Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. ראשית כל זה זמין לכל אחד, מה שלא זמין לכל אחד זה החלק של המעסיק ואת זה אולי צריך להפסיק כי זו הטבה משמעותית שקיימת בעיקר לעובדי מדינה. למסות כל סוג של חיסכון זו שליטה מוגזמת של המדינה בניהול הכסף של האזרח (שרובו לא יודע לנהל אותו). המקור לזה הוא כמובן הרצון לעודד הוצאות אבל גם מגיעים למצבים בהם המדינה צריכה להכניס את היד לכיס ולשלם לאנשים משכורת כמו בקורונה, כמובן שלעצמאיים זה תמיד ז' ביד. מה שסמוטריץ' רוצה זה גרוע יותר מכך, הוא רוצה בעצם לנהל את ההשקעות כך שבמקום שאני אשקיע לדוגמה את כל הכסף ב- S&P500 הוא יחייב בתי השקעות להשקיע X אחוז בשוק הישראלי, גם בעת מלחמה. מה שסמוטריץ' עושה זה שוב לקחת ממי שעובד וחסוך באופן אחראי במקום להוריד מאלו שלא תורמים דבר או כאלו עם חלומות משיחיים שעולים לנו עשרות מיליארדים בשנה.
  2. יש בערך מיליון סוגים שונים של ציפויים מחברות שונות, הדור החדש של ציפויי הננו כבר הרבה יותר ידידותיים למשתמש הביתי ולא דורשים מספר שכות, חימום וכו'. יש בחו"ל לא מעט מוצרים שאין להשיג בארץ, ממה שיש בארץ אז אפשר להתחיל עם Gyeon Can coat או CQuartz Lite, העמידות היא בערך לשנה והיישום קל מאוד. סביר להניח שעם שתי שכבות ושימוש קבוע באוטם צבע הם יחזיקו בקלות גם מעל לשנה. בתכלס, כיום יש אוטמי צבע זולים ומעולה וכל עוד אין ציפוי ננו שמונע סווירלים, אז יישום קבוע של אוטם צבע ישיג את אותו אפקט. כן יש הבדלים שונים אבל אני לא חושב שהם משמעותיים מספיק.
  3. לא יודע מה המצב כיום, אבל הם השקיעו לא מעט בפרסום רכבי אפס ק"מ בחודש שעבר וכן, יש סיכוי שהמסע פרסום היה מוצלח וכבר שילמו עליו אז אמרו יאללה, זה מביא לקוחות לאולם גם אם לא נשאר מהדגם המפורסם במלאי.
  4. לא שמעת? הם יצאו בריקול ומציעים החלפה מלאה וחינם של כל המכשירים, שירות מהמעלה הראשונה.
  5. שכחת את האופציה הכי יעילה, להיוולד נכון
  6. ch28566

    נת"צ באיילון צפון

    זה תקף בעיקר לאנשים שנוסעים למקום העבודה, כלומר שעות הבוקר בלבד, זה עדיין לא מסביר את הסיבה שהנתיב הזה הוא 24/7 ועל זה אני מתלונן.
  7. ch28566

    נת"צ באיילון צפון

    המצלמות שם כבר שנים, אין לי מושג מה הן באמת מצלמות אם בכלל. ה- נת"צ הזה הוא אחד המפגרים שיש בעולם, אם תשים לב הוא למעשה 24/7 למרות שאם תבדוק את כמות האוטובוסים בנתיב הזה תגלה אוטובוסים בודדים בשעות הבוקר וזהו. לא פלא שאנשים שם מצפצפים על הנת"צ הזה, יש גבול לטמטום.
  8. מהסיבה שהם יודעים שלישראל יש יכולת למכה שנייה שתגרום לנפילת המשטר.
