Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. שים לב שהחרגתי את נושא הפלישה והתמקדתי בנזק מתקיפה מאורגנת ומתואמת של טילים ורקטות. אני חושב שיש כאן לא מעט אופוריה ושכחה שחמאס ירה, פחות או יותר, כמעט את כל הרקטות שהיו לו גם בזמן הכניסה הקרקעית אז האופוריה שזהו, לבנון כבר לא תפיל בניינים בתל אביב היא בהחלט אופוריה ובהחלט מוקדמת מידי. כרגע אנחנו תלויים במה יחליט הצד השני בנושא הזה.
  2. תראה, אי אפשר להתווכח שאם לדוגמה ב-8 באוקטובר חיזבאללה היה פותח במתקפה מתואמת (בלי קשר לפלישה או לא) תרחישי האיימים של הרס רב בישראל בהחלט שהיו מתרחשים במידה זו או אחרת. כפי שישראל שגתה לאורך השנים הפעם חיזבאללה הוא זה שטעה ובענק. הוא איים בלי סוף מתוך המחשבה שישראל מפחדת ממלחמה כוללת, ואי אפשר להאשים אותו לאור התנהגות המדינה מאז לבנון השנייה, אבל האיש שנחשב לזה שמבין הכי טוב בישראל ובחברה הישראלית פשוט לא השכיל להבין שמשהו באמת השתנה כאן. כמובן שברגע שחיזבאללה קצת יתאפס על עצמו אני מניח שנחטוף במדיה זו או אחרת, אבל זה כבר יהיה רחוק מאוד ממה שהוא היה יכול. צריך לזכור שבסוף זו כנראה החלטה של איראן אם לשמור על מה שנשאר או לאבד את הנכס היקר הזה שלה. בקיצור, זה מסכם את הטעות של נסראללה:
  3. תעשה בעצמך, הם חברה רציניים ומתמחים בתחום הדיזל של ב.מ.וו.
  4. אבל לגבי עזה הכל באמת היה ידוע, הרי למה המנהרות החודרות שנחפרו, לדוגמה, נועדו אם לא לכיבוש וחטיבת תושבים? הדבר היחידי שלא היה ידוע זה מתי זה יקרה. הבעיה שלנו היא שביבי העניק לחמאס תעודת ביטוח ולכל גופי הביטחון נותר רק לנסות לנחש מתי חמאס יפתיע ויממש את זממו. זה אומר שאתה משאיר לעצמך אפס מקום לטעות, אבל טעויות קורות, בטח במקום בו כל הזמן רק אומרים לך לא להבעיר, לשמור על השקט, לא להרגיז את חמאס... אז כאשר הם מתרגלים מול העיניים שלך אתה לא עושה כלום, כאשר הם מרגילים אותך שהם מתקרבים לגדר ומניחים שם מטענים אתה לא מגיב כי ביבי לא מרשה ובסוף, בוקר אחד אתה קם לזוועה של ה-7 באוקטובר. לבנון ממחישה היטב מה קורה כאשר אתה לוקח את היוזמה לידיים ומוכן לשלם מחירים, זה מה שהיה צריך להיות בעזה בכל יום ב-17 השנים האחרונות מאז שחמאס לקח את השלטון.
  5. תודה, הצורך שלי הוא רק לטעינת סוללות למכשירים ולא להפעלת המכשיר עצמו.
  6. פעם הייתי מזמין משם סכינים של ג'ילט (SkinGuard) בכל הפעמים האחרונות זה הסתיים בסופרפארם או ברשת פארם אחרת, לא פעם יש להם איזה מבצע משתלם על הסכינים של ג'ילט שיוצא יותר זול מאמזון - חבילת 14 סכינים של SkinGuard אלוורה ב-167 שקל בלבד. בגלל המלחמה נמנעתי לא פעם מהזמנות מחו"ל כי קשה להסתמך על משלוחים, ביום חמישי קבלתי אומץ והזמנתי רפידות שאין להשיג בארץ וכבר מזמן רציתי לנסות (לא מאמזון אבל משלוח UPS) ביום שישי קרה מה שקרה, מקווה שעוד אקבל או שזה בכלל סימן שאני צריך להזמין עוד כי קורים דברים טובים כאשר אני עושה את זה יש לך המלצה?
  7. מניח שזה שילוב של היהירות והזחיחות שלו לצד העבודה שבאמת היה בלאגן בצמרת הארגון לאחר כל החיסולים והביפרים ולא הייתה ברירה אלא לקיים פגישה במקום שנחשב לבטוח מאוד עקרונית. מניח שגם הטיסה של ראש הממשלה אמרה לו שאנחנו לא לפני איזה אירוע משמעותי.
