ch28566
-
הודעות
520 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
2
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ch28566
-
בקיצור, עוד עם ככל הגוים.
-
גם אל-קפונה נחקר על מיליון דברים ובסוף מה שהפיל אותו זה היה רק מס הכנסה. אז אותה אומר שהפרקליטות האמריקאית סתם נטפלה עליו על רצח, סחיטה, איומים... ומעל זה, מה שאפשר להפעיל עלי ועליך אם המשטרה חודשת בנו במשהו, זה לא משהו שאפשר להפעיל על ראש ממשלה שגם החקירות שלו הן לוקסוס שלמרבית הנחקרים אין, רחוק מכך.
-
אם חברת הליסינג התקינה לך, זה ב-100% סיני זול, בכלל כל ישראלי ממוצע כאשר הוא מוכר את הרכב שם את הצמיג הסיני הכי זול שיש בפנצ'ריה.
-
סובארו BRZ עדכון וצריך המלצה מהמומחים
ch28566 פרסם הודעה בנושא של aEmpR בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
ב-10,000 שקל אתה יכול לשדרג את כל הבולמים/קפיצים למשהו טוב יותר. בתחום זה, לרוב סדנאות שיפורים מבינות יותר מכל מוסך ממוצע, הם מחליפים ומשדרגים מתלים על בסיס יומי. אם בא לך לנסוע קצת רחוק יותר, יש לך את LBracing בקריית מלאכי, שני בחורים מאוד פדנטים (לפעמים באופן מוגזם אז כל טיפול שם הוא שעות) קפוץ אליהם וקבל הערכת מחיר. הם גם די מבינים בסובארו אז זה לא שזה משהו זר להם. אופציות אחרות הן TIG בחולון, לוטן מ-Special Performance ועוד ועוד.- 8 תגובות
-
- 1
-
-
אבל לא אמרתם שהוא צריך לקבל כל מסמך אפשרי מהמודיעין? יש אלפים כאלו ביום, לפחות. האמת היא שמנכ"ל מכיר הכל בחברה שלו אחרת איך הוא ידע שהמדיניות שהוא רוצה להוביל מתקיימת? בשביל מה אתה חושב שיש ישיבות ממשלה? כל שר מעדכן בדברים החשובים במשרדו ומעל הכל, כמו כל מנכ"ל, הוא אחראי בסוף להכל, מנכ"לים מתפטרים או מפוטרים על ימין ועל שמאל ולפעמים גם עומדים על דין פלילי על הנעשה בחברה שלהם (דיזלגייט לדוגמה). רק אצל חובבי ביבי הוא טפלון וטמבל גמור שאפשר לעבוד עליו ולהחתים אותו על משכנתא.
-
כל החנפנים באו לבית המשפט לתמוך בשקרן. חבורת חלאות המין האנושי.
-
העניין הוא שאת כל זה היה צריך לעשות לפני ששחטו כאן 1200 אזרחים וחיילים, לפני שחטפו 250 אזרחים וחיילים, לפני שחבל ארץ שלום פונה במהלך שעלה לנו מיליארדים רבים וזה עוד לפני המיליארדים שנדרשים לשיקום... כל זה לפני ראש ממשלה שלא אמר לאזרחים ולא פעם אחת שאנחנו בעצם בסכנה קיומית וטען "אני חושב שהם מגזימים" על כל אלו שהתריעו בפניו.
-
מתחילים מבדיקת לחץ האוויר בצמיגים, לפעמים לא מכינים את הרכב למסירה ומשאירים את לחץ האוויר המאוד גבוה בשילוח הרכב. אם זה לא לחץ האוויר והרכב חדש ובאחריות, קודם כל ניגשים למוסך מורשה יבואן שירשמו את התלונה שלך. יתכן שהרכב צריך כיוון פרונט רק שברכב חדש זה לא משהו שצריך להיות ולכן כדאי שיהיה רשום אם יתגלה שזה נזק כתוצאה מהובלה (למרות שתמיד יוכלו להאשים אותך).
