Jump to content

ch28566

  • הודעות

    520
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי ch28566

  1. אם זה נראה כמו ביביסט, אם זה הולך כמו ביביסט, אם זה מקרקר כמו ביביסט, זה ביביסט.
  2. אתייחס לנובה, כאן לדוגמה ועדת חקירה תדרוש לערב את המשטרה בכל התייעצות בטחונית כפי שהייתה בלילה של ה-7, אמנם בצבא אישרו את המסיבה אבל תכלס מי שהיה אחראי עליה בשטח וידע על קיומה זו המשטרה, יכול להיות שאם היו מערבים את המשטרה בהתייעצות יתכן באמת שמישהו שם היה מפזר את המסיבה רק כדי לא לקחת סיכון מיותר. מי בדיוק ראש הממשלה ברציפות במשך כמעט כבר 15 שנה? מי מטרלל את הפוליטיקה בישראל? לפי התגובות שלך אתה כנראה מאלו שחושבים שבנט "בגד בהם". מי שהצביע לפיד קיבל את בנט, מי שהצביע גנץ גם קיבל את בנט, כך גם מי שהצביע ליברמן או העבודה קיבל את בנט ובכל זאת מי שהצביע לאותן מפלגות תמך בממשלה שהוקמה כי מה שאכפת לו זה קודם כל מדינת ישראל, להחזיר את השפיות למערכת הפוליטית בישראל, לשרים בממשלה ששואלים מה טוב לאזרח ולא מה טוב לממשלה, את זה אתה לא יכול לומר על תומכי ביבי (שעבורם מה שטוח לביבי ומה שעושה רע לאחר זה מה שטוב) וכנראה שגם לא על עצמך כי אתה אולי יכול לכתוב שהצבעת לפיד או בנט אבל אתה נשמע 100% ביביסט.
  3. תבדוק את המפרט של ה- GTI בארץ ואז תשווה ותגלה שהמחיר שלה זה המחיר שאמור להיות. עם כל התוספות המחיר קופץ ל-47,300 פאונד.
  4. כדי להתמודד עם אירוע מצומצם, כמו חדירת חוליה או שתיים, את זה כל מפקד שטח יכול לעשות ולכן ראש השב"כ הפנה לשם את יחידת טקילה, אבל להכריז מלחמה יזומה על עזה, להפעיל את חיל האוויר כדי להפציץ שם בצורה מאסיבית שתמנע הסתערות של אלפי חמאסניקים, זה כבר דורש כנראה אישור קבינט וזה עוד משהו שיאלצו להתמודד איתו בועדת החקירה כאשר זו תקום. זו שאלה מאוד מורכבת והועדה תאלץ לגבש מנגנון שידע לענות על זה. כל זה קשור כמובן רק לכשלים ב-7 באוקטובר, לגבי כל מה שקדם לזה זה נושא אחר והוא 99% קשור בדרג המדיני.
  5. את הביביסטים לא יהיה ניתן להזיז, אבל אני מקווה שהציונות הדתית תתאפס על עצמה ותבין שעם ישראל חשוב יותר משטחה של מדינת ישראל. הם, באופן עקרוני, לא סובלים את ביבי אבל הוא כלי עבורם להשיג כוח ושליטה עבור חלומות אדמה שאני ממש לא מצליח להבין מהיכן זה השתרש כך בתנועה הזו.
  6. משהו כמו 4-5 מחזורי ניפוח לריקון של המיכל שיספיק לרכב שלם. במקציפים ידניים חשוב לא למלא עד הסוף מים אלא רק עד הסימן ולמדוד במדויק את היחס סבון/מים שכן הפרש של 5-10 מ"מ יותר של סבון ממה שצריך יגרום לסבון להיות מאוד סמיך כך שהוא יתקשה לצאת מהפייה. במקרה הזה עדיף פחות מיותר. אם היה בארץ מקציף של SOLO, כמו דגם 333 FA, הוא עדיף כי יש יותר שליטה על הזידה (יש ברז בראש) לעומת רק 3 פיות/דיזות שאפשר להחליף בכל שאר המתחרים. באופן אישי, הייתי מעדיף להשתמש במרסס עבור rinseless wash מאשר הקצפת סבון לרכב שלם. בכל מקרה, הבחור הזה בוחן לא מעט מרססים שונים (בעיקר על סוללות) כך שתקבל מושג טוב יותר למה לצפות.
  7. על זה אומרים הגמל אינו רואה את דבשתו.
