Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. ליבוא אישי, זה לא אמור להיות רכב של עד שנתיים מיום הייצור?
  2. לא, אין כאן כל קייס משפטי. ניגשת לחנות, ראית מוצר, מצא חן בעינייך, רכשת, קיבלת בדיוק את מה שהזמנת, נגמר הסיפור. לפי התאוריה, אם רכשת במבה במכולת ולמחרת אוסם יוצאת במבצע של 2 במחיר של אחד, אני אגש למחרת לסופר ואדרוש לי שקית נוספת.
  3. המספרים חסרי משמעות כי אנחנו לא יודעים מה כולל המספר שציינו. דרך אגב, המספרים האלו הם בדולרים ולא בשקלים. ויש עוד משהו קטן כזה, 750 מיליון שקל עלות המטוס כך שאם המטוס יישרת 20 שנה צריך להוסיף לכל שנה עוד כ-37 מיליון שקל.
  4. אני גר בישוב כפרי כך שאין ממש מה לדבר על תנועה ובנוסף אני עוצר לא מאחורי האוטובוס אלא פשוט חוסם את הנתיב השני.
  5. אישית, כאשר אני רואה רכב הסעות של ילדים אני נוהג כמו בארה"ב, פשוט לא עוקף ואם אני בנתיב הנגדי מאט למהירות זחילה ודרוך לילד מתפרץ. במקרה הזה שלא סתם אוטובוס ציבורי בנתיב הנגדי לא יודע עד כמה הייתי משנה את מהירות הנסיעה.
  6. צר לי אבל זו מחשבה מאוד מעוות שאני מצפה לשמוע מאנשים שניזונים מהתרעלה הפלסטינית, אל-ג'זירה, איראן ועוד. הרי השיח התפתח לא כי מישהו רוצה לכבוש אלא כי מישהו רוצה להגן, פאקינג לחיות בלי לחשוב שמחר בבוקר מחבלים תופסים אותי עם התחתונים במיטה. נכון שיש כאן אנשים שרוצים את ישראל התנכית וחושבים שיש להם ציווי אלוהי לכך, אך בשורה התחתונה הם מיעוט, כוחני ולא זניח אך עדיין מיעוט, אלו האיובים שלנו שמאפשרים למעשה את הקיום של זה, אם היו הם מבקשים שלום, לא היה צורך בכל זה כלל. זה הסיפור כולו! אם הם לא היו רוצים ופועלים להשמדתינו, לא הייתה כל תפיסת שטח מעבר למה שהיה ב-48 במלחמת העצמאות, שגם היא נולדה כי מישהו חפץ בהשמדת המדינה היהודית.
  7. רק גירוש מוחלט יכול להביא לשינו. לצערנו, גם אחרי ה-7 באוקטובר לא עשינו את זה.
  8. איך אפשר להשוות משהו שהיה לפני 20 שנה לעכשיו? הישיבה בלבנון לא מנעה מחיזבאללה להתעצם או משהו כזה, לא קשה להניח שבמקום עשרות חיילים הרוגים בשנה היינו בקלות מגיעים למאות בשנה ואז הדרג המדיני היה צריך לקחת החלטה מה עושים עם זה ובמצב זה, זה לא משנה אם אנחנו יושבים שם במוצבים או יושבים על הגדר. זה נכון בהחלט וזו כמובן טעות של ישראל שלא ניצלה את המלחמה בסוריה כדי לפגוע בחיזבאללה. היו כמובן כאלו שהציעו את זה, אנחנו כבר יודעים היטב מי סרב לכך. שוב, לא ניתן להשוות משהו שהיה לפני 20 שנה להיום ושוב, לא עסקנו בלבנון במניעה של התעצמות חיזבאללה.
  9. אחת המפורסמות בנושא היא המערכת של BOSE שהותקנה בלקסוס (אך לא הגיע בסוף לשוק). בקיצור, מערך מתלים אקטיבי שזה יכול להיות בולמים/קפיצים ו/או מוטות מייצבים.
  10. הרכב מורכב בטורקיה, כמה ממנו ומה מיוצר גם בטורקיה זו כבר שאלה אחרת. באופן אישי לא הייתי רוכש שום דבר כרגע שמיוצר שם, קצת כבוד עצמי לא יזיק.
  11. כזו שליטה שהם בנו רקטות, ירו פצמרים, חפרו מנהרות, פוצצו מוצבים... ממש שליטה.
  12. ביבי מרגיש שעבור קהל המצביעים שלו אפשר בהחלט להקריב את החטופים כקורבן, הוא הרי כלל לא אחראי לאסון, מדוע שבכלל ירגיש אחראי לחיים שלהם הנרקיסיסט הזה? טרום ההתנתקות הייתה אפס שליטה צבאית בעזה, ההבדל היחיד אולי הוא שפשוט היו לנו חטופים מתוך רצועת עזה ולא מחוצה לה.