  8. פארקש, תעשה לעצמך טובה, תרכוש 3P ותוציא את זה מהמערכת ומי יודע, אולי זה בכלל הרכב שבאמת מתאים לך. מה שכן, קח בחשבון שהדור הקודם היה רכב ממש לא נוח (כמו כל דגמי המודל 3 שהם פשוט רכבים לא נוחים).
  9. אם הייתה לנו ממשלה רצינית, אז היום כבר הייתה לפחות חטיבה לוחמת חדשה אחת של חרדים, זה חיסכון כפול שכן חייל מילואים הוא יקר פי כמה וכמה מחייל סדיר ולצד זה אותו חייל מילואים ממשיך לייצר עבור המשק. גם את זה רואים בחברות הדירוג ולמעשה גם בממשלת הרשע רואים את זה אך הם עדיין חושבים שאפשר להמשיך את החגיגה שהייתה כאן לפני ה-7 באוקטובר.
  10. שמע, זה כמו החיסול של דף, האיש שהה באיזו סככה מסכנה ועדיין הורידו שם כמה טון של חומר נפץ שהשאירו מכתש אדיר כדי לא להשאיר שום סיכוי לשרידות. שם זה בטח בונקר ענק, מתחת לבנייני מגורים גדולים וכאשר רוצים לחסל דמות כמו נסראללה, אתה לא רוצה להשאיר סיכוי שהוא ישרוד את זה. כנראה שלמדו מהעבר וכבר לא רוצים לקחת סיכונים עם פגיעה כירורגית אלא פשוט עם כוח הרס אדיר.
  11. חברות הדירוג מסתכלות על מה שהיה, מה שיש ומה שמתכננים, מה שהיה זה בזבוז אדיר של כסף שלא חזר לקופת המדינה גם לאחר תחילת המלחמה, הוא רואה שלא נעשה שום שינוי בתקופת המלחמה ומה שמתכננים לעתיד זה עוד מאותו הדבר. כך לא מכסים גרעון עתק של מלחמה ולכן הדירוג ירד. הם גם רואים מי הם השרים ואיך הם מתפקדים, במיוחד כמובן שר אוצר עם חלומות משיחיים שהם אנטי לכל דבר שהוא קדמה ובסיס לקיום של כלכלה תקינה. ברור שמלחמה לא מעודדת השארת דירוג ובטח שלא העלאה שלו, אבל תחשוב שאנחנו כבר שנה במלחמה והממשלה לא עשתה שום צעד לעצור או להפחית הוצאות לא הכרחיות, פשוט כלום. תזכור גם שברגע שהייתה רק סוג של רגיעה קטנה במלחמה, חזרו הנבלות לעשות את מה שהם עושים, לוין, קרעי, החרדים וכל חבורת הזבל הזו שנקראת ממשלת ישראל. 32 שרים, בזמן מלחמה לא צריך יותר מ-10 משרדים וגם זה יותר מידי. כמה משרדים נסגרו מתחילת המלחמה? אפס, אלא אם מתעקשים אז היה משרד אחד שלא מצאו בו מדפסת אבל הוא לא נסדר אלא אוחד עם משרד אחר.
  12. מהמפרט יבואן של דגמי 2018 המחודשים אני רואה שיש שתי רמות גימור, EX ופרימיום עם אבזור בטיחות זהה הכולל בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, מצלמת רוורס והתראה על סטייה מנתיב (ללא תיקון אקטיבי). הבדלי האבזור זניחים עם תוספת של דלת תא מטען חשמלית וריפודי עור בדגם הפרימיום.
  13. צופה עכשיו בעובדה ועם כמה שזה תיעוד יבש, הבטן פשוט מתהפכת.
  14. קבועה. אין איזה משהו שמטפטף בנקודה הזו או משהו על הרכב. חשבתי אולי אוטם הצבע בו אני משתמש, שבהחלט מסייע לניקוי קל ומהיר של הצואה, אבל אז השאלה היא מדוע דווקא באותה פינה.
