ch28566
-
הודעות
520 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
2
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ch28566
-
אני שוטף בעצמי ואם הייתי שוטף לאחרים, לא חושב שהייתי לוקח פחות מ-300 שקל, זו עבודה קשה ואורכת לפחות 40 דקות עד שעה וזה עוד כאשר הרכבים שלי תמיד נקיים יחסית, הרבה יותר נקיים מהממוצע שאני רואה סביבי. האמת היא שקשה להבין איך זה רק 100 שקל.
-
אולי כבר נפתח כאן משהו כזה אך לא מצאתי. אני יודע שאני ורבים אחרים ישמחו לסייע לאנשי מקצוע בתחום הרכב המשרתים במילואים, מוסכים, פרונט, צמיגים, מיזוג, חשמל ועוד. ראיתי לא מעט יוזמות בתחום אך אף אחת לא נוגעת בתחום הרכב. אז אם אתם מכירים עסק כזה, קדימה, תכתבו את שם, כתובת ותחום העסק ונשמח לתמוך בעסקים האלו. מקווה שמנהלי הפורום יאשרו.
-
- 4
-
-
-
זה שאנחנו עם יכולות רבות יותר זה ברור, אבוי לנו אם זה לא היה המצב, אבל אתה יודע שבשום צורה לא תוכל למנוע מהם לשגר לכאן כמות עצומה של חימושים, בדיוק כפי שלא יכולנו לעשות את זה בעזה. האם נסראללה יותר הגיוני מסינוואר בכל הקשור לפגיעה בלבנון? לא חובה, לאנשים האלו אין מהות למעט מוות, כסף, והרס ולכן אני לא חושב שמידת הפגיעה בלבנון תשפיע על האיש הזה וזה עוד לפני שאנחנו מדברים על כניסה של איראן וכל השלוחות שלה למערכה. אחרי ה-7 באוקטובר אמרנו קצת צניעות? אז קצת צניעות, בטח כאשר יש כאן ממשלה לא ראוייה ששמה לפני הכל את ההישרדות שלה. לא חושב שהיא מפחדת, עובדה שניסתה לגייס סוכן (שאין לי מושג מה היכולות שלו) לבצע כאן מידה כנגד מידה. אני חושב לצד זה שהנייה מעניין אותם כקליפת השום, כלומר לא על המוות שלו הם יפתחו במלחמה, זה סתם הכבוד של משמרות המהפכה שנפגע ועל זה הם רוצים לנקום. בשורה התחתונה המטרה שלהם היא גרעין צבאי ואת זה הם ישיגו, בחסות סין ורוסיה הסנקציות לא משפיעות עליהם (על המשטר, האזרחים סובלים אבל זה לא ממש מעניין אותם).
-
דרך אגב, יצא לי לראות צילומים מבית חולים בלבנון, זה ממש לקבל אלפי פצועי מלחמה עם פציעות קשות ובעיקר משביתות ואחסוך מכם תיאורים. מניח שהתגובה תהיה מאוד משמעותית מצד חיזבאללה.
-
עבורי, ריגוש מרכב מסוג זה הוא תנוחת הישיבה המצוינת שכבר מכניסה אותך לאווירה ספורטיבית, היגוי לא רע בכלל (תמיד גם אפשר להתקין צמיגים שיחדדו את הנושא לפני שנכנסים לשדרוגים מכאניים לשינוי זוויות מתלה) תיבה ידנית והיכולת להיכנס להיגוי יתר בכל הזדמנות ולעשות את זה באופן נשלט מאוד. את כל זה אפשר לעשות ביום יום ובכיף. מצד שני אני מאלו שלא חייבים לנסוע למשרד על הבוקר בפקק תנועה ויש לי את הזכות לנהוג בשעות בהן הכביש פנוי יותר אז אולי אני לא דוגמה טובה. יחד עם כל זה, כל אחד ומה שעושה לו את זה וזה כל היופי בעולם הרכב, מרבית האנשים בעולם לדוגמה כנראה שיעדיפו 0-100 ודראג מהיר על פני ניהוג ומשחקים על גבול האחיזה.
-
כל מי שמתייחס כך הוא לא יותר מאידיוט גמור או סתם אנטישמי שונא יהודים.
-
דגמי הביצועים של מרצדס אף פעם לא ממש דיברו אלי (טוב, למעט CLK GTR כילד), אבל הסאונד שלהם עוד יגרום לי יום אחד לרכוש איזה AMG V8 ישנה.
-
יש כאן עדכני ל-2024.
