ch28566
-
הודעות
520 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
2
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ch28566
-
על איזה חופש אקדמי אתה מדבר? זה אזור מלחמה, בכל חור שם יכול להיות איש חיזבאללה, גם מטר מהגבול (לכן כל היישובים צמודי הגדר הם שטח צבאי סגור) פריבילג שיש לו קשרים עם קצינים משיחיים זכה לליווי אישי ולא הכרחי שעלה בחיי אדם. סיור כזה לא היה צריך להתקיים בשום מצב, נקודה!
-
זה עלה בחיים של חייל שעכשיו המשפחה שלו צריכה לחיות עם זה שהוא מת כי לאיזה מישהו פריבילג מגיע לווי אישי למקום מאוד מסוכן כי "בא לו לבדוק משהו".
-
אף אחד לא צריך להיכנס לאזור מלחמה ללא צורך, זה כל כך פשוט וברור ובטח שלא לסכן חיים של חיילים בשביל מטרה כל כך מטופשת בעת מלחמה. נראה לך הגיוני שלצורך מחקר ולא משנה איזה צריך לסכן חיילים?
-
זאולוג, גבן, מה שתרצה, כניסה של כל אחד כזה לאזור מלחמה היא מיותרת לחלוטין. עכשיו אתה מודה שאתה מנסה להגן עליו בגלל הדיעות שלו?
-
יש עבודה ויש עבודה, העבודה שלו מיותרת לחלוטין ולא תורמת דבר לכלום בעת הזו. כניסה מיותרת, מוות מיותר ולפי איך שהדברים מסתמנים, זה היה עוד טירוף משיחי.
-
הכי פרטי שיכול להיות. איש משיחי שפונה למפקד משיחי ואומר לו שמע יש שם מקום שאני שכבר הרבה זמן אני רוצה לבדוק, המשיחי השני אומר לו בוא, עלי. זה היה משהו נחוץ לפעילות באותה גזרה? ברור שלו ולכן זה טיול פרטי לא נחוץ שעלה בחיים של אנשים. מי שהכניס אותו צריך לא רק לעוף מהצבא אלא לשבת שנים בכלא. קוראים לזה גרימת מוות בקלות דעת או רשלנות. בצעד הזה שהנבלה עושה זה כבר לא משנה אם זה מה שיהיה או ועדת חקירה ממלכתית כסדרה, את הזרעים לערעור אמינות הועדה הוא כבר זרע בצעד הזה, חלאות הרק ביבי כבר מהדהדים את זה בכל מקום אפשרי.
-
לפי מה שאומרים עכשיו, זה היה ממש סוג של טיול פרטי כי אותו "חוקר משיחי" חיפש באותו מבצר משהו שאמור להיות ממצאים של איזה קבר של איזה יהודי. אם זה אכן היה זה, מישהו שם צריך להיכנס על זה להמון שנים לכלא.
-
מקרה המוות של "החוקר" בלבנון הזוי ברמות על וגם עלה בחיים של חייל. מישהו חייב לתת את הדין על זה. אבל אם יש משהו יותר הזוי, עוד אחד לאוסף הרב של ממשלת הדמים הזו, זו ההצעה הזו, להפוך את ועדת החקירה לפוליטית כך שיהיו בה אנשים שיציעו מציאות אלטרנטיבית כי "במקרה של ויכוח יהיה ניתן לפרסם שתי חוות דעת". אין גבול לממשלה הזו, אחד אחד שם בוגד במדינה, אלו שמדברים וגם אלו ששותקים. יש לי תחושה שבגיוס המילואים הבא, יתקשו לגרד 50%.
-
אם זה בולם רגיל מיצרן מוכר, זה לא צריך בדיקת מעבדה וגם לא ידרשו ממך אבל כמו כל חלק מסוג זה הוא כן צריך לעבור אצל הבודק של משרד התחבורה שיושב במכס ועל השירות הזה הם לוקחים תשלום נוסף מעבר לתשלום הרגיל שלהם. העמלה מופרכת אבל אתה סוג של לקוח שבוי אלא אם יש לך את הכוח לנסוע עכשיו לנמל ולבצע את כל התהליך לבדך. אלו בדיוק העמלות שגבו ממני לאחרונה על רפידות, מה שהפך רפידות של כמה מאות שקלים למעל ל-1000 שקלים. אתה לא צריך לשלם מס קנייה או מע"מ אבל בסכומים כאלו זה גם כך גרושים והעמלות גזל של חברת השילוח הן אלו שהופכות את המוצר הזול לכפול בערכו. במקרה הזה זה לא עניין של תקנים, בדיוק כמו הרפידות R90 שייבאתי, תקן יש, פשוט בתכלס מישהו (המדינה) לא מאמין לך שמה שאתה מצהיר זה מה שאכן יש בחבילה ולכן זה עובר בדיקה של נציג משרד התחבורה.
