Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. שומע עכשיו את עמית הלוי מדבר אצל אברי ושרקי. כמו לא מעט בני הציונות הדתית הוא מדבר בזחיחות, משקר בלי שום בעיה וכמו כל מי שהתראיין בנושא פדלשטיין לא עונה מדוע ואם ראש הממשלה כן ראה את המסמך או לא ראה ולכולם ברור לחלוטין שהוא ראה. חלאות המין האנושי הממשלה הזו.
  2. ראש הממשלה מנצל את העבודה שהוא יודע שראשי המערכות צריכים ללכת הביתה על מחדל ה-7, מנצל את המלחמה ועייפות הציבור כדי להפוך אותנו לפח אשפה של מדינה. חוק פדלשטיין הוא עוד שפל חדש לממשלת הדמים הזו. אני באמת מאחל לו ולכל חברי הממשלה הזו XXXX ביסורים קשים.
  3. מה הקשר בין מחט לתחת? קוראים לזה מחלת נפש, התאשפזתם במחלקה הלא נכונה.
  4. רק הנקודה שהבהרתי אומרת שבתחום ההנדסה הזה לא יהיו נשים אם תהיה דרישה להפרדה. לפי התאוריה הזו עדה יונת לא הייתה זוכה לפרס נובל אם הייתה נאלצת לחיות תחת המגבלות האלו כי בתקופה בה למדה, כמעט ולא היו מרצות בתחום אז גם לא היו פותחים מסלול לנשים בלבד. חופש הבחירה היא זכות עליונה בחברה שרוצה להיות מוסרית ומתקדמת, חזקה כלכלית וחברתית.
  5. כי מישהו מגיל אפס אמר להן שזה פויה. עברתם שטיפת מוח וזו התוצאה.
  6. הוא בעד הקפאת המצב שהיה לפני 2000 או 3000 שנה, למרות שאז לא היו רבנים, כולם היו בצבא....
  7. אצלי הייתה מרצה אחת וכל השאר גברים. איך אתה פותח כך חוג לנשים בלבד (היו 3 סטודנטיות נשים, כל השאר גברים)? לפי הציבור הדתי לאומי, לא נורא אם לא יהיו נשים שהן מהנדסות לתחום X כי הדבר תקף במרבית החוגים להנדסה, זה משתנה לאט לאט אבל אם זה ייקבע לפי הציבור הדתי לאומי, הן יכולות לחזור למטבח.
  8. אפשרות הבחירה, שלטון עם צביון דתי לא יאפשר לי לבחור, הוא יצור הפרדה לכולם.
  9. אישית אני תמיד מקציף, שוטף ואז שוב מקציף לשטיפה במגע. יש שמפו לשטיפה מקדימה, אלו לרוב אגרסיביים יותר עם PH גבוה יותר להסרת לכלוך טובה יותר. חובה? הכל תלוי ברמת הלכלוך על הרכב אבל ממש לא חובה, גם השמפו הרגיל של השטיפה יעשה את העבודה ועקרונית אני מעדיף להשתמש באחד זול יותר עבור השלב הזה שרק נועד לרכך את שכבת הלכלוך. יש לי מקציף ידני עבור חומר לניקוי גלגלים/חישוקים, לכל הרכב? אפשרי אבל מאוד איטי.
  10. נו, קצת יותר צניעות במרחב הציבורי, מה זה מפריע לך? כסי קצת את המרפקים, את הברכיים ובכלל "כל כבודה בת מלך פנימה" אז עדיף שתישארי קצת יותר בבית, פחות בחוץ..... איראן זה שם, לא כאן. אם מדינת ישראל תהפוך למדינת דת היא תקרוס מהר מאוד, בדיוק כפי שקרסה בכל הפעמים בעבר. כאשר עוברים שטיפת מוח מגיל אפס, נדמה לך שזה יותר נוח לך.
  11. נמצא הפתרון, תתקשר למשטרה ותאמר שזה מואזין ואז הם יטפלו. פשוט בדיחה לקרוא את מה שפח האשפה בן גביר אומר, מואזין לא קריוקי כן.
  12. שני משפטים של מירי רגב בראיון ואני חייב לעבור ערוץ, לא מסוגל לשמוע אף אחד מהממשלה הזו ומאחל לכל היושבים בה רק רע כל החיים.
  13. ראשית כל תתחדש. אני לא יודע במה השתמשת בעבר, אבל גם Seal n Shine נחשב לאוטם צבע ולמעשה כל אוטם צבע מודרני בתרסיס הוא בצורת יישום פשוטה של רסס קצת על הפח, מרח את החומר עם מגבת אחת ועם מגבת שנייה וודא פיזור והסר עודפים. בקיצור, 10 דקות עבודה בערך על הרכב - פחות או יותר. אוטם צבע הוא דרך מצוינת לשמור על צבע הרכב ממזהמים למי שמקפיד על שטיפה כפי שאתה מתכנן (ודואג להסיר מזהמים כמו לשלשת ברגע שהוא רואה אותה על הצבע). אתה יכול להשתמש גם רק ב-Seal n Shine, אין צורך להוסיף משהו וגם אין בעיה אם תיישם אותו אחת לחודש או חודשיים, פשוט תבדוק אם ההידרופוביה נחלשה לאחר שלב הסבון ואם היא כן, תיישם עוד שכבה. אתה יכול לוותר על שכבה אחרת נוספת, בתכלס מכל הסקירות על אוטמי הצבע של Turtle Wax, אני מבין שהם פשוט רצו שיהיו להם מוצרים עם SIO2 כדי שיוכלו לרשום "קרמי" שהיא מילת הבאז בתחום אבל בתכלס Seal n Shine זה עדיין האוטם צבע הכי טוב שלהם, גם אם הוא קצת קשה יותר ליישום והוא לא הכי "Shine" שיש או הכי הידרופובי אבל הוא מעולה בכל הקשור להתמודדות עם מזהמים שזה מה שחשוב בתכלס. מה שאני כן ממליץ לך זה לרכוש שפריצר ו-ONR כך שתוכל להסיר בצורה בטוחה כל מיני מזהמים בין השטיפות.
  14. ch28566