  8. נשמע שאתה מדבר על מפתח חכם, זו מערכת שלמה של זיהוי המפתח ולא רק הידית כמובן. יש כל מיני מערכות אפטר מרקט מסוג זה, אבל אין לי שום ניסיון או ידע בתחום.
  9. כל עוד יש 60 אפסים שממשלה שיודעים שהעתיד שלהם תלוי בו, שום דבר לא ישתנה מהבחינה הזו, בטח שלא מבחינת הביביסטים. ביבי לא כשיר לכהן כבר 30 שנה, לא מהיום, מי שעבורו הכל כשר כדי להשיג את השלטון הוא לא ראוי לתפקיד.
  10. אם זה הגה עם ציפוי עור אז חומר לניקוי עור, אפשר גם חומר לניקוי פנים הרכב אם יש לך כי אלו חומרים יחסית עדינים. עם הגה צריך לנקות בעדינות שכן עם כוח אפשר בקלות אפשר לקלף את שכבת הצבע העליונה שעל ההגה (אל תשאל איך אני יודע ). לגבי ערכה, היה לי ניסיון טוב עם צבע לעור שהזמנתי מ- ebay ולכן הזמנתי מאותו מוכר גם ערכה מלאה לתיקון גלגל הגה (שצריכה להגיע השבוע כך שטרם יצא לי לנסות).
  11. זה ראש ממשלה זה? https://www.ynet.co.il/news/article/hj3vzyyqkl#autoplay מה זה הסמרטוט רצפה הזה, האיש פשוט לא כשיר, פשוט לא כשיר.
  12. 2000 לוחמים באופן קבוע 24/7 בפועל זה פי 3-4 בסד"כ (של לוחמים בלבד), זה לא משהו שיש לצה"ל בשלוף. זה תמיד יבוא על חשבון משימה אחרת וכאמור, כל הקשב שהממשלה יצרה הוא לכיוון איו"ש. הכל נכון, אבל הטענה שלי שזה להתעסק בתפל כי בסופו של דבר צריך לשנות את הקונספציה מהיסוד והקונספציה היא שאפשר לעשות עסקים עם ארגון טרור, שאי אפשר לקשור לצבא את הידיים מאחורי הגב ולצפות שתמיד יוכל להגן...
  13. לא אתפלא אם יתגלה שכ-95% מהרוכשים הפרטיים של רכב חשמלי עד עתה הם כאלו עם גישה לעמדת טעינה פרטית, בבית או במקום העבודה או גם וגם. האמת היא שיש כאן שאלה די מעניינת, איך המדינה תאזן את עלות הטעינה הגבוהה יותר למי שאין לו אפשרות לעמדה פרטית.
  14. נניח והם היו אומרים חצי שנה לפני שצריך לעבות כוחות לפי דיווחי התצפיתניות, לכמה זמן הזאב זאב הזה היה עובד? לצבא יש כוח אדם מוגבל, בטח כאשר איו"ש הפכה ליקירת הממשלה ודרשה שכל אחד שמקים סוכה בכל חור יזכה לאבטחה ואם רוצים לטייל גם אז הם זוכים לאבטחה של הצבא. להזכירך, אזור הגדר עקרונית היו אמור להיות שטח השמדה, אבל מישהו, ביבי, החליט שלא להגיב לכל הפרה כזו כי הוא הוביל למצב שאם מחסלים שם "מפגינים" אז חמאס יורה, חמאס לו הוא העניק תעודת חסינות. בסוף השאירו את הכל לאותה ידיעת זהב מודיענית, הרי גם לפי דיווחי התצפיתניות זה היה אמור להיות בכל רגע, אז מה עושים, מתי פועלים? ארגון טרור צריך להיות נרדף 24/7, זו אחת המסקנות מה-7 באוקטובר.
  15. זה שוב לחפש את הש"ג. מפקדי הגזרות היו מודעים לדיווחים של התצפיתניות, הם הרי מקבלים על זה דיווח יומי/שבועי, השאלה היא מה הם בכלל יכולים לעשות עם זה? במקרה זה גבול עזה לא היה שונה מגבול לבנון, אתה חושב שלא ידעו על מה שיש בצד השני של הגבול בלבנון? ידעו גם ידעו, אבל בסופו של דבר יש ראש ממשלה, שידע את הכל ובחר להשאיר את הכל לאלת המזל. הבוס אהב את השקט המזויף וכל המערכת התיישרה לפי זה, בכל מערכת גדולה כך זה עובד, אזרחית, מדינית או צבאית.
  16. כן, ממש רמבו, מי צריך כלבי עוקץ, מי צריך את יהל"ם. סגל בכלל בתקופה האחרונה כנראה גם מרגיש שזו תקופה של נס והפך למשיחי שקרן ב-100%.
  17. ch28566

