מעניין שאף פעם לא שמעתי את זה על תחומים כמו רפואה, הנדסה וכו', רק על תחומים שיתנו להם עוד ועוד כוח ושליטה. ובכלל, איזה ייצוג לי יש כחילוני ברבנות? בבתי הספר של הציונות הדתית או החרדית?
כל הדבר המעוות הזה של "מגיע לי גם" לא מגיע מרצון לתיקון אלא מרצון של אנשים רעים ומושחתים באופי שלהם להשיג עוד כוח, זה הסיפור כולו. זה כמו המזרחיים בסגנון אמסלם שעד היום מתלוננים ומתבכיינים על מפא"י, הוא לא רוצה לתקן הוא פשוט רוצה להיות מפא"י על סטרואידים.
בכלל, לכל חברי הממשלה הזו אין זכות כיום, אחרי ה-7 באוקטובר הדבר היחיד שהם צריכים לעשות זה לשתוק (בדיוק כפי שהם נעלמו מהמפה חודשים לאחר האירוע וכמו שסמוטריץ' אמר בבור שהם אחראיים וצריכים ללכת הביתה) ולהכריז על בחירות בזק. חודש אחד ויאללה לקלפי.