Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. טוב, אז כחודש ומשהו לאחר ההתקנה של הצמיג (bridgestone potenza sport) אפשר להעביר רשמים, שלא ממש השתנו מהיום הראשון. 1. הצמיג הזה בהחלט צריך קצת חום כדי להיות במיטבו וככל שקר יותר זה מורגש יותר. עכשיו זה לא ברמה של צמיג מסלול, זה פשוט בין סתם צמיג כשקר לבין וואוו כשחם. בתכלס אם אני אנסה לשים את האצבע על מתי הצמיג מגיע לטמפרטורת עבודה, אז זה פחות או יותר כאשר חום השמן הגיע לטמפרטורת עבודה אז גם הצמיג (בתכלס עוד קצת ישפר עוד אבל בשלב הזה הוא כבר במעל ל-90% יכולת). כל שאר ההתייחסות היא כמובן לשלב בו הצמיג כבר בטמפרטורת עבודה. 2. הבלימה מעולה אבל על יבש גם כך אין הבדלים תהומיים בין צמיגי UHP שונים מאיכות טובה, על רטוב עוד לא יצא לי לנסות. 3. ההיגוי הופך למהיר יותר עם הצמיגים האלו, באופן מורגש למדי, תוצאה של הסולייה והרכב הגומי שלה וגם בשל העבודה שברידג'סטון נוהגת לעשות שימוש בדופן על הצד הקשיח יותר. 4. דופן קשיחה תורמת לתחושה אבל זה גם אומר שיש יותר תחושת כביש שכן הצמיג הזה פחות מוצלח בסינון חוסר השלמות של הסלילה. בכל הקשור לשיבושים גדולים יותר וכו', לא יודע איך לדרג את זה, הוא פחות רך? כן אבל זה לא משהו שאני יכול לומר עליו שפגעתי בנוחות הנסיעה עם המעבר לצמיג הזה. 5. ההיגוי מהיר, האחיזה מאוד גבוהה ואם נמצאים בתחום ה-90% ממעטפת הביצועים של הצמיג גם המשוב מהצמיגים טוב מאוד וניתן לנהג את הרכב בדיוק מרבי. מה קורה כאשר מגיעים ל-100% או עוברים קצת? פה המשוב קצת יורד והמעבר בין אחיזה, איבוד אחיזה (קל) וחזרה לאחיזה הוא בצורת מדרגה ופחות לינארי מצמיגים אחרים שהיו לי. ברגע שמתרגלים זה חביב ולומדים לסמוך על הצמיג, אבל זה משהו שצריך לציין. 6. הצמיג הזה אצלי לא יעלה על המסלול אבל מבחנים אומרים שזה יופי צמיג לכביש אבל לא למסלול, דרך אגב גם היצרן עצמו אומר שזה לא הצמיג שלו למסלול (פוטנזה רייס כן). 7. הבעיה הכי גדולה עם הצמיג הזה הוא שאין יבוא רשמי אלא רק עקיף כי מכשירי תנועה לא מייבאת את הצמיג הזה. לי היה מזל שמצאו לי, לא בטוח שלאחרים זה יהיה כך. האם הייתי בוחר בצמיג הזה שוב? כן, זה צמיג ספורטיבי כפי שצריך להיות צמיג ספורטיבי גם בערכים מוחלטים וגם בתחושה. למרות זאת, אני אוהב לנסות דברים חדשים אז אם עד אז יהיה איזה כוכב חדש המתאים למידות, כנראה שאנסה אותו, כפי שהייתי מתקין קונטי ספורט 7 אם היה במידה שלי.
  2. מה הקשר בין מלחמה של ישראל עם איראן לבין מלחמה של ארה"ב עם איראן, למעט נושא חימושים וכו'?
  3. האמת היא שאמרו לנו שכנראה תהיה תגובה וגם לא חושב שמישהו דיבר על הרתעה. בסופו של דבר לאיראן יש יכולת לפגוע בנו, לא באותה מידה כפי שאנחנו יכולים לפגוע בה ובטח שלא באותה מידת דיוק ונזק, אבל יש לה את היכולת. בסופו של דבר השאלה היא האם שוב ארה"ב תגביל אותנו, היא הרי לא מגבילה אותנו כדי שלא נפגע באיראן אלא כדי שאיראן לא תפגע במתקני הנפט של המדינות השכנות למרות שהן לא צד במלחמה. כנראה שמחלת מדיניות ההכלה היא לא המצאה ישראלית בלבד.