    היבואנים בלחץ !!

    אבל מי שיצר את המצב הזה בארץ זה המחוקק, הוא זה המחייב יצרן לנציג מקומי (לכן לדוגמה נולדה טסלה ישראל) ונציג מקומי אחד.
  15. ch28566

    מ BRZ 2017 ל BRZ 2024

    סובארו כחולה עם חישוקי נחושת/ברונזה/זהב זה די מתבקש בתכלס, גם מאוד מתאים לדגם וזו הבחירה שלי.
  16. ch28566

    היבואנים בלחץ !!

    לצרכן עומדת הזכות להצביע בארנק ובמוצרי צריכה זולים גם אין ממש מגבלה על רכישה מחו"ל.
  17. ch28566

    היבואנים בלחץ !!

    מי לא יאפשר לך? הנה, פתאום התגלה שרכבים מסין זו תרנגולת שמטילה ביצי זהב, לא כל מותג ודגם אבל בהחלט ביצי זהב. אם היית איש עסקים ממולח שמריח את הכיוון, היית מנסה לפני הבום הגדול לייבא רכבים מסין אז היה עוד סיכוי לקטן שאתה להיכנס לשוק כיבואן של מותג סיני גדול, אבל כאשר כבר החל הבום יצרנים מסין יעדיפו גם הם את המוכר והגדול, כלומר היבואנים הגדולים המוכרים לנו.
  18. ch28566

    היבואנים בלחץ !!

