Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. אתמול הייתה תוכנית על אלפי נהגים חרדים שמפעילים צי מוניות לא חוקי. אתה רואה נהגי מוניות פונים למשטרה, מס הכנסה מירי רגב וכו', ומה בפועל? האפסים בכל הגופים האלו דורשים מנהגי המוניות עוד ועוד הוכחות כאילו שזה התפקיד שלהם. וזה הפסיק של הפסיק מתעשיית הכסף השחוק בחברה החרדית. הסיכום היה שיחה עם הדרן שאומר בפה מלא מדינה של כופרים שלא צריך לשלם לה מס. אלו החברים הטובים ביותר של ממשלת ישראל, אלו שרוצים לשלוח עכשיו שוב לוחמים למות.
  2. תמצית ההפקרה של הממשלה הזו: https://www.ynet.co.il/activism/article/r1rdsgehjg
  3. מישהו מופתע שפתאום חזרנו להפציץ בעזה?
  4. הביטוי דיפ-סטייט לא שונה מקשקושים כמו הבונים החופשיים, הפרוטוקולים של זקני ציון וכו', איזו המצאה שאנשים בעלי מבנה אשיות פסיכוטי המציאו לעצמם כדי לסדר את העולם המעוות שלהם, כדי להסביר לעצמם מדוע הם לא מצליחים או מוצלחים. הם לא שונים מאלו שחושבים שיש איזה חבר דמיוני שהעולם שטוח ושחיסונים זו בכלל מזימה. אנשים בזויים ולא ראויים. קשרי הון שלטון? זו סתם שחיתות.
  5. זו לא ההקבלה הנכונה שכן עלות הבנייה של דירת 100 מטר גבוהה יותר, במקרה המדובר זה לא המצב שכן העלות היא אותה עלות. בוכנה להספק של 150 כ"ס או 250 כ"ס היא אותה בוכנה, הבלוק הוא אותו בלוק, מערכת תזמון השסתומים היא אותה אחת... המקסימום שיצרנים עושים בין שתי גרסאות הספק כאלו זה יחס דחיסה שונה וזה לא עולה ליצרן אפילו לא עוד שקל אחד. דווקא לייצר רכיבים לכל מנוע בנפרד באופטימיזציה מוגזמת זה יהיה הרבה יותר יקר ליצרן.
  6. אנחנו כבר שם. נכון שיש עוד כמה שומרי סף שנאמנים לממלכה ולא למלך אבל האווירה היא של מותר לנו הכל ונעשה הכל, אנחנו בדרך להפוך לטורקיה של ארדואן או משהו כזה, עד שביבי ילך לעולמו.
  7. מדינת ישראל היא גן עדן לעבריינים, החל מראש הממשלה ועד אחרון העבריינים.
  8. אז ראש הממשלה מגיב לכך שמסמכים שנמצאו בעזה קושרים בין המוכנות של חמאס למדניות ההבלגה של ביבי. ומה עונים לזה במשרד ראש הממשלה, שזה כמובן שקר, שהגופים הם שבכלל דרשו הקלות לעזה ורק הוא דרש מוכנות לחיסול ראשי חמאס. כמובן שהוא לא אומר אם הוא נתן פקודה לחיסול חמאס והם לא ביצוע אותה. נולד לאבא בוגד וימות ככזה.
  9. ch28566

    רשמית: טסלה בישראל

    כן, זה ידוע שהשאיפה של מאסק היא להשיג אישור למערכת שלו עם הטענה של "יותר בטוח מנהג אנושי" אבל זו סתם דמגוגיה זולה, מדוע שזה לא יהיה בטוח יותר מנהג טוב ומצטיין? יש מיליוני נהגים שמעולם לא גרמו לתאונה או נזק לרכב, מדוע שהם לא יהיו המדד לבחינת המערכת? מדוע צריך לשאוף לבינוניות אם אפשר להשיג תוצאות הרבה יותר טובות?
  10. והחרדים מפעילים צי של אלפי מוניות לא חוקיות, שוב העלמת מס המונית, ואנשים כאן מדברים איתי על ממשלה לגיטימית.
  11. ch28566

