Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. הכוונה כמובן היא לאי גיוס בני הישיבות עד היום.
  2. ch28566

    ניקוי בהתזה בארץ

    אז יש את השירות הזה לרייטק (ReShine) לחלקי אלומיניום.
  3. כשאתה אחראי לכלל האוכלוסייה לפעמים צריך לקבל החלטות קשות ואכזריות? על מי בדיוק אתה מדבר? בממשלה הזו לאף אחד אין אחריות על כלום ובכלל, יש מיליון ואחת החלטות שהן לא לטובת הכלל, כמו גיוס בני ישיבות לדוגמה, רק שעל גב החטופים פתאום כולם נהיו קשוחים וגיבורים.
  4. המלחמה עם חמאס תימשך כנראה עוד שנים, זו אכזריות לשמה לעשות את זה על הגב של אזרחים שקמו בבוקר למחבלים מול המיטה, במיוחד כאשר אתה הוא זה שדאג שכל תשומת הלב תעבור ליו"ש למרות שתוכניות חמאס היו גלויות לכל אחד ואחת, רק המועד לא היה ידוע.
  5. העניין הוא שכבר רואים את כל ההחלטות הרעות של הממשלה הנוכחית, עצם זה שלא סגרו אפילו לא משרד אחד, מוכיח עד כמה האנשים שמרכיבים את הממשלה הזו חסרי מוסר בססי מהיסוד, אבל עם שר אוצר שמוכן להעלות על המזבח את החטופים כקורבן לחלומות המשיחיים שלו לצפות למשהו אחר זה טמטום.
  6. אני לא קורא מקור ראשון, אבל דיברו על זה עכשיו בטלביזיה אז קראתי. מסתבר שכלכלת בעזרת השם לא ממש עובדת. את זה אנחנו כמובן יודעים אבל כתב את זה אדם שאי אפשר לחשוב בו "כשמאלן" - מייקל אייזנברג, איש עסקים מוכשר חובש כיפה.
  7. לדוגמה משתי חברות נחשבות בתחום. lluamr STEK תראה שיש מספר דרגות של חומרים בכל הקשור לסינון קרינת IR. את STEK אני יודע שמייבאים אברהם שריזלי ובנו תוכל להתקשר ולבקש כתובת של מתקין. יש כמובן עוד חברות איכותיות בשוק, גם חניתה הישראלית נחשבת לאיכותית עם אחריות ארוכה.
  8. בכל הקשור לחלון האחורי, אם זה לא מוגזם לרוב מתעלמים מזה. מוגזם זה שלא ניתן לראות מאחור את חלל הרכב. דרך אגב, בהשחרת חלונות זה עקרונית עובד הפוך, 100% זה ללא כל השחרה ו-0% זה אטום לגמרי. 55% או 35% זה לא משהו שהייתי חושש להתקין, 55% בטוח שלא שכן זה עדין יחסית. דרך אגב, יש גם ציפויים כמעט שקופים לחלוטין שמסננים קרינה טוב יותר מסתם ציפוי כהה.
  9. מי זו המדינה? אני ואתה! בחברת חשמל, הנמלים, תעשייה אווירית.... מרוויחים פחות? מרבית העצמאיים בישראל הם קטנים שמכניסים פחות מאותם שכירים.
  10. אבל גם זה היה בתקופת הקורונה. אם אלו לא היו יבואנים עם כוח וקרובים לצלחת אף אחד לא היה משנה כלום. אם רוצים אפשר הכל, ושוב, אני לא מדבר על המקרה הספציפי.
  11. אני לא רוצה כלום, רק מראה שהחוק לא כזה יבש אם רוצים ודרך אגב, המקרה הזה התרחש בדיוק באותה תקופה של קורונה.
  12. להזכיר לך שיבואני הרכב קיבלו ארכה של חצי שנה בתקופת הקורונה? אז אם רוצים אפשר.