  9. היצרנים כבר מזמן נאלצים להתמקד קודם בפליטת מזהמים לפני צריכת דלק, על פליטת מזהמים הם משלמים כסף על דלק אנחנו. מכאן לדוגמה נולדו רכבי הפלאג-אין שמאפשרים להציג פליטת מזהמים נמוכה במיוחד לפי התקן אך ברגע שמישהו לא עושה שימוש ביכולות החשמליות תקבל רכב בזבזן וכנראה גם מזהם יותר מרכב בנזין מקביל, בטח בעידן הנוכחי בו רכבים מסוג זה כבר עושים שימוש בסוללות מאוד גדולות וכבדות.
  10. לא רואה סיבה לבחור ב- XC40 החשמלי ולא בזיקר X קריפטון שמבוסס על הפלטפורמה החדשה יותר של וולוו, יחידת הנעה חשמלית חדשה יותר של וולוו...
  11. דת אולי? זה הרי התחיל ממשהו אחר, כלומר מאבק שהיה הרבה יותר חילוני/תרבותי באופי שלו, אבל ברגע שזה עבר לתחום הדת, להגיון כבר אין שום מקום (כמו אצל המשיחיים שלנו).
  12. אני נכנסתי לשיגעון הזה מהקורונה, לפני זה הייתי הולך למקום ששוטף ידנית ותמיד השתעממתי מוות להמתין לרכב ואז הגיעה הקורונה, רכשתי גרניק בסיסי וציוד והתחלתי ללמוד את הנושא ומאז אני עם הרבה פחות כסף בכיסים, עם מדפים של ציוד אך נהנה מהתוצאה לא חייבים לשטוף כל שבוע, גם לא כל שבועיים, אם אתה מקפיד על יישום של אוטם צבע עמיד והסרה של מזיקים כמו לשלשת באופן מיידי, לא יקרה כלום אם כל חודש/חודש וחצי תשטוף את הרכב לבד.
  13. באופן אישי, את כל השיפורים רכשתי בעצמי והתקנתי במוסכים/סדנאות. המקום הכי פדנטי שפגשתי, עם הבנה טובה לתחום ומחירים הגונים מאוד זה LBRacing Garage בקריית מלאכי. מה שכן, הם לא מחזיקים במלאי חלקים או משהו כזה שכן הם מוסך לפני שהם סדנת שיפורים (והם עשו לא מעט שיפורים לרכבים שונים). יש שם את ליאור ואסף, שני בחורים באמת נהדרים עם אהבה לתחום, שלא ינסו לדחוף לך משהו ואתה תרגיש שאתה חלק מהתהליך ולא מישהו שמפריע להם.
  14. בקרת השיוט האדפטיבית לא מפעילה את מערכת ה- ABS. אם מערכת ה- ABS מופעלת זה אומר כניסה של מערכת הבלימה האוטונומית ואז אתה אמור לשמוע צפצוף מטריד שמכריז על כניסת הבלימה האוטונומית לפעולה. אם מערכת ה- ABS נכנסת לפעולה גם בבלימה מתונה יחסית, צריך לבדוק את מערכת הבלימה, מתחילים מהצמיגים שיתכן שהם כבר ישנים או שחוקים מדי וממשיכים משם לשאר רכיבי מערכת הבלימה. צמיג יכול להראות תקין לחלוטין עם הרבה "בשר" ועדיין לא לתפקד כראוי בבלימה כמו צמיג חדש.
  15. אין מה לעשות, יש לנו ראש ממשלה שמלחמה אצלו נקבעת לפי מנדטים, שים לב שלמרות כל מה שאנחנו עושים בלבנון אלו פעולות שאומרות אין לי אסטרטגיה, אני אפגע פה ושם אבל בתכלס האויב שלי יקבע את סדר הגודל של המלחמה בתגובה שלו. חיסול מפקד זה או אחר הוא חסר משמעות כמעט מבחינה אסטרטגית, לחמאס חוסלו כמעט כולם והוא עדיין מתפקד היטב, אולי כפי שאומרים כבר לא כמסגרת מסודרת מאוד אבל בהחלט עדיין מתפקדת והוא עדיין שולט בעזה ביד רמה. החטופים לא מעניינים את האיש הזה כלל, הם סתם גורם שמפריע לו להחזיק בשלטון. מישהו חושב שלא יהיה חוק השתמטות מגיוס? ברור שיהיה, האפסים בממשלה יעבירו את זה כי יותר חשוב להם השלטון מכל דבר אחר.
