Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. בוא, תבין משהו. מישהו בחר לעצמו אורך חיים מסוים ובאמצעות כוחנות פוליטית הוא יצר מצב בו הוא עומס כלכלי כבד על ציבור עובדים אחר. העומס הזה הוא בכל תחום אפשרי, ארנונה, ביטוח לאומי, ביטוח בריאות והוצאות רפואיות, מס הכנסה ועוד, את כל מה שלא משלם זה שבחר לעצמו אורך חיים מסוים מישהו אחר צריך להשלים, כל זה נתמך כמובן בנתונים. יציאת נשים חרדיות לתעסוקה לא באמת מכניסה כסף למדינה, היא רק מצמצמת הוצאות. עכשיו בזמן מלחמה זה שחרדים לא מתגייסים יוצר לא רק הפרדה בין דם לדם אלא עוד עומס כלכלי כי במקום בחור צעיר בסדיר מקבלים מילואימניק שעולה המון, אבל המון, כסף למדינה בתשלום גבוהה ואיבוד הכנסות. אז לנו נשבר הגב לסחוב אתכם, פשוט נשבר או שהוא פשוט 6 feet under.
  2. היא לא רוכבת על כלום, במדינת חוק כאשר יש פסק דין צריך לאכוף אותו וזה בדיוק מה שהיא דורשת לעשות, לקיים את פסיקת בית המשפט. לא מעניין אותי אם חרדים יהיו עניים או לא, אם האישה רוצה לצאת לעבוד או לא, כל אדם אחראי לגורלו ולקיום שלו כל עוד הוא כשיר לעשות את זה, שכלית או פיזית, כאשר הוא לא כשיר המדינה מסייעת. יש בחברה החרדית שרוצים להיות עניים? שיהיו עניים ושהילדים שלהם יבלו בגנים לא חוקיים שגם מעלימים מס, אבל לאור זה שזה נעשה מבחירה, אדם כזה לא ראוי לקבל כל סיוע והטבות. עד לא מזמן סבלנו את זה מחוסר ברירה למרות שהיה ברור לכולם שכבר אי אפשר להמשיך את זה לעוד זמן רב כי אתם מקריסים כלכלית את המדינה, אז נתנו מעונות כדי שנשים חרדיות יצאו לעבודה כדי למצמצם את הנזק הכלכלי שהציבור החרדי יוצר, אבל עכשיו זה לא רק כסף אלא גם דם, וכאשר נשפך דם אתם עדיין לא מוכנים לשנות משהו אז לנו נמאס, נמאס מהכל, ואם אתה חושב שהתרגילים של ביבי ישפיעו, אתם לא מבינים בכלל מה יהיה כאן לאחר המלחמה.
  3. ומדוע היא לא של הרומאים? אולי הפרסים בכלל? הם היו כאן הרי יותר שנים מהיהודים ובדיוק כמונו גם הם כבשו את המקום הזה ממישהו אחר. המשפחה שלי חיה באנדלוסיה יותר שנים מאשר בישראל, מדוע היא לא שלי? אז הטיעון שלך הוא תאוקרטי, למרות שבתכלס מעולם לא הייתה מדינה יהודית של ממש בגבולות שהמשיחיים שואפים אליהם.
  4. זה BYD, סוג של הטויוטה של החשמליות, משעמם מאוד, לא מושלם אבל עושה את העבודה.
  5. כי מדינת ישראל אכן קיימת רק 75 שנה, הייתה הכרזה, הייתה מלחמה, שילמנו בהרבה דם ושמרנו (וגם הרחבנו) את השטח. אם היו כובשים אותנו, לא הייתה מדינת ישראל וסביר להניח שאף אחד לא היה מסתכסך עם הכובש הערבי כדי שיצא ויחזיר לנו את השטח לפי החלטת המדינות המאוחדות. הקשר שלנו למקום הוא היסטורי, עבורי אין שום אלמנט דתי בקשר שאני מרגיש למקום, מבחינתי זה לא שונה מזה שאני חוגג את ליל הסדר אני לא עושה את זה מהטעם הדתי אלא כעניין של פולקלור, סיפורו של העם השלי, לא שונה מזה שאני עצוב ביום השואה, קורא סיפורי ניצולים, נזכר ומבטיח לעצמי שלא עוד ובתכלס, יום השואה עבורי הוא הרבה יותר משמעותי בכל הקשור לזה שהעם היהודי צריך מדינה וצבא חזק לעומת כל סיפור תנכי כזה או אחר.
