Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. זו שוב פורום קהלת. זה בכלל לא משנה אם זה טוב או לא כרגע, מה שהיה צריך לעשות זה להשאיר את הדברים כפי שהם ולפתוח את שנת הלימודים, במקום זה שוב הסוכנים של קהלת באים לפרק את המדינה מבפנים, הרי המנכ"ל של הפורום הזה בכלל שונא ומתעב את המדינה על הפינוי מגוש קטיף. לגבי אלו שמפיצים את השמועות על החטופים, אלו חלאות המין האנושי, לא אוהבי המדינה ולא אוהבי אדם, פשוט חלאות המין האנושי.
  2. בול. הרי על זה דיברנו לפני 11 חודשים, שוכחים מחשיבת 6 באוקטובר ועוברים לחשיבת 7 באוקטובר, הבעיה היא שביבי מנסה בכל תחום ובכל דרך להחזיר אותנו ל-6 באוקטובר, כל ניהול המלחמה בעזה, בצפון, בשטחים, איראן, הכל כולל הכל, הוא רק רוצה לקנות שקט כי השקט מאפשר למצביעים שלו שאמרו שהם לא יצביעו לו לחזור להרגלים הישנים.
  3. אז אתה אומר שאתה בסדר עם זה שבן גביר יהיה שר הביטחון, סמוטריץ' יהיה ראש המוסד ואולי ואטורי יהיה ראש הבש"כ? כי זה מה שאתה מתאר, יש אנשים שמרגישים אחריות וחובה להיות שם אחרת הבור יהפוך לתהום, גלנט הוא אחד כזה, והנה הרי כל מה שהוא אומר שומעים בחוץ, מה מעניין את הביביסטים הבבונים? זה מזיז למישהו בממשלה? אבל לפחות הוא שם כי הוא יודע שאם לא הוא זה יהיה סמוטריץ' או משהו כזה, אז הוא נשאר למרות שהוא לא מסכים להכל.
  4. תגיד, זה הפריע אי פעם לביבי למשול? חמישה ראשי מוסד לשער ישבו מול המצלמות ואמרו שביבי הוא סכנה לבטחון ישראל, זה הפריע למישהו?
  5. כי עכשיו לא נהרגים סתם חיילים כי אנחנו בשלב הדשדוש של החזקת שטח. לא נהרגים חיילים בצפון פה ושם, על מה בדיוק? לא נהרגים חיילים בשטחים בלי קשר לחטופים...
  6. יש בממשלה שלו כאלו שעבורם חזרה לעזה היא מעשה קודש, הם לא מוכנים לשמוע על יציאה מלאה של הצבא למען עסקת חטופים כי עבורם זה הרחקת החלום המשיחי. זה כל הסיפור, זו הסיבה שהצביעו על פילדלפי, גם כדי להוריד את האחריות מביבי עצמו וגם כדי להבטיח שיש עוד סיכוי לחזור לעזה.
  7. ראשית כל תודה על סקירה שלא מייפה את המציאות, יישר ולעניין ואלו סקירות שבאמת תורמות לקוראים. לא הרחבת על הבחירה מסיבות מובנות שזה לבדו שרשור נפרד, אך עדיין מעניין אותי מה הסיבה לבחירה בזיקר X לעומת EX30 או סמארט #1 המקבילים.
  8. ביבי עומד להצהיר, 100% שהוא יאמר שחמאס לא רוצה עסקה וזו הסיבה היחידה שאין עסקה. דרך אגב, מה שקורה עכשיו בשטחים במימון איראן, גם על זה לא משכו לו בדש? כל מה שיש לי לומר זה יימח שמה של משפחת נתניהו וכל החברים בממשלת ה-37.
  9. לא רואה סיבה לבטל לחלוטין, אבל אם אתה רוצה יש מדבקות שמדביקים על החיישנים ואז הם מפסיקים לצפצף.
  10. אני מניח שאת הכפתור המוכר הורידו, אז כנס לקיצור P MENU שבפתחי המיזוג המרכזיים ושם ניתן לבטל את זה זה, אייקון שנראה כך (האייקון שבאפור)
  11. שמע בחור יקר, אתה שוב ושוב מנסה לטפל בעצמך בלי לתת למדע לעשות את שלו וחבל שאתה סובל. במצבך, הייתי פונה לרופאה הפרטית ובאופן אישי הייתי פונה להרצליה מדיקל סנטר (ניסיון עם אבא שלי). נפגש עם רופא מומחה, מבצע סט בדיקות מקיפות ומתחיל משם להבין מה הכיוון. לא זול, חלק הקופה תממן, אבל חבל שאתה סובל ובעיקר מגשש באפלה. ד"ר גוגל הוא באמת לא רופא מומלץ.
  12. לא זול, אבל מכיוון שיש לך ילדים קטנים זה כנראה יהיה די שימושי. Koch OP יעשה עבודה מעולה, חזק מצד אחד אך בטוח מצד שני. מרססים קצת, נותנים לחומר לעבוד כ-30 שניות ואז מנגבים עם מגבת. יתאים, כנראה, גם להגה רק שים לב לא לשפשף חזק על ההגה.