    פיצול בתביעת ביטוח

    ברור שאתה יכול ומי שדיבר איתך בחברת הביטוח הטעה אותך.
  12. איזה שיניים? הוא יכול לתת הוראה לאיזה גוף אכיפה?
  13. להזכיר לך שהממשלה הכריזה על נשיא בית המשפט העליון כלא לגיטימי? זה שאתה טוען שאליו אני יכול לפנות. שחברי ממשלה אומרים לצפצף על היועצת המשפטית? הם יספקו לי הגנה מפני הממשלה?
  14. אז לגיטימי לשלוח את האחיינים שלי להילחם בעזה ולפטור אחרים? יש גבול לקשקושים של עמית סגל והימין "זה חוקי". אני כבר אמרתי להם לא להתנדב יותר למילואים, הדם שלהם לא פחות מזה של החרדים ואם לך זה לא מפריע, אז יופי לך. ראש ממשלה שדורש נאמנות אישית לו ולא למדינה זה לא לגיטימי, גם היטלר נבחר באופן לגיטימי.
  15. לא בא לי להרוס, אבל אישית לא הייתי בוחר בהם, הם לא שונים מ-PCP בישראל. עדיף תמיד מישהו שההתמחות שלו היא מנועי קבוצת VAG בלבד ולא אחד שמציע לאין ספור יצרנים.
  16. הממשלה הלא לגיטימית הכריזה מלחמה על מדינת ישראל. ממשלה ששולחת אזרחים לשפוך את הדם שלהם ומעודדת אחרים שלא לעשות את זה, גם משלמת על זה, היא ממשלה לא לגיטימית.
  17. לי די ברור שאין כאן משהו פלילי אלא התנהגותי, עוד בכיר מאוד שיודע שביבי הוא פשוט פחדן וסכנה קיומית למדינה. עצם זה שביבי לא פנה ליועצת המשפטית ורק שלח מכתב למפכ"ל (ועורך הדין שלו לא הגיש תלונה רשמית במשטרה) מראה שהוא עשה את שעשה רק עבור הבייס.
  18. מישהו מוכן להסביר לי מדוע מאפשרים כל פעם ללשכת ראש הממשלה להגיב? הרי זה העתק הדבק, עם קפלן, הם כשלו אני הורתי וחיסלתי. בחיי שהגהינום זה מקום עדין מדי למה שמגיע לאנשים המושחתים האלו.
  19. אנחנו כבר בצרות האלו. לא חושב שזה לא היה חכם לדוגמה לקרוא לכל הנוצרים בסוריה שיבואו לדרום ושהם יזכו שם להגנה יחד עם הדרוזים ששם. זו הרחבה של רצועת ביטחון שאף אחד לא יכול להתלונן עליה.
  20. בגולה זה היה כולנו יהודים. כאן בישראל? אני רואה את השסע רק הולך וגדל, הפרדה תהומית בין חלקים גדולם בעם, חלק משמעותי ממנה מגיע מההנהגה של הימין בראשות ביבי, אי אפשר להתחמק מהנזק שהנבלה הזה עשה למדינה הזו. הגענו למצב שלפי הממשלה הזו זה רק הם, כל השאר אויב וכל זה אחרי ה-7 באוקטובר. אין צדיק אחד בסדום שהיא הממשלה הזו.
  21. כל אוטם צבע איכותי יעשה עבודה טובה בנושא, כמובן שאם תשאיר את הלשלשת זמן ממושך שום דבר לא יעזור אבל מניסיון זה מונע מצוין כתמי לשלשת על הצבע. turtle wax seal and shine ידוע כמוצר בעל עמידות טובה מאוד לכימקלים שונים, זול, יעיל וקל ליישום אחת למספר חודשים.
  22. אי ביצוע הפלה באזור מיושב זה פחות בגלל הרסס והרבה יותר בשל הסיכוי לפספס ואז לגרום לנזק גדול יותר מזה שהרחפן עצמו מסוגל לגרום.
  23. טייסים נמנעים מהפלה אם יש סיכוי לפגיעה בשטח מיושב.
  24. המדינה לא אחראית לרכושו הפרטי של אדם למעט מה שמוגדר תחת חוק מס רכוש וקרן פיצויים. לגבי החלק השני, אשאיר למשפטנים כי כמובן שאפשר להתפלפל בנושא.
  25. אין לך צורך בשמאי, זה 100 אחוז טוטל-לוס. מבאס כמובן אבל זה עדיף על צורך בתיקון תאונה.
×
×
  • תוכן חדש...