  13. הבעיה אצלינו מתחילה מהדבר הזה שנקרא עובדי מדינה וההסתדרות, מכיוון שהכסף שלהם הוא ציבורי הם מרשים לעצמם המון דברים שנכפים גם על המעסיק הפרטי כמו השלמות מעסיק - ביטוח לאומי, מס בריאות, הפרשות לפנסיה וקרן השתלמות וכו'. אבל כמובן שהרבה יותר קל להעמיס עוד מעסיקים בשוק הפרטי מאשר להכניס את היד לכיס, כפי שהיא עושה עבור כל עובד מדינה. יש כאן ממש הפליה בחסות החוק, כולם משלמים את ההטבות לעובדי מדינה אבל עצמאי לדוגמה צריך לשאת בעצמו באותן הוצאות והמדינה רק מתחשבת בהוצאה הזו.
  14. מרבית המשתתפים בחלק הזה של הפורום שוטפים בעצמם, ממליץ לשאול בפורום הכללי.
  15. מחיפוש קצת ברשת, AVM Technology‎ מאשדוד התקינו בעבר כאלו, לא יודע אם עדיין.
  16. אולי לא בכיכר אבל הם בהחלט פועלים על "לייהד" את תל אביב באמצעות גרעינים תורניים, הכל כמובן מכסף ציבורי.
  17. ייאוש אחד גדול המדינה הזו, באמת מוציא את החשק לחיות כאן. מבין את חברים שלי שנסעו ופשוט לא מוכנים לחזור לפח השפה שהמדינה הזו הופכת להיות מיום ליום.
  18. הכי חשוב שתהנה מהרכב שרכשת ותהיה מרוצה ממנו. בהצלחה בכל תוצאה אשר תהיה.
  19. ובנימה אופטימית, לטעמי העיצוב של הדגם שקבלת מוצלח יותר מזה המעודכן, יחידת ההנעה זהה ושאר ההבדלים באמת שלא כאלו גדולים.
  20. בשיר הרצינות, מדוע אתם מאכילים את הטרול טרנטה?
  21. "ראשי מועצת יש"ע ייפגשו בהמשך היום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בעניין הסנקציות ששורת מדינות הטילו על מתנחלים בתקופה האחרונה. בפגישה הם צפויים להציג לו את מסמך הדרישות שלהם, שנחשף ב-ynet, ובו נכתב בין היתר כי "יש לבחון השעיית תהליכים והסכמי סחר עם מדינות המטילות סנקציות: הכרת יישובים חדשים בתגובה לכל סנקציה, יצירת מנגנון ערבות לבנקים שבהם מנוהלים חשבונות של ארגונים ואזרחים הנפגעים מהקפאת כספים והקצאת תקציבים לתמיכה ברשויות וארגונים נפגעי סנקציות" כן, בזה בדיוק ראש ממשלה ובכלל ממשלה צריכה להתעסק עכשיו. ממשלה שלמה שמתעסקת באיזה 10 אנשים פורעי חוק.
  22. יש משהו חדש כאן? כל מי שלא מיישר קו מצא עצמו בחוץ עם ביבי. זו הסיבה שאני חושב שלאחר המלחמה כל חברי הממשלה הזו צריכים להיות סגורים בבית ומנודים מהחברה.
  23. בזה אתה כמובן צודק, אבל מחירים ומועד שיווק מדויק אלא בהחלט דברים שנשמרים בסוד אצל ההנהלה בלבד.
  24. יש לא מעט תלונות כלפי הנהג, אבל בתכלס יש עוד מערכת שלמה שאשמה לפני. ההורים שלו לדוגמה שלא לימדו אותו איך לחצות, אם יש בית ספר ממול אני די בטוח שיש ליד מעבר חצייה ובכלל, ילד בגיל הזה כבר אמור לדעת שחוצים רק במעבר חצייה.
  25. הכל נשאר אותו הדבר, גם בדגם הקודם היה 1.3 טורבו עם סיוע חשמלי 12V או 1.5 טורבו היברידי מלא שבניסאן הוא באמת מרגיש כמו רכב חשמלי שכן מנעו הבנזין לא מחובר כלל לגלגלים אלא משמש רק כגנרטור והמנוע החשמלי העיקרי אחראי על הנעת הרכב. פשוט בדגם החדש עדיין לא הביאו לישראל את הגרסה ההיברידית.
×
×
  • תוכן חדש...