  6. לפי התנ"ך שלך אתה כובש, אתה רק מתרץ את זה במשהו. לפי איזה דין אני כובש?
  7. אנחנו מדינת היהודים, לא מדינה יהודית, אחרת היינו תאוקרטיה. מה הגבולות שלנו זה לא ויכוח בין ימין ושמאל אלא בין מיעוט משיחי שחושב שגם נהר הפרת הוא גבול וכאמור זו תאוקרטיה ואם נהיה תאוקרטיה, אין למדינה הזו כל עתיד או ליתר דיוק, תהיה מדינה נכשלת עם שלטון אכזרי, מכיר את איראן? ימין? אם ביבי יאמר למפגרים המזרחיים שלו שהגבול הוא תל אביב, הם יאמרו אמן. חרדים הם כת עלובה שלא ראויה לחיות במדינה דמוקרטית. זו חברה שעונה על כל ההגדרות של כת ובישראל יש חוק נגד כתות.
  8. אין לי שמץ של מושג על מה הוא מדבר כאשר הוא מתכוון ל"מרגיש כבד", להערכתי הוא מבלבל כאן מושגים. מבחינת משקל הצמיג לא שונה מצמיג אחר כמו PS4S, כך שכל מה שהוא מדבר עליו זה עניין של תחושה בלבד. הייתי מבין אם היה הבדל של איזה קילו ובמהירות הוא היה אומר שהוא מרגיש קצת הבדל כאשר מפנים את ההגה, זה משהו שמרגישים לדוגמה כאשר עוברים לחישוקים קלים יותר - כל אחד ומידת הרגישות שלו לנושא. אתה משקיע מחשבה בנושא הלא נכון.
  9. יהיה הרבה יותר גרוע, הזחיחות של ביבי והחבורה שלו רק תהיה רעה ואכזרית יותר. אם ה-7 באוקטובר לא שינה כלום אצלם, לא שינה כלום אצל הביביסטים הנחותים שהם חלאות אדם מיסודם, אז מה שנקבל זה את כל מה שהיה על סטרואידים, מניח שיהיה דם ברחובות. זה לא קו המחשבה של אוסלו, זה פאקינג להחליט איזו מדינה אנחנו, מה הגבולות שלנו בכלל, משהו שבימין אין מושג מה לעשות עם זה אלא רק לומר מה לא וכמובן לשפוך דם חיילים עבור חלומות משיחיים, בדיוק כמו דמעות התנין של סמוטריץ' שמצד אחד בוכה על המתים ומצד שני פוטר אחרים, רק כי הוא רוצה להמשיך להיות קרוב לברז הכספים.
  10. ראשית כל משתתף בצערך. לפני שהייתי מנחש, פשוט הייתי נכנס לאזור האישי הממשלתי של האח ז"ל, שם יופיע הרכב שלו ופשוט תנסה לראות מה סטטוס הרכב והאם ניתן לבצע העברת בעלות (תלחץ על הכפתור להעברת בעלות ותראה).
  11. אין קשר למחדל ה-7, פשוט לאחר המחדל הזה וואללה יש אנשים שמשלמים המון על המחדל הזה עד היום ויש כאלו שיורקים לי בפרצוף ועוד מבקשים שאני אשלם להם על זה.