-
אני לא יודע מה אומר החוק הבינלאומי הנושא הזה, מה שאני כן יודע שבסוף זה די פשוט, אם יש לך את הכוח הצבאי להחזיק שטח, אף אחד לא ייקח אותו ממך. זה שמדינות יכולות להחליט להעניש אותך על זה, זה כבר עניין אחר והן יכולות לעשות את זה במסגרת בין לאומית דרך האו"ם או בכל דרך אחרת.
-
בשוק האמריקאי המחיר תמיד יותר זול מעבר לכך שאם תוסיף את כל מה שיש בארץ כבר תגיע ל-$40,000. בגרמניה המחיר הוא החל מ-45,655 אירו
-
לא זו כוונתי, זה היה בהקשר של הסכם המים הכלכליים עם לבנון אז זעקו "שמוסרים חלקי מולדת" כאשר למיטב הבנתי הסכם הפסקת האש עם לבנון כולל תיקוני גבול שונים בהם גם ישראל תאלץ להעביר שטח ללבנון.
-
רק מזכיר כאן לכולם. 1,784 הרוגים ונרצחים מה-7 באוקטובר ועוד 101 חיים ומתים בשאול של עזה ויש לנו ממשלה ובעיקר ראש ממשלה שמתעסק ביועצת המשפטית, בראש השב"כ, בן שאף אחד לא יודע אפילו ממה הוא חי ומה הוא עושה ויש לו 3 שומרים אישיים מהשב"כ.....
-
יחסית לתוספת האבזור, המחיר הגיוני ביחס לדגם היוצא. אין מה לעשות אבל המיסוי על רכב חשמלי מעניק להם "תחרות לא הוגנת" בשוק, בלי ההטבות כל חשמלית בגזרת ה-200,000 שקל הייתה עולה מעל ל-300,000 שקל לכן נוצר הרושם שמישהו "השתגע" עם מחיר רכבי הבנזין. מחיר הבסיס באירופה לגולף GTI הוא כ-185 אלף שקל ועם תוספת האבזור כ-210 אלף שקל, כך ש-300 אלף שקל לגרסה קצת מאובזרת יותר זה המחיר הראלי, פחות או יותר, של הדגם. מבלי לחזור לדיוני יבואנים ומחירים, זה המסוי במדינה שיוצר את המצב בו כל רכב קצת מעניין הופך לחלום יקר. כל מי שעוסק קצת בשיפורים לרכב, יודע שזה תחביב מאוד יקר בישראל, כל דבר שעולה לנהג אירופאי/אמריקאי $1000 הופך בערך ל-$2000 עד שהוא מגיע לפתח ביתך.
-
אני רק שאלה, עכשיו סידורי גבול ומסירת שטח זה בסדר? לא צריך כבר הסכמה רחבה ואיזה משאל עם?
-
זה שהאינתיפאדה הובילה להסכמי אוסלו על זה אין ויכוח כלל, זו פשוט עובדה. זה שזו הייתה עוד טעות מפגרת של העם הערבי המכונה פלסטיני, גם זו עבודה כי מאז החיים שלהם רק הפכו לרעים יותר בין אם תחת שלטון מושחת מיסודו או סתם ג'יהדיסטי שחרפן להם את המוח שלמות טוב יותר מלחיות. בסופו של דבר הסכמי אוסלו הם עוד סימפטום לחוסר ההחלטיות של המדינה על עתיד המדינה והגבולות שלה, היה לנו 20 שנה להחליט ויש סיכוי שאם מישהו היה עושה משהו אחר יתכן שכלל לא היינו במצב הזה. בסופו של דבר זו עוד הוכחה לזה שאם אתה לא עושה, בדיוק כמו המדיניות של ביבי בכל ימי שלטונו הרבים, המציאות בסוף מחליטה בשבילך ולפעמים המחיר יקר, יקר מאוד. את זה אלו שחושבים שביבי הוא "גאון" לא מסוגלים להבין.