  15. תופעה מוזרה יש לי פינה ברכב (קצה דלת תא המטען) שהזבובים פשוט התאהבו בה ומשאירים שם את הצואה שלהם בעשרות. לא ברור לי מדוע הם נמשכים לפינה הזו, מה מיוחד בפינה הזו? לפני שטיפה או לאחר שטיפה זה לא משנה, הם פשוט חוזרים שוב ושוב לנקודה הספציפית הזו. בקיצור, יש כאן מומחים לזבובים שיכולים לתת הסבר מה יכול לגרום לזבובים להימשך לרכב? :
  16. כאחד שחי על נתיב המראות/נחיתות של אחד מבסיסי האוויר, יומיים כמעט של שקט מוחלט לעומת מספר רב של גיחות לפני. אז כן, ברור שהייתה הוראה למתן את התקיפות.
  17. מוזר לי שאף אחד כאן לא מדבר על שדרוגים/שיפורים, עם הבסיס טוב עם קצת שיפורים אפשר להפוך רכב חביב להרבה יותר מכך.
  18. אם תהיה מלחמה כוללת, אנחנו בהחלט נספוג בצורה כואבת מאוד, למרות הצעדים של ישראל נסראללה עדיין לא שיחרר את הרסן ויש לו עוד המון מה לירות. יחד עם הסיכון הזה אסור לעצור עכשיו, בטח שלא להפסקה חסרת משמעות של 72 שעות, 11 חודשים העולם לא עשה כלום כדי לעצור את ההתקפה של לבנון ואנחנו יודעים היטב שהוא לא יאכוף שום הסכם הפסקת אש וזו גם אחת הסיבות שכנראה לא ניתן לסיים את הסיפור בעזה כי כולם יודעים לבכות יפה אבל אף אחד לא יעמיד את החיילים שלו כדי לשמור על ישראל, גם אם זה לטובת העזתים עצמם.
  19. כולם כבר יודעים שכל נושא תו נכה יצא מפרופורציה בישראל. מי שיוצא מחדש כושר, סליחה אבל אין שום סיבה שיחנה בחניית נכה. מזכיר לי את המבוגרים שפעם עברו איזה אירוע לביבי וקיבלו תו נכה אז הם חונים ממש על חוף היום ומה הם הולכים לעשות? הליכה של 10 ק"מ. יש מספיק אנשים שבאמת מוגבלים בתנועה, ולצערנו נוספו מאות כאלו בשנה האחרונה, ורצוי שחניית נכים תהיה עבורם ועבורם בלבד.
  20. אם אתה ממש ממש רוצה לדעת, אז NCAP מפרסמים את פרוטוקול המבחנים שלהם שם תוכל לגלות את כל השינויים בנתונים השונים שנמדדים ויש המון כאלו. קצת יותר בתכלס, לא ניתן להכליל. לדוגמה, פולו 2017 שרק יצאה לעומת פולו 2022 המחודשת הציונים דומים מאוד/זהים, אבל בדגמים אחרים שנבחנו שוב לאחר מספר שנים (לא זוכר כרגע את הדגמים) הייתה ירידה משמעותית בציון.
  21. העניין הוא ששמן הוא המוצר הזול ביותר אך החשוב ביותר לפעולת מנוע תקינה לאורך שנים, בטח ברכבים שפועלים בעומס גבוה או כאלו שמבלים הרבה בעיר, כך שלא רואה כל סיבה שלא להחליף שמן אחת לשנה למי שלא מגיע לנסועה המומלצת להחלפה. לצערנו, מוסכים מורשי יבואן ממש לא אוהבים להחליף רק פילטר שמן ושמן ואוהבים לדחוף המון דברים מיותרים כדי להגיע לחשבונית של 1000 שקל לפחות וזה גורם ללא מעט אנשים לאחר בטיפולים או פשוט לגשת למוסכים שדוחפים איזה שמן שבא להם.
  22. עדיין טובים פשוט לדעתי כבר יקרים מאוד.
  23. עם מחירי הנדל"ן בישראל , כבר מזמן שהשכירות לא נועדה לרווח אלא פשוט לכיסוי על המשכנתה ושאיפה שמחירי הנדל"ן ימשיכו לעלות בקצב הפסיכי שלהם. אם מחירי הדירות ירדו בחדות דווקא אז יהיה משתלם לרכוש דירה להשכרה, רבים עשו את זה פעם, כיום כל משקיעי הנדל"ן עושים את זה רק כדי למכור בטווח הקצר יחסית וברווח גדול. רוכשים של פעם שרכשו בתים להשכרה היו מחזיקים בנכס עשורים, היום בקושי 5-10 שנים ומוכרים.
  24. כעצמאי אתה יכול להפקיד פעם בשנה, זה מה שאני עושה, ב-1 לינואר מפקיד את המקסימום וזהו.
×
×
  • תוכן חדש...