  13. למיטב ידעתי, זו גם ההוראה של טויוטה בשוק האמריקאי. אצל ב.מ.וו לדוגמה אין צורך להחליף נוזל בתיבת ZF8, היצרן עצמו דווקא כן ממליץ ואך מייצר ערכת החלפה מקורית. מניח שעבור כל יצרן ממוצע אם משהו מחזיק 200,000 ק"מ, מבחינתו אין צורך יותר מכך.
  14. בגדול אמינות טובה מאוד, כל עוד מקפידים על החלפת נוזל תיבה, דבר שישראלים לא ממש אוהבים לעשות כי נוזל התיבה יקר יחסית למרות שזה הרכיב החשוב ביותר לשמירה על אמינות התיבה ופעולת התיבה. פה ושם היו יצרנים עם תכנון פחות מוצלח והתגלו בעיות, במקרים אלו מה שחשוב כמובן זו האחראיות שהיצרן/יבואן מספק גם מעבר לאחריות הרגילה (לא משהו שיבואנים/יצרנים אוהבים לעשות).
  15. צחוק צחוק, אבל קרעי בהחלט פועל בכיוון הזה. הם, כלומר בן גביר, בהחלט מנצל את המלחמה שכן בכל יום אחר דבר כזה היה צריך להסתיים בהבערת תחנות משטרה. עכשיו אני צריך להתחיל לספור תוך כמה זמן אני מקבל טלפון מהמשטרה להגיע לחקירה או שקארספורום עדיין לא במעקב?
  16. מה לעשות אך אלו העבודות.
  17. יש, זה פשוט לא כלכלי למערכות ביתיות, קצת כמו מצנן ביניים ברכב, רק ברכבי ביצועים תמצא מצנן ביניים מקורר נוזל במקום פאסיבי, שבמרבית הרכבים מספיק בקושי למיאוץ אחד.
  18. לכל מוסך ממוצע יש מכולה לדברים מסוג זה, מאמין שלא תהיה להם בעיה אלא אם מדובר בכמות גדולה של חלקים. כפי שכתבו, יתכן באמת שיש כאלו שישמחו לקבל את החלקים, אתה יכול לפרסם כאן, בקבוצה של הכנופיה בפייסבוק של אנשים שמטפלים בעצמם ברכב ואם מדובר ברכבים ישנים מאוד אז בקבוצת מועדון החמש.
  19. בסוף יש את החוק והמשטרה צריכה לפעול לפי מה שהחוק מכתיב, כך שגם אם יש שוטרים טובים ואדיבים, ויש בהחלט כאלו עם תחושת שליחות, בסופו של דבר בדברים מסוימים הידיים שלהם כבולות, רעש של מוזיקה מבית שכנים הוא דוגמה אחת לכך. המחוקק יכול לעשות המון בנושא, אבל אתה רואה מישהו בליכוד שמעביר חוק רעש כזה כאשר מרבית המצביעים שלהם הם בדיוק אלו שעושים את הרעש הזה?!
  20. כן, ממש, הרי סתם נבחר העציץ האפס כמפכ"ל המשטרה: https://news.walla.co.il/item/3659126
  21. להערכתי, מתווה המס המעודכן שהציגו ישתנה עם הצגת התקציב ל-2025, סבסוד הרכב החשמלי כבר עולה למדינה 2-4 מיליארד שקל בשנה.
  22. אצלי הוא חוסם אבל מאז העדכון האחרון לכרום הוא יוצר קצת בעיות בגלישה בחסימה של מודעות מעברון, רואים את זה כאשר לוחצים על קישור, הוא לא פועל בלחיצה הראשונה ובשורת הכותבת מופיע הכיתוב google_vignette. מניח שהם יעדכנו בקרוב את החוסם שיתגבר על זה.
  23. הדבר היחיד שאפשר לראות באופק של המדינה הזו זו מלחמת אזרחים, רק הטקס של הנבלה רגב ממחיש עד כמה כלום לא השתנה. "קיבלנו" הזדמנות להבין שחייבים שינוי מהיסוד ובראשו להעיף את סגול השיער, אבל אנחנו עם קשה עורף שמעולם לא למד מההיסטוריה שלו ואנחנו שוב נותנים לקיצוניים והמשיחיים להוביל אותנו לאסון.
  24. בישראל אין שום כבוד לרכושו הפרטי של אדם וכן, זה כולל גם את האפשרות לחיות בשקט סביר בבית. מפגעי רעש הם מטרד נוראי במיוחד לאנשים עם רגישות לרעשים והחוק בנושא מאוד מאוד מאוד מוגבל, ברמה שאפשר להשמיע מוזיקה בקולי קולות מהבוקר מוקדם עד הלילה והחוק לא יגן עליך למרות שמדובר בפגיעה קשה באיכות החיים. האבסורד הוא שהחוקים כלפי מקומות בילוי חמורים פי עשרות מונים לעומת רעש מבית פרטי. נשאר רק לקוות שיהיו אירועי ירי המוניים נגד כל המרעישים האלו ורק אז אולי המחוקק יעשה משהו בנושא.
  25. שוב מדליפים לסגל מסמך שחתום כסודי ביותר שמאשים את השב"כ בקונספקציה. כמובן שגם אומרים על העדות של לפיד ששוב לא הייתה התרעה, כאילו שממש צריך התרעה מול גוף שאומר במפורש שהוא רוצה לחסל אותך, גוף שהקים מולך סוג של מאזן אימה והוא זה שקובע מתי יתעוררו התושבים לאזעקה.
×
×
  • תוכן חדש...