ch28566
-
הודעות
520 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
2
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ch28566
-
סיכוי טוב שמחליפים מצבר, מכניסים את המפתח והרכב ייסע כמו חדש.
-
פוליטיקה זה אמנם דבר מלוכלך אך בנט הוכיח כבר שהוא לא כזה. להזכיר לך שעוד לפני שהושבע קראו לו בוגד? בניגוד לליכוד ולתומכי הימין, באמת אכפת לו מהמדינה ומהדמוקרטיה. לביביסטים אין קשר לדמוקרטיה, כך גם לא למשיחיים ובטח שלא לחרדים.
-
איך שביתה מפריעה למישהו? מי שסובל אלו רק האזרחים והממשלה הזו הוכיחה שהאזרחים לא מעניינים אותה, גם לא 1200 נשחטים ו-250 חטופים.
-
אני גם חושב שזה מיותר, יש בישראל מבחר גדול של עמדות טעינה במגוון רחב של מחירים. לצד זה קח בחשבון ששירות לעמדה לרוב צריך להתבצע בעמדה עצמה ורק בגלל זה עדיף אחריות מקומית או שילוב של מתקין+עמדה בחבילה.
- 4 תגובות
-
- 2
-
-
-
אין קשר בין הדברים, טרול הוא טרול ולא מאכילים את הטרול, פשוט חוסמים אותו. למה? הוא לא ראשי להשתמש בתירוצים של אמרו לי שחמאס מורתע? שרק כוח קטן מתכנן לפרוץ ולכן שלחתי רק כוח קטן? כאן הטעות וזה שובר השוויון של בנט. חובשי הכיפות הסרוגות בכעס עצום על הממשלה הזו ועל אלו שאמורים לייצג אותם. פחות שומעים על זה בתקשורת אבל בשטח יש פעילות של ממש בנושא של גיוס בני הישיבות והשוחד הכספי שהם מקבלים. אם יש משהו שהמלחמה שינתה, זה את זה, בני הכיפות הסרוגות גילו שהמרכז שמאל ממש לא אויב שלהם כפי שלימדו אותם כל השנים.
-
הצבעה פה אחד, רק בדיקטטורה יש הצבעות כאלו ולא היה אפילו אחד שהשמיע קול אחר.
-
הבן הבוגד של ראש הממשלה: יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס להדחה הצפויה של ראש השב"כ רונן בר וכתב ברשתות חברתיות כי "רונן בר מנסה לבצע מהלך של הפיכה על ידי ארגון חמוש, בדומה למדינות עולם שלישי באפריקה". בנוסף, נתניהו הבן כתב: "מה הסרט שהוא חי בו?!? הוא וחבריו בדיפ סטייט שכחו מי בשלטון באמריקה?!? כדאי להם לצאת מהסרט שהם חיים בו".
-
אני, אישית, כבר התחלתי להחרים עסקים של ביביסטים ותומכי הממשלה. מוסך לדוגמה כבר החלפתי.
-
ביבי פשוט לא כשיר. הוא טוען עכשיו שבר ידע כמה שעות לפני המתקפה על כוונת חמאס ועל התקיפה ולא דאג להעביר את המידע לראש הממשלה. אז אם ראש הממשלה ידע את זה? מדוע הוא לא העיף אותו לפני שנה ומעלה? ביבי וכל הממשלה הזו ראויה למקום אחד, כלא.
-
ישנה הוכחה שפלדשטיין, יועץ התקשורת לנושאי בטחון של ראש הממשלה, קיבל בזמן עבודתו בלשכה ובזמן המלחמה כסף שהגיע במקור מלוביסט של קטאר. צריך לזכור שלאותו אדם (פדלשטיין) אין בכלל סיווג בטחוני לעבוד היכן שעבד ולהיחשף לחומרים אליהם נחשף. אוריך סידר את מסלול הכספים הזה? מה ביבי ידע או לא ידע? איך זה שיועץ קרוב (למעשה כל היועצים של ביבי) עבד עם קטאר במקביל ועוד, את כל זה אנחנו עדיין לא יודעים. כמובן שראש הממשלה גם מאשים את ראש השב"כ שהוא פתח בחקירה בנושא כי הוא רוצה למנוע את ההדחה שלו, זה כמובן שקר שכן החקירה החלה לאחר חשיפה של עיתונאי. כמובן שאנשי משרד ראש הממשלה יכולים בשנייה להפריך את הטענות לקשרים ישירים עם קטאר באמצעות הצגה של חשבוניות, משכורת וכו', אבל כל מה שיש להם זה לומר אין כלום כי לא היה כלום, די-סטייט וכל הקשקושים הרגילים.
-
יום כהן אצל אילנה דיין: "ראש הממשלה היה מבקש מראשי השב"כ לבצע דברים שהוא לא צריך לבקש וספק חוקיים."
-
הבנתי, לך מפה לערוץ 14 שלך. חסימה כמובן.
-
כן, היה כזה, שחיטה וחטיפה המונית.
-
כאשר גם סתם מפגינים מהשמאל נקראים טרוריסטים, זו בעיה.
