Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. כמו כמעט כל רכב ממוצע בסין, גם דגם זה משווק בגרסה חשמלית או פלאג-אין.
  2. בסופו של דבר אתה צריך למצוא מוסך קבוע שידע שבחלק מהמקרים אתה תביא את החלקים ובחלק האחר אתה תיתן לו לבצע את הכל. לי יש מוסך כזה, אני משפר ומטפל מעל ומעבר ללקוח הממוצע ולכן אין לו בעיה שיש חלקים שאני מביא, זה לרוב חלקים משופרים או כאלו שלא קל להשיג בארץ, ואני מצידי מבין שהוא בסוף צריך להרוויח ורווח על חלפים זה חלק בלתי נפרד מההכנסה ולכן בדברים מסוימים אני נותן לו להשתמש בחלפים שלו, פשוט מדברים לפני על איזה מותג הוא שם וכו'.
  3. כל דבר כזה קח בערבון מוגבל, יש המון אנשים שרוצים להפוך את ההסכם למשהו שהיינו חייבים.
  4. בניגוד לנו האזרחים יש מעט אנשים שידעו את התמונה הכוללת, כלומר מה יש להם ובעיקר היכן זה נמצא כדי שיהיה ניתן לפגוע בזה וכמובן מה יש לנו - כמו הביפרים ומכשירי הקשר לדוגמה. זוכר את הפחד שביבי יצר כאן כאשר יצאו למבצא לסתימת מנהרות חיזבאללה החדרות? האוהלים... בסופו של דבר האזרח מסיק מסקנות מכל המידע, הדל, שהוא יכול לאסוף ומוסיף לזה את הפחד שיוצר ראש הממשלה והגענו לאן שהגענו. חיזבאללה/נסראללה חטא כמונו בהסתמכות מוגזמת על מושג הרתעה ובכך שבעיקר איים מבלי שהייתה לו, בשלב זה, כוונה ליישם. חיזבאללה ספג לא מעט, אבל בתכלס לא ברמה שהוא לא יכול לשקם את עצמו כבר מחר, לא מול ישראל, זה ייקח קצת יותר שנים, אבל מול הכוחות האחרים בלבנון, זה עדיין הארגון החזק ביותר במדינה ועדיין יש לו את כל הנשק שצריך כדי לשמור על כוחו בתוך המדינה. אני לא מאמין שההסכם הזה ימנע התעצמות שלו, גם לא מאמין שיהיה איזה שינוי בלבנון ברמה של מאבק מזוין בחיזבאללה.
  5. טנדרים, RPG ונשק קל, זה כל מה שהיה צריך עבור ה-7 בדרום, מה שחיזבאללה תכנן בצפון זה פי 10 מזה, זה כיבוש מוחלט של הצפון ולא אתפלא אם היו מגיעים גם לחיפה, קריות וכו' אם היו באמת מחליטים לצאת למתקפה בסגנון ה-7. היה לנו המון המון מזל בתחום הזה, גם לחיזבאללה היו פאשלות בהערכות המודיעין שלו (תכלס נסראללה ואיראן) שבחרו שוב ושוב שלא להיכנס למערכה מלאה עד שזה כבר היה מאוחר מידי עבורם. הגזמת עם זמן ההכשרה של לוחם רדואן, אם לוחם ביחידה כמו סיירת גולני מכשירים בשנה וחצי, אצלם זה יכול להיות קצר יותר כי אין תעסוקה מבצעית באמצע. אין לי ספק שבאיראן כבר מתכננים ועובדים על שיקום חיזבאללה, מה יוליד יום? אפשר רק לנחש אבל כנראה שנקבל פשוט עוד מאותו דבר. שקט לתקופה של כמה שנים אבל לא רואה מי יכול למנוע מחיזבאללה להתעצם שוב ואף יותר.
  6. הם עושים את זה גם כיום, אבל חיזבאללה היה פרויקט דגל שכן במקרה זה הם ממש השתלטו על מדינה ועשו בה כרצונם פחות או יותר, דבר שהם לא יכולים לעשות בסוריה כי יש גם את המשטר וגם את הרוסים וגם בעירק המפורקת הם לא יכולים לעשות מה שהם רוצים כי יש שם המון גופים שמתנגדים להם.