  13. רק שיש רקטות גם עכשיו (70 רק בשבוע האחרון) ובתכלס עם כל הידע הרב שלהם בנושא, הם תמיד יוכלו לייצר רקטות. אולי לא מהסוג שיעבור את העוטף אבל הם לא באמת צריכים יותר מזה.
  14. גישה נכונה ובעיקר בריאה נפשית. דואגים שיהיה מה שצריך למקרה חירום ומעבר לכך כבר באמת שאין לנו השפעה על מתי ומה יקרה.
  15. הוא אומר, וצודק, שהחברה הישראלית של 2023 היא חברה אחרת מזו שנלחמת עכשיו ב-2024. במה הוא טועה שאמר שהתמכרנו לכאן ועכשיו? למעשה, הירידה בדיון כאן לכל פסיק שאמר זה חלק בלתי נפרד מהתחלואה של החברה הישראלית, בדיוק כמו אלו שירדו על יאיר גולן שבמקום להתמקד ב-99% אחוז ממה שאמר התמקדו במילה אחת בודדה.
  16. 1. לחמתי בחומת מגן תחת "המזהה". 2.בזכות שיטות הלחימה שפיתח לשטח בנוי ניצלו חיים של המון לוחמים - עד ליום זה! 3. זיהה נכון את התהליכים בחברה הישראלית, צדק בכל מילה שאמר. 4. אין לי בעיה עם חירם, אמר את שאמר מתוך כוונה טובה. יצא לו קצת משיחי אבל נו, לא נורא. טוב יותר מלא מעט חובשי כיפות סרוגות זחוחים.
  17. שמע, אתה רואה מה קורה בעולם ביחס כלי ישראל וכלי עם הרצח הערבי-פלסטיני וכן, לחמאס יש חלק בזה יחד עם קטאר, טורקיה, איראן ועוד.
  18. ch28566

    ניקוי בהתזה בארץ

    אני לא חושב שרייטק מבצעים ניקוי כימי אלא רק ניקוי בחול. ההבדל העיקרי הוא בגימור/חספוס פני השטח וכאן נכנסת השאלה האם השלדה תעבור צבע או לא.
  19. סגל החלאה חזר בעוצמה כפולה בחודשים האחרונים. דמגוג בשקל.
  20. מתי זה הפריע למלך ולמקורבים לו לחיות טוב גם בעידן ימי הביניים? כך מקיימים כל דיקטטורה ממוצעת, דואגים למקורבים המלקקים וזהו, כך משמרים את השלטון. תראה איך אף אחד מה-64 שלו לא חושב לרגע לעזוב, לרגע אחד אפילו לא נשמעת ביקורת, הם פשוט דואגים לכיסא שלהם ויתרצו בכל צורה את התנהגות שלהם ושל המנהיג, בישראל הרי לאמת ולמוסר כבר מזמן מזמן אין משמעות.
  21. נשמע שיש לך אוויר במערכת הבלימה, הייתי מבצע החלפה מלאה לפני הכל. יכולים להיות עוד גורמים אבל לרוב זה החשוד המיידי.
  22. אבל זה העניין, זה כבר לא עובד עליהם, תקפו פעם אחת ויתקפו שוב בדיוק על נושא זה. העובדות הן שמחסום הפחד כבר מזמן עבר וכרגע ישראל היא ילד הכאפות של המזרח התיכון, זו שאפשר בהחלט לייצר מולה מאזן אימה ולתקוף אותה. זה ביבי, זה האיש, זה הליכוד, זה הימין, זה הביביסטים, זה מה שיש להם למכור.
  23. גם על זה חתום ביבי. בחסות המלחמה הפכנו באמת למדינת משטרה, כמובן שכל זה רק אם אתה שייך לצד הלא נכון של בן גביר.
  24. אני חושש שאתה אופטימי, התעוזה והאסטרטגיה הגדולה לא קיימת כיום בישראל. כלומר אולי קיימת, רק שיש מישהו אחד שקובע מה ומתי ואם בכלל והמישהו הזה די פחדן בכל הקשור למהלכים גדולים משני מציאות. בדיוק אתמול עברה בי המחשבה הזו שאולי גם אנחנו, יחד עם ארה"ב ומי יודע עוד, עומדים לנצל את זה לתקיפה משמעותית של איראן, אבל אני די בטוח שלא.
  25. אני מאוד מקווה שבצבא מתכוננים גם למשהו אחר חוץ מטילים ומעופפים אחרים, כי לפי כל המומחים והמומחים מטעם עצמם שמקשקשים עצמם לדעת בטלויזיה בישראל מתכוננים רק לזה וזה בדיוק המקום בו ניתן להפתיע אותנו מאוד.
×
×
  • תוכן חדש...