפרויקט הציוני. אני שומע את האפס הזה מדבר ומבין שהם פשוט חולי נפש, כמו כל אדם שמאמין באלוהים.
  17. העובדה שהיא שאין לנו מושג מה היה קורה אם הממשלה הקודמת הייתה ממשיכה. אנחנו רק יודעים מה קרה בסוף עם הממשלה הנוכחית וכמה היא תקפה את זו הקודמת כולל לא מעט בצד הבטחוני.
  18. לראות מה? שאתה מדמיין איזה משהו שאתה לא יודע אם הוא נכון או לא נכון?! יש לך הוכחה שרע"מ הייתה מפרקת את הממשלה אם הייתה תקיפה בעזה? אין לך! גם בארה"ב, עם שיטה שונה משלנו, יש מקרים בהם מה לעשות, צריך את האופוזיציה כדי להעביר חוקים מסוימים. אז זה אומר שעל כל דבר כזה צריך להפיל את הנשיא או שאולי, במקרה, המטרה היא קודם כל המדינה ורק אז משחקי כוח, כסף וכבוד?! אתה אמיתי? חמאס ירה על ירושלים ורק אז החל מבצע בעזה, לצד כאוס שלם בתוך הערים המעורבות. דרך אגב, כולם ידעו שזה יקרה ובמקום להנחית מכמה מקדימה ומפתיעה, ביבי כהרגלו נתון לארגוני הטרור להכתיב את סדר היום. חמאס כבר ידע בדיוק מה תהיה התגובה כי ביבי האפס או ביבי האפס.
  19. על בסיס מה אתה אומר את זה?
  20. ככל שהעיצוב מורכב יותר המחיר בהתאם, זה גם לרוב ההבדל העיקרי בין מקום איכותי לאחר, בדיוק אותם פגושים מרובי משטחים, פתחים, זוויות וכו', מה שיש ל- BRZ. מה שכן, זה עדיין רכב קטן כך שמעל ל-20,000 שקל נשמע לי מוגזם מאוד.
  21. בשורה התחתונה, זו הייתה התקופה השקטה ביותר בעוטף בעשור האחרון. בלי רקטות ובלי בלונים ומי יודע, אולי גם היו מחסלים את סינוואר ועוד אם החלאות שבממשלה הנוכחית היו אוהבים את המדינה יותר מאשר שהם אוהבים כ-כ-כ.
  22. לא געגועים, אלא פשוט ממשלה שאתה מרגיש שהחברים בה פועלים למען המדינה ומנסים לעשות טוב, לי פחות חשוב אם זה מצליח או לא כל עוד הכוונה טובה זה הכיוון הנכון. בעולם נורמלי, זה שהבן של ראש הממשלה מקבל אבטחה ב-2.5 מיליון שקל בשנה וחי על איזה חשבון מיליארדר ומי בכלל יודע מה הוא עושה שם ואז גם מנסים למנות מקורב שיהיה הקונסול שם כדי שיסדר לו עבודה, בעולם נורמלי רק על זה האיש היה צריך לעוף הביתה. היה מבצע קצר בעזה וגם לא היו כלל רקטות או בלונים למעט זה, כמובן שעבור מצביעי ביבי זה כי רע"ם הייתה חלק מהממשלהלגבי הכלכלה, בשורה התחתונה הממשלה הקודמת התמודדה עם פוסט קורונה ודאגה בתכלס למלא היטב את קופת המדינה, בלי זה היינו נכנסים למלחמה הנוכחית במצב רע יותר. הדבר הרע היחיד במה שהממשלה הקודמת עשתה זה למלא את הקופה כדי שזו הנוכחית תוכל לרוקן אותה וזה בדיוק מה שהיא עשתה. האיש אנטישמי, באמת נבלה מהסוג הרע ביותר שמציג בדיוק את מה שהגוף המסואב והמיותר הזה שווה.
  23. עבודה מעולה. רק הערה אחת. יש חומרים ייעודיים לפלסטיקה בתא המנוע שכן צריך חומרים שעמידים בחום הגבוה באזור הזה.
  24. קודם כל יתכן כי הציפוי כבר נשחק משמעותית ולכן קשה יותר לנקות כתמים. יישום אוטם על ציפוי קרמי אם זה מאותה משפחת חומרים זה דבר שכיח, זה משמש כסוג של שכבת הקרבה לצד שיפור של הברק וההידרופוביות. לגבי אבק, אני גר במושב ואצלי 10 דקות לאחר שהטיפה כבר יש לא מעט אבק על הרכב כך שאני כנראה לא האדם לשאול אותו (מיישם אוטם באופן קבוע), מה שכן קראתי שאומרים שיש חומרים שגורמים יותר או פחות להדבקות של אבק.
×
×
  • תוכן חדש...