צר לי אבל זו מחשבה מאוד מעוות שאני מצפה לשמוע מאנשים שניזונים מהתרעלה הפלסטינית, אל-ג'זירה, איראן ועוד. הרי השיח התפתח לא כי מישהו רוצה לכבוש אלא כי מישהו רוצה להגן, פאקינג לחיות בלי לחשוב שמחר בבוקר מחבלים תופסים אותי עם התחתונים במיטה. נכון שיש כאן אנשים שרוצים את ישראל התנכית וחושבים שיש להם ציווי אלוהי לכך, אך בשורה התחתונה הם מיעוט, כוחני ולא זניח אך עדיין מיעוט, אלו האיובים שלנו שמאפשרים למעשה את הקיום של זה, אם היו הם מבקשים שלום, לא היה צורך בכל זה כלל.
זה הסיפור כולו! אם הם לא היו רוצים ופועלים להשמדתינו, לא הייתה כל תפיסת שטח מעבר למה שהיה ב-48 במלחמת העצמאות, שגם היא נולדה כי מישהו חפץ בהשמדת המדינה היהודית.