-
רק מדוע היא חייבת תו נכה? אבא שלי היה זקוק בעבר לטיפולים כימותרפיים, אני הייתי מלווה אותו לכל טיפול. היה זכאי לתו נכה אך אני וויתרתי מראש, הרי אני זה שמסיע אותו, אז אני מוריד אותו בכניסה, מחפש חניה כמו כל אחד אחר ובסיום הטיפול חוזר לרכב ואוסף אותו שוב מהכניסה. חניית נכים צריכה להיות לנכים, לא למי שמסיע אותם אלא אם מדובר במקרים מיוחדים כמו כיסא גלגלים וכו'.
-
אם ישראל הייתה רוצה לתקוף, הייתה תוקפת, זה לא אומר שלמישהו לא יכולה להיות דעה על זה או שלא יהיה לזה מחיר. רוצה להיות ילד גדול? יש לזה מחיר, קוראים לזה אחריות אישית מושג שלא קיים אצל הביביסטים לכן הם מוכנים לקבל שלטון מושחת מהיסוד שלא לקוח אחריות על כסף, שלטון שבסך הכל משקף את האישיות שלהם.
-
ובתכלס, כלל לא בטוח שנפילת אסאד טובה לנו, כלומר היא הייתה יכולה להיות טובה אם באמת היה כאן מנהיג שהיה מוביל מהלכים גדולים, זה שיש לנו רק יודע להגיב.
-
רק נזק עשתה לנו נפילת אסאד, עכשיו זה בכלל מעשה של האורקל ביבי, הכל בעצם תוכנית שלו מראש. אפילו עמית סגל ניסה להציג את זה כך, למרות שאין שום קשר מעבר לכל השקרים של הנבלה. אף אחד לדוגמה לא רצה לעצור את המלחמה, רצו לעצור בעזה כדי להציל חטופים, שביבי ולא מעט מהביביסטים מתים שכולם כבר ימותו שם, ולהתרכז בלבנון.
-
גם חברות הליסינג מקבלות יופי של הנחה, אין קשר בין זה לבין לקוח פרטי.
-
ואז מתגלה שהיצרן מפרסם מחיר מומלץ לצרכן, אתה מגיע לדילר ומגלה שהוא בכלל דורש יותר. הדילר השכן לא פראייר, גם הוא דורש יותר....
-
באופן אישי אני חושב שזה כבר מאוחר מידי, ביבי בסופו של דבר בזבז את כל הזמן שהיה בנושא. אני די בטוח שכבר יש להם את כל מה שצריך ועכשיו עבורם זה רק משחק עם המערב שכן לא בא להם להיות צפון קוריאה.
-
רק למה אתה חושב שזה משהו ייחודי לשוק הישראלי? גם באירופה המחירים של טויוטה עלו בכל השנים האחרונות.
-
אני מבין שלא יצא לך לראות את האנגר הרכבים של אסאד או בקיצור, בדרך לאירופה עוצרים בדמשק
-
פורד קרסה בישראל בשל נושא הבעיות בתיבת ההילוכים. היבואן עשה השקה מחודשת לפוקוס דור נוכחי, הביא המון גרסאות ותמחר באופן מאוד תחרותי אך גם אותה אף אחד לא קנה. תהיה הוגן אם עצמך, אם אבא שלך היה צריך עכשיו משפחתית הייתי ממליץ לו על פוקוס או שהיית אומר לו שמע, רכב טוב אבל ירידת ערך עצומה, עזוב אותך, קנה מאזדה 3, אוקטביה או קורולה? מה המחיר של סט מקורי בחו"ל?
-
לא בדיוק, זה פשוט ההבדל בין חיל אוויר מעולה שמשנה מציאות לעוד חיל אוויר. אסד שרד עד היום לא בזכות הפצצות מדויקות אלא פשוט בזכות היתרון המובנה בחיל אוויר, זאת מעבר לעבודה שלחיל אוויר יש עוד איזה תפקיד והוא לשמור על שמיים נקיים ממטוסי אויב ועוד מעופפים כמו טילי שיוט, לדוגמה.