  7. בשורה התחתונה, חיזבאללה יוכל עקרונית להתאושש באופן מלא. ביבי שוב בחר למכור לנו שקט כאשר הוא קיבל את ההזדמנות הכי גדולה אי פעם לעשות משהו משמעותי בעזה, לבנון ואיראן.
  8. איך שאני רואה את זה, ביבי התחייב לטראמפ לחתום על הסכם הפסקת אש, ביבי ראה את הדוחות שבשל הפעולות המופרעות של הממשלה שלו בכל תחום בזמן מלחמה, במחזורי גיוס המילואים הבאים שיעור ההתייצבות יעמוד על פחות מ-50%.
  9. אז אתה אומר שאגרת מחישוב או אגרת רישוי צבועות, ספר לי למה האגרות האלו משמשות? זה אולי צבוע למשרד שגובה אותן, אבל נו, גם על הטיסות הרבות חסרות המטרה של מירי רגב אנחנו משלמים מתקציב משרד התחבורה.
  10. אופטימיות זו תכונה חיובית, שמור עליה כי תצטרף אותה גם בעוד 5 דקות כאשר הם יתהפכו
  11. אם תסתכל על האותיות הקטנות המטרה היא לא להפחית הוצאה ציבורית אלא לחלק אותה ליותר גופי תקשורת, כך שעבור הצרכן הסופי שזה אנחנו, לא באמת אמור להיות שינוי.
  12. אני עם איירפודס פרו אבל לאחרונה רכשתי לאבא שלי איירפודס 4 והאמת שממש הופתעתי מאיכות הסאונד, נוחות יותר מדגם 3 וכמובן פתוחות כך ששומעים את הסביבה.
  13. לא חושב שהתאגיד ייסגר, זה ללכת על המקסימום כדי שהם יורידו את מה שהוא באמת רוצה, כל שידורי האקטואליה. התאגיד יצומצם כנראה להפקות מקור בלבד - דוקו, סדרות, סרטים וכו'. בתכלס, כמו הרבה אגרות אין ממש קשר בין שם האגרה לבין השימוש שלה בפועל, בדיוק כמו שביטוח לאומי הוא לא באמת ביטוח. המדינה מקבלת כמה מאות מיליוני שקלים בשנה מאגרת הרדיו, מעל ומעבר לעלות התפעול, זה פשוט עוד מס שאם לא יקראו לו אגרת רדיו הוא פשוט יהיה חלק מאגרת הרישוי כי מדינה לא אוהבת לוותר על הכנסה קלה ואגרת רדיו היא בהחלט הכנסה קלה. במקסימום יגידו לנו שזה תשלום על כלל תחנות הרדיו, אחד מחברי הליכוד כבר הכין את הקרקע באיזה ראיון והוא ציין שמתוך דאגה לכלי התקשורת הוא לא רוצה שהם יאלצו להיות תלויים במפרסמים ולכן המדינה צריכה לתמוך בהם. בקיצור, לא, לא חושב שירד.
  14. ch28566

    הנדסאי רכב

    אלו התנאים להגשת בקשה לרישיון מוסך.
  15. זה בדיוק מה שהיה לפני ההתנתקות, הם היו החקלאים העשירים במדינה בזכות הזמינות הקלה של עובדים רבים וזולים.
  16. לרכב הזה יש טווח של 400 ק"מ ביום טוב, זה אומר שבמציאות כנראה שלא תגיע בכלל לשטח
  17. ה-האמר EV זה רישיון ג' בלבד, לא?
  18. "להתחמש ולרענן כוחות" בקיצור, הוא קיבל מידע שלאור כל החוקים שהממשלה שלו רוצה לחוקק ובמיוחד חוק הפטור, מילואימניקים כבר מסרבים להגיע. עליהם הוא לא יכול לרדת, כאזרחים תמיד יוכל לומר שהם רק בוגדים שרוצים להפיל ראש ממשלה חזק של הימין. שוב האיש החלש חותם על הסכם חלש שאחרים יאלצו להתמודד איתו ואם משהו יקרה בתקופתו, הוא כמובן לא אשם. מת שביביסטים שטוענים שהם רוב העם יתלו על העסקים שלהם שלט של "אני ביביסט", כך הם באמת ירגישו אם הם העם או לא.