  12. יש אנשים שזוכרים שנשחטו כאן 1200 אזרחים וחיילים ולא רואים בתקופה הזו "נס". יש כאן אנשים שזוכרים שיש ילדות ישראליות שנאנסות בעזה, גם שנה לאחר מכן, יש כאלו שלא צריכים לזכור כלום כי הם משרתים במילואים מרבית ימי השנה וכבר קיבלו צווים להמשך, יש כאן כאלו שזוכרים שאנחנו בבור תקציבי עצום והממשלה רק לקחה ממי שגם כך נותן, יש מי שזוכר שמאז תחילת המלחמה נהרגו מעל ל-700 חיילים, רובם אנשי מילואים....יש אנשים שזוכרים שיש כאלו שרק לוקחים, מוצצים את הדם תרתי משמע ואנחנו עוד משלמים להם כדי שימשיכו לחנך את האפסים האלו לחשוב כפי שהם חושבים. אז וואלה, יש כאלו שנמאס להם להיות אישה מוכה שכעת גם מדממת מאוד.
  13. עמית סגל כבר מספר חודשים בלתי נסבל לחלוטין והערב עוד יותר. ביבי לא בחר לא לתקוף בגלל סד"כ, הוא בחר לא לתקוף כי הוא פחדן. להזכירך, מי שעשה את הכל זה לא חיל הרגלים אלא חיל האוויר, חיל הרגלים נכנס רק לפני "רגע". מה שביבי לא עשה זה לדעת מה יש שם מאחורי הגבול ואך תחשוב לרגע שהוא לא ידע, ולמרות זאת הוא בחר לא לעשות עם זה כלום לפני ה-7 באוקטובר. אתה חושב שסתם נשיא ארה"ב שלח לכאן מיד את הצי האמריקאי? שנאם את נאום ה-Don't שלו? גם הם ידעו מה יש שם וגם הם הבינו מה היה קורה אם חיזבאללה היה מצטרף אפילו רק ביום שלאחר ה-7 באוקטובר. אין סליחה על הפקרת הביטחון של המדינה וביבי הפקיר את ביטחון המדינה וממשיך לעשות את זה. האיש נבלה וכל מי שתומך בו הוא נבלה.
  14. ראיתי המון סקירות על הצמיג, מעולם לא ראיתי הערה כזו. יש לך קישור?
  15. אני לא מרוצה מהביצועים של המנייה של אפל, אני חושב שצריך להחליף את סגן נשיא החברה, את זה אמר אף אחד אף פעם, חוץ מביביסטים עלובים.
  16. אחרי 1200 נשחטים, 250 חטופים, עוד מעל ל-700 חיילים שנהרגו מתחילת המבצע, מצב כלכלי זוועתי, חיילים במילואים 200 יום בשנה, איראן שמאיימת בהשמדת תל אביב, אז יש גם את המינימום של להפסיק לממן חלאות שאין להם בעיה לשפוך דם של אחרים. זה שאתה אפס שאוהבים שדורכים עליו, זו כבר בעיה שלך.
  17. חוסר הרצון להכריע? קוראים לזה ביבי, האפס לא יודע להכריע בכלום, זה לא סתם שכל ישיבת קבינט נמשכת שעות ופתאום לכולם יש זכות לדבר וכמובן שאף החלטה לא מתקבלת בסוף. עוד רגע מרד מילואים, היריקה בפרצוף של כל משרתי המילואים לא תעבור בשקט.
  18. זהו, צריך לצאת לרחובות ולהעיף את הממשלה הזו מהכנסת ולשלוח את הביוב למשפט שלו ומשם לכלא.
  19. אכן קוד מהירת V גם ברישיון, אתה צודק בכך שברוב המקומות מצויין קוד מהירות H ולא V למידת הצמיגים הזו. פעם היה קל להשיג את הוראת הרישום לרכב ואז כל המידע הזה גלוי, אולי אני אקפוץ למכון רישוי ואבדוק מה מופיע להם שם כאפשרויות לדגם. רעיון מעניין, זו באמת תהיה הפתעה אם יהיה איזה צמיג איכותי במחיר הוגן ולא במחירי מורשה יבואן. לצד כל זה, אני מאמין שכל צמיג מותג מוכר יהיה שדרוג משמעותי לעומת הצמיגים הסיניים שהבעלים הקודמים התקינו, נסעתי ברכב ואתה פשוט מרגיש שהצמיג הזה פשוט לא אוחז וכל נגיעה קצת חזקה יותר בדוושת הבלימה מיד מכניסה את ה- ABS לפעולה. רוצה להחליף לו לפני הגשמים של החורף שאז אני בטוח שהצמיג הזה בכלל יהיה אסון.