    לא, אלו אנשים שעסקו בתחום עוד לפני הקמת המדינה, היו יזמים ולא קיבלו שום דבר במתנה. אלו חלק מהאנשים שהמדינה שלנו היא מה שהיא היום.
  19. אכן, מסוג המקרים של עדיף משהו על כלום. אני פשוט ניקיתי אתמול מושבי עור מוזנחים של רכב בן 8, ההבדל לאחר הניקוי ומריחת קרם הגנה היה שמיים וארץ, רך ונעים. אבל בשל העבודה שהוא לא תוחזק כל השנים, אז כבר יש איזה שני קרעים קטנים. כך נראים מושבים שלא מטפלים בהם אף פעם (אחד מהרכבים שראיתי) ואי אפשר להאשים את מרצדס שהיא מתקינה עור זול בדגמי S קלאס, זה פשוט חוסר תחזוקה בסיסית אפילו.
  20. כי גם הוא, כמונו, טעה בהערכת האויב ואם תרצה הטעות שלו מתאימה למשפט "When you have to shoot, shoot; don't talk". אז הוא דיבר, הרבה, מתוך המחשבה שאנחנו מאוד מורתעים כאשר הוא לא הבין שאנחנו מוכנים לגרוע כי כבר ספגנו את הגרוע ביותר ב-7 באוקטובר. נסראללה שוב ושוב ושוב שבר את מה שהוא תמיד הבטיח, בדיוק באותו אופן בו אנחנו התייחסנו לעזה "כדור אחד והם מחוסלים". חיסלו את בכיר חמאס בלבד הדאחיה, יכל ללכת למתקפה All-in, לא עשה, ביפרים? גם לא, מכשירי קשר? גם לא..... עכשיו נכון כמובן להוסיף שכל הזמן ההתייחסות הייתה לרק מה הם יכולים לפגוע בנו ולא מה אנחנו יכולים לעשות להם, ביצועי המודיעין וחיל האוויר היו מהמעלה הראשונה בסיכול היכולות האלו של חיזבאללה, כל מה שהיה צריך לאורך השנים זה רק פקודה. בשורה התחתונה, כמו בדרום גם בצפון ביבי השאיר את הכל לאלת המזל.
  21. במסע הרכישה שלי אחר רכב יוקרה ישן, סתם בשביל הכיף, תופעה אחת הייתה אחידה לכל הרכבים כמעט, כולם היו עם מושבי עור מלוכלכים מאוד, יבשים, בוהקים ובמקרה הטוב רק סדוקים אך רובם היו גם עם קרעים. חוסר הקפדה על ניקוי בסיסי שגרתי, מוביל לכך שהלכלוך מצטבר עם הזמן על העור, העור הופך למבריק, מאבד מהגמישות הטבעית שלו ולאחר מספר שנים הוא פשוט הופך פריך, נקרע ונשבר. הסימן הראשון לכך שהעור צריך ניקוי הוא מראה מבריק של העור, עור חדש ברכב הוא בגימור מט כך שזה הסימן הראשון. עור שעבר ניקוי יהיה לא רק במראה מט אלא גם הרבה יותר רך למגע. אם תבצעו את התחזוקה בשלב הזה תיהנו לא רק מעור רק ונעים יותר למגע אלא גם כזה שיחזיק שנים רבות ויראה חדש כל הזמן. אישית השתמשתי לאורך השנים במוצרים לעור של SONAX Profiline והם פשוט מעולים לניקוי, שימור והגנה, אבל המוצרים מהסדרה הזו נמכרים לרוב רק במיכל גדול יחסית של ליטר כך שזה לא תמיד כלכלי, במקרה זה אפשר להסתפק בסדרת אקסטרים שלהם שהיא גם טובה מאוד. לאחרונה התנסתי גם במוצרים לעור של CARPRO וכאן אני כן יכול להמליץ על ה- Lotion שלהם להגנה וריכוך אבל קצת פחות על ה- Cleans שלהם לניקוי ראשוני שכן המוצר הזה מיועד יותר למושבים מתוחזקים שפעם בחצי שנה/שנה עוברים ניקוי טוב ומריחת חומר הגנה. זה לא שהחומר לא יעשה בסוף את העבודה (בשימוש עם מברשת לעור) פשוט תאלצו לחזור על הפעולה יותר פעמים לעומת מוצר אחר, כמו חומר הניקוי של SONAX Profiline. כמובן שיש עוד חומרים טובים בשוק, פשוט לי אין ניסיון איתם ובתכלס הכי חשוב זה לנקות היטב עם מברשת ואז למרוח חומר הגנה.
  22. נו באמת, גם אני היית מת לבית על הליטאני או בעמדת יוניפיל על הנחל, אולי בעצם ליד הבופור, יש שם יופי של נוף. דיבורים ריקים מתוכן.
  23. זה אותו מחנה שמחר ביבי יאמר לו ששטחים זה פויה והוא יאמר אמן? העניין הוא בכלל לא התיישבות באיו"ש בירח או מאדים, העניין הוא שיש ציבור שלם שלא מבין מה הם רוצים בכלל, מי ישלם על זה, מי יאבטח את זה.... בסופו של דבר יש מחיר לצעדים האלו והמחיר הוא גם בשירותי בריאות פחות טובים, ביטחון פחות טוב, כבישים פחות טובים, מחירי רכבים גבוהים מאוד אם אנחנו כבר בפורום רכב... זה העניין והעניין הוא שאנחנו מתקרבים בצעדי ענק למקום בו איכות החיים של האזרח הממוצע רק תרד ותרד. תבדוק בהזדמנות את החוב של המדינה לביטוח לאומי, כסף שבאופן עקרוני אין לה כל זכות לגעת בו. מדינת ישראל היא לא מדינה שיכולה להרשות לעצמה להיות מפגרת כמו השכנות שלה, היא לא תשרוד באזור הזה בלי עושר כלכלי, המשך המדיניות המשיחית והחרדית תגרום לקריסה כלכלית של המדינה, זה פשוט כך. וב-68 היה עוד יותר חופש כאשר לא היה יישוב אחד.
  24. תופעה בזויה ביותר. עקרונית רק מעבר ל-23.00 המשטרה מחויבת לעשות משהו.
×
×
  • תוכן חדש...