-
רק על השקר במצח נחושה שלו על "הארכיאולוג" הקשיש הוא היה צריך לעוף מהתקשורת. מקומו רק בערוץ השקרים והתועבה האנושית 14. מבלי להוסיף, המצב בפועל אף יותר גרוע ממה שמדווחים. מה חשבו שם בממשלה? שלמלחמה לנצח לא תהיה השפעה?
-
במחיר הזה כבר עדיף SKIL.
-
ערוץ חלאות המין האנושי 14. מדהים לא פחות שהם אשכרה מחזיקים תגיות של "איש שמאל" "שמאל" ... https://www.now14.co.il/article/1153157
-
עו"ד עמית חדד ונועה מילשטיין: "אוריך הוא יועץ פרטי שאינו עובד מדינה ואינו מועסק בלשכת ראש הממשלה, וממילא הוא לא ממונה או אחראי על העסקה או ענייני כח אדם בלשכה, כך שאינו 'מסדר' עבודה או מעביר כספים לאיש." אז מי בדיוק מעסיק את האיש שצמוד לתחת של ביבי כבר שנים ומסתובב בכנסת ובמשרד ראש הממשלה כבשלו? מי משלם את המשכורת שלו? מה זה הקשקוש הזה של אנשי עסקים שמשלם משכורות של עובדים בלשכה? רק בעולם הביביסטי כל זה נשמע תקין. לשכת ראש הממשלה: "כל תשלום במשרד ממשלתי מתבצע בהתאם להוראות החוק ובאמצעות הגורמים המוסמכים בלבד. " אוקי, זה אומר שאין לכם בעיה להציג תשלומי שכר? חשבוניות? מצד שני הם טוענים שהם כלל לא עובדים במשרד.
-
רכישת חומרים מחנויות בחו״ל
ch28566 פרסם הודעה בנושא של איצו בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
המוצרים של CarPro מיוצרים בקוריאה כי משם הגיעו במקור הציפויים של החברה אך הבעלים דווקא בחור ישראלי. יש להם יבואן/מפיץ רשמי בארץ והם זמינים במספר חנויות שונות. חלק מהמוצרים של CarPro בישראל במחיר קרוב לחו"ל (אם מורידים מע"מ) ובחלק מהמוצרים המחיר גובה יותר משמעותית (משווה למחירי ארה"ב). הבעיה במוצרים האלו, באופן כללי, היא שהם לרוב די כבדים ולכן גם באמזון לא תמיד מוצאים ובמקומות אחרים המשלוח די יקר בשל המשקל. בארץ אני משתדל לרכוש במבצעי סוף שנה, במרבית המקרים אלו מוצרים שהכמות שלהם מספיקה לשנה. בשאר הזמן? אמזון, מה שאפשרי עם משלוח חינם (מעל $49) ולרוב אפשר למצוא איזה מוצר טוב מכל קטגוריה. אין ספק שלא פעם מחירי המוצרים בתחום הדיטיילינג מוגזמים (באופן כללי) ובמיוחד בישראל. לדוגמה Bilt Hamber Touch-Less עולה באזור ה-50 שקל בחו"ל ובארץ 120 שקל. מניח שחלק מהמוצרים לא משווקים בישראל ע"י יבואן שרוכש ישירות מהיצרן ולכן המחירים גבוהים יותר.- 2 תגובות
-
- 2
-
-
הבאת פופוליזם זול בדיוק כמו הטיעון של סגל "אבל ההתנתקות". תצביע על אנשים, לא על גופים.
-
לכתוב פרקליטות זה כמו לומר דיפ-סטייט. הרי אנשים טוענים שזה נמשך שנים למרות שהתחלפו לאורך השנים מגוון יועצים משפטיים שהם בסוף אלו שחותמים על פתיחת חקירה נגד בכירים. אנשים שוכחים כמובן שלבכירים יש כלים כמו לארגון פשע כדי להתחמק מעונש.
-
אוי זה ענק. קליין תובעת את סגל על הרמיזות הקבועות שלו שהוא תמיד דואג להשחיל. "סגל פרסם ב"ידיעות אחרונות" כי קליין, עדת תביעה נגד נתניהו, ביצעה עבירת פלילית - ללא כל הוכחה • קליין: מדובר בשקר • סגל: כתבתי רק על "היתכנות" של עבירה פלילית" וכאן הרמיזה שהוא הוסיף על דעת עצמו בלי שום הוכחה, סתם כי הוא סגל יודע כל. "המשטרה איפשרה לה, לא בטעות כנראה, ללוות את מילצ'ן משדה התעופה ובמשך 24 שעות לתדרך אותו לפני שהעיד. באקט הזוי במיוחד, חקירת העד שנועד לאמת את גרסת קליין תואמה דרכה. לשם השוואה, את העד ארי הרו המשטרה לקחה אישית משדה התעופה כדי למנוע ממנו לדבר עם אחרים שיזהמו את גרסתו." https://www.the7eye.org.il/546740?fbclid=IwY2xjawJGVshleHRuA2FlbQIxMAABHQ4gqdwvvEt0aVA9Dn8j3dl6C-RF7XJ-Bo0LiUfdObOgxOkYYiSqLhN2Sw_aem_si2SSZvxUN7FABasU3auEA
