בגולה זה היה כולנו יהודים. כאן בישראל? אני רואה את השסע רק הולך וגדל, הפרדה תהומית בין חלקים גדולם בעם, חלק משמעותי ממנה מגיע מההנהגה של הימין בראשות ביבי, אי אפשר להתחמק מהנזק שהנבלה הזה עשה למדינה הזו. הגענו למצב שלפי הממשלה הזו זה רק הם, כל השאר אויב וכל זה אחרי ה-7 באוקטובר. אין צדיק אחד בסדום שהיא הממשלה הזו.