    TOTEM GT SUPER

    אני מרייר על הרכב הזה כבר לא מעט זמן מאז שהוצג לראשונה
  18. לא מומחה אלא מומחה מטעם עצמו, חובב מטורף ללא כל השכלה בנושא. יש לנו את יחידת יהל"ם, שעשתה דבר או שניים מסוכנים ומורכבים יותר בעזה, באיתור פירים ומיפוי מנהרות, אולי קצת מתאימים יותר למשימה? לא עשו כאן שום פעולה מתוך רצון "לשימור המבנה" את סיפורי הסבתא האלו שימכרו למישהו אחר. אבל הוא לא ארכיאולוג.
  19. מה הגיוני? לקחת אזרח בן 71 לטהר מבנה? לא רואה שום הגיון בזה, פשוט לא. ולנושא אחר, פעם חשבתי ששקלי הוא אדם ראוי, כלומר רק כאשר נכנס לכנסת ושמעתי על הרזומה שלו אבל השכלה ופוזיציה כנראה שהם ממש לא ערובה ליושרה. האיש שקרן ודי חלאת אדם. סתם לדוגמה הקשקוש שבימין מהדהדים על זה ששפי פז נשלחה לכלא על גרפיטי, רק שנוח להם עבור הפוזיציה לשקר ולומר שהיא נשפטה לעבודות שירות אותן היא סירבה לבצע.
  20. נשמע כמו סיפור מצוץ מהאצבע שנועד לכיסוי תחת. איך סעיף 1 מתיישב עם סעיף 3? לטהר מבנה זה לעבור כל חדר ולזכות, אחרת הוא לא נחשב מזוכה. מי יוצא לטהר מבנה עם אדם מבוגר בן 71? הרי זו הייתה המטרה לפי התיאור, נשמע למישהו הגיוני?
  21. כן, אבל מדינת ישראל ובעיקר ביבי עשו הכל כדי לסייע להם להגיע להחלטות מסוג זה, אני מדבר על מנהיגים של מדינות מערביות ולא על בית המשפט שלא חושב שיש מישהו שחשב שהם יחליטו משהו אחר. אתה לא יכול להיות ראש ממשלה שהם מכירים אותו כבר שנים כשקרן ונוכל ובשלוש השנים האחרונות גם אחד שמוביל את ישראל למשהו שהוא אפילו מתחת לטורקיה או הונגריה מבלי שתהיה לכך תגובה.
  22. יש עכשיו מבצע נובמבר בסקודה, 1000 עד 2500 שקל הנחה
  23. קודם כל מע"מ שיעלה ל- 18% לעומת 17% זה כבר בטוח ועל זה יש כמובן תמיד את עדכון המחירים בתחילת שנה "פשוט כי אנחנו יכולים" כך שזה לבדו יהיה בגזרת ה-2000-3000 שקל לפחות ברכבים בתחום העממי. עכשיו המדינה לא קבעה עדיין מתווה מס ירוק חדש (יהיו בקרוב דיונים בנושא), ההשפעה על רכבי בנזין תהיה כנראה קטנה יחסית אבל על רכבים חשמליים, שכבר לא ניתן להתעלם מהכמות העצומה שלהם שעולה על הכביש (כ-25% מהשוק), זה צפוי להיות הרבה יותר משמעותי. מוקדם יותר השנה הציגו ברשות המיסים מתווה עקרוני חדש שאומר שעל רכב חשמלי מס הקנייה יעלה ל-45% במקום 35% כיום וההטבה לא תעלה על 35,000 שקל לעומת 50,000 שקל כיום. אני חושב שלכולם ברור שהמס לא יעלה ל-83%, כלומר מס קנייה רגיל, שכן זה יגרום לירידה חדה ברכישת רכב חשמלי והמדינה מעדיפה להטיל איזה מס נסועה שהוא הרבה יותר גמיש בשיטת החיוב שלו ויעורר פחות זעם ציבורי.
  24. ch28566

    מ BRZ 2017 ל BRZ 2024

    תמיד כיף לראות אנשים שנהנים מרכב ומנהיגה וכמובן, תתחדש על זו החדשה. אף פעם לא יצא לי לנהוג ב-BRZ עם צמיגים אחרים מהמקוריים, מעניין אותי המעבר לצמיגים סופר אוחזים כמו קאפ 2. זה לא רכב עתיר מומנט והשאלה היא האם האופי השובב שמתקבל הצמיגים המקוריים נשאר, לאחר חימום קל של הצמיגים כמובן.
  25. זה נחמד שאתה חושב שביבי יצא לפנסיה
×
×
  • תוכן חדש...