-
ה- או"ם מזמן לא בקשר עם תפקידו ההיסטורי. אני כבר מזמן אומר שמה שצריך זה שמדינות המערב יקימו ארגון של מדינות דמוקרטיות שמי שרוצה להיות חבר בו חייב לקיים סט של ערכים. למדינות החברות בארגון יהיו הסכמי סחר והגנה ומי שלא בארגון יוטלו עליו מכסים והגבלות כך שיהיה גם תמריץ כלכלי משמעותי למדינה להיות חברה בארגון הזה.
-
התייעצות לגבי צמיגים שהותקנו
ch28566 פרסם הודעה בנושא של ch28566 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
ראיתי פעם איזה מבחן שנעשה לאופנוע עם צמיגים חדשים וצמיגים מאותו דגם, חדשים אך בני 7 שנים, לא היה כל הבדל. גם ADAC בחנו צמיגים בני שנתיים (חדשים) לחדשים לחלוטין ולא מצאו שום הבדל. אם היינו בתקופה רגילה, מניח שהייתי ממתין לצמיג חדש אבל אנחנו לא בתקופה רגילה וחודשיים יכולים להפוך לחצי שנה ולאור העבודה שאין יותר מידי אופציות אחרות בשוק אבקש איזו הנחה וזהו. מקסימום עוד שנה אחליף רק את האחוריים באותו דגם או אם קונטיננטל יהיו נחמדים, אז הספורט 7 יהיה זמין ביותר מידות של "18. מהקצת שיצא לי לנהוג איתם (בסך הכל 20 ק"מ) הם בהחלט צמיגים שעונים על מה שאני מחפש בצמיג, בלימה טובה וטרן-אין מהיר עם פידבק טוב. איך הם במשחק על/מעבר המגבלות לזה אני צריך קצת זמן של נהיגה בכבישים המוכרים לי. מה שכן, אלו ממש לא צמיגים למי שמעריך נוחות, הדופן קשיחה מאוד והם בהחלט מעבירים "תחושת כביש" הרבה יותר משאר הצמיגים שהיו על הרכב הזה. זה כנראה לא צמיג "כירורגי" אבל מרגיש כמו צמיג פאן של ממש ותכלס זה מה שהכי חשוב לי בצמיג לשימוש בכביש הציבורי.- 4 תגובות
-
- 1
-
-
תודה, למדתי משהו.
-
התייעצות לגבי צמיגים שהותקנו
ch28566 פרסם הודעה בנושא של ch28566 בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
ויזואלית לפחות הם נראים בדיוק כמו אלו החדשים, לא ראיתי איזה משהו שיכול להעיד על אחסנה בתנאים לא רצויים. בתכלס, אם יחזיק לי שנתיים אני אהיה מרוצה ואני פחות מדבר על עומק החריצים/שחיקה כי זה לא רכב שיעלה על מסלול ואני בקושי נוהג 5000 ק"מ בשנה, פשוט מבחינת ביצועי הצמיג כי אין מה לעשות, צמיג שמתיישן לא מתפקד כמו אחד חדש. ההצעה האחרונה שקבלתי מהפנצ'ריה, שאני כנראה אבחר בה, היא פשוט להתקין מאחור את הצמיגים שלי שהם במצב טוב בסך הכל, ולהמתין איזה חודשיים שלושה עד שהם יביאו צמיג חדש טרי. מצד שני, עם המצב כיום לקראת מלחמה אולי, כל זה נשמע לי מאוד טפשי ומי בכלל יכול לתכנן משהו לעוד שלושה חודשים את הסופרספורט של גודייר בחרתי לאחר שביצעו השוואה בין הצמיג הזה לבין הסופר-ספורט הישן של מישלין, זה יהיה קצת ללכת לאחור במספר תחומים. PS4S אני יודע שעכשיו יש באירופה במידות שלי (בעבר לא היה) אז אולי באמת אני אבדוק את זה מחר עם הפנצ'ריה (מניח שגם כאן זה לא יהיה במלאי אלא ייבוא) וקונטי ספורט 7 הלוואי שהיה במידות אבל אין, הם מייצרים רק מידה אחת ב-"18. -
אנחנו יודעים שיש לנו שירותי ביטחון מעולים, פישלו ב-7? כן אבל כאמור זה רק בגלל שאיש אחד אמר להם אסור לכם לעשות שם משהו בלי האישור שלי והוא לא נתן אישור לשום דבר התקפי של ממש. כמובן שהשמחה מוקדמת, אם זו אכן פתיחה של מלחמה כוללת, קל זה לא יהיה בכלל, זה יהיה קשה מאוד.