-
אני קראתי קצת תגובות ב-YNET על הסרטון של מתן צנגאוקר שפורסם עכשיו, על זה יש לי רק דבר אחד לומר, מדינה לביביסטים והחרדים ואחת לכל השאר, עם הציונות הדתית נסתדר, אבל עם חולי נפש ביביסטים והכת החרדית אין על מה לדבר בכלל.
-
מצד שני יש גם מותגים שלא היינו רואים בארץ אם היה רק יבואן אחד. KGM לדוגמה (סאנגיונג לשעבר) לא הייתה שורדת אם היה יבואן שזה כל מה שהוא היה מייבא. עכשיו נכון שגם יש סיכוי שיבואן כזה היה מתאמץ יותר, אבל עדיין לא בטוח שזה היה מסייע לו. אפשר להוסיף גם את הונדה בשנים האחרונות עם התמחור ההזוי של הונדה אירופה, פורד שהייתה נעלמת, סמארט ועוד. גם היבואנים החדשים שקמו הם לא רק יבואנים, יש להם עסקים נוספים ולכן הם יכולים להתמודד/לשרוד.
-
והאבסורד הוא שגם כאן וגם שם שיטת השיווק, דילרים או יבואן, נועדה עקרונית כדי להגן על הצרכנים.
-
כל מי שייבא לעצמו חלקי חילוף מעל $75 יודע ומכיר שהוא בסך הכל ישלם בערך פי 1.5-2 לעומת צרכן במדינת המקור, תלוי בעיקר בשיטת השילוח. על זה אומרים, מילא הרכבים היו יקרים לרכישה אך התחזוקה זולה, אך כאן החלפים יקרים, הדלק יקר, האגרה יקרה... וכל זה מס בלבד. בכלל מצחיק שהמדינה "מתבכיינת על היבואנים" שכן בסופו של דבר היא מכניסה לכיסה יותר מהיצרן עצמו או מהיבואן.
-
צבא סוריה כבר שנים רבות חלש מאוד, זה לא סתם שהוא נזקק לעזרה של אלפי לוחמי חיזבאללה מובחרים, לסיוע רוסי אווירי משמעותית ולעוד מליציות שונות באספקה של איראן. ברור לכל כי כעת צבא סוריה מתכנס פנימה כדי להגן על הנכסים העיקריים, זה לא צבא שמסוגל להגן בשום צורה על כל שטח סוריה, ראבק גם צה"ל לא מדובר להגן על כל הגבולות שלנו ואנחנו מדינה קטנה פי כמה וכמה. נראה כי תם עידן המלחמות של הצבאות המשוריינים מכף-רגל ועד הראש? דווקא המלחמה בעזה הוכיחה שממש לא, בלי השיריון המתקדם עם מערכות ההגנה (טנקים ונגמש"ים) היינו סופרים מתים באלפים בעזה. אז נכון שעזה היא באמת המבצר הכי מתקדם בעולם ללוחמת גרילה ועל זה יש גם שילוב של אזרחים ועין פקוחה של כל העולם עלינו, אבל אין תחליף להמון כוח אש ומיגון ראוי. זה שהסתערות היא כלי חשוב בשדה הקרב, זה לא חדש, אלמנט ההפתעה הוא תמיד כלי חזק בהתקפה, משהו שאנחנו שכחנו כי היינו עסוקים כל הזמן רק בלהגן.
-
טוב כנראה שלא יצא מזה. יש אולי איזה רווח רגעי שעכשיו יהיה יותר קשה לאיראן לשלוח נשק לחיזבאללה ובטח יש עוד כמה דברים שאנחנו לא מכירים. לנו אין ברירה אלא לשמור על הגבול ולראות לאן הרוח נושבת. הרעיון של לכבוש שטח עבור הדרוזים הוא אווילי, אבל זה לא רעיון רע שתהיה להם סוג של אוטונומיה על הגבול איתנו, בזכות הציבור הדרוזי שכאן יש בהחלט מקום לחיות איתם בשלום. כמובן שהיה עדיף אם בכלל הכורדים היו כובשים את הכל ומקימים לעצמם מדינה.