  20. המלצה לצמיגי 225/60R18 עם קוד עומד 100 ומעלה וקוד מהירות V ומעלה (אאוטבק). מבירור שביצעתי, לא מספיק מעמיק אולי אבל באתרים המוכרים לצמיגים ועוד טלפון לפנצ'ריה, המצב בארץ לא משהו. חלק ממה שמפורסם לא באמת קיים במלאי מה שקבלתי עליו הצעת מחיר אלו הצמיגים הבאים: גודייר eagle sport 2 (מיוצר בסלובקיה) במחיר של 770 שקל (שנמכר במדינות היעד בחצי מחיר). נקסן N Fera RU1 במחיר של 728 שקל ברידג'סטון Dueler HP Sport במחיר של 875 שקל eagle sport אני יודע שהוא צמיג סתם, לא יודע עם כמה הדור השני שלו השתפר. נקסן מותג סביר אבל הביקורות על הדגם די פושרות והברידג'סטון זה היה פעם צמיג טוב אבל זה דגם כבר דגם מאוד ותיק וכיום הוא נחשב לדי בינוני. אני ממש לא מבין בתחום צמיגי 4X4 SUV ולכן אשמח לשמוע המלצות לצמיג טוב במחיר סביר יחסית של כ-800 שקל לצמיג. אין צורך בצמיג מכוון שטח כי הרכב לא יעבור ביותר משבילי כורכר קלים.
  21. כאשר אני הייתי צעיר ברחובות היה רק מקום אחד פתוח בשישי-שבת - סמי בורקס. הוא באמת היה מקבל קנס כל סוף שבוע אבל היו לו כל כך הרבה לקוחות שזה לא הפריע לו. העיר הזו התרחבה מאוד מבחינת אוכלוסייה אבל כן, היא הופכת ליותר ויותר שמרנית ומסורתית כך שזה לא סתם ששני ראשי העיר האחרונים הם חובשי כיפה.
  22. הפרשי משקל תלויים כמובן במידות הצמיג, ככל שהוא גדול יותר ההפרשים יכולים להיות גדולים יותר, אבל כן, ק"ג לפה או לשם זה בהחלט משהו שקיים בין צמיג לצמיג באותן המידות. את השינוי הגדול ביותר בצמיגים מרגישים כמובן על הציר הקדמי, עוד יותר מכך כאשר מדובר ברכב הנעה קדמית. מכיוון שמדובר בשני צמיגים ספורטיביים, סביר להניח שפחות תרגיש את ההבדלים אם תשאיר את האחוריים למעט בקצה, במעברים בין אחיזה לאיבוד אחיזה. מה שכן, קח בחשבון ששוק הצמיגים בישראל במצב גרוע מאז תחילת המלחמה, יש המון חוסרים ליבואנים הרשמיים (לכן יש בשוק יותר דגמים שלא מוכרים משווקים שהם לא אירופה המערבית) כך שיתכן ותרכוש זוג קדמי ואם תרצה להחליף גם את האחורי בהמשך לא תמצא.
  23. צריכת דלק על הכביש המהיר שכן האנרגיה המתבזבזת בצמיג בשל ההתנגדות לגלגול משתנה לפי מהירות הנסיעה. מקדם ההתנגדות לגלגול משתנה לפי המון פרמטרים, תגדיל טיפה את הלחץ בצמיג ב-2psi וכבר הקטנת את המקדם ב-1-2 אחוז.
  24. בכל הקשור בתאוצה, ההתנגדות לגלגול חסרת משמעות, מה שמשמעותי זה משקל הצמיג+חישוק.
  25. מהנסיון שלי, סוללת AGM שווה את המחיר שלה בסוף, היא מחזיקה יותר זמן גם כאשר לא משתמשים במערכת עצור-סע, היא גם בטוחה יותר בכל הקשור לפליטת גזים, תקף אם היא מותקנת בחלל תא הנוסעים.
×
×
  • תוכן חדש...