-
הכוונה הייתה שהמחוקק ידע שאותן עוזרות בית, שרצו לדאוג שתהיה להם פנסיה וכו', לא יהפכו לעוסק מורשה (שזה תכלס מה שהן היו צריכות לעשות) ויעדיפו להמשיך לעבוד בשחור אז במקום זה בחרו לאיים בסנקציה כלכלית משמעותית למי שמעסיק עוזרת בית, גם אם זה פעם בשבוע בלבד.
-
התקנתי היום צמיגי ברידג'סטון פוטנזה ספורט. פספסתי ובדקתי את תאריך הייצור של צמיג אחד בלבד (מידות שונים לפנים/אחור) ונפלתי על הצמיג משנת 2024 אבל הזוג במידה השנייה הוא מספטמבר 2021. עכשיו הפנצ'ריה הוגנת איתי ומציעה לי את הדבר הבא: הנחה על הצמיגים בני השלוש (לא יודע כמה כרגע אבל אל עקרוני) או החלפה למשהו אחר. לצערם, ליבואן הרשמי אין בכלל את הדגם הזה, פשוט לא מייבא בכלל, ומי שכן החזיק זה יבואן מקביל שפשוט אין לו יותר מהדגם במידה הנדרשת. עכשיו שלוש שנים זה לא סוף העולם (עם אחסנה ראויה), אבל בצמיגים מהסוג הזה הטריות של הצמיג, אני מניח, משחקת תפקיד קצת יותר חשוב? הבעיה היא שלמידה הזו (245/35R18) אין יותר מידי אופציות בשוק כיום. גודייר סופרספורט שהיו לי כבר לא ממש זמינים (אחלה של צמיג), פירלי P-ZERO? לא יודע אף פעם לא ניסיתי והבנתי שהיבואן בישראל קצת בעייתי. לא בא לי לרדת לדרגה של PS5 או אסימטריק 6, היו לי PS4 וממש התאכזבתי מהם ואחרי הסופרספורט שהוא דרגה אחת גבוהה יותר אני בהחלט רוצה להישאר בסגמנט הזה, גם לא רוצה לעלות עוד קומה למשהו כמו קאפ 2. אשמח לשמוע רעיונות והאם הייתם נשארים עם צמיג חדש בן 3?
-
-
GM באמת חולי תקנים, יש להם אפילו תקן משלהם לאיך לאזן צמיגים על חישוקים (והאמת שזה עובד מעולה).
-
לפי איך שאנחנו מכירים את ביבי, זה בדיוק מסוג הפעולות שהוא אוהב וכרגיל, עכשיו ממתינים לתגובה.
-
טוב, עכשיו די ברור שזו עוד פעולה ללא תכלית. אחרת אני לא מבין מדוע צריך ישיבות קבינט של שעות לאחר פעולה כזו, הרי אם הייתה אסטרטגיה, המשכיות, הכל כבר היה צריך להיות מוכן.
-
מכיוון שמרבית עוזרות הבית עבדו בשחור בעבר, המדינה בחרה בדרך הקלה ולהעניש את מי ששומר חוק.
-
זוועת עולם האפליקציה הזו ומכיוון שזה המחירון של המדינה ומונופול בתחום, אני חושב שהגיע הזמן שאיזה משרד ממשלתי יפעיל סנקציות על לוי יצחק.
-
אני דווקא על מסלול המראות/נחיתות של אחד מבסיסי חיל האוויר במרכז, מכיוון שלא שמעתי שאלתי.
-
אשמח להמלצה על מקום לשיפוץ מסרק הגה, לא המדייק כי פעם ניסיתי והיה לא מוצלח.
-
כאשר אתה 14% מכלל האוכלוסייה והצפי הוא שעד לשנת 2030 אחד מכל 4 צעירים עד גיל 19 יהיה חרדי, אתה מבין שבלי שינוי של מה שאתה קורא לו סטטוס קוו פשוט לא יאפשר המשך קיום של המדינה הזו וזה לא רק הנושא הבטחוני אלא בכל תחום אחר. מישהו שומע מטוסים באוויר? כי מוזר לי שהלכו על מבצע כזה מבלי שזה חלק ממכת פתיחה.
-
אנחנו אזרחים שבמקרה הזה תקרא להם משקיעים בחברה שנקראת מדינת ישראל. המנכ"ל של החברה אומר שהוא יודע מה לעשות אבל בשורה התחתונה התוצאות לא משהו ואנחנו בהפסדים. בעולם נורמלי המנכ"ל הזה הולך הביתה, מזמן, ובוחרים מנכ"ל חדש.