  4. איך אפשר לשכוח את סוללות הפטריות שכנראה גרמו יותר נזק מתועלת במלחמת המפרץ
  5. בסופו של דבר זה הרי ציפוי שנועד לארגזים של טנדרים, זה מחוספס ולא אסתטי כמו ציפוי PPF, כל זה מעבר לעבודה שעבור התקנה כמו שצריך זה אומר להרוס את הצבע של הרכב לחלוטין שכן חובה לשייף את הצבע באופן גס מאוד, נייר 100 אם רוצים להשיג הדבקות טובה שכן רסיסי החומר הרבה יותר גדולים מאלו הקטנים של צבע רגיל לרכב. אפשר לרסס ללא שיוף, אבל זה לא יחזיק מעמד באותה מידה ויתפרק די מהר מכל פגיעה קלה.
  6. לא סתם אומרים שאנחנו מדינת עולם שלישי, ביביסטים נחותים שבמהות שלהם לא שונים מהאויב הערבי (נקמה לפני כל דבר אחר), בן גבירים נחותים עוד יותר וחרדים שהם כת במהות שלהם. אחד הדברים הראשונים שביבי עשה לאחר ה-7 באוקטובר זה להתייעץ עם אנשי התקשורת שלו, התוצאה היא הזמן מרפא (משכיח) את הכל ולא להודות לעולם, על הביביסטים זה עובד מצוין והם חוזרים.
  7. עכשיו הדלקת אותי זה תמיד מסע מפרך ובעיקר יקר מאוד כל דבר שהוא קצת מעבר לממוצע בישראל, שם אפשר להיכנס לסדנא ולצאת לאחר יום או מספר ימים עם כל השינויים שאתה רוצה ואני מניח שזה יצא בכ-50% זול יותר לעומת ישראל. כאשר משדרגים בעשרות אלפי שקלים בישראל, זה אומר שיכלנו לממן את הטיול והשדרוג באותו המחיר.
  8. אכן ציפוי https://raptorcoatings.com/ ולמה לא ברכב פרטי? מי שרוצה יכול ליישם, זה פשוט פחות יפה לטעמי שכן אין לזה את החזר האור של צבע עם לכה שמעניק עומק לעיצוב. אם אתה הולך ליישם, כמו כל ציפוי העיקר הוא בעבודת ההכנה אחרת המוצר לא ישיג את המטרה שלו.
  9. הנעל הזה באמת חושב שחברות פרסום יסתמכו עכשיו על המדרג הזה? הרי כל המטרה שלו היא לעוות את הנתונים כדי שספקי תוכן ימניים כמו ערוץ 14 פתאום יציגו רייטינג גבוהה. חברות הפרסום הן חברות פרטיות ואין להם שום חובה להסתמך על מדרג זה או אחר, הן פשוט יקימו לעצמם גוף עצמאי משלהם למדידה וישלמו לספקי התוכן בהתאם, בטח כאשר מרבית הצפייה כיום היא באמצעות הזרמת מדיה כך שזה בעצם לא שונה מכל אתר אינטרנט לו משלמים לפי מערכת מדידה מדויקת (אנליטיקס של גוגל לדוגמה). יש מלחמה, כולם משלמים מחירים, מוזמנים הילדים זבל האלו לחזור לארץ.
  10. אם כל מה שיש שם אכן יעלה, אני די בטוח שנראה לא מעט מילואימניקים שמסרבים לבוא לסבב רביעי וחמישי ולכולם ברור שהם כבר בדרך. אין כאן אפילו חוק אחד שהוא לטובת הציבור הכללי אלא עוד פופוליזם זול, עוד כוח לממשלה וכמובן יריקה אחת גדולה בכל משרתי המילואים שרק בזה הרגע הודיעו על עוד 4 חיילי מילואים שנפלו בלבנון.
  11. לפני המתקפה: נגיב מיד, נפתיע, נירה 1000 טילים... יום המתקפה: לא קרה כלום, ההגנה האווירית בלמה את הכל, התקפה חלשה... יום לאחר המתקפה כאשר הבינו באמת מה נפגע: אנחנו שומרים על הזכות, נבחר את הדרך להגיב... באיראן יודעים שהם יעשו את טעות קשה אם הם יתקפו שוב ולמרות זאת הם כנראה יגיבו, אבל מניח שלא במתקפת טילים אלא בניסיון למשהו אחר ממוקד יותר, אולי באמצעות כטב"מים של חיזבאללה. מדוע למרות זאת, כי למשטר מסוג זה אין מהות אחרת ואין לו את הלוקסוס להפגין חולשה, די דומה לסיבה שפוטין ממשיך לנהל מלחמה שעלתה בחיים של מעל ל-100,000 חיילים (רוסיה לא מפרסמת נתונים וכנראה גם ממש רוצה להסתיר את המספרים האמיתיים.