  16. בדיוק בגלל זה, חוץ מזה שזה פשוט נראה מעולה. ותתחדש כמובן.
  17. מניח שהם הורידו הילוך בשנת 2024 בכל הקשור בבדיקה של תחנות דלק, בכל זאת שנת מלחמה.
  18. אישית אני מאוד אוהב את המושבים האלו של VAG, מעדיף את זה משמעותית על עור סינטטי מלא גם מבחינת הנראות וגם מבחינת התחושה.
  19. את ממש לא צריכה מוסך, יש לך פשוט בריחת אוויר קלה מהצמיג. כל פנצ'ריה בדרך תוכל לתקן את זה ב-10 דקות.
  20. בתכלס? לא באמת משנה, אז במקום 1000 שטרות של 200 יאלצו עכשיו לסחוב 2000 שטרות של 100, במקסימום זה יגרום לפריחה בשוק הגומיות והכספות. עם כמה שאני נגד שוק שחור והעלמות מס, אני מרגיש שזה בסוף עוד צעד בהגבלת החופש שלי, עוד צעד באח הגדול כמו פרויקט עין הנץ וכו'. בסוף, תמיד מי שנפגע יותר זה האדם שומר החוק. מדברים על כך שהשוק השחור, חשבוניות מזויפות וכו' זה שוק של עשרות מיליארדים בשנה, אם זה באמת כזה סכום לא יכולים להשקיע מיליארד שקל בשנה תמורת בניית יחידה עם חוקרי מס ושוטרים ושיעשו את העבודה הזו במקום להגביל את החופש שלי?
  21. זה לא באמת אלקנטרה אלא תחליף במראה דומה אך הטיפול זהה. לסונקס יש באמת מוצר מעולה בתחום ובכל מקרה כאשר אתה מנקה תעשה את זה בלי לשפשף חזק. ההמלצה היא להרטיב מגבת מייקרופייבר ולסחוט היטב כך שתהיה רק קצת לחה, לעבור על המושב, לקחת מגבת נקייה נוספת, לשים עליה קצת מהחומר, לעבור על המושב, להמתין 5 דקות ואז לעבור שוב עם המגבת הלחה ואז עם יבשה.
  22. זה לעסקים. כיום אם אני צריך להוציא חשבונית על סכום של מעל ל-25,000 שקל אני צריך להפיק מספר עסקה דרך רשות המיסים (נעשה אוטומטית באמצעות מערכת הנהלת חשבונות), את הסכום הזה הם רוצים עכשיו להוריד ל-5000 שקל.
  23. בארץ, לעצמאיים, אפילו לא מסוגלים לחבר את מערכת מקדמות המס לביטוח לאומי. עולם הפשע תמיד נמצא שני צעדים לפחות לפני הרשויות, בתחום הזה אין ברירה אלא להתחיל דווקא מהקטן, זה שלא דורש חשבונית מהמתקין לדוגמה, ואז לעלות.
  24. אני חוראני סדר וניקיון אלו דברים שעבורי הם בזבוז זמן נוראי אבל כאשר זה נוגע לרכבים שלי, אני אוהב לנהוג בהם ולמראה חלק בלתי נפרד מההנאה, רכבים ישנים שלי נראים כמו חדשים. לומר לך שזו לא מחלה שאני רואה סווירלים על רכבים של אחרים ומזדעזע? ברור שכן אבל זו בסך הכל מחלה של שעתיים-שלוש כל שבועיים ופעם בשנה משהו קצת יותר משמעותי כך שאולי מדברים על זה המון כי זה הופך לסוג של תחביב אבל בתכלס ההשקעה היא זניחה ביחס לתמורה.
×
×
  • תוכן חדש...