  19. ממה שדולף לגבי ההסכם, זה הסכם כניעה, שלנו. מעניין מה מוכר הרהיטים ימכור לנו עוד מספר שעות או ימים לגבי ההסכם.
  20. זה מה שתמיד מדהים אותי, איך האיש שהבטיח למגר את חמאס לא מחזיק אפילו לא בתוכנית אחת לאיך הופכים את היום שאחרי ליום ללא חמאס וללא עזה כאיום. הזדמנות יותר גדולה מה-7 לא הייתה ולא תהיה (בתקווה) ועדיין האפס עשה אפס, מי שעשה את הכל אלו הלוחמים בשטח, מבחינה מדינית? קיבלנו אפס. אולי בגלל זה ההם שם בליכוד במירוץ חוקים מטופשים כדי שנתעסק בזה ולא במה שבאמת חשוב.
  21. ברור לנו שלא משנה איזה כוח יהיה בדרום לבנון כדי לאכוף את ההסכם, אף אחד לא יילחם בפועל בפעילי חיזבאללה, שהוא עדיין ארגון חזק מאוד בלבנון, ראבק אפילו חמאס המוכה עדיין מטיל אימה על תושבי עזה. למעשה, זה כנראה רק יקשה עלינו לאכוף בעצמנו את ההסכם.
  22. לחמאס אין מהות למעט טרור, הם כבר יעשו את הטעות גם אם זה אומר הברחה של AK47 אחד אפילו. עם כל הכבוד לארה"ב, ישראל צריכה וחייבת לפני הכל להגן על האזרחים שלה ולא לאפשר קיום של ארגון טרור מטר מבתי התושבים שלה.
  23. אתה כמו רבים אחרים מדבר 6 באוקטובר, מהרגע שאתה מקבל את החטופים שלך, אתה ממשיך ותוקף את חמאס כל רגע וכל יום. כן, בחמאס לא מפגרים והם ינסו למשוך את מהלך שחרור החטופים כמה שניתן, במיוחד שאז יתגלה מה עוללו לחיילות הצעירות, אם הן בחיים עוד בכלל. כמו שחמאס לא רוצה שהן ידברו, בתכלס גם ביבי לא רוצה, זה הרי עוד כתם על הכישלון הענק שלו בהגנה על המדינה.
  24. שומע עכשיו בראיון את אביחי בוארן מהליכוד, לא ידעתי שהליכוד הפך למפלגה סוציאלית "לא יתכן שערוץ 12 יאלץ לעבוד קשה ולהיות תלוי בחסדי מפרסמים" זה התירוץ שלו לפירוק התאגיד כדי לחלק כסף ליצירת "תוכן איכותי". מפלגת פח אשפה.
  25. לגבי המחיר, זה עניין של מיסוי אז נניח את זה בצד, אבל אין ספק שהמעבר להנעה חשמלית שכל ילד יכול להפוך אותה לחזקה ומכאן מהירה מאוד בקו ישר בהחלט יצר בעיה למגוון רחב של מכוניות ספורטיביות בכל הקשור לקהל שרכש אותן בעבר, שמרביתו אם נודה על האמת רכש כי היא מהירה יותר מהממוצע, נחשבת ליקרה/יוקרתית יותר, סמל סטטוס וכו' ופחות בגלל ערכים של ניהוג והתנהגות. יש כאן או קללה או ברכה, ברכב כי זה אומר שמי שבאמת רוצה לפנות לחובבי הניהוג והנהיגה יאלץ לעבוד קשה יותר והקללה היא שכנראה שהרבה יצרנים כבר לא יתאמצו ממש ופשוט יוותרו על הסגמנט הזה או ישווקו מכוניות פרווה כמו MG XPOWER. לצד זה צריך לציין שחלק מזה הוא פשוט עניין של זמן וטכנולוגיה, סוללות עם צפיפות אנרגטית כפולה מזו הנוכחית, שמתישהו יהיו כנראה, יאפשרו לייצר ספורטיביות קלות יותר ומכאן עם יותר פוטנציאל.
×
×
  • תוכן חדש...