  12. אם אכן תקפו, פגעו והשמידו את מה שאומרים שתקפו, זו בהחלט תקיפה איכותית. מופע מרשים היה מתקבל אם ארה"ב הייתה מרשה לתקוף מתקני נפט.
  13. אז אתה אומר בעצם שתצביע שוב לבן גביר? הרי מה ההבדל.
  14. אני מאלה שחושבים שזה הזמן הנכון לניצול הזדמנות שלא בטוח שתחזור, אבל לפני הכל צריך לזכור שאנחנו לא חשופים לכל המודיעין ואנחנו לא פועלים בחלל ריק, לאיראן יש חברים טובים בציר הרשע שבראשו רוסיה וסין - שהישראלים מאוד אוהבים לפרנס. את התוצאות בפועל נלמד בימים הקרובים כאשר יחלו להתפרסם צילומי לוויין מהאזור. לגבי הגרעין, אין ברירה אלא להמתין לכניסה של נשיא חדש לבית הלבן, אין לי מושג איזה נשיא יהיה טוב לנו יותר בתחום הטיפול בגרעין.
  15. ואני הייתי בטוח שאת הבית השני הרסו הרומאים. כל ההרוגים בעזה לאחרונה הם ממטענים גדולים נגד טנקים, אלו לא מטענים שמניחים על הדרך אלא מקום שהם יודעים שצה"ל עובר בו בשגרה.
  16. עובדות שהחברים כאן שמחים לעוות. לנושאים חשובים יותר. 50 לוחמים יקרים נהרגו החודש, חלקם הם מחיר נוראי של דשדוש וחוסר החלטיות והמופרעים חושבים על לחזור לעזה, לא בשביל הביטחון כי ברור שישיבה שם זה אומר כמה חיילים או אזרחים מתים כל חודש, זה לא יקרה ביום אחד אבל זה יקרה, זה העתיד של הציונות המשיחית וזה העתיד עם ממשלת ביבי.
  17. מבחינתי, שיפוצצו את הכל ותהיה שם גינה ציבורית. אני בז לכל אדם דתי באשר הוא, קופים שעדיין לא ירדו מהעצים.
  18. בוא תגיד לי אתה מאיפה הבאת שזה מקום יהודי? מעל ל-2000 שנה לא היה שם משהו יהודי. נו באמת, מה זה הטמטום הזה.
  19. לא יודע איך לומר לך את זה, אבל המקום הזה מוסלמי כבר מעל ל-1000 שנה, זה אנחנו שמבקשים לשנות את זה וזה אתה שמתעלם מזה.
  20. מה שמגאדלה והחברים שלו חושבים לא מעניין אותי. אלפי מבנים בעולם נבנו על חורבות של משהו אחר.
  21. זו עבודה מגובה במספרים לגבי עלייה להר הבית וקיום טקסים דתיים יותר ויותר במקום. שחיטה של כבש באה לתאר את המטומטם הפגאני של מחורפני הציונות הדתית שרק הולכים ומתרבים, חלקם נקראים "נערי גבעות" או "התיישבות צעירה".
  22. לא אתייחס לאופן ההצגה, אבל שקרי? בן גביר מצהיר שזה מה שהוא מעודד ורוצה והוא בהחלט פועל לכך, באמצעות שליטה במשטרה, להרחיב את התופעה המגוחכת הזו של יהודים משתטחים בהר הבית או שואפים לשחוט שם כבש. כל היהדות המודרנית, זו שכבר קיימת מעל ל-2000 שנה, כבר מזמן לא מבוססת על טקסים וזבחים בבית מקדש. אבל אין כאן חדש, רבים מבני הציונות הדתית רוצים להחזיר אותנו 2000 שנה לאחור מיהדות של הגות ומחשבה (התלמוד) ליהדות שטחית של בית מקדש, יהדות שבאותה תקופה הייתה הכי מפולגת שיש, קצת מזכיר את מה שיש עכשיו.
  23. נקרא תאורת אור כוכבים, רולס רויס הציגה את זה לפני מספר שנים. הציוד להתקנה לא יקר, אבל העבודה היא סוג של עבודת נמלים כי צריך למקם כמה מאות סיבים אופטיים על התקרה.
×
×
  • תוכן חדש...