-
ציפוי גרפן מול וקס
ch28566 פרסם הודעה בנושא של ohadc בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני מניח שאתה מדבר בעיקר על מכסה המנוע והגג שם אתה לא רואה טיפות קטנות ומסודרות? את זה תוכל לגלות רק לאחר שטיפת הרכב. ברכבים שלי שעמדו בחוץ ולא בחניה מקורה היה המון אבק וגשם חומצי, זה אומר שיש המון לכלוך על הציפוי אז הוא עדיין מגן על הצבע אבל מאבד מהתכונות ההידרופוביות שלו, ברגע שתשטוף את הרכב עם סבון כל המזהמים ירדו והציפוי יחזור להיות הידרופובי. -
הייתי אומר מייאש יותר מאשר מגוחך. כל מה שמפריע להם, לדוגמה, ביועצת המשפטית, אלו דברים הקשורים רק בשמירה על הקואליציה, בשוויון בפני החוק (גיוס לדוגמה) וכמובן זה שהם לא יכולים לעשות מה שבא להם כדי להשיג יותר כוח ושליטה. בדיוק כמו גוף המודיעין הנוסף שראש הממשלה רוצה להקים לעצמו (למה יש את המל"ל??) הוא פשוט עוד גוף לעשות בו שימוש פוליטי ועוד גוף לעשות בו שימוש בוועדת חקירה כאילו מעלימים מידע באופן שיטתי מראש הממשלה מידע ולכן הנה הוא הקים גוף נגדי. יושב אצל אברי ושרקי חבר כנסת מהליכוד, אליהו רביבו, לכאורה אדם נורמטיבי אבל כנראה שאין שום דבר נורמטיבי בליכוד, ומהדהד שקר של הביביסטים כאילו פדלשטיין הוכנס לתא עם 13 מחבלי נוחב'ה ואתה מבין שוב ושוב שלאמת אצל האנשים האלו אין כל משמעות.
-
מחירון לוי יצחק אכן לא קשור למציאות בחלק מהדגמים, בעיקר יוקרה, מיוחדים וחלק מהאירופאיות. מצד שני גם לא מעט מהאנשים ביד 2 מבקשים מחירים הזויים שהם לא רק גבוהים יותר מלוי יצחק אלא גם ממחירון יד 2, תופעה שקיימת באופן מובהק יותר ברכבים חשמליים.
-
שיפור בלימה - החלפת מערכת VS רפידות + צינורות
ch28566 פרסם הודעה בנושא של GTאי בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
למדתי משהו חדש!!! -
שיפור בלימה - החלפת מערכת VS רפידות + צינורות
ch28566 פרסם הודעה בנושא של GTאי בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
מה מצב הצלחות בין הרפידות? -
אז עכשיו מבינים מדוע הוא רוצה לפטר אותו, כמובן שעמית סגל, מר "יודע כל", מקשקש עצמו לדעת שזה בכלל על נושאים אחרים. לפני לא מעט עמודים כתבתי שברגע שעמית סגל יחזור לסורו זה אומר שאנחנו במצב רע מאוד, סגל בשבועות האחרונים על סטרואידים כך שהמצב לא רק רע אלא רע מאוד.
-
כמה ישובים הוקמו באיו"ש בלי שום אישור ומהכסף הציבורי שלך?! הם רק צריכים הסכמה שבשתיקה. אם יקרה או לא זו שאלה אחרת, הרבה כנראה תלוי בעיקר בטראמפ, שכנראה לא ירצה שזה יקרה. אנחנו מדברים על ממשלה שאחראית על האסון הגדול ביותר והם לא רק שלא מתביישים במה שקרה, הם חוזרים עכשיו לסורם בשיא הכוח, אז להקים איזה מאחז בעזה? קטן עליהם. ראש הממשלה רוצה להזיז את ראש השב"כ לא בגלל ה-7, אלא בגלל מניעים אישיים בלבד.
-
הבעיה שלנו בעזה היא לא אי אחיזת השטח, אלא שאפשרנו לחמאס להפוך לגורם שמחזיק סוג של מאזן אימה מולנו. הכל היה ידוע, אבל הכל, פשוט יש לנו ראש ממשלה שנרמל את המצב - אותו המצב בדיוק בלבנון. אלו שני ארגונים שיש להם מטרה אחת, חיסול מדינת ישראל, אין להם מהות אחרת ועם זאת היה כאן ראש ממשלה שלא רק נרמל את המצב בו הם מתחזקים לרמה שהם באמת מהווים איום קיומי אלא ממש אפשר העברת כספים לאחד הארגונים. כל השאר זה סתם רעשי רקע.
-
ביבי יודע שכל עסקה כרגע לשחרור החטופים משמעותה פירוק הממשלה שלו. נוח לו לא להחליט כלום, כמו תמיד, יצא משהו טוב כמו איזה מבצע לשחרור חטופים, הוא והביביסטים יגידו רואים (לא משנה שעשרות חיילים בחודש ישלמו בחיים שלהם על התראו הזה) ואם הם ימותו, זה חמאס, השמאל, היועצת.... זה הטירוף בו אנחנו חיים.
